Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: pomoc publiczna

 

pomoc publiczna 1047 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

2021.09.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.372.2021.1.JKU
     ∟- momentem poniesienia wydatków, o których mowa w § 8 Rozporządzenia WNI, kwalifikujących się do objęcia pomocą w postaci zwolnienia podatkowego określonego w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawa o PDOP, będzie (zgodnie z metodą kasową) moment zapłaty tych kosztów, - wydatki ponoszone przez Spółkę w ramach płatności częściowych, na zakup lub wytworzenie środków trwałych, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu WNI, będą stanowić wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia podatkowego określonego w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o PDOP w momencie ich faktycznej zapłaty, tj. zgodnie z metodą kasową, - zaliczki ponoszone przez Spółkę na poczet wydatków na zakup lub wytworzenie środków trwałych, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu WNI, będą stanowić wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia w momencie ich faktycznej zapłaty.

2021.09.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.587.2021.1.AD
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym prawidłowym jest stanowisko, że częściowe sfinansowanie ze środków unijnych linii technologicznej do produkcji regranulatu nie powoduje utraty prawa do zwolnienia przedmiotowego, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 63b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w odniesieniu do dochodu wygenerowanego za pośrednictwem tej linii?

2021.08.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.103.2020.9.APO
     ∟1) Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? 2) Czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany został limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu wykorzystane zostały/zostaną limity dostępne w ramach zezwoleń wydanych chronologicznie, tj. Zezwolenia II, a następnie Zezwolenia III i w dalszej kolejności Zezwolenia IV, przy czym, Spółka była i będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji rachunkowej dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń? 3) Czy prawidłowa jest metodologia ustalania dostępnej na dzień 1 stycznia 2011 r. puli pomocy publicznej w ramach zwolnienia z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, tj. poprzez ustalenie jej z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych poniesionych w ramach spełniania warunków wynikających z Zezwolenia I i wskaźnika intensywności pomocy publicznej, a następnie pula ta powinna być pomniejszona o wartość pomocy publicznej (zwolnienia z PDOP) wykorzystanej przez Spółkę do końca 2010 r. w ramach tzw. nielimitowanej pomocy publicznej? 4) Czy od 1 stycznia 2011 r. zwolnieniem z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, powinien być objęty dochód ustalony łącznie dla całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych przez Spółkę Zezwoleń, aż do wysokości ograniczeń wynikających z tych Zezwoleń, bez konieczności przyporządkowywania poszczególnych limitów pomocy publicznej do poszczególnych inwestycji określonych w kolejno wydawanych Zezwoleniach?

2021.05.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.176.2021.2.MM
     ∟Skutki podatkowe otrzymania wsparcia z tytułu nowej inwestycji.

2021.03.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.43.2021.1.MBD
     ∟W zakresie ustalenia, czy Spółce przysługuje uprawnie do rozpoczęcia zwalniania dochodu uzyskanego z prowadzonej przez nią działalności określonej w Decyzji na mocy art. 17 ust. 1 pkt 34a Ustawy CIT, od momentu osiągnięcia pierwszego dochodu ze zmodernizowanej przez nią linii do produkcji papieru, tj. od sierpnia 2020 r.

2021.03.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.21.2021.2.APO
     ∟Czy Wnioskodawca będący spółką komandytową, a zatem od 1 maja 2021 r. podlegający opodatkowaniu w ramach ustawy CIT będzie uprawniony do łączenia (kumulowania) pomocy publicznej w postaci zwolnienia z podatku dochodowego z tytułu działalności, która będzie prowadzona w obszarze właściwości (…) Specjalnej Strefy Ekonomicznej tj. w (…) w związku z uzyskaną decyzją o wsparciu oraz pomocy w formie dofinansowania inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa (…) na lata 2014-2020 tj. czy Wnioskodawca będzie uprawniony do uzyskania zwolnienia od podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a Ustawy o CIT, od dochodów osiąganych na terenie objętym decyzją o wsparciu?

