Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wierzytelności wzajemne
wierzytelności wzajemne 95 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2020.06.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.151.2020.2.AK
∟Czy wypłata dywidendy przez OITS na rzecz OB UK w sposób określony w Porozumieniu (tj. poprzez polecenie przez OB UK wypłaty środków wynikających z Zobowiązania 1 bezpośrednio na rzecz OBSS PL i potrącenie wzajemnych należności), będzie mogła skorzystać ze zwolnienia określonego w art. 22 ust. 4 Ustawy o CIT, a w konsekwencji OITS jako płatnik będzie uprawniony do niepobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od tej dywidendy na podstawie art. 26 ust. 1 Ustawy o CIT?
2020.05.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.132.2020.1.MZA
∟Ustalenie, czy konfuzja (zlanie) wzajemnych wierzytelności i zobowiązań w ramach połączenia spółek będzie skutkowało powstaniem przychodu po stronie Wnioskodawcy oraz rozliczeniem przez niego kosztu uzyskania przychodu
2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.512.2019.2.AW
∟W przypadku wniesienia przez Spółkę jako wkładu niepieniężnego (aportu) do Spółek zależnych, kosztami uzyskania tego przychodu dla Spółki będą:
1. dla Wierzytelności Własnych – kwoty główne pożyczek nie wyższe niż wartość wkładu z tytułu tych pożyczek;
2. dla Wierzytelności Wspólnika – kwoty faktycznie poniesionych, niezaliczonych do kosztów uzyskania przychodów, wydatków na nabycie Wierzytelności Wspólnika.
2019.05.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4011.81.2019.4.AM
∟Skutki podatkowe trójstronnego potrącenia wzajemnych wierzytelności z wykorzystaniem instytucji przekazu.
2019.05.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.93.2019.5.AW
∟Dokonanie trójstronnego potrącenia wzajemnych wierzytelności, w tym z wykorzystaniem instytucji przekazu, nie będzie skutkować powstaniem przychodu podatkowego po stronie Zainteresowanych 2 i 3 biorących udział w trójstronnym potrąceniu wzajemnych wierzytelności.
2018.08.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.382.2018.2.MWJ
∟ustalenie podstawy opodatkowania podatkiem VAT dla czynności dostawy nieruchomości na rzecz Dzierżawcy,
opodatkowanie podatkiem VAT czynności potrącenia wzajemnych roszczeń Dzierżawcy i Gminy Miasta …,
sposób dokumentowania czynności potrącenia wzajemnych roszczeń Dzierżawcy i Gminy Miasta …,
zastosowanie podstawowej stawki podatku VAT dla sprzedaży nieruchomości zabudowanej
2018.02.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-1.4011.392.2017.1.ES
∟PIT - w zakresie powstania różnic kursowych oraz określenia kursu waluty.
2018.01.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4011.224.2017.1.WS
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie wystąpienia podatkowych różnic kursowych.
2018.01.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4011.214.2017.1.WS
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie wystąpienia podatkowych różnic kursowych.
2018.01.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4011.213.2017.1.DS
∟Podatek dochodowego od osób fizycznych w zakresie wystąpienia podatkowych różnic kursowych.
2017.04.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 1462-IPPB2.4514.15.2017.3.MZ
∟Przyjmując za Wnioskodawcą, że umowa przelewu wzajemnych wierzytelności nie przybierze postaci żadnej z umów wymienionych w art. 1 ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych, zawarcie ww. umowy nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych.
2017.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - 3063-ILPB2.4510.224.2016.1.PS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2017.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - 0461-ITPB1.4511.864.2016.2.DR
∟Koszty uzyskania przychodów w związku z art. 22p ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2017.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - 0461-ITPB1.4511.865.2016.2.DR
∟Czy na Wnioskodawcy będzie spoczywał po dniu 1 stycznia 2017 r. obowiązek zmniejszenia kosztów uzyskania przychodu lub też zwiększenia przychodów podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz zaewidencjonowania powyżej opisanych zdarzeń w księgach pomocniczych do księgi rachunkowej na podstawie polecenia księgowania, o wydatki związane z działalnością inwestycyjną lub o wydatki finansowe, udokumentowane fakturą, rachunkiem, uchwałą lub umową, w kwocie brutto równej i wyższej aniżeli 15.000 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych), zwane dalej wydatkami, jeżeli ww. wydatki po dniu 1 stycznia 2017 r. zostaną opłacone przez spółkę jawną gotówką lub rozliczone w ramach kompensaty oraz czy Wnioskodawca po dniu 1 stycznia 2017 r. będzie miał prawo zwiększenia kosztów uzyskania przychodów o wydatki, które zostały zmniejszone z uwagi na fakt ich opłacenia gotówką lub też ich skompensowania, oraz czy Wnioskodawca będzie miał prawo zmniejszenia po dniu 1 stycznia 2017 r. przychodów, w przypadku gdy spółka jawna otrzyma zwrot ww. gotówki od kontrahenta za opłacone wydatki które przekraczały kwotę w wysokości brutto 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych) bez pośrednictwa rachunku płatniczego oraz dokona ponownej zapłaty za powyżej wymienione wydatki za pośrednictwem rachunku płatniczego?
2016.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-3.4510.989.2016.1.MST.
∟Czy biorąc pod uwagę przepis art. 15d ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1888, dalej: „ustawa o PDOP”), który zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2017 r., zobowiązania Spółki o wartości przekraczającej 15.000 zł uregulowane w formie kompensaty, które będą spełniać ogólne warunki uprawniające do zaliczenia danego wydatku w koszty podatkowe na gruncie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP, będą stanowić dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości?
2016.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-3.4510.989.2016.1.MST
∟Czy biorąc pod uwagę przepis art. 15d ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1888, dalej: „ustawa o PDOP”), który zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2017 r., zobowiązania Spółki o wartości przekraczającej 15.000 zł uregulowane w formie kompensaty, które będą spełniać ogólne warunki uprawniające do zaliczenia danego wydatku w koszty podatkowe na gruncie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP, będą stanowić dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości?
2016.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - 3063-ILPB2.4510.129.2016.1.PS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków rozliczonych poprzez kompensatę (potrącenie), bez względu na kwotę rozliczonego zobowiązania.
2016.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-3.4510.955.2016.1.KB
∟Czy rozliczone w formie kompensaty zobowiązania Spółki, będą stanowiły dla Spółki w całości koszt uzyskania przychodu bez względu na rozliczoną kwotę zobowiązania, w świetle mającego wejść w życie z dniem 1 stycznia 2017 r. art. 15d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2016.11.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-3.4510.932.2016.1.KB
∟Czy w przypadku uregulowania zobowiązania Wnioskodawcy poprzez dokonanie kompensaty (potrącenia) wzajemnych wierzytelności Wnioskodawcy i jego kontrahentów, art. 15d Ustawy CIT nie znajdzie zastosowania i w związku z tym Wnioskodawca nie będzie zobowiązany do wyłączenia z kosztów uzyskania przychodów poniesionego kosztu, w wysokości o której mowa w art. 22 Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej?
2016.11.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-2.4510.848.2016.1.JW
∟moment dokonania korekty kosztów uzyskania przychodów.
2016.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-1-2.4510.772.2016.1.AK
∟Czy rozliczone w formie kompensaty zobowiązania Spółki, będą stanowiły dla Spółki w całości koszt uzyskania przychodu bez względu na rozliczoną kwotę zobowiązania, w świetle mającego wejść w życie z dniem 1 stycznia 2017 r. art. 15d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2016.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPB3.4511.139.2016.2.KJ
∟Skutki podatkowe wymiany udziałów.
2016.04.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4511-1-243/16-5/NK
∟Skutki podatkowe potrącenia wierzytelności wzajemnych z zastosowaniem instytucji przekazu.
2016.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-180/16-2/RK
∟Opodatkowanie wzajemnego potrącenia wierzytelności.
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-90/16-3/MC
∟Koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę.
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-87/16-3/MC
∟Koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę.
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-146/16-3/MC
∟koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-138/16-4/MC
∟koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-135/16-4/MC
∟Koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę.
2016.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-130/16-4/MC
∟koszty uzyskania przychodu przy zbyciu certyfikatów na rzecz FIZ lub sprzedaży przez Spółkę
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.