Interpretacje do przepisu
art. 26 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
1761/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 26 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
2021.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.462.2020.3.KS
∟Czy w związku z dokonywanymi płatnościami odsetek na rzecz Kredytodawcy E będącego podmiotem transparentnym podatkowo w kraju swojej siedziby (tj. w Luksemburgu), z perspektywy obowiązków w podatku u źródła, zastosowanie powinny mieć zasady opodatkowania właściwe dla wspólników Kredytodawcy E, będących podatnikami podatku dochodowego od osób prawnych
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB5/4510-1/16-4/S/JC
∟1. Czy przy wypłacie na rzecz Lidera odsetek od kwot środków pieniężnych udostępnionych Wnioskodawcy przez Lidera w ramach systemu Cash-poolingu Wnioskodawca jest obowiązany na podstawie Umowy PL-LUX do pobrania podatku u źródła w wysokości 5% kwoty odsetek brutto należnych Liderowi jako rzeczywistemu odbiorcy tych odsetek w rozumieniu art. 11 ust. 2 tejże umowy, pod warunkiem otrzymania od Lidera certyfikatu rezydencji wydanego przez właściwe władze podatkowe Luksemburga?
2. Czy odsetki od kwot środków pieniężnych udostępnionych Wnioskodawcy przez Lidera w ramach systemu Cash-poolingu wypłacane przez Wnioskodawcę na rzecz Lidera będą podlegały zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 3 UPDOP, w przypadku otrzymania od Lidera certyfikatu rezydencji wydanego przez właściwe władze podatkowe Luksemburga oraz oświadczenia, że w stosunku do wypłacanych należności spełnione zostały warunki, o których mowa odpowiednio w art. 21 ust. 3a i 3c UPDOP?
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.67.2021.1.IM
∟w zakresie ustalenia czy: prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym Spółka może dokonać odliczenia na podstawie art. 18d ust. 1 ustawy o CIT, kosztów kwalifikowanych wymienionych w art. 18d ust. 2-3 ustawy o CIT dotyczących działalności odbywającej się w ramach procesu realizacji Projektów B+R przedstawionego w punktach 1-21 stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego, jako działalności stanowiącej działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy o CIT.
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.71.2021.1.IM
∟w zakresie ustalenia czy: prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym Spółka może dokonać odliczenia na podstawie art. 18d ust. 1 ustawy o CIT, kosztów kwalifikowanych wymienionych w art. 18d ust. 2-3 ustawy o CIT dotyczących działalności odbywającej się w ramach procesu realizacji Projektów B+R przedstawionego w punktach 1-21 stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego, jako działalności stanowiącej działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy o CIT.
2021.04.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.570.2020.3.MS
∟Czy w razie wypłaty zysku przypadającego komandytariuszowi za rok obrotowy trwający od 1 maja 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, Wnioskodawca będzie obowiązany jako płatnik do pobrania podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu dochodu uzyskanego przez komandytariusza z udziału w zyskach osób prawnych?
2021.04.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.32.2021.2.AH
∟- nabycie przez Wnioskodawcę licencji na oprogramowanie wyłącznie do własnego użytku, w ramach tzw. licencji użytkownika końcowego (end user), mieści się w zakresie wypłat należności z tytułu wymienionego w art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,
- Wnioskodawca dokonując płatności za uzyskaną licencję użytkownika końcowego będzie zobowiązany do pobrania od niej zryczałtowanego podatku dochodowego - podatku u źródła,
- Wnioskodawca dokonując wypłaty należności na rzecz zagranicznych kontrahentów za licencje użytkownika końcowego, będzie zobowiązany do wykazania dokonanych wypłat w informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez podatników podatku dochodowego od osób prawnych niemających siedziby lub zarządu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - (IFT-2),
- czy Wnioskodawca jest zobowiązany do posiadania certyfikatu rezydencji zagranicznego kontrahenta, aby nie pobierać podatku u źródła.
