Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: Cash back
Cash back 34 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2
2021.08.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2.4011.369.2021.3.HD
∟W zakresie obowiązków płatnika związanych z przyznawaniem nagród w formie procentowego zwrotu środków finansowych za zakup towarów lub usług u kontrahentów za pośrednictwem aplikacji oraz za polecenie projektu.
2021.08.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.370.2021.3.WN
∟opodatkowanie i dokumentowanie usług świadczonych w ramach Projektu na rzecz Kontrahentów w postaci usług marketingowych, które podlegają cyklicznej opłacie uiszczanej przez Kontrahenta tytułem udziału w Programie oraz opodatkowanie i dokumentowanie wpłat środków pieniężnych przez Kontrahentów jako puli, która będzie wykorzystywana wyłącznie na wypłatę Cashback dla Użytkowników, którzy nabyli towar lub usługę u danego Kontrahenta
2021.05.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3.4012.49.2021.1.AW
∟Brak opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazanej Wnioskodawcy przez Organizatora kwoty Premii, która następnie zostanie w całości wypłacona uprawnionemu Uczestnikowi akcji promocyjnej oraz w zakresie braku opodatkowania podatkiem od towarów i usług wypłaty przez Wnioskodawcę Premii na rzecz uprawnionego Uczestnika akcji promocyjnej.
2019.11.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.428.2019.2.JK
∟Uznanie przystąpienia do Umowy lub uczestnictwa w Umowie za świadczenie usługi przez Wnioskodawcę.
2019.08.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB4.4014.204.2019.2.DK
∟Czy zawarcie Umowy cash poolingu oraz dokonywanie rozliczeń w ramach Planowanego cash poolingu spowoduje obowiązek zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1).
2017.11.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.575.2017.3.ASZ
∟- brak obowiązku ustalania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej według „sposobu określenia proporcji”, o którym mowa w art. 86 ust. 2a ustawy w związku z uczestnictwem w systemie cash poolingu;
- nieuznanie Wnioskodawcy za podatnika VAT z tytułu uczestnictwa w systemie cash poolingu
2017.08.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 1061-IPTPB1.4511.121.2017.5.MM
∟W zakresie skutków podatkowych otrzymania nagród z tytułu aktywności na portalu ….
2017.03.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-2-2.4511.22.2017.1.IN
∟Obowiązki podatkowe z tytułu przekazania osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej w ramach programu lojalnościowego nagród w postaci cashbacku.
2016.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-2-2.4511.899.2016.2.AK
∟Obowiązki podatkowe z tytułu przekazania osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej w ramach programu lojalnościowego nagród rzeczowych tj. voucherów czyli bonów lub cahsbacku.
2016.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-823/16-2/JM
∟1) Czy cashback przyznany zgodnie z Warunkami Członkostwa Użytkownikom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej jest zwolniony z podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i tym samym na Wnioskodawcy nie ciąży obowiązek sporządzenia informacji PIT-8C, o której mowa w art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ani też obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ile wartość cashback uzyskana przez Użytkownika w tytułu jednorazowej transakcji z partnerem Spółki nie przekroczy kwoty 760 zł?
2) Czy Wnioskodawca, nie posiadający Oddziału ani przedstawicielstwa na terytorium Polski będzie obowiązany działać w charakterze płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w związku z przekazywaniem cashback przez Wnioskodawcę Użytkownikom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej, o ile do cashback przekazywanego takim Użytkownikom nie znajdzie zastosowania zwolnienie przewidziane w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
3) Czy w przypadku gdy Wnioskodawca utworzy Oddział na terytorium Polski, Wnioskodawca będzie obowiązany do działania w charakterze płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w związku z przekazywaniem cashback przez Wnioskodawcę osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej, o ile do cashback przekazywanego takim Użytkownikom nie znajdzie zastosowania zwolnienie przewidziane w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
4) Czy w przypadku, gdy przedstawiciele, w tym pracownicy Wnioskodawcy będą czasowo przebywać na terytorium Polski w celu negocjowania i podpisywania umów z partnerami Wnioskodawcy a Wnioskodawca nie utworzy Oddziału, Wnioskodawca będzie obowiązany do działania w charakterze płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w związku z przekazywaniem cashback przez Wnioskodawcę osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej, o ile do cashback przekazywanego takim Użytkownikom nie znajdzie zastosowania zwolnienie przewidziane w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1026/12/16-S/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1024/12/16-S/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1025/12/16-S/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
2016.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-608/13/16-9/S/MG
∟PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie klientów nieprowadzących działalności gospodarczej z tytułu otrzymania nagród związanych z akcjami promocyjnymi.
2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-1352/15-3/MS
∟Czy świadczenia w postaci nagród wydawanych przez Bank w ramach oferowanych akcji promocyjnych należy zakwalifikować do źródła przychodów - pozarolnicza działalność gospodarcza z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. doz. 361, z późn. zm.; dalej: ustawa pdof), w stosunku do których Bank nie pełni funkcji płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych?
2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-1352/15-2/MS
∟Czy świadczenia w postaci nagród wydawanych przez Bank w ramach oferowanych akcji promocyjnych należy zakwalifikować do źródła przychodów - pozarolnicza działalność gospodarcza z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r. doz. 361, z późn. zm.; dalej: ustawa pdof), w stosunku do których Bank nie pełni funkcji płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych?
2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-680/15-2/EC
∟Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: „ustawa o pdof’) i związku z tym na Banku nie ciążą obowiązki płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych? (pyt. 1)
Czy w przypadku stwierdzenia, że świadczenia, o których mowa w pytaniu nr 1, nie stanowią przychodu z pozarolniczej działalności gospodarczej, świadczenia te należy uznać za świadczenia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o pdof i w związku z tym Bank - jako płatnik podatku zobowiązany jest do pobierania zryczałtowanego 10% podatku od tych świadczeń zgodnie z art. 41 ust. 4 ustawy o pdof.? (pyt. 2)
2015.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-689/15-2/IM
∟1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
2. Czy w przypadku spełnienia przesłanek wynikających z art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy, nagrody przekazane klientom w ramach przedstawionych we wniosku akcji będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
2015.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-683/15-2/MP
∟Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe
2015.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-404/15-2/MK
∟1) Czy kwota Cashback wypłacana Posiadaczom Kart stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f.?
2) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty) przez Posiadacza Kart nie przekracza 760 zł?
3) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty) przez Posiadacza Kart nie przekracza 760 zł, przy czym Posiadacz Kart korzysta z kilku Ofert w krótkim czasie (np. jednego dnia czy jednego tygodnia) i uzyskuje kilka Cashback, a ich łączna wartość przekracza kwotę 760 zł?
4) Czy X. Londyn jest obowiązany do działania w charakterze płatnika i w związku z tym zobowiązany do obliczenia, pobrania i wpłaty do urzędu skarbowego 10% podatku na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., w przypadku gdy kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty w ramach Programu CLO (tj. za jeden zakup) nie przekracza 760 zł?
5) Jeżeli Cashback nie stanowi nagrody związanej ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy X. Londyn jest obowiązany do wystawienia informacji PIT-8C w myśl art. 42a u.p.d.o.f. i wykazania w niej kwot Cashback wypłacanych Posiadaczowi Karty w przypadku, gdy jednorazowa wartość Cashback (tj. Cashback uzyskany w związku ze skorzystaniem z jednej Oferty) nie przekracza 200 zł?
6) Jeżeli Cashback nie stanowi nagrody związanej ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 us.t 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy X. Londyn jest obowiązany do wystawienia informacji PIT-8C w myśl art. 42a u.p.d.o.f. i wykazania w niej kwot Cashback wypłacanych Posiadaczowi Karty w przypadku, gdy jednorazowa wartość Cashback (tj. Cashback uzyskany w związku ze skorzystaniem z jednej Oferty) przekracza 200 zł?
2015.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-403/15-2/MK
∟Przy założeniu, że Cashback stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy A. Przedstawicielstwo w Polsce powinno być postrzegane jako płatnik i w związku z tym zobowiązane do obliczenia, pobrania i wpłaty do urzędu skarbowego 10% podatku na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f. w związku z kwotami Cashbacku wypłacanymi Posiadaczowi Kart przez A. Londyn?
2) Jeżeli Cashback nie stanowi nagrody związanej ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy A. Przedstawicielstwo w Polsce jest obowiązane do wystawienia informacji PIT-8C w myśl art. 42a u.p.d.o.f. i wykazania w niej kwot Cashbacku wypłacanego Posiadaczowi Karty przez V Londyn?
2015.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-222/15-4/KS
∟Czy wypłacona premia (Cashback) stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodu, potrącany w momencie ujęcia refaktur otrzymanych od X.
2015.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-292/15-4/MK1
∟Skutki podatkowe związane ze zwrotem części ceny (kwoty Cashback) wypłaconej Klientom i związanych z tym obowiązków płatnika
2015.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-367/15/MM
∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w związku z opisanymi akcjami i programami promocyjnymi będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako nagrody związane ze sprzedażą premiową przy spełnieniu warunków określonych w tym przepisie, natomiast w przypadku niespełnienia powyższych warunków będą podlegały opodatkowaniu na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2015.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1029/14-6/MG
∟Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 roku, dla opisanych w stanie faktycznym świadczeń skutkujących osiągnięciem przez Klientów za pośrednictwem Banku przychodów z tytułu konkursów, loterii oraz sprzedaży promocyjnej (w tym tzw. cash back), zastosowanie będą mieć zasady opodatkowania wyrażone w art. 30 ust. 1 pkt 2 UPDOF z uwzględnieniem zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 6a i 68 UPDOF, a tym samym Bank zobowiązany będzie do poboru zryczałtowanego 10% podatku dochodowego od osób fizycznych z uwzględnieniem zwolnień zawartych w art. 21 ust. 1 pkt 6a i 68 UPDOF?
2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-5/AMN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.
2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-4/AMN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.
2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-3/AMN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.
2014.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1051/13-4/AJ
∟Czy pieniądze otrzymywane od banku w ramach programu premiowego Kupujesz - Zyskujesz Wnioskodawczyni zobowiązana jest opodatkować pomimo, że bank twierdzi, że korzysta ona ze zwolnienia w oparciu o art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy Bank zobowiązany jest wystawić Wnioskodawczyni PIT-8C?
2013.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-608/13-4/MG
∟Nagrody/premie otrzymywane przez klientów w ramach akcji promocyjnych stanowią dla klientów Spółki przychód, który należy zakwalifikować do przychodu z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym na ogólnych zasadach, przy zastosowaniu skali podatkowej. Na Spółce dokonującej na rzecz swoich klientów świadczeń spoczywa obowiązek określony w art. 42a ww. ustawy, tj. przekazania podatnikowi oraz właściwemu dla podatnika urzędowi skarbowemu, w terminie do końca lutego roku następującego po roku podatkowym informacji PIT-8C o wysokości u...
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.