2021.01.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.536.2020.1.IZ
     ∟1. Czy w przypadku ulepszonych środków trwałych okres 5 lat, o którym mowa w powyższym przepisie powinien być liczony od momentu wprowadzenia środka trwałego do ewidencji środków trwałych, czy też od momentu jego ulepszenia? 2. Czy fizyczne przeniesienie miejsca lokalizacji środka trwałego, stanowiącego wydatek kwalifikowany, poza Strefę powoduje niespełnienie warunku określonego w punkcie 1 interesującego Spółkę przepisu?

2021.01.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.518.2020.1.IZ
     ∟ustalenie, czy Spółka jest uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych (o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 updop) na podstawie Zezwolenia nr 3 do upływu terminu na jaki ustanowiona została specjalna strefa ekonomiczna

2020.12.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.581.2020.1.JKU
     ∟czy w przypadku korzystania przez Spółkę z pomocy publicznej z tytułu zatrudnienia określonej liczby pracowników, kwota zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a Ustawy o CIT jest limitowana wysokością maksymalnej dopuszczalnej wielkości pomocy publicznej na realizację nowej inwestycji, obliczonej zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia

2020.12.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.420.2020.1.AWO
     ∟Czy w razie zmiany statusu przedsiębiorstwa będącego adresatem decyzji o wsparciu, maksymalna intensywność pomocy publicznej ustalona w oparciu o § 6 pkt 2 Rozporządzenia PSI ustalana jest na dzień skorzystania przez Wnioskodawczynię z tej pomocy, tj. na dzień, w którym upływa termin na złożenie zeznania rocznego w PIT?

2020.12.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.417.2020.1.BS
     ∟w zakresie ustalenia: - czy w stosunku do wydatków inwestycyjnych poniesionych przez Wnioskodawcę zgodnie z zasadą kasową (tj. w momencie faktycznej zapłaty), przed dniem zmiany statusu Spółki z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego, dla obliczania dostępnego Spółce limitu pomocy publicznej należy stosować 60% wskaźnik maksymalnej intensywności regionalnej pomocy inwestycyjnej, - czy w stosunku do wydatków inwestycyjnych poniesionych przez Wnioskodawcę zgodnie z zasadą kasową (tj. w momencie faktycznej zapłaty), po dniu zmiany statusu Spółki z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego, dla obliczania dostępnego limitu pomocy publicznej przysługującego Spółce należy stosować 50% wskaźnik maksymalnej intensywności regionalnej pomocy inwestycyjnej.

2020.11.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.404.2020.1.APO
     ∟Czy zmiana statusu Wnioskodawcy ze średniego przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 2 ust. 1 Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji UE, na duże przedsiębiorstwo w rozumieniu art. 2 pkt 24 Rozporządzenia Komisji UE, ma wpływ na wysokość pomocy publicznej w formie zwolnienia z opodatkowania CIT dochodów uzyskanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie Zezwolenia?

2020.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.239.2020.2.JKU
     ∟w zakresie ustalenia, czy mając na uwadze przedstawiony opis stanu faktycznego, Spółka ma prawo do skorzystania ze wsparcia w formie zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT począwszy od dnia 1 stycznia 2020 r.

2020.11.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.440.2020.1.IM
     ∟w zakresie czy: wydatki ponoszone przez Spółkę, w ramach Płatności częściowych, na zakup lub wytworzenie środków trwałych, związane m. in. z poszczególnymi etapami wdrażania maszyn i urządzeń do procesu produkcyjnego, jak również poszczególnymi etapami rozbudowy Zakładów, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu SSE, stanowią wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia z PDOP w momencie ich faktycznej zapłaty.