2021.03.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.27.2021.2.JC
∟1.Czy wypłata dywidendy przez Spółkę do A. będzie podlegała zwolnieniu od podatku dochodowego na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy o CIT?
2.Czy w sytuacji, gdy Dyrektor KIS uzna, że wypłata dywidendy przez Spółkę do A. nie będzie podlegała zwolnieniu od podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy o CIT, Spółka będzie mogła zastosować obniżoną 5% stawkę podatku u źródła na podstawie art. 10 ust. 2 lit. a UPO PL-DE?
3.Czy w sytuacji, gdy Dyrektor KIS uzna, że wypłata dywidendy przez Spółkę do A. nie będzie podlegała obniżonej 5% stawce podatku u źródła na podstawie art. 10 ust. 2 lit. a UPO PL-DE, Spółce będzie przysługiwało prawo do stosowania 15% stawki podatku u źródła na podstawie art. 10 ust. 2 lit. b UPO PL-DE?
2021.03.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.17.2021.2.BD
∟Czy w sytuacji dokonywania przez Spółkę wypłat należności z tytułów wymienionych w art. 21 ust. 1 ustawy o CIT, do wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym łącznie kwoty 2.000.000 PLN na rzecz tego Kontrahenta niebędącego rezydentem Polski (dalej także jako: „Nierezydent”) - Spółka, jako płatnik jest uprawniona do niepobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od tych wypłat lub zastosowania stawki podatku wynikającej z właściwej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy o CIT, przy założeniu udokumentowania siedziby Nierezydenta dla celów podatkowych uzyskanym od niego aktualnym certyfikatem rezydencji - przy zachowaniu odpowiedniej staranności przy weryfikacji możliwości zastosowania stawki z umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania lub niepobrania podatku?
2021.03.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.596.2020.4.JKT
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że wynagrodzenie Buy Out nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”)?
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że Prowizja nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”)?
2021.03.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-1.4011.976.2020.4.MKA
∟Obowiązki płatnika w związku z wypłatą wynagrodzenia za udostępnienie wizerunku
2021.03.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.438.2020.2.JC
∟1. Czy w przedstawionym stanie faktycznym, płatności dokonywane przez Wnioskodawcę na rzecz SE mieszczą się w katalogu świadczeń podlegających opodatkowaniu WHT, wskazanym w art. 21, art. 22 i art. 26 ustawy o CIT?
2. W przypadku twierdzącej odpowiedzi na pytanie pierwsze - czy płatności na rzecz SE stanowią po stronie SE zyski przedsiębiorstw w rozumieniu art. 7 UPO, a w konsekwencji, nie podlegają opodatkowaniu WHT zgodnie z art. 21 ust. 2 w zw. z art. 26 ust. 1 ustawy o CIT?
2021.03.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.601.2020.1.JKU
∟w zakresie ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że:
-wydatki w zakresie Usług bezpośrednich powinny być alokowane do wyniku podatkowego danego Zagranicznego Zakładu, w szczególności z uwagi na to, że są one ponoszone z majątku danego Zagranicznego Zakładu,
-Usługi bezpośrednie nie będą podlegały opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”) wedle Ustawy CIT, zatem na Spółce nie będą ciążyły obowiązki płatnika,
-Usługi pośrednie będą podlegały opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”) wedle Ustawy CIT, zatem na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika,
-w zakresie wskazanych w opisie elementów stanu faktycznego Usług pośrednich wynagrodzenie z ich tytułu nie będzie - w oparciu o przepisy Polsko-Litewskiej UPO - podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”),
-w zakresie wskazanych w opisie elementów stanu faktycznego Usług pośrednich wynagrodzenie z ich tytułu nie będzie - w oparciu o przepisy Polsko-Łotewskiej UPO - podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”),
-w zakresie wskazanych w opisie elementów stanu faktycznego Usług pośrednich wynagrodzenie z ich tytułu nie będzie - w oparciu o przepisy Polsko-Estońskiej UPO - podlegać opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce (podatkowi „u źródła”)
2021.03.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.524.2020.1.MK
∟czy w związku z planowanym dokonaniem przez Wspólnika większościowego wkładów na kapitał zakładowy oraz zapasowy, powstanie dla Spółki przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych oraz czy powstanie obowiązek podatkowy związany z uzyskaniem przez Wspólnika większościowego dochodu z odsetek od Pożyczek, na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, z możliwością zastosowania - po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa - zwolnienia z tego podatku na podstawie Umowy, a w przypadku zastosowania tego zwolnienia, nie powstanie u Spółki obowiązek pobrania i wpłacenia podatku „u źródła” zgodnie z art. 26 ust. 1 i 3 ustawy o podatku dochodowym os osób prawnych.
