Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż prasy (kolportaż)
sprzedaż prasy (kolportaż) 7 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1
2009.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-608/09-3/PR
∟określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla dostaw prasy w ramach prenumeraty oraz sposobu ich fakturowania.
2009.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-301/09-4/TW
∟Jaki przychód Wnioskodawca ma podać np. w ZUS przy opłacaniu składki zdrowotnej?
2008.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-717/08-2/MK
∟Przedsiębiorstwo opodatkowało przedmiotową sprzedaż niewłaściwą stawką 0 % zamiast 7 % podatku VAT – zgodnie z art. 41 ust. 2 ww. ustawy o podatku od towarów i usług. Zatem pierwotna faktura nieprawidłowo odzwierciedlała stan faktyczny (tak w zakresie towaru jak i stawki podatku) istniejący w momencie powstania obowiązku podatkowego. Wobec tego w przypadku zastosowania niewłaściwej stawki podatku w sprawie znajduje zastosowanie § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005r. w sprawie zwrotu niektórym podatnikom zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 95, poz. 798 ze zm.) i Przedsiębiorstwo ma obowiązek wystawienia faktury korygującej. Celem wystawienia faktury korygującej jest doprowadzenie faktury pierwotnej do stanu odpowiadającego rzeczywistości. Faktura pierwotna w powstałej sytuacji faktycznej nie odpowiada rzeczywistości, gdyż po jej wystawieniu zaszły zmiany co do przedmiotu sprzedaży. Powołane unormowania znajdują zastosowanie zarówno w warunkach gdy ewentualna zmiana stawki podatku wpływa na cenę zakupu brutto jak i wtedy gdy zapłata za dane wydanie nie ulega zmianie
2007.02.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45/07/AP
∟W którym momencie powstanie przychód z tytułu sprzedaży kolportowanej prasy - w momencie przekazania nabywcy tytułów do kolportażu, czy w momencie rozliczenia przez nabywcę (kolportera) zwrotów nie sprzedanej prasy i zwrotu jej do sprzedającego? Spółka sprzedaje (dostawa) prasy, sprzedaje prasę różnym nabywcom, m. in. hurtownikom i detalistom prowadzącym dalszą odsprzedaż wydawnictw prasowych na podstawie umowy kolportażu, która przewiduje, że "kolportaż dostarczonej prasy uważa się za wykonany w momencie przesłania do Spółki przez Odbiorcę (kolportera) wypełnionego i podpisanego protokołu zwrotów oraz przesłania winiet lub kompletnych egzemplarzy zwracanych tytułów". W tym momencie jest też wystawiana faktura.
2007.02.15 - Izba Skarbowa w Kielcach - PP2-443-9/2007
∟Czy sprzedaż prasy z dodatkiem płyt CD i DVD osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej oraz rolnikom ryczałtowym podlega obowiązkowi rejestracji za pomocą kasy fiskalnej ?
2005.11.21 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-450/2/05/AP
∟Według jakiej stawki podatku od towarów i usług: właściwej dla gazety czy dla dodawanego towaru należałoby opodatkować zestaw składający się z gazety i dodatku (przy podwyższonej cenie gazety z dodatkiem), dla którego obowiązująca stawka podatku VAT jest wyższa lub niższa od stawki obowiązującej dla gazety?
2005.11.21 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-450/1/05/AP
∟Czy bezpłatne dodawanie towarów do gazet jest związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa i w związku z tym nie można ich uznać za dostawę towarów?
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.