Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama publiczna
reklama publiczna 115 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2020.03.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.9.2020.3.SK
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółdzielnię na organizację festynu.
2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-24/12-2/JC
∟Czy wydatki na prowadzenie reklamy produktu leczniczego, spełniające ogólne przesłanki dla uznania ich za koszty uzyskania przychodów określone w art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP, poniesione przez Spółkę przed wydaniem decyzji GIF nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia tejże reklamy jako sprzecznej z obowiązującymi przepisami oraz wydatki poniesione przez Spółkę na dostosowanie prowadzonej reklamy do wymogów decyzji GIF stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2010.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-527/10-4/JC
∟Czy Wnioskodawca będzie mógł kwalifikować do kosztów uzyskania przychodów na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na przeprowadzenie reklamy produktu leczniczego nie mającej charakteru reprezentacyjnego przed wydaniem przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego decyzji nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych sprzecznej z obowiązującymi przepisami, jak również nakłady na dostosowanie prowadzonej reklamy do wymogów tej decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego?
2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-803/10/JD
∟Czy wydatki ponoszone na nabycie/wytworzenie produktów i towarów handlowych, przekazywanych klientom (potencjalnym klientom) do przeprowadzania przez nich prób i testów powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 updop?
2009.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-541/09-2/KS
∟Czy sponsorowanie przez Spółkę udziału lekarzy w konferencjach i kongresach naukowych (bez świadczenia ekwiwalentnego na rzecz Spółki) jest dla Spółki kosztem uzyskania przychodu?
2008.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1294/08-2/AS
∟możliwość zaliczenia w ciężar kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych za uczestników szkoleń, konferencji i kongresów naukowych organizowanych przez Spółkę w ramach reklamy publicznej
2008.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-8/08-2/MN
∟Moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczenia usług polegających na publicznym reklamowaniu wyrobów kontrahenta oraz zakupie określonej ilości produktów w kolejnych okresach rozliczeniowych, a także przy wypłacie zaliczki.
2008.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-19/08-2/MM
∟1. Czy wydatki związane z umieszczeniem informacji o firmie i jej produktach związane z sytuacją przedstawioną w pkt. a i b są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?2. Czy wydatki związane z wykonaniem tablicy z logo firmy umieszczanej na ukończonym budynku mieszkalnym są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?3. Czy w przypadkach wymienionych we wniosku w pkt. a i b istnieje różnica w sposobie kwalifikacji tych kosztów w 2006 i w 2007 roku w związku ze zmianą przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących od początku 2007r.?
2007.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-22/07-2/IM
∟Zapytanie dotyczy ustalania czy ponoszone wydatki na zakup drobnych przedmiotów oznakowanych logo firmy i w dalszej kolejności rozdawanych publicznie na targach krajowych i zagranicznych mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodu.
2007.09.29 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-99/07/JPI
∟czy Spółka postępuje prawidłowo, korygując podatek naliczony w przypadku przekroczenia limitu 0.25% przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym?w jaki sposób należy rozliczyć różnicę pomiędzy podatkiem zapłaconym w wyniku korekt deklaracji w trakcie roku podatkowego za miesiące, w których wystąpiło przekroczenie limitu a podatkiem wynikającym z przekroczenia, którego wysokość jest znana po zakończeniu danego roku?
2007.09.07 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-79/07/KK
∟Czy wydatki na publikowanie na stronach internetowych oraz w formie papierowej bezpłatnego magazynu dla pacjentów stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących do dnia 31.12.2006r.
2007.09.04 - Urząd Skarbowy w Rykach - PD/415-14/07
∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem: - czy sposób zaliczania w koszty działalności nakładów na wykonanie ekspozycji towarów jest prawidłowy, tj. zgodny z art. 22 ust. 5 ustawy z dnia 26.07.1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, oraz - czy prawidłowe jest zaliczenie w koszty podatkowe wydatków na zakup materiałów (przedmiotów) od XYZ w miesiącach płatności rat przez okres 2 lat.
2007.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni - BP/423-0014/07
∟Czy wydatki Spółki poniesione na publikację artykułów prasowych można w całości zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodów w roku 2007 i w latach poprzednich?
2007.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni - BP/423-0013/07
∟Czy poniesione przez Spółkę z o.o. wydatki związane z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenia niepieniężne ekwiwalentne o charakterze reklamowym ze strony sponsorowanego klubu sportowego stanowią koszty uzyskania przychodów w roku 2007 i w latach wcześniejszych?
2007.07.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-40/07/JM
∟1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./,
2007.07.06 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PD/423-0015/07/BG
∟Czy w przedstawionej sytuacji, prowadzenia reklamy wspomaganej tego rodzaju upominkiem jest zgodne z brzmieniem art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych?Czy taka forma reklamy spełnia wymogi reklamy publicznej, a tym samym może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodu?
2007.06.15 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-30/07/JM
∟czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./ w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2007 r. ponoszone przez Spółkę wydatki na reklamę produktów leczniczych, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu Spółki ?
2007.06.12 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-20/07/JM
∟czy poniesione wydatki związane z produkcją programu „G. X” emitowanego na antenie, w tym usługa gastronomiczna świadczona przez firmę cateringową, są kosztem uzyskania przychodu?
2007.05.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-24/07/BB
∟dot. kosztów związanych z reklamą produktów Spółki tj. reklamą produktów leczniczych. Zdaniem spółki w opisywanym stanie faktycznym, zakup żywności oraz napojów związanych z poczęstunkiem nie jest związany z reprezentacją, ale jest jednym z elementów składających się na reklamę produktu.
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/65/07/AT
∟Dotyczy wpływu na podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych działania polegającego na ustawieniu w sklepach ekspozytorów prezentujących wyroby Spółki, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
2007.02.12 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PD-3/423-3/07
∟1. Czy wydatki poniesione na zakup plakatów informacyjnych, ulotek reklamowych usług polegających na zaprojektowaniu ulotek i plakatu, teczek z logo firmy i adresem, które to wykorzystywane są w związku z akcją reklamową nowej usługi należy zakwalifikować jako koszty reklamy czy jako nakłady inwestycyjne?.2. Czy nalepki z żywicy zawierające nazwę spółki jako właściciela firmy czy też obowiązkowy znaczek wynikający z prawa ochony środowiska stanowią koszt bieżącej działalności?.
2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?
2007.01.19 - Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim - 423/1/24/PD/5-1/06
∟Czy poniesione przez podatnika - spółkę akcyjną wydatki związane z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenia niepieniężne ekwiwalentne o charakterze reklamowym ze strony sponsorowanego klubu sportowego - stowarzyszenia na rzecz podatnika stanowią koszty uzyskania przychodów?
2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.
2006.12.05 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-208/1/06
∟Czy wydatki poniesione przez Podatnika na zakup opisanych we wniosku ulotek oraz na ich rozpowszechnianie stanowią w całości koszty uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W przypadku zakwalifikowania ulotek jako materiałów reklamowych, Spółka prosi o odpowiedź na pytanie, czy rozpowszechnianie ulotek w sposób przedstawiony w podaniu, ma charakter reklamy prowadzonej w sposób publiczny? W dniu 8.09.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż przedmiotem działalności Sp
2006.11.30 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/155/06/AT
∟Jaka jest możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków związanych z nieodpłatnym przekazaniem płytek w celu wykonania ekspozycji u klienta.
2006.11.20 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/83/06
∟Czy wydatki związane z zawartą umową sponsoringu (zapłatę faktury za usługę reklamową, zakup materiałów reklamowych przekazanych stowarzyszeniu) spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, a VAT zawarty w fakturach zakupu odliczyć na ogólnych zasadach?
2006.11.03 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/696/WD/423/86/06/BC
∟Czy zgodnie z powyższym, wydatki takie można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczone limitem w części 0,25% przychodów i w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
2006.10.31 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/139/06/AT
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków poniesionych na organizację imprezy - piknik w stylu europejskim.
2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-275/06/DP
∟Czy wydatki na zakup regałów i stojaków opatrzone logo Spółki, w które Spółka wyposaża punkty sprzedaży Klientów są kosztem uzyskania przychodów nie podlegającym limitowi określonemu w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Stojaki i regały służą uwidocznieniu sprzedaży produktów Spółki prowadzonej przez Klientów.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.