Interpretacje do przepisu
art. 41 ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


78/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 41 ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

1 2 3

2015.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-42/15-4/AS
     ∟Na Wnioskodawcy nie będą ciążyły obowiązki płatnika, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 41 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem Wnioskodawca będzie działać na rzecz swojego Klienta, jego rola będzie ograniczać się tylko do pośrednictwa w wydawaniu nagród.

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-4/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-3/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-5/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2014.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-670/14-3/TW
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika pobrania różnicy pomiędzy podatkiem wynikającym z rocznego obliczenia a sumą zaliczek pobranych za miesiące od stycznia do grudnia.

2014.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-670/14-4/TW
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w przypadku sprzedaży emerytowi – byłemu pracownikowi Nadleśnictwa – nieruchomości-pustostanu, obowiązków płatnika w przypadku sprzedaży emerytowi – byłemu pracownikowi innej jednostki organizacyjnej Lasów Państwowych – nieruchomości-pustostanu oraz obowiązków płatnika w przypadku sprzedaży pracownikowi innej jednostki organizacyjnej Lasów Państwowych nieruchomości-pustostanu.

2014.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-670/14-2/TW
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w przypadku, gdy kwota zaliczki na podatek dochodowy od świadczenia spowoduje przekroczenie zaliczki na podatek w miesiącu sprzedaży nieruchomości, nad dochodem tego pracownika uzyskanym w formie pieniężnej.

2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-602/14-4/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-603/14-4/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

2014.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-265/14-4/KO
     ∟1)Czy Uczestnicy programu motywacyjnego opisanego w zdarzeniu przyszłym, będący osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali nagrody rzeczowe, korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012, poz. 361, z późn. zm.)? 2)Czy Wnioskodawca zobowiązany jest wystawić Uczestnikom programu motywacyjnego, będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali zgodnie z zasadami opisanymi w zdarzeniu przyszłym nagrody pieniężne, deklarację PIT-8C zgodnie z art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012, poz. 361, z późn. zm.)?

2014.06.17 - Minister Finansów - DD3/033/160/MCA/14/RD-55848/14
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych opłacenia przez Wnioskodawcę kwoty składek ZUS, do sfinansowania których byli zobowiązani zawodnicy Wnioskodawcy.

2014.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-141/14-4/MK
     ∟Różnica między podatkiem z tytułu świadczeń wypłacanych na rzecz Wnioskodawcy, skalkulowanym przez Wnioskodawcę w oparciu o koszty uwzględniające limit, o którym mowa w art. 22 ust. 9a ww. ustawy (i uwzględnionym w zeznaniu rocznym) a kwotą zaliczek pobranych i skalkulowanym przez Zleceniodawców w oparciu o koszty, o których mowa w art. 22 ust. 9 pkt 1-3 ww. ustawy powinna zostać uiszczona przez Wnioskodawcę, zgodnie z art. 45 ust. 4 pkt 1 ustawy o PIT, w terminie do 30 kwietnia roku następującego po roku podatkowym.

2014.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1129/13-4/ES
     ∟Czy na spółce ciąży obowiązek pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego 10 % podatku dochodowego od osób fizycznych od nagród wydawanych w ramach akcji premiowej kontrahentom, będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą?

2013.11.18 - Minister Finansów - DD3/033/235/KDJ/13/RD-119202/13
     ∟obowiązki płatnika - sfinansowanie z Funduszu Pracy szkolenia członkom Powiatowej Rady Zatrudnienia nie powoduje obowiązku poboru podatku dochodowego od osób fizycznych od wartości tego świadczenia, gdyż świadczenie to korzysta ze zwolnienia od podatku dochodowego, na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 118 lit. b ustawy.

2013.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-608/13-4/ES
     ∟w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wartość nagród otrzymanych w związku z tą działalnością, stanowić będzie przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej tj. przychód ze źródła o którym mowa w art. 14 ust. 1 w zw. z art. 10 ust. ust. 1 pkt 3 cytowanej ustawy, który winien być przez nich opodatkowany zgodnie z wybraną formą opodatkowania. Zatem Spółka w odniesieniu do tych osób nie będzie występowała w roli płatnika.

2013.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1328/12-2/ES
     ∟Zakres obowiązku pobrania i wpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu wydania uczestnikom Programu lojalnościowego będącymi fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą nagród rzeczowych i voucherów, braku obowiązku sporządzenia informacji PIT-8C.

2013.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-937/12-2/MK
     ∟Zakres obowiązków płatnika w związku z wydawaniem nagród osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej w ramach akcji promocyjnej towarów swojego Klienta.

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-936/12-2/AK
     ∟Zakres obowiązku płatnika z tytułu wypłaty/wydania nagród Uczestnikom Programu lojalnościowego będącymi osobami prawnymi.

2012.12.17 - Minister Finansów - DD3/033/74/CRS/12/PK-1364
     ∟obowiązki płatnika wynikające z ponoszenia kosztów udziału lekarzy zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło lub zlecenia w konferencjach i seminariach organizowanych przez spółkę

2012.12.13 - Minister Finansów - DD3/033/94/ILG/11/PK-992
     ∟opodatkowanie wygranych w konkursach i grach organizowanych za pośrednictwem Internetu

2012.12.13 - Minister Finansów - DD3/033/95/ILG/11/PK-993
     ∟opodatkowanie wygranych w konkursach i grach organizowanych za pośrednictwem Internetu

2012.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-553/12-2/ES
     ∟stwierdzić należy, iż opisane przez Spółkę nagrody należy opodatkować na zasadzie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Stan taki będzie istniał bez względu czy przyjmie się, że dana osoba fizyczna w wyniku otrzymania nagrody w ramach zdarzenia opisanego przez Spółkę we wniosku o interpretację indywidualną, uzyska przychód bądź z pozarolniczej działalności gospodarczej (art. 10 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 14 ust. 2 pkt 8 ww. ustawy), bądź przychód z innego źródła (art. 10 ust. 1 pkt 9 w związku z art. 20 ust. 1 ww. ustawy). Wówczas od jej przychodu należy – stosownie do art. 30 ust. 1 pkt 2 cytowanej ustawy, stanowiącego unormowanie szczególne w odniesieniu do art. 27 i art. 30c ustawy o podatku dochodowym od osób fizy...

2012.06.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-308/12/MR
     ∟Czy w świetle przedstawionego powyżej stanu faktycznego, zasady programów motywacyjnych spełniają przesłanki pozwalające je zakwalifikować jako konkursy w rozumieniu ustawy o PIT, a tym samym nagrody uzyskane przez osoby fizyczne będące zwycięzcami we współorganizowanych przez Wnioskodawcę programach można uznać za dochody z tytułu wygranych w konkursach, podlegające opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych w wysokości 10 % nagrody zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT?Czy w przypadku istnienia trzech organizatorów programu motywacyjnego (Wnioskodawca wraz z dwoma innymi zakładami ubezpieczeń), obowiązki płatnika ciążą na każdym z tych podmiotów, które zobowiązane są zgodnie z art. 41 ust. 4 i 7 ustawy o PIT pobrać od pod...

2012.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-36/12-2/MS1
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową, a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT–8C.

2012.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-50/12-2/MS1
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT–8C.

2012.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1015/12-4/WM
     ∟Czy szkolenia organizowane i finansowane dla członków powiatowych rad zatrudnienia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2008.69.415 j.t) korzystają w całości ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych?

2011.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1018/11-4/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnie lub częściowo nieodpłatnie przekazywanych towarów i prezentów o małej wartości.

2011.09.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-554/11-4/MK
     ∟Przyznane nagrody, w których beneficjentem jest zwycięska klasa nie podlegają regulacjom prawnym ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych mają zastosowanie do dochodów osób fizycznych, nie stosuje się ich w stosunku do podmiotów zbiorowych jakim w przedstawionym stanie faktycznym jest zwycięska klasa.

2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-448/11/IB
     ∟Czy wartość nagród przekazywanych nabywcom można uznać za nagrodę związaną ze sprzedażą premiową i zastosować zwolnienie z opodatkowania nagród o wartości nieprzekraczającej jednorazowo kwoty 760 zł?

2011.03.31 - Minister Finansów - DD3/033/222/OBQ/10/PK-1553
     ∟opodatkowanie nagród przewidzianych w konkursie

1 2 3

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj