Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wartość transakcji
wartość transakcji 72 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2020.12.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.366.2020.4.BKD
∟Czy zgodnie z przepisami rozdziału la ustawy o CIT Spółka jest uprawniona do skorzystania ze zwolnienia z obowiązku dokumentacyjnego cen transferowych wskazanego w art. 11n pkt 1 ustawy o CIT w zakresie transakcji zakupu towarów zrealizowanej z podmiotami powiązanymi, które w roku podatkowym 2019 nie poniosły straty podatkowej,
Czy Spółka będzie miała obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej cen transferowych dla transakcji zakupu towarów zrealizowanej z podmiotami powiązanymi, które poniosły stratę podatkową, a wartość transakcji z tymi podmiotami nie przekroczyła limitu wskazanego w art. 11k ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT,
Czy zarząd Wnioskodawcy (komplementariusza jako kierownika jednostki w rozumieniu ustawy o rachunkowości) będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 11m ustawy o CIT
2020.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.723.2020.2.AC
∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców w kontekście opisanego modelu współpracy należy rozumieć wartość transakcji z jednego miesiąca kalendarzowego, a tym samym czy Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę transakcję
2020.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.722.2020.2.AC
∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców w kontekście opisanego modelu współpracy należy rozumieć wartość transakcji z jednego miesiąca kalendarzowego, a tym samym czy Wnioskodawczyni będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę transakcję
2020.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.719.2020.2.SJ
∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców w kontekście opisanego modelu współpracy należy rozumieć wartość transakcji z jednego miesiąca kalendarzowego, a tym samym czy Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę transakcję
2020.11.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.718.2020.2.SJ
∟Czy przez pojęcie „transakcji”, o której mowa w treści art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców w kontekście opisanego modelu współpracy należy rozumieć wartość transakcji z jednego miesiąca kalendarzowego, a tym samym czy Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu zapłatę za tę transakcję
2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.375.2020.2.AW
∟Podmioty powiązane realizujące transakcje krajowe, których wartość (rozpatrywana z perspektywy transakcji kontrolowanych o charakterze jednorodnym) nie przekracza progów kwotowych wskazanych w art. 11k ust. 2 updop, nie są zobowiązane do składania informacji o cenach transferowych, przekazywania Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej informacji o cenach transferowych, ani złożenia oświadczenia o sporządzeniu lokalnej dokumentacji cen transferowych
2020.06.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.282.2020.2.MGR
∟Zaliczenie w koszty uzyskania przychodów opłaty za czynsz regulowany gotówką.
2019.11.20 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.189.2017.CPIJ
∟Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów miesięcznego wynagrodzenia wypłacanego przedstawicielom handlowym.
2019.08.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.274.2019.1.AB
∟Czy koszty z tytułu najmu ponoszone w sposób zaprezentowany w opisie zdarzenia przyszłego, Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów i czy zastosowanie znajdzie wyłączenie określone w art. 15d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2019.05.24 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.26.2019.GTM
∟Progi wartości transakcji lub innego zdarzenia jednego rodzaju, o których mowa w art. 9a ust. 1d i ust. 1e ustawy o CIT, odnoszą się do wartości netto transakcji, tj. nieobejmującej podatku od towarów i usług
2019.05.24 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.25.2019.GTM
∟Czy zgodnie z art. 9a ust. 1d ustawy, wartość każdego typu (rodzaju) transakcji należy ustalić w kwocie netto czy też w kwocie brutto z uwzględnieniem podatku od towarów i usług?
2019.05.24 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.24.2019.GTM
∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku podatnika dokonującego nabycia od podmiotów powiązanych, posiadającego pełne prawo do odliczenia podatku VAT w danej transakcji z podmiotem powiązanym (a zatem gdy podatek VAT naliczony nie stanowi kosztu uzyskania przychodu) oraz dokonującego sprzedaży na rzecz podmiotów powiązanych (gdy podatek VAT należny nie stanowi ani przychodu podatkowego ani kosztu uzyskania przychodu), jako wartość transakcji, o której mowa w art. 9a ust. 1d i le ustawy o CIT, należy rozumieć kwotę netto dokonywanej transakcji
2019.05.24 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.23.2019.GTM
∟Czy w przypadku podatnika dokonującego nabycia od podmiotów powiązanych, posiadającego pełne prawo do odliczenia podatku VAT w danej transakcji z podmiotem powiązanym (gdy podatek VAT naliczony nie stanowi kosztu uzyskania przychodu) oraz dokonującego sprzedaży na rzecz podmiotów powiązanych (gdy podatek VAT należny nie stanowi ani przychodu podatkowego ani kosztu uzyskania przychodu), jako wartość transakcji, o której mowa w art. 9a ust. 1d i le ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, należy rozumieć kwotę netto dokonywanej transakcji.
2019.05.17 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.22.2019.GTM
∟Czy progi wartości transakcji lub innego zdarzenia jednego rodzaju, o których mowa w art. 9a ust. 1d pkt 1-3 odnoszą się do wartości netto, czy brutto?
2018.09.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.383.2018.2.BO
∟koszty uzyskania przychodów
2018.08.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.352.2018.2.RK
∟Czy Wnioskodawczyni może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, koszty poniesione na rzecz innego przedsiębiorcy, obejmujące jednomiesięczny okres rozliczeniowy, jeżeli zapłata została dokonana gotówką, była niższa niż 15 000 zł, w przypadku gdy umowa, będąca podstawą tego rozliczenia, zawarta została na czas dłuższy, suma kosztów z co najmniej dwóch okresów rozliczeniowych przekracza 15 000 zł, ale sumy tej nie można dokładnie określić z góry?
2018.06.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.259.2018.1.MD
∟Koszty uzyskania przychodów – wartość transakcji z faktury zbiorczej
2018.05.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-2.4010.41.2018.2.HS
∟Obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej cen transferowych za 2017 r. z tytułu transakcji spółki komandytowej z podmiotami powiązanymi.
2018.03.30 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP13.8221.192.2017.MZO
∟w zakresie:
1. Czy wydatki Spółki związane z zapłatą czynszu za najem będą stanowiły koszt uzyskania przychodu w świetle art. 15d updop, w przypadku, gdy kwota płatności wynikająca z umowy najmu za 1 okres rozliczeniowy (1 miesiąc) wyniosłaby 10.000 zł (nie przekroczyłaby kwoty 15.000 zł), w przypadku umowy na czas nieokreślony?
2. Czy wydatki Spółki związane z zapłatą czynszu za najem będą stanowiły koszt uzyskania przychodu w świetle art. 15d updop, w przypadku gdy kwota płatności wynikająca z umowy najmu za 1 okres rozliczeniowy (1 miesiąc) wyniosłaby 10.000 zł (nie przekroczyłaby kwoty 15.000 zł), w przypadku umowy na czas określony?
2018.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.47.2018.1.AG
∟W zakresie braku obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych dla pożyczek udzielonych przed 2017 r. w następnych latach po ich udzieleniu.
2018.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.46.2018.1.AG
∟W zakresie braku obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych dla pożyczek udzielonych przed 2017 r. w następnych latach po ich udzieleniu.
2018.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.40.2018.2.JG
∟w zakresie braku obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych dla pożyczek udzielonych przed 2017 r. w następnych latach po ich udzieleniu
2018.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.39.2018.1.JG
∟w zakresie braku obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych dla pożyczek udzielonych przed 2017 r. w następnych latach po ich udzieleniu
2018.03.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.111.2018.1.AG
∟W zakresie braku obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych dla pożyczek udzielonych przed 2017 r. (w przypadku których został zawarty aneks zmieniający kwotę pożyczki i/lub termin spłaty) w następnych latach po ich udzieleniu.
2018.03.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.91.2018.1.SO
∟w zakresie ustalenia, czy w odniesieniu do pożyczek „D”, które zostały zawarte przed 1 stycznia 2017 r., należy uznać, że są „dokonywane” w rozumieniu art. 9a ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy o CIT w kolejnych latach podatkowych (począwszy od 2017 r.), aż do momentu upływu terminu udzielenia pożyczki i w efekcie Wnioskodawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji również w kolejnych latach
2018.03.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.90.2018.1.SO
∟w zakresie ustalenia, czy w odniesieniu do pożyczek „C”, które zostały zawarte przed 1 stycznia 2017 r., należy uznać, że są „dokonywane” w rozumieniu art. 9a ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy o CIT w kolejnych latach podatkowych (począwszy od 2017 r.), aż do momentu upływu terminu udzielenia pożyczki i w efekcie Wnioskodawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji również w kolejnych latach
2018.03.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.89.2018.1.SO
∟W zakresie ustalenia, czy w odniesieniu do pożyczek „B”, które zostały zawarte przed 1 stycznia 2017 r., należy uznać, że są „dokonywane” w rozumieniu art. 9a ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy o CIT w kolejnych latach podatkowych (począwszy od 2017 r.), aż do momentu upływu terminu udzielenia pożyczki i w efekcie Wnioskodawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji również w kolejnych latach
2018.03.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.21.2018.1.SO
∟w zakresie ustalenia, czy w odniesieniu do pożyczek „A”, które zostały zawarte przed 1 stycznia 2017 r., należy uznać, że są „dokonywane” w rozumieniu art. 9a ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy o CIT w kolejnych latach podatkowych (począwszy od 2017 r.), aż do momentu upływu terminu udzielenia pożyczki i w efekcie Wnioskodawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji również w kolejnych latach
2018.03.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.310.2017.1.SO
∟w zakresie sporządzania dokumentacji cen transferowych z tytułu pożyczek oraz innych należności
2018.03.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.15.2018.1.AZ
∟W zakresie kryteriów wyznaczających obowiązek sporządzenia analizy danych porównawczych, o której mowa w art. 9a ust. 2b pkt 2 updop oraz braku obowiązku przygotowania dokumentacji podatkowej zawierającej analizę danych porównawczych w odniesieniu do transakcji dotyczących refaktur Wnioskodawcy.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.