Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wyroby tytoniowe
wyroby tytoniowe 189 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2021.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.108.2021.2.PJ
∟- Spółka będzie uprawniona do obniżenia kwoty akcyzy należnej z tytułu wyprowadzenia ze składu podatkowego nowo wyprodukowanych wyrobów tytoniowych o akcyzę zapłaconą przez Spółkę od tych wyrobów tytoniowych, które zostały zwrócone do składu podatkowego i które zostały zużyte do wyprodukowania nowych wyrobów.
- Wnioskodawcy jako podmiotowi, który nabył podatkowe znaki akcyzy i który w tej sytuacji jest zobowiązany do oznaczenia wyrobów podatkowymi znakami przed ich wyprowadzeniem z cudzego składu podatkowego na mocy posiadanego zezwolenia z art. 54 ust. 1 ustawy – przysługiwać będzie prawo do odliczenia kwoty poniesionej na zakup tych znaków
2021.07.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.102.2021.1.JS
∟oznaczanie wyrobów tytoniowych znakami akcyzy i prawo do obniżenia kwoty akcyzy należnej o akcyzę zapłaconą i wartość podatkowych znaków akcyzy naniesionych na opakowania
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.8.2021.2.MAZ
∟Opodatkowanie akcyzą wewnątrzwspólnotowej dostawy liści tytoniu przez rolnika, który te liście tytoniu wyprodukował.
2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.156.2020.1.JS
∟produkcja poza składem podatkowym aromatów pozyskanych z suszu tytoniowego
2020.04.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.15.2020.2.JS
∟opodatkowanie suszu tytoniowego wykorzystywanego do badań laboratoryjnych
2019.04.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.45.2019.1.MAZ
∟Brak opodatkowania akcyzą zużycia suszu tytoniowego do produkcji tytoniu odtworzonego (folii tytoniowej) i wyrobów nowatorskich (HNB) na terenie składu podatkowego oraz zużycia suszu tytoniowego o statusie celnym unijnym, do produkcji papierosów, tytoniu odtworzonego (folii tytoniowej) i wyrobów nowatorskich (HNB) w procedurze uszlachetniania czynnego, na terenie składu podatkowego.
2018.12.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.243.2018.1.MPU
∟w zakresie określenia podstawy opodatkowania dla cygaretek z filtrem
2018.08.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.144.2018.1.WR
∟Prawo do złożenia wniosku o stwierdzenie nadpłaty.
2018.08.01 - Szef Krajowej Administracji Skarbowej - DPP8.8101.159.2017.RKP
∟W zakresie możliwości wprowadzenia do obrotu wyrobów tytoniowych oraz obowiązku naniesienia na nie znaków akcyzy.
2018.05.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.60.2018.1.WR
∟Obliczanie podstawy opodatkowania cygar i cygaretek.
2017.12.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.226.2017.1.MK
∟opodatkowanie papierosów z mieszanką ziół
2017.05.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4013.5.2017.1.MC
∟Brak jest regulacji uniemożliwiających realizację procedury uszlachetniania czynnego suszu tytoniowego o statusie celnym nieunijnym na terenie składu podatkowego. Tym samym stwierdzić należy, że w przedmiotowej sprawie, w świetle obowiązujących przepisów prawa podatkowego z zakresu podatku akcyzowego, dopuszczalna jest realizacja celnej procedury uszlachetniania czynnego suszu tytoniowego o statusie celnym nieunijnym na terenie składu podatkowego.
2017.04.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPP4.4513.38.2017.2.MK
∟oznaczenie wyrobów tytoniowych znakami akcyzy
2017.02.28 - Minister Finansów - PA2.8011.4.2016
∟Spółka ma obowiązek prowadzić produkcję produktów kompensacyjnych w postaci papierosów objętą zawieszającą procedurą celną uszlachetniania czynnego w składzie podatkowym. Jednakże stwierdzić należy, iż w związku z faktem, że wyroby akcyzowe objęte są zawieszającą procedurą celną, to procedura zawieszenia poboru akcyzy oraz stosowanie systemu EMCS w stosunku do przemieszczania wyprodukowanych papierosów nie powinny mieć zastosowania, w związku z czym uznano stanowisko Wnioskodawcy w tej części za nieprawidłowe.
2016.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPP4.4513.317.2016.1.MK
∟wytwarzanie wyrobów tytoniowych
2016.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPP4.4513.342.2016.2.BP
∟Czy w przedstawionym zdarzeniu przyszłym, preparat zapachowy/melasa przeznaczony do fajek wodnych, po osiągnięciu wysokiej temperatury preparatu będzie przechodził w stan lotny i będzie wdychany, emitujący zapach, nie zawierający nikotyny, ani tytoniu może być zaliczany do wyrobów tytoniowych (tytoniu do palenia) w rozumieniu przepisów ustawy z 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym?
2016.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPP4.4513.305.2016.1.MK
∟opodatkowanie i oznaczenie wyrobów tytoniowych znakami akcyzy
2016.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-256/16-1/PK
∟Określenie podstawy opodatkowania dla cygar z ustnikiem
2016.08.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-198/16-1/BP
∟Czy energia elektryczna zużywana na terenie należących do Spółki zakładów produkcyjnych (z wyłączeniem energii elektrycznej zużywanej na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej oraz różnego rodzaju pomieszczeń administracyjno-biurowych oraz socjalnych) będzie mogła zostać objęta zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 30 ust. 7a pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 752 ze zm. dalej: „ustawa” lub „ustawa o podatku akcyzowym”) po spełnieniu warunków formalnych określonych w ustawie?
2016.08.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-197/16-1/BP
∟Czy energia elektryczna zużywana na terenie należących do Spółki zakładów produkcyjnych (z wyłączeniem energii elektrycznej zużywanej na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej oraz różnego rodzaju pomieszczeń administracyjno-biurowych oraz socjalnych) będzie mogła zostać objęta zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 30 ust. 7a pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 752 ze zm. dalej: „ustawa” lub „ustawa o podatku akcyzowym”) po spełnieniu warunków formalnych określonych w ustawie?
2016.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-136/16-1/BP
∟Czy wprowadzany na skład podatkowy susz tytoniowy z przeznaczeniem do produkcji na składzie podatkowym wyrobów tytoniowych podlega obowiązkowi objęcia go zabezpieczeniem akcyzowym, a w razie potwierdzenia, w którym momencie następuje zwolnienie z zabezpieczenia objętego tym zabezpieczeniem suszu tytoniowego.
2016.07.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-139/16/BP
∟Czy na którymkolwiek z opisanych etapów obrotu suszem tytoniowym staje się on przedmiotem opodatkowania akcyzą oraz czy prowadzony obrót suszem tytoniowym według opisanego schematu nie będzie wymagał zabezpieczenia akcyzowego i tym samym nie będzie skutkował obciążeniem zabezpieczenia akcyzowego złożonego przez R. Sp. z o.o. na potrzeby prowadzenia działalności w zakresie produkcji wyrobów tytoniowych w postaci cygar?
2016.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-42/16-2/MC
∟Obowiązek zapłaty akcyzy na terytorium Polski w przypadku kradzieży wyrobów tytoniowych na terytorium kraju oraz na terytorium innego państwa członkowskiego UE innego niż Polska.
2016.05.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-82/16/BP
∟Czy od sprzedaży wymienionych wyżej całych, wilgotnych, niebedących nigdy wyrobem tytoniowym, nieprzetworzonych i niesfermentowanych liści tytoniu, o orientacyjnym stopniu wilgotności 25% i więcej, nie będącymi suchym tytoniem, nie nadających się do palenia, nie pociętych, należy odprowadzić podatek akcyzowy?
2016.04.28 - Minister Finansów - PA4.8011.1.2016
∟Zdaniem Ministra Finansów nieprawidłowe jest stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, który uznał stanowisko Wnioskodawcy za prawidłowe, wskazując, że kolejna banderola podatkowa na wyroby tytoniowe zostanie nałożona w analogiczny sposób jak banderole legalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4 do Dz. U. z dnia 23 stycznia 2015 r. poz. 129.
2016.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-2/16-4/MC
∟W zakresie obowiązku magazynowania suszu tytoniowego w składzie podatkowym, obowiązku składania przez podmiot prowadzący skład podatkowy zabezpieczenia akcyzowego od suszu tytoniowego przechowywanego w składzie podatkowym lub poza nim, obowiązku złożenia zabezpieczenia akcyzowego w związku z posiadanym suszem tytoniowym lub zapłaty podatku akcyzowego z tytułu posiadania suszu tytoniowego w przypadku podjęcia działalności z zakresu przetwarzania suszu tytoniowego przez podmiot prowadzący skład podatkowy oraz opodatkowania podatkiem akcyzowym sprzedaży suszu tytoniowego
2016.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-33/16/BP
∟Czy „X” może nabywać tytoń od swoich członków, posiadać susz tytoniowy oraz sprzedawać ten tytoń na rzecz podmiotów wpisanych na listę pośredniczących podmiotów tytoniowych bez uzyskania wpisu do rejestru pośredniczących podmiotów tytoniowych?
2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-45/16/PK
∟Banderolowanie opakowań zawierających 200 sztuk papierosów
2016.02.19 - Minister Finansów - PA2.8011.6.2015.KWG
∟Należało uznać za nieprawidłowe stanowisko Wnioskodawcy oraz Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, zgodnie z którym wyroby, które w chwili importu na terytorium RP spełniały definicję cygar w świetle art. 98 ustawy w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2010 r., i za które uiszczono podatek akcyzowy w należnej wysokości, mogą być legalnie wprowadzone do obrotu na terytorium RP bez konieczności oznaczania ich znakami akcyzy lub znakami legalizacyjnymi.
2016.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4513-93/15-5/MC
∟Opodatkowanie akcyzą odpadów produkcyjnych w postaci piasku, żyły tytoniowej, pyłu tytoniowego oraz sznurka.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.