Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: informacja handlowa
informacja handlowa 40 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2
2015.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-415/15-4/AO
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?
2015.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-144/15-4/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup usług związanych z gromadzeniem i udostępnianiem danych sprzedażowych, poniesionych na podstawie faktur wystawianych w ww. zakresie przez Kontrahentów.
2014.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-159/14-2/IG
∟Czy na fakturze VAT można podawać informacje handlowe dotyczące metody ustalania ceny usługi w złotówkach, opisanej wcześniej w stanie faktycznym?
2012.04.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-18b/12/AW
∟Czy wynagrodzenia z tytułu usług marketingowych, logistycznych, badania jakości, obsługi finansowej płatności, elektronicznego przesyłania faktur i dostarczania informacji handlowej stanowią pośrednie koszty uzyskania przychodów, bez względu na sposób ustalania ich wartości?
2011.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-790/11/MK
∟Jakie są skutki podatkowe zwrotu przez Spółdzielnię Mieszkaniową – na podstawie obowiązującego od dnia 31 lipca 2007 r. brzmienia ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych – wkładu mieszkaniowego?
2010.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-712/09-4/AM
∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?
2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514b/09/PS
∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.
2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514a/09/PS
∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.
2007.09.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-85/07/JPI
∟Czy przekazanie gadżetów reklamowych z logo firmy takich jak: kurtki, czapki, bluzy, ubrania robocze, portfele, kalendarze, zewnętrzne nośniki pamięci komputerowej, kosmetyczki, parasole, ręczniki, torby, podkładki na biurko kontrehentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy przekazanie przez Spółkę:- klientom Spółki gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową Spółki,- klientom Spółki ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,- klientom Spółki plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych oznaczonych logo Spółki,- nagród dla swoich klientów, przekazywanych w ramach programu lojalnościowego za nabycie produktów oferowany...
2007.09.07 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-79/07/KK
∟Czy wydatki na publikowanie na stronach internetowych oraz w formie papierowej bezpłatnego magazynu dla pacjentów stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących do dnia 31.12.2006r.
2007.08.09 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/164/07/JB
∟Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.
2006.07.21 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4117-0050/06
∟Czy wydatki poniesione na wysłanie katalogów wraz z kartami zamówienia mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów? Decyzja
2006.05.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
2006.03.09 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PB-RI-PDP/423/2/P/05/KL
∟Czy wydatki na druk i bezpłatne rozprowadzanie katalogów Spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów niezwiązane z reklamą?
2005.11.30 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-178/CIT/05
∟Czy wydatki na wynajem sali, projektora, poczęstunek, noclegi można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż odbiorcy hurtowi Wnioskującej organizują spotkania szkoleniowe dla swoich klientów. Często spotkania takie są ograniczane do określonej grupy osób (np. dekarzy). W spotkaniach uczestniczą też przedstawiciele Wnioskującej, wygłaszając prelekcje na t...
2005.09.29 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-244-238/05/AW
∟Czy wydatki na: wynajem Sali, wynajem niezbędnego sprzętu technicznego (np. rzutnik, ekran), wyżywienie i koszty noclegów podczas szkolenia, koszty związane z opłaceniem trenerów (krajowych i zagranicznych), dekoracja Sali wykładowej (materiały dekoracyjne, produkty), materiały szkoleniowe (ulotki, foldery, broszury) mogą stanowić k.u.p.
2005.09.06 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-52/05/IJ
∟Pytanie dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze szkoleniami dla swoich klientów.
2005.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-179-177/05/PS
∟Czy udostępnianie sprzętu komputerowego przedstawicielom usługobiorcy na czas wykonywania obowiązków wynikających z umowy, przedmiotem której jest upowszechnianie przez usługobiorcę informacji o produktach, w odniesieniu do których Spółka świadczy usługi reklamowe na rzecz osób trzecich, nie jest nieodpłatnym świadczeniem usług na rzecz usługobiorcy?
2005.06.30 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0019/05/OK
∟Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?
2005.06.08 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - IIUS PBI/PM/423-10/05
∟Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych
2005.04.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Krakowie - PD/415-14/05
∟Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?
2005.03.30 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-22-13/05
∟Czy nieodpłatne przekazanie materiałów informacyjnych typu ulotki promocyjne, katalogi, stanowią koszty uzyskania przychodów czy koszty reklamy limitowanej.
2005.03.25 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/4211/0-0004/05/BM
∟Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów informujących o właściwościach oferowanych produktów specjalistycznych, które (katalogi) przesyłane są następnie do stałych odbiorców w celu usprawnienia składania zamówień stanowią dla spółki nielimitowany koszt uzyskania przychodów?”
2005.03.22 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0010/05/AP
∟Czy zakup usługi polegającej na przekazaniu gazetek przez dystrybutora potencjalnym klientom Spółki stanowi dla Spółki w całości koszt podatkowy?
2005.02.16 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-730/04
∟Zdaniem Podatnika nieodpłatne przekazywanie materiałów reklamowych w formie plakatów, ulotek, gazetek nie spełnia przesłanek określonych w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ), dlatego też nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Podatnik zwraca się o potwierdzenie słuszności stanowiska?Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Podatnik prowadzi działalność gospodarczą, której podstawowym przedmiotem jest sprzedaż detaliczna. W związku z prowadzoną działalnością Wnioskująca ponosi wydatki na opracowanie i przygotowanie bądź zakup: a) plakatów, na których umieszczane jest ...
2004.12.17 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PP-I/443 2-374/224572/123/04
∟Czy podmiot wykonujący wyłącznie czynności zwolnione od podatku od towarów i usług ma obowiązek naliczenia podatku od towarów i usług przekazanych na cele reprezentacji i reklamy oraz czy ma prawo odliczyć podatek naliczony od zakupów zrealizowanych w związku z wymienionymi czynnościami?
2004.10.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PP-443-266-1-04
∟Czy nieodpłatne przekazanie gazetek handlowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ? Pisemna informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika w której nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym o której stanowi art. 14a par. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa / Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm. /. Spółka w dniu 04 października 2004 r. zwróciła się z pismem do tut. organu podatkowego w sprawie opodatkowania podatkiem od towarów i usług materiałów reklamowych ( m.in. gazetek handlowych ) . W gazetkach tych zawarte są informacje ...
2004.09.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423/584/04/PS
∟Czy będzie kosztem uzyskania przychodów należny VAT, naliczany zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług od przekazań nagród, upominków, gratisów na rzecz nabywców towarów w zależności od dokonania zakupów o określonej wartości oraz naliczany od przekazań materiałów informacyjnych i dołączonych upominków do sprzedanych towarów?
2004.08.31 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - III/443-93/04/JM
∟ Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług czynność przekazania towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa? Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług czynność zamontowania na siedzibie bannera zawierającego informacje o prowadzonej działalności? Czy przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów, otrzymanie tylko części dokumentów wymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535), bezspornie potwierdzających otrzymanie towarów przez odbiorcę, bądź gdy dokumenty te otrzymano w formie faksu, uprawnia do zastosowania stawki podatku VAT 0%? Czy ...
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.