Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: partnerstwo publiczno-prywatne
partnerstwo publiczno-prywatne 21 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1
2020.12.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.740.2020.2.SR
∟prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającą z wystawionej przez Gminę faktury dokumentującej zapłatę Premii
2020.10.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4-2.4012.289.2020.2.WH
∟Brak opodatkowania Dotacji Unijnej.
2019.12.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.413.2019.1.AW
∟Wybudowanie oraz eksploatacja autostrady stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 uCIT, a w konsekwencji, zgodnie z art. 15c ust. 8 uCIT, przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego, nie bierze się pod uwagę kosztów finansowania dłużnego wynikających z kredytów i pożyczek wykorzystywanych do sfinansowania projektu
2019.11.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.414.2019.1.JKU
∟w zakresie ustalenia, czy realizacja Zadania stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i w rezultacie dla celów stosowania art. 15c ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Wnioskodawca przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego nie będzie brał pod uwagę kosztów finansowania dłużnego odnoszących się do kredytów (pożyczek) wykorzystywanych do zrealizowania przedmiotu Zadania w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego
2018.02.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.609.2017.2.IT
∟VAT - w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z umową o partnerstwie publiczno-prywatnym.
2016.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP1.4512.1006.2016.1.JL
∟w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu udziału w działkach w związku z realizacją inwestycji w ramach umowy partnerstwa publiczno-prywatnego
2016.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP3.4512.889.2016.2.PC
∟w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu udziału w Działkach w związku z realizacją inwestycji w ramach umowy partnerstwa publiczno-prywatnego
2016.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-484/15-2/AZ
∟1. Czy słuszne jest stanowisko Wnioskodawcy, że opisany w niniejszym wniosku wkład własny pieniężny Miasta, który został wypłacony ze środków z Dotacji UE na pokrycie poniesionych uprzednio przez X. wydatków kwalifikowanych na realizację przedsięwzięcia (w szczególności zaprojektowania i wybudowania ITPOK) w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego nie stanowi przychodu podlegającego opodatkowaniu po stronie X. w chwili jego otrzymania na podstawie art. 12 ust. 4 pkt 6a ustawy o CIT?
2. Czy słuszne jest stanowisko Wnioskodawcy, że opisany w niniejszym wniosku wkład własny pieniężny Miasta, który zostanie wypłacony ze środków z Dotacji UE na pokrycie poniesionych uprzednio przez X. wydatków kwalifikowanych na realizację przedsięwzięcia (w szczególności zaprojektowania i wybudowania ITPOK) w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego nie będzie stanowić przychodu podlegającego opodatkowaniu po stronie X. w chwili jego otrzymania na podstawie art. 12 ust. 4 pkt 6a ustawy o CIT?
3. W przypadku gdy, organ uzna stanowisko Wnioskodawcy w zakresie pytania 1 za nieprawidłowe, to czy środki przekazane X. przez Miasto jako wkład własny pieniężny ze środków z Dotacji UE podlegają zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 42 ustawy o CIT, a w konsekwencji X. nie jest zobowiązana do zapłaty podatku z tytułu otrzymanych środków pieniężnych?
4. W przypadku gdy, organ uzna stanowisko Wnioskodawcy w zakresie pytania 2 za nieprawidłowe, to czy środki, które zostaną przekazane X. przez Miasto jako wkład własny pieniężny ze środków z Dotacji UE będą podlegały zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 17 ust. 1 piet 42 ustawy o CIT, konsekwencji X. nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku z tytułu otrzymanych środków pieniężnych?
5. Czy słuszne jest stanowisko Wnioskodawcy, że wydatki poniesione przez X. na pokrycie Wyników Transakcji Zabezpieczających, które zostaną zrealizowane do dnia przekazania środków trwałych składających się na ITPOK do użytkowania, X. powinna uwzględnić w wartości początkowej środków trwałych składających się na ITPOK?
6. Czy słuszne jest stanowisko Wnioskodawcy, że na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 48 ustawy o CIT X. będzie zobowiązana wyłączyć z kosztów uzyskania przychodów odpisy amortyzacyjne dokonywane od wartości początkowej środków trwałych wchodzących w skład ITPOK w części odpowiadającej wartości całkowitej kwoty Dotacji UE przekazanej przez Miasto na rzecz X., a w konsekwencji łączna kwota odpisów amortyzacyjnych nie stanowiących kosztu uzyskania przychodu będzie równa kwocie Dotacji otrzymanej od Miasta nie stanowiącej przychodu podlegającego opodatkowaniu?
2015.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-51/15-6/AZ
∟Zaliczenie do wartości początkowej wytworzonych środków trwałych oraz budynku wydatków związanych z nakładami służącymi wytworzeniu budynku sądu z Etapu przygotowawczego oraz inwestycyjnego ponoszonymi do momentu oddania budynku sądu do użytkowania, ustalenie czy wytworzone środki trwałe oraz budynek będą podlegały amortyzacji, oraz moment powstania przychodu z tytułu opłat za dostępność do budynku na etapie jego utrzymania i zarządzania.
2015.08.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-499/15-2/KC
∟W zakresie prawidłowego rozliczenia inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publicznoprywatnego.
2014.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-566/14-3/IŚ
∟Moment rozpoznania kosztów uzyskania przychodów z tytułu realizacji przedsięwzięcia na podstawie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym
2013.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-116/13/LSz
∟Opodatkowanie czynności wykonywanych przez Wnioskodawcę w ramach umowy z partnerem prywatnym.
2012.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-871/12/LSz
∟Czynność fizycznego przekazania (zwrot), przez Spółkę Gminie po 10-letnim okresie eksploatacji, drogi nie można uznać za dostawę towarów w rozumieniu przepisów ustawy o VAT ani jako odrębne świadczenie usług. Gmina nabędzie w istocie od Wnioskodawcy roboty budowlane (usługi w postaci wybudowania drogi) wykonane na gruncie stanowiącym własność Gminy.
2012.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-870/12/LSz
∟Wnioskodawcy będzie przysługiwać prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z inwestycją, bowiem towary i usługi, z których nabyciem podatek będzie naliczony, będą wykorzystywane do czynności opodatkowanych.
2012.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-869/12/LSz
∟W zakresie opodatkowania budowy i eksploatacji drogi i momentu powstania obowiązku podatkowy w podatku VAT z tytułu świadczenia usług wybudowania drogi oraz sposobu dokumentowania tej usługi.
2012.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1036/11-2/AS
∟możliwość zaliczenia w pełnej wysokości do kosztów podatkowych Spółki odpisów amortyzacyjnych dokonywanych przez Wnioskodawcę jako partnera prywatnego od wartości początkowej środków trwałych wchodzących w skład Spalarni, wytworzonych w ramach Przedsięwzięcia realizowanego w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego wobec sfinansowania części wkładu własnego partnera publicznego ze środków pieniężnych pozyskanych z Funduszu Spójności
2012.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1196/11-2/MM
∟Czy przekazanie zarządu nad Spalarnią Miastu, po zakończeniu okresu Umowy realizowanej z udziałem Wnioskodawcy oraz Miasta w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego, będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT na podstawie art. 5 ust. 1 oraz art. 8 ustawy o VAT?
2011.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-728/11-8/AM
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że koszty bieżącego utrzymania Drogi, w tym bieżących napraw, poniesione w danym kwartale, powinny być zaliczone do kosztów bezpośrednio związanych z uzyskaniem przez Spółkę przychodu za ten kwartał i zaliczone do kosztów podatkowych w momencie uzyskania przychodu z tytułu eksploatacji Drogi za ten kwartał?
2011.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-728/11-7/AM
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że odsetki od kredytu bankowego zaciągniętego przez Spółkę wyłącznie na sfinansowanie nakładów na wybudowanie Drogi - w zakresie odsetek zapłaconych / skapitalizowanych do dnia osiągnięcia pierwszego kwartalnego przychodu z tytułu realizacji Umowy — powinny być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów podatkowych kwartalnie, od momentu uzyskania pierwszego przychodu, proporcjonalnie do uzyskiwanych przychodów w okresie eksploatacji Drogi, natomiast odsetki zapłacone / skapitalizowane od dnia osiągnięcia pierwszego kwartalnego przychodu powinny być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w momencie ich poniesienia, nie wcześniej jednak niż w momencie ich zapłaty / kapitalizacji?
2011.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-728/11-6/AM
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że koszty danego Remontu Generalnego stanowią koszty bezpośrednio związane z uzyskiwanymi przez Spółkę przychodami w okresie eksploatacji Drogi i powinny podlegać zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów proporcjonalnie do kwartalnych przychodów z realizacji Umowy, osiągniętych w okresie od zakończenia tego danego Remontu Generalnego do rozpoczęcia kolejnego Remontu Generalnego?
2006.10.23 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PD-3/423-14/06
∟Czy środki pieniężne otrzymane przez spółkę od partnera na realizację działań projektów finansowanych ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego winny być opodatkowane podatkiem dochodowym od osób prawnych?.
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.