2021.03.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.304.2020.4.MR
∟W zakresie ustalenia, czy: w stosunku do wypłat odsetek ze Spółki A do Podmiotu Zarządzającego na rzecz Funduszu, będącego ekonomicznym właścicielem tych płatności, dokonanych w okresie od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia złożenia niniejszego wniosku, zastosowanie znajdzie zwolnienie z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 58 ustawy o CIT i w konsekwencji A nie była zobowiązana do pobrania podatku, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 26 ust. 1 ustawy o CIT z tytułu wypłat tych odsetek.
2021.03.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.22.2021.2.KS
∟Opodatkowanie dochodów Wspólników Spółki, będących podatnikami podatku CIT, z tytułu prawa do zysku Wnioskodawcy będzie następowało na zasadach właściwych dla opodatkowania dochodów z zysków kapitałowych na podstawie art. 7b ust. 1 pkt a w zw. z art. 1 ust. 3 pkt 1 oraz art. 22 ust. 1-1c ustawy o CIT. W konsekwencji, na Wnioskodawcy będą ciążyły obowiązki płatnika w odniesieniu do podatku należnego od tych wypłat.
2021.03.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.31.2021.1.APO
∟Czy Spółka wypłacając Należności Licencyjne Zagranicznym Kontrahentom była oraz będzie w przyszłości uprawniona do zastosowania w stosunku do tych należności licencyjnych obniżonej stawki WHT wynikającej z UPO PL-GB, a co za tym idzie do pobrania WHT w wysokości 5% tych należności brutto, na podstawie Certyfikatów rezydencji w formie papierowej i elektronicznej, otrzymanych przez Spółkę (przy założeniu, że dochowano pozostałych kryteriów należytej staranności, o której mowa w art. 26 ust. 1 ustawy o CIT).
2021.03.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.12.2021.1.OK
∟Obowiązki płatnika związane z wypłatą za jego pośrednictwem odsetek i dyskonta z tytułu listów zastawnych.
2021.03.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.303.2020.3.MR
∟W zakresie ustalenia: czy w stosunku do wypłat dywidend ze Spółki Polskiej do Spółki Niemieckiej, przekazywanych następnie do Podmiotu Zarządzającego na rzecz Funduszu, będącego ekonomicznym właścicielem tych płatności, dokonanych od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia złożenia niniejszego wniosku, w części w jakiej Spółka Niemiecka przekazała należności na rzecz Funduszu, zastosowanie znajdzie stawka podatku, o której mowa w art. 10 par. 2 lit. b Umowy o UPO tj. 15% kwoty brutto wypłacanych dywidend.