2020.09.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.311.2020.1.IZ
     ∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną wydatków na rozbudowę i modernizację nabytych środków trwałych, pomimo, że wydatki na nabycie tych środków trwałych nie zostały zaliczone do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą

2020.09.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.237.2020.1.JC
     ∟1. Czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności prowadzonej w ramach obecnie posiadanej DoW oraz planowanej do pozyskania nowej decyzji o wsparciu, Spółka może (będzie mogła) prowadzić jedną wspólną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, prowadzonej na podstawie posiadanych w danym okresie decyzji o wsparciu? 2. Czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z tytułu prowadzenia działalności prowadzonej w ramach obecnie posiadanej DoW oraz planowanej do pozyskania nowej decyzji o wsparciu, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest (będzie) limit dostępnej pomocy publicznej w ramach decyzji o wsparciu wydanej najwcześniej tj. DoW posiadanej przez Spółkę, a po jego wykorzystaniu, gdy limit pomocy publicznej z niej wynikający nie jest wystraczający do objęcia całości dochodu zwolnieniem podatkowym, otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczana z dostępnym limitem wynikającym z kolejnej decyzji o wsparciu - w kolejności ustalonej zgodnie z datami ich wydania?

2020.09.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.294.2020.1.APO
     ∟Czy w razie zmiany statusu przedsiębiorstwa będącego adresatem decyzji o wsparciu, maksymalna intensywność pomocy publicznej ustalona w oparciu o § 6 pkt 2 Rozporządzenia PSI, ustalana jest na dzień skorzystania przez Wnioskodawcę z tej pomocy, tj. na dzień, w którym upływa termin na złożenie zeznania rocznego w CIT?

2020.08.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.219.2020.1.JKT
     ∟ - czy w stosunku do wydatków inwestycyjnych poniesionych przez Wnioskodawcę zgodnie z zasadą kasową (tj. w momencie faktycznej zapłaty), przed dniem zmiany statusu Spółki z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego, dla obliczania dostępnego Spółce limitu pomocy publicznej należy stosować 60% wskaźnik maksymalnej intensywności regionalnej pomocy inwestycyjnej, - czy w stosunku do wydatków inwestycyjnych poniesionych przez Wnioskodawcę zgodnie z zasadą kasową (tj. w momencie faktycznej zapłaty), po dniu zmiany statusu Spółki z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego, dla obliczania dostępnego limitu pomocy publicznej przysługującego Spółce należy stosować 50% wskaźnik maksymalnej intensywności regionalnej pomocy inwestycyjnej

2020.07.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.145.2020.2.KS
     ∟skutki podatkowe utraty przez spółkę statusu małego przedsiębiorcy

2020.07.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.346.2020.2.KP
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie: braku wpływu zmiany statusu Spółki z małego przedsiębiorcy na średniego przedsiębiorcę po dacie uzyskania Decyzji o wsparciu na wskaźnik maksymalnej intensywności pomocy publicznej oraz wskazania, czy zmniejszona wysokość wskaźnika maksymalnej intensywności pomocy publicznej obowiązuje wyłącznie w stosunku do wydatków inwestycyjnych, stanowiących koszty kwalifikowane poniesionych po uzyskaniu przez Spółkę statusu średniego przedsiębiorcy.

2020.07.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.205.2020.1.JKT
     ∟W zakresie w zakresie ustalenia, czy Spółka będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT począwszy od miesiąca, w którym poniesie pierwsze koszty kwalifikowane w ramach Modernizacji po wydaniu decyzji o wsparciu.

2020.06.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.144.2020.1.APO
     ∟Czy w razie zmiany statusu przedsiębiorstwa Wnioskodawcy, maksymalna intensywność pomocy publicznej ustalona w oparciu o § 6 pkt 2 Rozporządzenia PSI, ustalana jest na dzień skorzystania przez Wnioskodawcę z tej pomocy, tj. na dzień, w którym upływa termin na złożenie zeznania rocznego w CIT?

2020.06.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.103.2020.1.APO
     ∟- Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? - Czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany został limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu wykorzystane zostały/zostaną limity dostępne w ramach zezwoleń wydanych chronologicznie, tj. Zezwolenia II, a następnie Zezwolenia III i w dalszej kolejności Zezwolenia IV, przy czym, Spółka była i będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji rachunkowej dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń? - Czy prawidłowa jest metodologia ustalania dostępnej na dzień 1 stycznia 2011 r. puli pomocy publicznej w ramach zwolnienia z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, tj. poprzez ustalenie jej z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych poniesionych w ramach spełniania warunków wynikających z Zezwolenia I i wskaźnika intensywności pomocy publicznej, a następnie pula ta powinna być pomniejszona o wartość pomocy publicznej (zwolnienia z PDOP) wykorzystanej przez Spółkę do końca 2010 r. w ramach tzw. nielimitowanej pomocy publicznej? - Czy od 1 stycznia 2011 r. zwolnieniem z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, powinien być objęty dochód ustalony łącznie dla całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych przez Spółkę Zezwoleń, aż do wysokości ograniczeń wynikających z tych Zezwoleń, bez konieczności przyporządkowywania poszczególnych limitów pomocy publicznej do poszczególnych inwestycji określonych w kolejno wydawanych Zezwoleniach?

2020.04.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-487/15/20-S/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia czy prowadzenie działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie dwóch zezwoleń rodzi obowiązek po stronie Spółki do prowadzenia ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych odrębnie dla każdego z tych zezwoleń, w szczególności czy istnieje obowiązek dodatkowego podziału dochodów z działalności prowadzonej na terenie SSE w części przypadającej na każde zezwolenie oraz czy Spółka powinna dokonywać dyskontowania całej uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń łącznie) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia II.

2020.04.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.83.2020.1.PC
     ∟Czy w sytuacji, gdy w trakcie roku podatkowego nastąpi przekroczenie dostępnego limitu pomocy publicznej w formie zwolnienia z PDOP, Spółka będzie zobowiązana do kalkulacji i wpłaty miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy z działalności określonej w Zezwoleniu, prowadzonej na terenie SSE?

2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-176/16/20-S/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy publicznej, na dzień wydania Zezwolenia II.

2020.03.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IBPB-1-3/4510-544/16-11/APO
     ∟Czy dochód osiągnięty na terenie SSE w ramach Zezwolenia z tytułu sprzedaży wyrobów gotowych (obuwia) wyprodukowanych częściowo z półfabrykatów będzie zwolniony z podatku dochodowego od osób prawnych, na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o pdop?

2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.506.2019.2.JC
     ∟Brak wpływu na zakres Zwolnienia Podatkowego wynikającego z Decyzji o wsparciu, działań realizowanych poza Zakładem takich jak procesy dodatkowego konfekcjonowania, dodatkowego mrożenia, transportu i magazynowania, w tym konsolidacji transportu i magazynowania, finalnych produktów spożywczych wytworzonych w całości w Zakładzie, jak również realizowane poza Zakładem funkcje sprzedażowe dotyczące tych produktów oraz transakcje odsprzedaży. Brak zobowiązania Spółki do sporządzania dokumentacji cen transferowych rozliczeń pomiędzy Spółką a jej Zakładem.

2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.597.2019.2.IZ
     ∟Czy Spółka będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach inwestycji (po dniu wydania decyzji o wsparciu), niezależnie od momentu, w którym Wnioskodawca zakończy inwestycję? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)

2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.540.2019.2.APO
     ∟Brak wpływu na zakres Zwolnienia Podatkowego wynikającego z Decyzji o wsparciu, działań realizowanych poza Zakładem takich jak procesy dodatkowego konfekcjonowania, dodatkowego mrożenia, transportu i magazynowania, w tym konsolidacji transportu i magazynowania, finalnych produktów spożywczych wytworzonych w całości w Zakładzie, jak również realizowane poza Zakładem funkcje sprzedażowe dotyczące tych produktów oraz transakcje odsprzedaży.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj