Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: dług zły

 

dług zły 240 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8

2021.08.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - ITPP1/443-1312/14-2/S/AJ/RR
     ∟Prawa do korekty podatku należnego w trybie art. 89a ustawy.

2021.08.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.628.2021.1.AA
     ∟Obliczenie wysokości podstawy daniny solidarnościowej.

2021.08.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.329.2021.4.MGR
     ∟możliwość skorzystania z tzw. ulgi na złe długi

2021.08.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.310.2021.2.MB
     ∟Wnioskodawca nie ma prawa do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego w związku z wystąpieniem u niego wierzytelności uznanych jako nieściągalne po upływie dwóch lat licząc od końca roku, w którym zostały wystawione faktury dokumentujące wierzytelności, gdyż korekta powinna zostać dokonana z uwzględnieniem treści obowiązującego przepisu art. 89a ust. 2 pkt 5 polskiej ustawy o VAT.

2021.07.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.408.2021.1.MŻA
     ∟Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do skorygowania podstawy opodatkowania oraz podatku należnego na podstawie art. 89a ust. 1 ustawy w zakresie wierzytelności w stosunku do których upłynęły 2 lata licząc od końca roku, w którym faktury te zostały wystawione.

2021.07.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.21.2019.8.MT
     ∟Wnioskodawca w stosunku do faktur wystawionych w 2017 r. dokumentujących wierzytelności był uprawniony do skorzystania z wynikającej z art. 89a ust. 1 ustawy instytucji tzw. „ulgi na złe długi”. W związku z tym Wnioskodawca na podstawie art. 89a ust. 1 ustawy o VAT był uprawniony do korekty podatku należnego poprzez złożenie deklaracji korygujących odnoszących się do okresów rozliczeniowych wskazanych w opisie stanu faktycznego.

2021.07.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-1.4012.323.2021.2.ŻR
     ∟brak obowiązku dokonania korekty/zmniejszenia podatku naliczonego wynikającego z wierzytelności, dla których 90 dni od upływu terminu płatności upłynęło w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego i dla których po zatwierdzeniu układu przewidziany zostanie nowy termin płatności, brak obowiązku dokonania korekty/zmniejszenia podatku naliczonego wynikającego z tej części wierzytelności, które w związku zawarciem układu zostaną umorzone.

2021.07.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-1.4012.306.2021.2.ŻR
     ∟prawo do obniżenia podatku należnego VAT po rozpoczęciu postępowania restrukturyzacyjnego wobec Podmiotu w restrukturyzacji z niezapłaconych faktur VAT, dla których 90 dni od upływu terminu ich płatności upłynie już po rozpoczęciu postępowania restrukturyzacyjnego - w trakcie jego trwania, brak obowiązku zwiększenia podatku należnego po zakończeniu postępowania restrukturyzacyjnego, w odniesieniu do tej części wierzytelności, która zostanie umorzona, obowiązek zwiększenia podatku należnego po zakończeniu postępowania restrukturyzacyjnego, w odniesieniu do tej części wierzytelności, dla której wynikający z zawartego układu termin spłaty będzie przypadał na lata 2023 do 2026 r.

2021.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.231.2021.2.MMa
     ∟możliwość skorzystania z wynikającej z art. 89a ust. 1 ustawy tzw. „ulgi na złe długi”

2021.07.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.370.2021.1.MC
     ∟Obowiązek zwiększenia podstawy opodatkowania oraz kwoty podatku należnego w rozliczeniu za okres, w którym dokonano cesji wierzytelności – ulga na złe długi

2021.07.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-1.4012.299.2021.2.KOM
     ∟możliwość zastosowania tzw. „ulgi na złe długi” w odniesieniu do należności nieuiszczonych przez dłużnika, po upływie 2 lat licząc od końca roku, w którym były wystawione faktury

2021.07.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.209.2021.2.AA
     ∟prawo do skorzystania z „ulgi na złe długi”

2021.06.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.16.2021.2.AK
     ∟Wystąpienie straty podatkowej oraz stosowanie art. 18f ustawy o CIT przez podatników, których dochody są zwolnione od podatku dochodowego na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o CIT

2021.06.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-1.4012.192.2020.8.HW
     ∟Uprawnienie do dokonania korekty podstawy opodatkowania i podatku należnego z tytułu świadczenia usług w przypadku wierzytelności, których nieściągalność została uprawdopodobniona.

2021.06.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.960.2020.2.IK
     ∟korekta podatku należnego na podstawie art. 89a ust. 1 ustawy oraz przepisów Dyrektywy2006/112/WE

2021.05.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-2.4012.146.2021.1.NF
     ∟Możliwość zastosowania ulgi na złe długi.

2021.05.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.25.2021.1.ICZ
     ∟Czy wnioskodawca ma prawo do skorzystania z ulgi na złe długi na podstawie art. 89a ustawy w sytuacji gdy od daty wystawienia faktur dokumentujących wierzytelność upłynęły 2 lata?

2021.05.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.23.2021.1.IK
     ∟korekta podatku należnego na podstawie art. 89a ust. 1 ustawy oraz przepisów Dyrektywy2006/112/WE

2021.05.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.119.2021.1.MZA
     ∟Ustalenie, czy Wnioskodawca może skorzystać z „ulgi na złe długi w CIT.

2021.05.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.166.2021.1.MB
     ∟Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do skorygowania podstawy opodatkowania oraz podatku należnego na podstawie art. 89a ust. 1 ustawy w zakresie wierzytelności w stosunku do których upłynęły 2 lata licząc od końca roku, w którym faktury te zostały wystawione.

2021.05.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.23.2021.2.MMA
     ∟możliwość skorzystania z wynikającej z art. 89a ust. 1 ustawy tzw. „ulgi na złe długi”

2021.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.440.2019.8.KP
     ∟możliwości dokonania korekty podatku VAT na podstawie art. 89a ustawy w sytuacji, gdy dłużnik znajduje się w postępowaniu układowym oraz możliwości przedłużenia bądź zawieszenia terminu do złożenia korekty podatku należnego od wierzytelności, których nieściągalność została uprawdopodobniona.

2021.05.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.552.2020.2.AA
     ∟Wnioskodawca nie miał prawa do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego w związku z wystąpieniem u niego wierzytelności uznanych jako nieściągalne po upływie dwóch lat licząc od końca roku, w którym została wystawiona faktura nr 3033 dokumentująca wierzytelność, gdyż korekta powinna zostać dokonana z uwzględnieniem treści obowiązującego przepisu art. 89a ust. 2 pkt 5 polskiej ustawy o VAT

2021.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-1.4012.837.2020.2.ŻR
     ∟możliwość zastosowania tzw. ulgi na złe długi w odniesieniu do należności nieuiszczonych przez dłużnika, który jest w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego, w sytuacji, gdy nie upłynęły 2 lata, licząc od końca roku, w którym były wystawione faktury, możliwość zastosowania tzw. ulgi na złe długi w odniesieniu do należności nieuiszczonych przez dłużnika, który nie będzie już w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego, po upływie 2 lat licząc od końca roku, w którym były wystawione faktury

2021.03.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.505.2020.2.AT
     ∟w zakresie ustalenia czy Wspólnota może skorzystać z tzw. ulgi na złe długi.

2021.03.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.557.2020.1.ANK
     ∟1. Czy Wnioskodawca będzie zobowiązany do zwiększenia podstawy opodatkowania na podstawie art. 18f ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT, bądź zmniejszenia straty na podstawie art. 18f ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT z tytułu uregulowania zobowiązań pieniężnych wobec Producenta podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sposób opisany w Przypadku 1, Przypadku 2 oraz Przypadku 3? 2. Czy Wnioskodawca będzie zobowiązany do zwiększenia podstawy opodatkowania na podstawie art. 18f ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT, bądź zmniejszenia straty na podstawie art. 18f ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT w przypadku transakcji z Producentem uzyskującym przychody z działalności rolniczej z tytułu dostaw trzody chlewnej na rzecz Wnioskodawcy?

2021.03.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.2.2021.1.AK
     ∟Czy w przypadku objęcia wierzytelności umowami subpartycypacji Wnioskodawca ma prawo uznać za spełniony warunek, o którym mowa art. 18f ustawy o CIT wskazujący, że wierzytelność nie może zostać zbyta ani uregulowana, w konsekwencji czego (po spełnieniu pozostałych ustawowych warunków) Wnioskodawca ma prawo do zastosowania korekty wysokości podstawy opodatkowania oraz strat w związku z nieuregulowanymi wierzytelnościami zgodnie z przepisami art. 18f ustawy o CIT?

2021.02.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.605.2020.1.MMA
     ∟możliwość skorzystania z wynikającej z art. 89a ust. 1 ustawy tzw. „ulgi na złe długi”

2021.01.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.525.2020.3.KS
     ∟ustalenie terminu, o którym mowa w art. 89b ustawy o podatku od towarów i usług

2020.12.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-1.4012.716.2020.3.ŻR
     ∟możliwość skorzystania z wynikającej z art. 89a ust. 1 ustawy tzw. „ulgi na złe długi”

1 2 3 4 5 6 7 8

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj