Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: próbka towaru
próbka towaru 78 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2013.12.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-901/13-2/AK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania bezpłatnych degustacji wyrobów Spółki.
2013.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-444/13-3/MN
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2013 r.
2013.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-444/13-2/MN
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym do dnia 31 marca 2013 r.
2013.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-490/12-4/AO
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszt nabycia nasion, które zostały nabyte w celach handlowych, ale są przekazywane nieodpłatnie?
2013.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-490/12-3/AO
∟1. Czy nieodpłatne otrzymanie nasion, które następnie są wydawane nieodpłatnie we wskazany sposób i które zgodnie z przepisami prawa nie mogą być przedmiotem handlu, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Zależnie od odpowiedzi na pytanie 1, czy Spółka powinna rozpoznać koszt podatkowy w wysokości przychodu z tytułu nieodpłatnego świadczenia w związku nieodpłatnym przekazaniem nasion?
2012.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-780/12-2/AB
∟Wydatki polegające na przekazaniu próbek towarów, testerów i materiałów reklamowych stanowią koszt podatkowy jako koszty pośrednie zgodnie z art. 15 ust 4e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Działania polegające na przekazaniu pojedynczych egzemplarzy pełnowartościowych towarów do redakcji gazet i czasopism oraz innych mediów kierowane są do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Należy stwierdzić, że przeważa tu aspekt reprezentacyjny, bowiem bez wątpienia celem tych czynności jest wykreowania pozytywnego obrazu Spółki.
2012.08.02 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi
- IPTPB3/423-144/12-5/MF
∟Czy koszty transportu próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przekazanych nieodpłatnie do potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodu w myśl art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2012.08.02 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi
- IPTPB3/423-144/12-4/MF
∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych i gadżetów reklamowych, a następnie nieodpłatne przekazanie ich potencjalnym i obecnym kontrahentom w celu nawiązania współpracy podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust 1 pkt. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a w momencie wydania towarów stanowi koszt uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 powołanej ustawy?
2012.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-266/11-2/KJ
∟Czy wydatki ponoszone przez Przedsiębiorstwo na wytworzenie swoich wyrobów - obuwie do użytku w pracy, przekazywane nieodpłatnie klientom (potencjalnym klientom) do przeprowadzenia przez nich testów (prób) lub przekazywane w ramach reklamy, powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1034/11/IK
∟uznanie wysyłki próbek towarów do kontrahentów zlokalizowanych na terenie Wielkiej Brytanii, jako wewnątrzwspólnotową dostawę towarów
2011.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-418/11-5/MM
∟Czy informacje o wynikach badań, otrzymane w związku z realizacją porozumień z podmiotami wykonującymi te badania, będą stanowiły dla Spółki przychód z tytułu nieodpłatnych świadczeń, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-418/11-4/MM
∟Czy Spółka będzie mogła rozpoznać jako koszty uzyskania przychodów kwotę stanowiącą wartość przekazanych próbek materiałów (towarów) w oparciu o zapisy porozumień?
2011.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-863/09/11-4/S/BM/KOM
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele reprezentacji i prawa do odliczenia podatku naliczonego od tego przekazania
2011.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-798/11/AZb
∟nieodpłatne przekazanie potencjalnemu klientowi niewielkiej ilości towaru (filiżanki kawy), uznawane przez Wnioskodawcę za „próbkę” w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy, nie stanowi dostawy towarów w myśl przepisu art. 7 ust. 2 ustawy
2011.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-656/11/BW
∟Czy na gruncie obecnie obowiązujących uregulowań ustawy VAT zdarzenie przyszłe polegające na nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom Dodatków i Odżywek będziepodlegać opodatkowaniu podatkiem VAT?
2011.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-655/11/BW
∟Czy opisane w stanie faktycznym nieodpłatne przekazanie kontrahentom Dodatków podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT?
