Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wyroby akcyzowe zharmonizowane

 

wyroby akcyzowe zharmonizowane 291 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2012.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-763/12-2/SM
     ∟uznanie czynności przeklasyfikowania biokomponentu w biopaliwo za produkcję wyrobów energetycznych

2012.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-169/12/DG
     ∟Czy wyroby o kodach wskazanych w opisie zdarzenia przyszłego mogą podlegać w Polsce opodatkowaniu podatkiem akcyzowym w tej formie, w jakiej przedmiotem opodatkowania czynią je przepisy polskiego systemu podatku akcyzowego?

2012.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1275/11/DG
     ∟Czy w opisanym stanie faktycznym, wypełnione zostały warunki zwolnienia od akcyzy aromatów spożywczych zawierających w swym składzie alkohol etylowy (CN 3302) zużytych do produkcji artykułów spożywczych i napojów bezalkoholowych o zawartości alkoholu nie przekraczającej 1,2% objętości (zużytych przez Spółkę do produkcji napojów nie będących wyrobami akcyzowymi), a w związku z czy procedura zawieszenia poboru akcyzy dla wyrobów akcyzowych zharmonizowanych zwolnionych od akcyzy ze względu na przeznaczenie, została zakończona w sposób nie powodujący powstania obowiązku zapłaty akcyzy?

2011.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-678/11-4/KB
     ∟Czy, biorąc pod uwagę w szczególności treść przepisów dyrektywy horyzontalnej oraz dyrektywy energetycznej, Spółka w okresie do 28 lutego 2009 r. była zobowiązana do zapłaty podatku akcyzowego w następstwie nabycia wewnątrzwspólnotowego olejów smarowych opisanych w niniejszym wniosku, które to oleje były przeznaczone i zużywane do celów innych niż napędowe lub opałowe?

2011.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-931/08/11-8/S/SM
     ∟zastosowanie zwolnienia z podatku akcyzowego przy nabyciu wewnątrzwspólnotowym mieszanin substancji zapachowych zawierających w swym składzie alkohol etylowy w okresie od dnia 20 sierpnia 2004r.

2011.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-34/08/11-S/TK
     ∟Czy w opisanym przypadku przedmiotowe tłuszcze utylizacyjne, jako tłuszcze podlegające obowiązkowej utylizacji ze względu na ich wysoką szkodliwość dla środowiska podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?

2011.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1/11/DG
     ∟Nabycie wewnątrzwspólnotowe środka do odmrażania o kodzie CN 3820 00 00 z zawartością alkoholu etylowego całkowicie skażonego, zgodnie z rozporządzeniem komisji 3199/93/WE

2010.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-31/08/10-S/TW
     ∟Wnioskodawca posiada skład podatkowy, w którym produkowany jest wyrób akcyzowy zharmonizowany o kodzie CN 3811 i symbolu PKWiU 24.66.32-90.00, do którego zalicza się preparaty dodawane do olejów mineralnych (włącznie z benzyną) lub do pozostałych cieczy stosowanych do tych samych celów co oleje mineralne (inne niż preparaty przeciwstukowe i dodatki do olejów smarowych).W przypadku, gdy produkowany przez Wnioskodawcę wyrób przeznaczony będzie do celów opałowych należy zastosować jedną z dwóch wskazanych stawek. Przy czym zastosowanie stawki 232,00 zł/1.000 l uzależnione będzie od spełnienia powyższych warunków jak i tych, które zostały uregulowane w § 4 ust. 1 rozporządzenia.Jeśli wyrób nie spełnia wskazanych warunków i nie jest jednocześnie ciężkim olejem opałowym przeznaczonym na cele opałowe opodatkowany będzie stawką 60,00 zł/1.000 kg.

2010.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-897/10-4/JK
     ∟Stawka akcyzy na wyroby energetyczne CN 2710 1125, 2710 1121, 2901 1010 które nie będą stosowane jako paliwa opałowe, paliwa do napędu silników spalinowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych.

2010.06.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-90/08-5/S/SM/KB
     ∟Zasady obrotu olejami smarowymi

2009.12.03 - Minister Finansów - AE2/8012/6/KWG/09/9595
     ∟Toluen jest wyrobem energetycznym, którego przetwarzanie jest produkcją wyrobów akcyzowych. W związku z faktem, iż w opisanym we wniosku zdarzeniu przyszłym nie będą miały zastosowania ustawowe wyłączenia dotyczące obowiązku produkcji w składzie podatkowym, przetwarzanie to może odbywać się wyłącznie w składzie podatkowym.

2009.09.14 - Minister Finansów - AE2/8012/4/1/GDC/09/8023
     ∟Czy w opisanym przypadku po stronie Wnioskodawcy powstaje obowiązek podatkowy i w związku z tym będzie obowiązany do zapłaty akcyzy, za wyprowadzenie ze składu podatkowego powstałej w czasie transportu nadwyżki, a ujawnionej w składzie podatkowym odbiorcy?

2009.09.11 - Minister Finansów - AE3/0812/6/FLL/08/09/8009
     ∟Alkohol etylowy skażony benzoesanem denatonium 0,3 g na 100 L 100% alkoholu etylowego i zawarty w nabywanym wewnątrzwspólnotowo środku odkażającym nie może być zwolniony od podatku akcyzowego na podstawie § 18 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego i tym samym powstanie obowiązek zapłaty akcyzy.

2009.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-355/09-2/SM
     ∟zasady rozliczania ubytków paliw ciekłych

2009.07.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-297/09-2/SM
     ∟ubytki podczas wyładunku piwa transportowanego cysternami samochodowymi

2009.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-252/09-2/SM
     ∟określenie podmiotu zobowiązanego do zapłaty podatku akcyzowego z tytułu powstania nadmiernych ubytków w czasie przemieszczania gazu płynnego LPG

2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-480/07-12/SM
     ∟zwrot do producenta wyrobów akcyzowych zharmonizowanych i prawo do pomniejszenia akcyzy o kwotę podatku od tych wyrobów

2009.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-122/09/DG
     ∟Czy w przypadku dokonywania wewnątrzwpólnotowego nabycia, a następnie sprzedaży krajowej olejów smarowych klasyfikowanych do kodów CN 2710 19 71 – 2710 19 99, wykorzystywanych do celów innych niż napędowe i opałowe, transakcje te będą podlegały opodatkowaniu podatkiem akcyzowym w Polsce?

2009.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-18b/09/ZG
     ∟W celu prawidłowego oszacowania kwoty zabezpieczenia akcyzowego dla wyrobu energetycznego podwójnego zastosowania jakim jest toluen należy przyjąć stawkę wyższą, która jest właściwą w przypadku użycia toluenu jako paliwo i wynosi 1822 zł/1000 litrów.

2009.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-18a/09/ZG
     ∟Na mocy art. 89 ust. 1 pkt 14 ustawy, w przypadku przeznaczenia toluenu jako paliwo silnikowe stawka wynosi 1822 zł/1000 litrów, natomiast w przypadku przeznaczenia wyrobu do celów innych niż opałowe, jako dodatki lub domieszki do paliw opałowych, do napędu silników spalinowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych, zgodnie z ust. 2 tego przepisu stawka wynosi 0 zł.

2009.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-4/09-2/TK
     ∟Czy w opisanym przypadku należy uzyskać zezwolenie na prowadzenie składu podatkowego oraz złożenia zabezpieczenia akcyzowego?

2009.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-63/09-2/MM
     ∟wyroby akcyzowe zharmonizowane w tym smoła z węgla oznaczona kodem CN 2706 00 00 (które nie są wykorzystywane do celów napędowych, opałowych lub produkcji paliw silnikowych lub olejów opałowych) mogą być magazynowane w zbiornikach poza składem podatkowym pod warunkiem wypełnienia obowiązków wynikających z wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów

2009.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-56/09/DG
     ∟Czy oleje smarowe i smary oznaczone kodami CN 2710 oraz 3403 19 wykorzystywane przez Spółkę dla innych celów niż opałowe i napędowe będą podlegały opodatkowaniu podatkiem akcyzowym? Jaką stawkę akcyzy Spółka jest zobowiązana zastosować?

2009.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-49/09/DG
     ∟Czy planowany import koncentratu płynu do spryskiwaczy o kodzie CN 3820 00 00 zwolniony będzie od podatku akcyzowego?

2009.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-38/09/DG
     ∟Czy w świetle obowiązujących przepisów Wnioskodawca może ubiegać się o wydanie zezwolenia na prowadzenie drugiego składu podatkowego?

2009.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-857/08/DG
     ∟Czy w związku przeznaczeniem na cele opałowe szerokiej frakcji węglowodorów KTS-F o symbolu PKWiU 24.66.32-90.00 i kodzie CN 3811, Wnioskodawca z tego tytułu powinien zapłacić akcyzę w wysokości 60 zł za każdą tonę przeznaczoną na cele opałowe?

2009.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-249/08/ZG
     ∟Oleje smarowe przeznaczone na cele inne niż opałowe lub napędowe są wyrobami akcyzowymi zharmonizowanymi zarówno w świetle uregulowań wspólnotowych jak również krajowych. Ich nabycie wewnątrzwspólnotowe wiąże się z dokonaniem zgłoszenia o planowanym nabyciu wewnątrzwspólnotowym do właściwego naczelnika urzędu celnego i złożeniem zabezpieczenia akcyzowego.

2009.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-89/08-2/TW
     ∟Miesięczne zestawienie oświadczeń.

2009.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-86/08-3/TW
     ∟Czy na Spółce w związku z przywozem ww. rozpuszczalnika, ciąży obowiązek złożenia zabezpieczenia akcyzowego?

2009.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-839/08/DG
     ∟Czy Wnioskodawca jest zobowiązany do składania zabezpieczenia finansowego w świetle zmian dotyczących zwolnień, w przypadku nabycia alkoholu etylowego oraz alkoholu zawartego w rozcieńczalnikach, rozpuszczalnikach oraz spryskiwaczach z zastosowaniem zwolnienia od podatku akcyzowego?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj