Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: materiały promujące
materiały promujące 23 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1
2020.12.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.575.2020.2.MPU
∟w zakresie braku prawa do odliczenia VAT naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu
2020.08.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.218.2020.4.AW
∟czy:
1. otrzymanie nieodpłatnie od producentów/dostawców próbek, testerów i gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 4);
2. wydanie kontrahentom próbek, testerów bądź gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 5);
3. koszty nabytych i przekazywanych nieodpłatnie sprzedawcom detalicznym próbek, testerów i gadżetów stanowią koszt uzyskania przychodów (pytanie nr 6)
2020.07.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.188.2020.2.DP
∟czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych, które są następnie nieodpłatnie przekazywane klientom Spółki lub służą celom marketingowym stanowi dla Spółki przychód podatkowy na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2018.08.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-3.4010.163.2018.2.APA
∟czy powstanie przychód podatkowy z tytułu wykorzystania bezpłatnych próbek produktów leczniczych w procesie leczenia pacjentów przebywających na oddziałach szpitala jak i po zakończeniu hospitalizacji w celu testowania
2016.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - 3063-ILPP1-1.4512.68.2016.1.OA
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów promocyjnych.
2016.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-57/16-2/AP
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w celach reklamowo-promocyjnych oraz opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów (standów) o charakterze reklamowym, promocyjnym oraz informacyjnym.
2015.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-15/15-4/AM
∟Czy otrzymane od kontrahenta nieodpłatnie przez Wnioskodawcę próbki towarów, przed przed dokonaniem właściwej transakcji kupna-sprzedaży, w przypadku gdy próbka towaru nie ma charakteru konsumpcyjnego, nie stanowi pełnowartościowego produktu lecz jest próbką, która nie może być przedmiotem sprzedaży a jej celem jest jedynie sprawdzenie przez potencjalnego klienta cech i właściwości produktu - stanowi dla Wnioskodawcy przychód na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych?
2015.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-956/14-5/JSK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku wystawienia faktury oraz ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu sprzedaży materiałów promocyjnych.
2015.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-956/14-4/JSK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z zakupem materiałów promocyjnych.
2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-561/14-2/JL
∟Nieodpłatne przekazanie kontrahentom materiałów wskazanych w opisie stanu faktycznego (ulotek, broszur, katalogów) nie stanowi czynności, z którą ustawa o VAT wiązałaby powstanie obowiązku podatkowego, bez względu na ich cenę nabycia/koszt wytworzenia.
2013.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-536/13-2/LK
∟opodatkowanie nieodpłatnego wydania folderów i katalogów reklamowych
2013.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-480/13-2/AP
∟opodatkowanie nieodpłatnego wydania folderów i katalogów reklamowych
2013.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-373/13-2/AP
∟opodatkowanie nieodpłatnego przekazania potencjalnym klientom katalogów produktów
2013.06.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-254/13-4/MD
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych
2011.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-130/10/11-5/S/IGo
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania towarów.
2009.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-557/09-4/KS
∟Czy wartość otrzymanych nieodpłatnie od różnych firm próbek materiałów medycznych i próbek sprzętu medycznego, w ramach działalności reklamowej tych firm, stanowi dla szpitala klinicznego przychód opodatkowany i tym samym stanowi podstawę powstania obowiązku naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób prawnych?
2008.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1750/08-2/SM
∟Czy podlega opodatkowaniu wstawianie do sklepów i lokali gastronomicznych tzw. materiałów POS ?
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,
2007.09.21 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-55/07
∟Czy zakup gadżetów takich jak : koszulki polo, kubki, zapalniczki, kalendarze, zegary ścienne, smycze reklamowe, torby nylonowe, ołówki, breloczki stanowi koszt uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?
2007.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-185/07-2/RK
∟Czy, w świetle art. 5 ust. 1 oraz art. 7 ustawy o VAT, umieszczenie wymienionych we wniosku materiałów POS od dnia 1 maja 2004 r., stanowi czynności podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT?
2007.09.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-85/07/JPI
∟Czy przekazanie gadżetów reklamowych z logo firmy takich jak: kurtki, czapki, bluzy, ubrania robocze, portfele, kalendarze, zewnętrzne nośniki pamięci komputerowej, kosmetyczki, parasole, ręczniki, torby, podkładki na biurko kontrehentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy przekazanie przez Spółkę:- klientom Spółki gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową Spółki,- klientom Spółki ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,- klientom Spółki plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych oznaczonych logo Spółki,- nagród dla swoich klientów, przekazywanych w ramach programu lojalnościowego za nabycie produktów oferowany...
2006.06.19 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1.443/55/06
∟Czy w przypadku, gdy nieodpłatne przekazanie prezentu w postaci herbatki mieści się w kategorii prezentów o małej wartości, o których mowa art. 7 ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług, dołączenie ich do „pakietu promocyjnego” nie stanowi zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy dostawy towarów podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług niezależnie od wykazania związku z prowadzonym przedsiębiorstwem? Czy sprzedaż w/w pakietu promocyjnego stanowi sprzedaż napojów owocowych lub owocowo- warzywnych, o których mowa w poz. 40 lub 41 załącznika nr 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.; dalej: ustawa...
2005.08.19 - Urząd Skarbowy w Kartuzach - PP/443-P41/05/JK
∟Czy od 1 czerwca 2005 r. przekazywanie materiałów promujących Gminę nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, a także wskazanie, czy przekazanie prezentów typu kubki, serwetki, rzeźby na rzecz firm i instytucji należy objąć tym podatkiem?
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.