2011.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-54/11-4/BM
∟Jeżeli – zarówno produkty jak i towary handlowe Wnioskodawcy – przekazywane są kontrahentom (przedstawicielom handlowym) w niewielkich ilościach, w celach degustacji i o ile przekazywane ilości nie pokrywają ich potencjalnego zapotrzebowania na dane towary, eliminując lub ograniczając potrzebę dokonania zakupów tych towarów, a jedynie stanowią zapoznanie potencjalnego klienta z ich jakością, to takie przekazania można uznać za próbki.Nieodpłatne przekazanie próbek w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy nie podlega opodatkowaniu.Dokumentowanie więc przez Wnioskodawcę nieodpłatnego wydania „gratisów” zbiorczą fakturą wewnętrzną, wystawianą na koniec miesiąca, jest prawidłowe.
2011.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1865/08/11-6/S/MK/KOM
∟1) Czy w świetle przepisów art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, w brzmieniu obowiązującym po 1 czerwca 2005 r., nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów, należących do jej przedsiębiorstwa, na cele związane z tym przedsiębiorstwem polegające na realizacji strategii marketingowej Spółki podlega opodatkowaniu VAT, a w konsekwencji czy w przypadku nieodpłatnego przekazania tego typu towarów w związku z prowadzoną przez Spółkę działalnością gospodarczą, w odniesieniu do których Spółka dokonała odliczenia VAT naliczonego w związku z ich nabyciem, Spółka jest zobowiązana do naliczenia VAT należnego w myśl art. 7 ust 2 ustawy o VAT?2) Czy w przypadku uznania, że opisane wyżej wydania towarów nie stanowią czynności podlegającej opodatkowaniu VAT Spółka ma (zachowuje) prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem towarów, które są następnie przedmiotem przekazania?
2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10/11-S1/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10/11-S/MN
∟Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1567/08/10-5/S/PR
∟opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów
2011.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-282/10-2/DS
∟Czy Spółka prawidłowo zalicza wartość wydatków poniesionych w związku z zakupem lub wytworzeniem towarów o niskiej jednostkowej wartości będących standardowymi produktami Spółki wydawanych w opakowaniach zawierających dane o charakterze reklamowym – w ramach prowadzonych akcji marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-916/10/AP
∟Czy wydanie alkoholi w celach degustacyjnych stanowić będzie dla spółki koszt uzyskania przychodu ?
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-612/10/BW
∟- Czy w opisanym we Wniosku stanie faktycznym Wnioskodawca zachowa pełne prawo do odliczenia VAT naliczonego od nabycia towarów i usług związanych z wytworzeniem Dodatków przekazanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów w sytuacji, gdy przedmiotowe wydania nie podlegały opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług (dalej: „VAT")?- Czy, w odniesieniu do opisanego we Wniosku zdarzenia przyszłego Wnioskodawca będzie miał pełne prawo do odliczenia VAT naliczonego od nabycia towarów i usług związanych z wytworzeniem Dodatków i Odżywek przekazanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów, pomimo, że przedmiotowe przekazania nie będą podlegać opodatkowaniu VAT?
2010.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-281/10/ICz
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania produktów na cele degustacji, opatrzonych etykietami „próbka bezpłatna-nie do sprzedaży”.
2010.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-234/10-4/AS
∟wyłączenie z opodatkowania czynności przekazania próbek
2010.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10-6/MN
∟Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.
2010.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10-4/MN
∟Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.
2010.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1644/09-2/BA
∟1. Czy nieodpłatne przekazanie klientom próbek wina do degustacji, próbek wina dołączanych do oferty handlowej oraz próbek przekazanych w celu przeszkolenia-zapoznania pracowników z nowym asortymentem, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług - na podstawie art. 7 ust 3 ustawy o podatku od towarów i usług? 2. Czy butelkę wina o pojemności 0,75l można uznać za próbkę produktu skoro Wnioskodawca nie ma możliwości zaoferowania produktu w mniejszym opakowaniu?
2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-777/09-3/JG
∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.