Interpretacje do przepisu
art. 23 ust. 1 pkt 55 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


141/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 23 ust. 1 pkt 55 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

1 2 3 4 5

2010.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-385/10-2/KS
     ∟opodatkowanie przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo-akcyjnej.

2010.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-375/10-2/ES
     ∟Ustalenie źródła przychodów z tytułu przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo – akcyjnej

2010.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-376/10-2/ES
     ∟ustalenie źródła przychodów z tytułu przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo – akcyjnej

2010.06.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-360/10-2/MT
     ∟opodatkowanie przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo-akcyjnej.

2010.06.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-361/10-2/MT
     ∟opodatkowanie przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo-akcyjnej.

2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-358/10-2/EC
     ∟ustalenie źródła przychodów z tytułu przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo – akcyjnej

2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-362/10-2/EC
     ∟ustalenie źródła przychodów z tytułu przychodu uzyskanego przez akcjonariusza w spółce komandytowo – akcyjnej

2010.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-92/10/DP
     ∟Czy przyjęte zasady rozliczeń wypłaconych wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia, ewidencjonowania kwot otrzymanych refundacji oraz uznania za koszt uzyskania przychodu kwot wypłaconych wynagrodzeń i składek ZUS w latach 2007 i 2008 są prawidłowe?

2010.03.05 - Minister Finansów - DD6/8213/165/KWW/09/BMI9/11871
     ∟Wyjaśnienia dotyczące zaliczania do kosztów uzyskania przychodów kwot uzyskiwanych przez pracodawców prowadzących zakłady pracy chronionej (zakłady aktywności zawodowej) z tytułu zwolnień podatkowych, tj. z podatku od nieruchomości oraz z zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.

2010.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1214/09-4/AMN
     ∟Czy wydatki ponoszone na rzecz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę na stanowiskach członków zarządu stanowią w całości dla Spółki Komandytowej koszt uzyskania przychodu?

2009.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-429/09/PSZ
     ∟1. Czy kwota otrzymanego z Urzędu Miasta „dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników" na podstawie wymienionych we wniosku decyzji jest przychodem wolnym od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? 2. Czy Wnioskodawca ma obowiązek dokonania korekty kosztów uzyskania przychodów w 2008 roku o kwotę otrzymanych dofinansowań po uprzednim otrzymaniu refundacji z OHP pokrywających poniesione przez firmę koszty?

2009.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-113/09-2/AS
     ∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wypłacone przez Spółkę w lutym lub marcu 2010 r. premie uznaniowe za czwarty kwartał 2009 r., których wypłata zgodna jest z zasadami wynagradzania niektórych pracowników Spółki przyjętymi na mocy uchwały przez jej Zarząd, będą stanowiły dla Spółki koszty uzyskania przychodów w 2009, mimo faktycznej wypłaty przedmiotowych premii do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym podjęta zostanie decyzja o ich przyznaniu?2. Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wypłacone przez Spółkę nagrody za 2009 r. w związku z osiągnięciem ponadprzeciętnych wyników działalności w „P” Spółka Akcyjna przyznawane na podstawie uchwały Zarządu Spółki dla zakładów, biur lub wydziałów, będą stanowiły dla Spółki koszty uzyskania przychodów za 2009, czy też za 2010 r.?

2009.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-118/09/PSZ
     ∟Ekwiwalent wypłacany pracownikowi, w związku z wykorzystywaniem przez niego prywatnych narzędzi, używaniem własnej odzieży jako odzieży ochronnej.

2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-101/09/MR
     ∟Dofinansowanie kształcenia młodocianych pracowników.

2009.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-66/09-5/JK
     ∟Przychody z tytułu udziału w spółce osobowej.

2009.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-303/08-2/AS
     ∟możliwość zaliczenia od dnia 1 stycznia 2009 r. do kosztów uzyskania przychodów wynagrodzenia wypłacanego pracownikom z uchybieniem terminowi wynikającemu z umowy o pracę w chwili faktycznego poniesienia tego wydatku przez Spółkę

2009.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/2/415-133/08/AK
     ∟Kiedy należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki eksploatacyjne oraz wydatki na remonty związane z najmem wykonywanym na własny rachunek (nie jako działalność gospodarcza)? Czy z datą wystawienia faktury przez kontrahenta, czy w dacie faktycznego poniesienia wydatku (zapłaconych pieniędzy)?

2009.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-250/08-2/AS
     ∟W opisanym zdarzeniu przyszłym, w oparciu o art. 16 ust. 1 pkt 57a ustawy o podatku dochodowym od osób prawych - w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2008 r. - należy stwierdzić, iż składki ZUS od wynagrodzeń za rok 2008 w części finansowane przez Wnioskodawcę będą mogły zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w tym miesiącu, w którym zostaną zapłacone

2009.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1100/08/AM
     ∟Czy wynagrodzenia oraz składki na ubezpieczenia społeczne wypłacone przez pracodawcę dotyczące pracowników firmy wniesionej aportem stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki przejmującej, jeżeli dokonała ona fizycznie tej wypłaty z własnych środków, a wszyscy pracownicy pozostali z nią nadal w stosunku pracy?

2009.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB1-415-1275/08-2/AŻ
     ∟Czy kwota otrzymanego z Urzędu Gminy „dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników” na podstawie art. 70b ustawy o systemie oświaty jest przychodem wolnym od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy w przypadku ww. zwolnienia przedmiotowego, ma zastosowanie art. 23 ust. 1 pkt 56 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Jeżeli tak, to co zrobić z zaksięgowanymi w podatkowej księdze przychodów i rozchodów kosztami kształcenia ucznia z 2 lat (2005-2007) a dotyczącymi płac, ZUS, kosztów bhp, szkoleń itp.?

2009.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-640/08/PSZ
     ∟Czy kierowcy samochodu ciężarowego dowożącego towar do odbiorców w kraju i za granicą należy się dieta z tytułu odbywania podróży służbowej i czy może ona stanowić koszt uzyskania przychodów u pracodawcy?

2008.10.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-595/08/RM
     ∟1.Czy kwota otrzymanego z Miejskiego Zarządu Oświaty dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników na podstawie art. 70b ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty jest przychodem wolnym od podatku dochodowego zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.2.Czy w przypadku ww. zwolnienia przedmiotowego ma zastosowanie art. 23 ust. 1 pkt 56 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przy czym przypuszczalnie 80-90% udokumentowanych kosztów, a dotyczących płac i składek ZUS, zostały zrefundowane przez OHP.

2008.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-862/08-2/EC
     ∟Jeżeli zatem, w konkretnym stanie faktycznym mamy do czynienia z podróżą służbową pracownika, to pracownikowi przysługiwać będzie dieta i ryczałt za noclegi. Diety i inne należności otrzymane za czas tej podróży, będą korzystać ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 16 lit.a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych do wysokości określonej w w/w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej, regulującego wysokość oraz warunki ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju. Diety i inne należności za czas podróży służbowej pracownika na obszarze kraju i poza nim, mogą stanowić u pracodawcy koszt uzyskania przychodów, jeśli spełniają dyspozycję art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2008.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-546/08-5/AM
     ∟Jeżeli wypłacane pracownikom - kierowcom przedmiotowe środki pieniężne nie będą korzystały ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt. 16 lit. a) bowiem nie będą dietą w rozumieniu powołanych przepisów Kodeksu pracy i stanowić będą dla pracownika przychód ze stosunku pracy, na Wnioskodawcy spoczywają obowiązki płatnika, o których mowa w art. 31 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2008.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-105/08-2/AMN
     ∟Czy dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników korzysta ze zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i czy ma zastosowanie w tej sytuacji przepis art. 23 ust. 1 pkt 56 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-95/08-4/JB
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wypłacane pracownikom diety za czas podróży służbowej stanowią koszty uzyskania przychodu w prowadzonej przez wnioskodawcę działalności gospodarczej? Czy w przedstawionym stanie faktycznym otrzymane przez pracowników diety zwolnione są z podatku dochodowego od osób fizycznych?

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-74/08/PSZ
     ∟Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć diety z tytułu podróży służbowych pracowników oddelegowanych do pracy za granicą?

2008.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1-415-44/08/MM
     ∟Czy otrzymanie refundacji oraz dotacje z urzędów gmin na dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników rodzi konieczność pomniejszenia kosztów uzyskania przychodów o kwoty zwróconych wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne młodocianych pracowników?

2008.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-78/08/PSZ
     ∟Zakup biletów lotniczych w związku z wyjazdem pracowników w ramach oddelegowania ich do pracy w Norwegii jako koszt uzyskania przychodu w podatku od osób fizycznych?

2008.02.08 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/415-1050/07
     ∟ Interpretacje podatkowe   Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaBI/415-1050/07Data2008.02.08AutorIzba Skarbowa w GdańskuTematPodatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Pojęcie i wysokość kosztów uzyskania przychodówSłowa kluczowedotacjafundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnychzakład pracy chronionejPytanie podatnikaCzy i kiedy stanowią koszt środki wydatkowane z ZFRON pochodzące z dofinansowania wynagrodzeń otrzymanych PFRON? Decyzja Na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. nr 8 poz.60 ze zm.) – w brzmieniu obowiązującym do 30.06.2007r. w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), po zakończeniu postępowania wszczętego postanowieniem z dnia 24 stycznia 2008r. nr BI/415-1050/07 w sprawie zmiany postanowienia Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni z dnia 18 września 2007r. nr DG-DB/4111/415-61/34/07 wydanego dla ... zawierającego pisemną interpretację co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowegopostanawia się z urzędu zmienić postanowienie organu pierwszej instancjiUzasadnienie Pismem z dnia 27 czerwca 2007r. (uzupełnionym pismem z dnia 06.08.2007r.) Podatnik zwrócił się do Naczelnika Urzędu Skarbowego o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Podatnik od marca 2007r. prowadzi zakład pracy chronionej. Jako pracodawca składa do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) miesięczne informacje dotyczące wynagrodzeń, zatrudnienia oraz stopnia niepełnosprawności pracowników niepełnosprawnych, a także wniosek w formie elektronicznej o wypłatę miesięcznego dofinansowania.W związku z tym powstała wątpliwość, kiedy pobrana zaliczka na podatek dochodowy z tytułu wypłaconych wynagrodzeń – przekazana na Zakładowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (ZFRON) - stanowi koszt podatkowy, czy w momencie przekazania na wydzielony rachunek ZFRON, czy też w momencie wydatkowania środków z tego rachunku oraz kiedy i czy stanowią koszt środki przekazane z ZFRON pochodzące z miesięcznego dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego ze środków PFRON.Zdaniem Podatnika środki z tytułu zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 31 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych stanowią dla pracodawcy koszt w momencie wpłaty środków na wyodrębniony rachunek ZFRON. Środki otrzymane z PFRON z tytułu miesięcznego dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego stanowiące przychód przedsiębiorcy przekazane na rachunek ZFRON stanowić mogą koszt w momencie wydatkowania na pomoc indywidualną dla pracowników. Postanowieniem z dnia 18 września 2007r. nr DG-DB/4111/415-61/34/07 Naczelnik Urzędu Skarbowego stwierdził, że stanowisko Podatnika jest prawidłowe w odniesieniu do opisanego stanu faktycznego. Dyrektor Izby Skarbowej w Gdańsku po dokonaniu weryfikacji przedmiotowego postanowienia stwierdza, co następuje:Zgodnie z art. 26a ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776 ze zmianami), pracodawcy zatrudniającemu osoby niepełnosprawne, które nie osiągnęły wieku emerytalnego i zostały ujęte w ewidencji prowadzonej przez Fundusz, o której mowa w art. 26b ust. 1, przysługuje ze środków Funduszu miesięczne dofinansowanie do wynagrodzeń tych pracowników niepełnosprawnych, wypłacane raz na dwa miesiące, zwane dalej „miesięcznym dofinansowaniem”. Zakład pracy chronionej obowiązany jest tworzyć zakładowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych (ZFRON) i jest jego dysponentem. Ogólne zasady tworzenia i przeznaczenia środków funduszu określa art. 33 ww. ustawy. Dotacja z PFRON – co do zasady – przekazana zostaje na pokrycie wydatków związanych z wynagrodzeniami. Jednakże zgodnie z art. 26a ust. 5 pkt 2 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej, w przypadku gdy kwota miesięcznego dofinansowania z PFRON przekracza kwotę miesięcznego wynagrodzenia osiąganego przez pracownika niepełnosprawnego, pracodawca będący zakładem pracy chronionej przekazuje różnicę pomiędzy kwotą miesięcznego dofinansowania a kwotą tego wynagrodzenia na zakładowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na indywidualny program rehabilitacji pracowników niepełnosprawnych zatrudnionych w zakładzie pracy chronionej. W myśl art. 14 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000r. Nr 14, poz 176 ze zm.) przychodem z działalności gospodarczej są również dotacje, subwencje, dopłaty i inne nieodpłatne świadczenia otrzymane na pokrycie kosztów albo jako zwrot wydatków z wyjątkiem, gdy przychody te są związane z otrzymaniem, zakupem albo wytworzeniem we własnym zakresie środków trwałych lub wartości niematerialnych i prawnych, od których, zgodnie z art. 22a-22o tej ustawy, dokonuje się odpisów amortyzacyjnych.Stosownie do treści art. 23 ust.1 pkt 45 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nie uważa się za koszty uzyskania przychodów odpisów z tytułu środków trwałych oraz wartości niematerialnych prawnych dokonanych, według zasad określonych w art. 22a-22o, od tej części ich wartości, która odpowiada poniesionym wydatkom na nabycie lub wytworzenie we własnym zakresie tych środków lub wartości niematerialnych i prawnych, odliczonym od podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym albo zwróconym podatnikowi w jakiejkolwiek formie. Zatem kwota otrzymanego dofinansowania stanowi przychód z działalności gospodarczej, z wyjątkiem sytuacji, gdy nadwyżka została przekazana na ZFRON i następnie ze środków tego funduszu (pochodzących z dofinansowania ) dokonano zakupu środków trwałych.Jeżeli wydatek dokonany ze środków ZFRON, pochodzących z miesięcznego dofinansowania z PFRON nie dotyczył zakupu środka trwałego podlegającego amortyzacji, wówczas może on być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów w dacie jego poniesienia, o ile spełnia przesłanki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Dotyczy to również wydatków na pomoc indywidualną dla pracowników, o której mowa w § 2 pkt 12 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 31 grudnia 1998r. w sprawie zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 3, poz. 22 ze zm.).Natomiast, gdy z części dotacji (przekazanej na ZFRON) zakupiony zostanie środek trwały podlegający amortyzacji, wówczas odpisy amortyzacyjne od sfinansowanych z tego źródła środków trwałych nie stanowią dla zakładu pracy chronionej kosztów uzyskania przychodów. W przypadku, gdyby część kosztów zakupu środka trwałego została pokryta z dofinansowania, kosztów uzyskania przychodów nie stanowi część naliczonych odpisów wyliczona proporcjonalnie do udziału dotacji w kosztach zakupu tego środka trwałego. Jednocześnie o wartość wydatku na zakup środka trwałego należy dokonać zmniejszenia przychodów (korekty) w okresie rozliczeniowym, w którym dotacja zaliczona została do przychodów. Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 55 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie uważa się za koszty uzyskania przychodów niewypłaconych, niedokonanych lub niepostawionych do dyspozycji wypłat, świadczeń oraz innych należności z tytułów określonych w art. 12 ust. 1 i 6, art. 13 pkt 2 i 4-9 oraz w art. 18, a także zasiłków pieniężnych z ubezpieczenia społecznego wypłacanych przez zakład pracy.W myśl art. 38 ust. 2 tej ustawy płatnicy będący zakładami pracy chronionej lub zakładami aktywności zawodowej kwoty pobranych zaliczek na podatek od przychodów z tytułów określonych w art. 12 oraz od zasiłków pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, wypłacanych przez tych płatników: za miesiące od początku roku do miesiąca włącznie, w którym dochód podatnika uzyskany od początku roku u tego płatnika przekroczył kwotę stanowiącą górną granicę pierwszego przedziału skali, o której mowa w art. 27 ust. 1, przekazują:a) w 10% na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,b) w 90% na zakładowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych, za miesiące następujące po miesiącu, w którym dochód podatnika uzyskany od początku roku u tego płatnika przekroczył kwotę, o której mowa w pkt 1, przekazują na zasadach określonych w ust. 1. Biorąc pod uwagę powyższe przepisy – Dyrektor Izby Skarbowej stwierdza, że kosztem uzyskania przychodów dla podatnika będącego zakładem pracy chronionej jest wynagrodzenie brutto pracownika w dacie jego wypłacenia lub postawienia do dyspozycji, kosztem takim nie jest natomiast kwota pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wypłaconych wynagrodzeń przekazana na ZFRON. W tym stanie faktycznym i prawnym Dyrektor Izby Skarbowej – w związku z zaistnieniem przesłanek określonych w treści art. 14b § 5 pkt 2 Ordynacji podatkowej – w brzmieniu obowiązującym do 30.06.2007r. - postanowił zmienić z urzędu postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego z dnia 18 września 2007r. nr DG-DB/4111/415-61/34/07.

1 2 3 4 5

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj