Skorowidz tematyczny interpretacji
podatkowych
Podatek akcyzowy (ustawa z dnia 6.12.2008r.) → Organizacja obrotu wyrobami akcyzowymi 426 / 481753 │ wszystkie tematy
2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-129/14-2/TK
∟ Podatek akcyzowy w zakresie olejów smarowych.
2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-130/14-2/TK
∟ Podatek akcyzowy w zakresie olejów smarowych.
2015.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1135/14-2/KB
∟ W zakresie produkcji oleju popirolitycznego o kodzie CN 3811 19 00 oraz gazu o kodzie CN 2711 19 00.
2015.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-652/14/JK
∟ Przepisy ustawy umożliwiają uzyskanie zwrotu podatku akcyzowego uiszczonego w związku z dopuszczeniem wyrobu akcyzowego do konsumpcji, jeżeli w drugim państwie UE podatek stał się wymagalny i został pobrany w tym państwie członkowskim.
2015.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1077/14-2/KB
∟ W niniejszej sprawie przepis art. 42 ust. 1 pkt 2 ustawy stanowi podstawę do odstąpienia od poboru akcyzy od wyrobów akcyzowych zużywanych do produkcji innych wyrobów akcyzowych w procedurze zawieszenia poboru akcyzy. W konsekwencji, Spółka nie będzie miała obowiązku zapłaty podatku akcyzowego z tytułu wykorzystania niepełnowartościowego produktu do produkcji wyrobu akcyzowego w składzie podatkowym.
2015.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1067/14-2/SM
∟ Sposób ustalenia kwoty zabezpieczenia generalnego.
2015.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1060/14-4/SM
∟ obowiązek prowadzenia składu podatkowego i stawka podatku dla produkowanego paliwa biodiesel
2015.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-572/14/EK
∟ - brak obowiązku składania zabezpieczenia akcyzowego przy przemieszczaniu w procedurze zawieszenia poboru akcyzy towaru o kodzie CN 2710 19 71-99 w ramach wewnątrzwspólnotowych dostaw,
- uznanie dokumentu przewozowego CMR za dokument potwierdzający dokonanie wewnątrzwspólnotowej dostawy wyrobów akcyzowych, dla celów zakończenia procedury zawieszenia poboru akcyzy w sposób nie prowadzący do powstania zobowiązania podatkowego
2015.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-527/14/EK
∟ możliwość przeprowadzania inwentaryzacji ubytków alkoholu etylowego z powodu stłuczki z częstotliwością dwa razy do roku
2015.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-68/14-4/KK
∟ Alkohol do produkcji aromatów korzysta ze zwolnienia przewidzianego w ww. przepisie,
2015.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-68/14-5/KK
∟ aromaty nie korzystają z norm dopuszczalnych ubytków, a tym samym alkohol zużyty do produkcji aromatów nie może korzystać ze zwolnienia.
2014.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-969/14-4/KB
∟ w zakresie obowiązku posiadania składu podatkowego w przypadku zakupu towarów akcyzowych od podmiotu posiadającego siedzibę na terenie Polski a następnie dokonania eksportu tego towaru
2014.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-968/14-4/KB
∟ w zakresie obowiązku posiadania składu podatkowego w przypadku zakupu towarów akcyzowych od podmiotu posiadającego siedzibę na terenie UE a następnie dokonania eksportu tego towaru
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-116/14-3/TW
∟ Zakład energochłonny – węgiel.
2014.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-823/14-4/SM
∟ Prawo do skorzystania ze zwolnienia frakcji olejowych wykorzystywanych do produkcji energii elektrycznej i ciepła w skojarzeniu.
2014.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-843/14-2/SM
∟ zaokrąglanie kwot w prowadzonej ewidencji i zgłoszeniu o planowanym nabyciu wewnątrzwspólnotowym olejów silnikowych
2014.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-64/14-4/BJ
∟ Wnioskodawca jako podmiot prowadzący skład podatkowy powinien prowadzić ewidencję, o której mowa w art. 53 ust. 5-7 ustawy o podatku akcyzowym dla suszu tytoniowego zużywanego do produkcji wyrobów tytoniowych oraz dla sprzedawanego suszu tytoniowego na terytorium kraju, w ramach wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów oraz eksportu.
2014.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-388/14/EK
∟ - zwrot podatku akcyzowego przy zwrocie wadliwego towaru do producenta (poza obszar celny Wspólnoty Europejskiej) przy uprzednim zdjęciu znaków akcyzy wg przepisów,
- zwrot podatku akcyzowego przy utylizacji uszkodzonego towaru przez firmę utylizującą odpady przemysłowe, przy uprzednim zdjęciu znaków akcyzy podatkowe wg przepisów.
2014.11.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-69/14-2/BJ
∟ przedstawiony przez Wnioskodawcę sposób obliczania przedpłaty akcyzy od piwa produkowanego poza składem podatkowym jest prawidłowy.
2014.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-364/14/EK
∟ obrót wyrobem o kodzie CN 3824 90 97
2014.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-109/14-2/TW
∟ Podatek akcyzowy w zakresie dostawy wewnątrzwspólnotowej.
2014.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-429/14/LG
∟ Opodatkowanie olejów o kodzie CN 2710 19 91 w sytuacji gdy po odebraniu przez nabywcę w innym państwie Unii Europejskiej wyrobów akcyzowych przemieszczanych na terytorium kraju w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, zostaną one przeznaczone do celów napędowych lub opałowych
2014.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-486/14/LG
∟ Opodatkowanie olejów o kodzie CN 2710 19 91 w sytuacji gdy po odebraniu przez nabywcę w innym państwie Unii Europejskiej wyrobów akcyzowych przemieszczanych na terytorium kraju w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, zostaną one przeznaczone do celów napędowych lub opałowych
2014.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-447/14/JK
∟ Podatek akcyzowy w zakresie wysokości zabezpieczenia akcyzowego.
2014.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-753/14-2/SM
∟ brak możliwości korzystania z usług magazynowania paliw świadczonych przez podmiot będący właścicielem składu
2014.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-693/14-2/KB
∟ w zakresie opodatkowania oleju fuzlowego o kodzie CN 3824 90 97 wykorzystywanego do celów opałowych w składzie podatkowym
2014.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-46/14-7/KK
∟ Wnioskodawca w przedstawionym stanie faktycznym był uprawniony do przemieszczania przedmiotowego oleju smarowego w procedurze zawieszenia poboru akcyzy i wprowadzenia go do składu podatkowego. Strata podlega opodatkowaniu. Wnioskodawca jest zobligowany do zapłaty podatku akcyzowego.
2014.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-51/14-2/KK
∟ w przypadku gdy Spółka będzie nabywała wyroby akcyzowe od podmiotu, który nie jest podatnikiem akcyzy, nie będzie mogła ubiegać się o zwrot akcyzy w związku z realizacją wewnątrzwspólnotowej dostawy wyrobów akcyzowych lub eksportu wyrobów akcyzowych, od których akcyza została zapłacona na terytorium kraju.
W związku z powyższym rozstrzygnięciem, udzielenie odpowiedzi na drugie i trzecie z zadanych pytań stało się bezprzedmiotowe.
2014.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-95/14-4/TK
∟ Podatek akcyzowy w zakresie organizacji obrotu wyrobami akcyzowymi.
2014.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-96/14-4/TK
∟ Podatek akcyzowy w zakresie organizacji obrotu wyrobami akcyzowymi.
Ok. 95% interpretacji zawartych w bazie epodatnik.pl zostało przyporządkowanych do wyżej wymienionych kategorii tematycznych.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.