Interpretacja Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto
NF-B/005/27/04
z 25 marca 2004 r.

 

Mechanizm kojarzenia podobnych interpretacji

Interpretacje podatkowe
 

Rodzaj dokumentu
informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego
Sygnatura
NF-B/005/27/04
Data
2004.03.25



Autor
Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto


Temat
Podatek dochodowy od osób fizycznych --> Koszty uzyskania przychodów --> Pojęcie i wysokość kosztów uzyskania przychodów


Słowa kluczowe
reklama publiczna


Pytanie podatnika
Czy koszty rozprowadzania przez Pocztę ulotek firmowych (załączonych do wniosku) do nieoznaczonych imienno odbiorców można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, czy są to koszty limitowane (0,25% przychodu)?


Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt. 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych kosztami uzyskania przychodów są wydatki na reprezentacje i reklamę w części nie przekraczającej 0,25% przychodu. Charakter tych wydatków musi być ściśle związany z rodzajem wykonywanej działalności.

W kwestii wydatków dotyczących załączonych do wniosku ulotek stwierdzić należy, że wszelkie formy promocji kierowanego do anonimowego kręgu potencjalnych konsumentów zalicza się do reprezentacji i reklamy prowadzonej publicznie, co jest równoznaczne z tym, że podatnik może zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości.



doradcapodatkowy.com gdy potrzebujesz własnej indywidualnej interpretacji podatkowej.

Mechanizm kojarzenia podobnych interpretacji
Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj