Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: papierosy

 

papierosy 56 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2

2021.06.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.104.2021.1.MK
     ∟Oznaczanie papierosów znakami akcyzy

2021.05.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.56.2021.1.MK
     ∟Oznaczanie papierosów znakami akcyzy

2021.04.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.58.2021.1.MK
     ∟Możliwość produkcji w składzie podatkowym wyrobów nieakcyzowych

2019.04.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.45.2019.1.MAZ
     ∟Brak opodatkowania akcyzą zużycia suszu tytoniowego do produkcji tytoniu odtworzonego (folii tytoniowej) i wyrobów nowatorskich (HNB) na terenie składu podatkowego oraz zużycia suszu tytoniowego o statusie celnym unijnym, do produkcji papierosów, tytoniu odtworzonego (folii tytoniowej) i wyrobów nowatorskich (HNB) w procedurze uszlachetniania czynnego, na terenie składu podatkowego.

2018.11.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.201.2018.1.MK
     ∟Określenie statusu glikolu propylenowego i gliceryny jako wyrobów akcyzowych

2018.09.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.161.2018.1.MK
     ∟Uznanie czasowego wypożyczenia suszu tytoniowego oraz zmiany składu chemicznego suszu tytoniowego za czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą

2018.08.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.132.2018.1.MK
     ∟Możliwość produkcji w składzie podatkowym wyrobów nieakcyzowych oraz prowadzenie ewidencji

2018.08.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.131.2018.1.MK
     ∟Możliwość produkcji w składzie podatkowym wyrobów nieakcyzowych oraz prowadzenie ewidencji

2018.06.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.97.2018.1.MAZ
     ∟Czynności nałożenia etykiety, dodania ulotki oraz zapakowania w opakowania jednostkowe nie stanowią produkcji płynów do papierosów elektronicznych.

2018.06.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.98.2018.1.MK
     ∟Możliwość objęcia wyrobów akcyzowych w postaci płynu do papierosów elektronicznych procedurą zawieszenia poboru akcyzy oraz obowiązek oznaczenia legalizacyjnymi znakami akcyzy

2018.06.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.67.2018.1.MK
     ∟Określenie podstawy opodatkowania i momentu powstania obowiązku podatkowego w związku z produkcją płynu do papierosów elektronicznych

2018.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.56.2018.1.MK
     ∟Uznanie czasowego wypożyczenia suszu tytoniowego oraz zmiany składu chemicznego suszu tytoniowego za czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą

2018.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.47.2018.1.MK
     ∟Określenia podstawy opodatkowania wyrobów akcyzowych w postaci tytoniu do fajek wodnych

2018.03.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.13.2018.1.MK
     ∟Obowiązki związane z produkcją płynu do papierosów elektronicznych

2018.02.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.11.2018.1.MK
     ∟Obowiązek złożenia deklaracji podatkowej od produkowanego płynu do papierosów elektronicznych oraz deklaracji uproszczonej od nabywanego wewnątrzwspólnotowo płynu do papierosów elektronicznych

2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-45/16/PK
     ∟Banderolowanie opakowań zawierających 200 sztuk papierosów

2015.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-703/14/JK
     ∟Wałek filtrowy przeznaczony do produkcji papierosów nie wypełni bowiem dyspozycji art. 98 ustawy o podatku akcyzowym, zatem nie może być traktowany jako wyrób tytoniowy.

2014.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-146/14/JK
     ∟Wałek filtrowy przeznaczony do produkcji papierosów nie wypełni bowiem dyspozycji art. 98 ustawy o podatku akcyzowym, zatem nie może być traktowany jako wyrób tytoniowy.

2013.09.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-310/13/JK
     ∟Opisane w zdarzeniu przyszłym „papierosy ziołowe” nie podlegają akcyzie.

2012.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-810/12-2/SM
     ∟opisany we wniosku wyrób będzie uznany za jeden papieros

2012.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-775/12-2/SM
     ∟brak opodatkowania sprzedaży suszonych liści tytoniu

2012.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-721/12-2/SM
     ∟brak opodatkowania udostępniania maszyny do samodzielnego sporządzania papierosów

2012.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-771/12-2/JK
     ∟uznanie produktu będącego wałkiem tytoniowym posiadającym filtry na obu końcach za jeden papieros

2012.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-216/12-5/JK
     ∟zastosowania zwolnienia alkoholu oraz papierosów na podstawie § 20 rozporządzenia w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego

2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-222/11/JK
     ∟Zakres obowiązków podatkowych związanych z obrotem wewnątrzwspólnotowym wyrobami tytoniowymi w procedurze z akcyzą zapłaconą na terytorium państwa członkowskiego.

2011.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-221/11/JK
     ∟Zakres zwolnienia od akcyzy papierosów przeznaczonych do badań jakościowych oraz zwolnienia tych wyrobów z obowiązku oznaczania znakami akcyzy.

2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1219/11-2/SM
     ∟przepakowywanie papierosów jako produkcja i prawo do obniżenia kwoty należnej akcyzy

2011.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-23/11-3/IB
     ∟Obowiązek opodatkowania podatkiem akcyzowym usługi konfekcjonowania papierosów i uznania Wnioskodawcy za podatnika podatku akcyzowego.

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-128/11/JK
     ∟Opisane w zdarzeniu przyszłym „papierosy ziołowe” nie podlegają akcyzie. Wskazać jednakże należy, iż kryterium zawartości tytoniu w opisanym produkcie nie będzie jedyną przesłanką braku obowiązku w akcyzie. O braku opodatkowania akcyzą decyduje bowiem fakt, że przedmiotowe wyroby nie zawierają tytoniu oraz nie wypełniają dyspozycji art. 98 ust. 2 ustawy, czyli nie są wyrobem zrolowanym wyprodukowanym w określony tym przepisie sposób. Stwierdzić także należy, iż opisane produkty w przypadku, gdy nie zawierają tytoniu, ale wypełniają przesłanki określone w art. 98 ust. 2, 3 lub 5 traktuje się jako papierosy i tytoń do palenia, które podlegają akcyzie.

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-116/11/JK
     ∟Opisane w zdarzeniu przyszłym „papierosy ziołowe” nie podlegają akcyzie. Nie można jednakże zgodzić się z przyjętym przez Zainteresowanego w powyższej sytuacji kryterium braku w opisanym produkcie tytoniu. O braku opodatkowania akcyzą decyduje bowiem fakt, że przedmiotowe wyroby nie wypełniają wskazanych przesłanek, które decydują o uznaniu „papierosów ziołowych” za papierosy (wyroby tytoniowe) w rozumieniu przepisów ustawy o podatku akcyzowym. Stwierdzić także należy, iż opisane produkty w przypadku, gdy nie zawierają tytoniu, ale wypełniają przesłanki określone w art. 98 ust. 2, 3 lub 5 ustawy traktuje się jako papierosy i tytoń do palenia, które podlegają akcyzie.

1 2

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj