Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: administrowanie bazami danych
administrowanie bazami danych 5 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1
2013.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-35/13-4/DS
∟Czy Spółka jako płatnik była zobowiązana do poboru podatku u źródła od wypłaconych niemieckiemu kontrahentowi należności z tytułu nabycia bazy klientów?
2012.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-6/12-2/DS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych związanych z zakupem bazy danych teleadresowych.
2008.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-247/08/SD
∟1. W jaki sposób i na jakiej podstawie środki uzyskane ze sprzedaży nieruchomości mogą zostać przekazane do Spółki w zakresie kwoty nie stanowiącej zysku ze sprzedaży tj. kwoty jaka stanowiła równowartość wkładu niepieniężnego w postaci nieruchomości? 2. Czy ma to przybrać formę zwrotu części wkładu połączonego ze zmianą w umowie spółki komandytowej obniżające wartość wkładu?
2006.10.16 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-103B/06/AW/JK
∟W związku z powyższym Podatnik prosi o wyjaśnienie, w przypadku istnienia obowiązku dokonania korekty podatku VAT naliczonego przy zakupie samochodu, czy musi zmniejszyć o 100 % kwotę podatku VAT odliczonego przy zakupie tego pojazdu, w związku z faktem, że wykorzystywał samochód w działalności gospodarczej przez niepełny rok kalendarzowy.
2006.05.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-89/162/06/MC
∟Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.