2021.03.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.17.2021.1.AT
∟czy dokonując płatności z tytułu nabycia egzemplarza/dostępu do Oprogramowania na rzecz jego zagranicznych dostawców (producentów lub podmiotów pośredniczących w dystrybucji) celem dalszej odsprzedaży, Wnioskodawca zobowiązany będzie:
- jako płatnik do potrącenia od tej płatności zryczałtowanego podatku dochodowego zgodnie z art. 26 ust. 1 i ust. 2e ustawy o CIT, w związku z uzyskaniem w Polsce przez te zagraniczne podmioty przychodu z praw autorskich, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT lub przychodu z tytułu usługi przetwarzania danych, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o CIT,
- wywiązać się z innych obowiązków nakładanych przez art. 26 ustawy o CIT, w tym do uzyskania certyfikatu rezydencji wydanego na rzecz odbiorcy tej płatności bądź do przesłania podatnikowi i właściwemu urzędowi skarbowemu informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez podatników podatku dochodowego od osób prawnych niemających siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (IFT-2/IFT-2R)
2021.03.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.16.2021.1.AP
∟Czy dokonując płatności z tytułu nabycia egzemplarza/dostępu do Oprogramowania na rzecz jego zagranicznych dostawców (producentów lub podmiotów pośredniczących w dystrybucji) celem dalszej odsprzedaży, Wnioskodawca zobowiązany będzie:
- jako płatnik do potrącenia od tej płatności zryczałtowanego podatku dochodowego zgodnie z art. 26 ust. 1 i ust. 2e ustawy o CIT, w związku z uzyskaniem w Polsce przez te zagraniczne podmioty przychodu z praw autorskich, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT lub przychodu z tytułu usługi przetwarzania danych, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o CIT,
- wywiązać się z innych obowiązków nakładanych przez art. 26 ustawy o CIT, w tym do uzyskania certyfikatu rezydencji wydanego na rzecz odbiorcy tej płatności bądź do przesłania podatnikowi i właściwemu urzędowi skarbowemu informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez podatników podatku dochodowego od osób prawnych niemających siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (IFT-2/IFT-2R).
2021.02.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.544.2020.2.ŚS
∟w zakresie ustalenia, czy wynagrodzenie wypłacane przez Spółkę za usługi ubezpieczeniowe na rzecz Zakładów Ubezpieczeń - zarówno gdy płatność dokonywana jest przez Spółkę bezpośrednio na rzecz Zakładów Ubezpieczeń, jak i w okolicznościach dokonywania płatności za pośrednictwem X. - nie mieści się w katalogu zawartym w art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym - nie podlega opodatkowaniu podatkiem u źródła w Polsce i po stronie Spółki nie istnieją żadne obowiązki w tym zakresie
2021.02.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.527.2020.2.BG
∟czy licencje nabywane przez Wnioskodawcę od nierezydenta mieszczą się w katalogu wskazanym w art. 21 ust. 1 ustawy o CIT a Wnioskodawca jest obowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku u źródła
2021.02.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.427.2020.2.JC
∟Opisane we wniosku usługi świadczone przez Spółkę z Królestwa Bahrajnu, nie są usługami wymienionymi w art. 21 ust. 1 pkt 2a updop, a w szczególności usługami doradczymi, przetwarzania danych, zarządzania i kontroli, usługami badania rynku, usługami reklamowymi, ani też usługami podobnymi do tych usług. W konsekwencji Wnioskodawca nie jest zobowiązany do pobierania jako płatnik zryczałtowanego podatku od wypłacanego pośrednikowi wynagrodzenia.
2021.02.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.528.2020.3.BG
∟czy na Banku będą ciążyć obowiązki płatnika w związku z pośrednictwem Banku w wykonywaniu zobowiązań pieniężnych, tj. w wypłacie dywidendy na rzecz akcjonariuszy
2021.02.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.476.2020.3.AR
∟ustalenia, czy wypłata dywidendy/zaliczek na dywidendę przez Spółkę na rzecz Funduszu w kwocie:
- nieprzekraczającej w 2021 r. kwoty 2 000 000 zł będzie zwolniona z podatku u źródła,
- przekraczającej w 2021 r. kwotę 2 000 000 zł będzie zwolniona z podatku u źródła przy założeniu obowiązywania wyłączenia zastosowania art. 26 ust. 2e updop
2021.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.464.2020.1.JC
∟1. Czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych / kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling?
2. Czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych / kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling?
2021.02.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.520.2020.2.ANK
∟Czy certyfikat rezydencji podatkowej podmiotu zagranicznego świadczącego usługi reklamowe, pozyskany przez Uczelnię w wersji elektronicznej, wydany w takiej formie przez władze podatkowe Irlandii jest certyfikatem rezydencji podatkowej o którym mowa w art. 4a pkt 12 ustawy o CIT
2021.02.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.459.2020.1.BKD
∟czy:
-Spółka dokonując wypłaty odsetek może zastosować zwolnienie z podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy o CIT,
-Spółka będzie uprawniona do pobrania podatku u źródła od wypłacanych odsetek, stosując obniżoną stawkę podatku w wysokości 5% na podstawie art. 11 ust. 2 UPO zawartej pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a Konfederacją Szwajcarską,
-na podstawie art. 26 ust. 3 pkt 2 Ustawy o CIT w związku z wypłatą odsetek Spółka powinna wskazać Pierwotnego pożyczkodawcę jako podatnika w formularzu IFT-2/IFT-2R w przypadku gdy Pożyczki są w całości finansowane przez Pierwotnego pożyczkodawcę,
-w stosunku do wypłat odsetek przez Spółkę w sytuacji gdy wypłaty z tytułów określonych w art. 21 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy o CIT przekroczą 2.000.000 PLN w trakcie roku podatkowego Spółki, w celu niepobrania podatku u źródła przez Spółkę lub zastosowania obniżonej stawki podatku u źródła, prawidłowe będzie złożenie przez Spółkę oświadczenia, o którym mowa w art. 26 ust. 7a ustawy o CIT.
2021.02.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.474.2020.2.SG
∟w zakresie ustalenia, czy:
-Wnioskodawca dokonując wypłaty Odsetek, w stosunku do których rzeczywistym właścicielem jest Pożyczkodawca, przy dochowaniu należytej staranności, o której mowa w art. 26 ust. 1 Ustawy o CIT, może zastosować zwolnienie z podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy o CIT,
-Wnioskodawca będzie uprawniony do pobrania podatku u źródła od wypłacanych Odsetek w stosunku do których rzeczywistym właścicielem jest Pożyczkodawca, stosując obniżoną stawkę podatku w wysokości 5% na podstawie art. 11 ust. 2 UPO zawartej pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a Konfederacją Szwajcarską,
-w stosunku do wypłat Odsetek przez Spółkę w sytuacji, gdy wypłaty z tytułów określonych w art. 21 ust. 1 Ustawy o CIT przekroczą 2.000.000 PLN w trakcie roku podatkowego Spółki w celu niepobrania podatku u źródła przez Spółkę lub zastosowania obniżonej stawki podatku u źródła, prawidłowe będzie złożenie przez Spółkę oświadczenia, o którym mowa w art. 26 ust. 7a ustawy o CIT, dotyczącego zarówno Pożyczkodawcy jaki i Dostawcy, jeśli w zależności od okoliczności faktycznych oba podmioty wypełnią definicję beneficjenta rzeczywistego,
-w przypadku wypłaty Odsetek, w stosunku do których rzeczywistym właścicielem jest inny Uczestnik będący polskim rezydentem podatkowym, Spółka nie będzie zobowiązana do pobrania podatku u źródła
2021.01.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.478.2020.2.MK
∟w zakresie ustalenia czy wypłata odsetek przez Spółkę na rzecz Funduszu w kwocie nieprzekraczającej w 2021 r. kwoty 2 000 000 zł będzie zwolniona z podatku u źródła oraz czy wypłata odsetek przez Spółkę na rzecz Funduszu w kwocie przekraczającej w 2021 r. kwotę 2 000 000 zł będzie zwolniona z podatku u źródła przy założeniu obowiązywania wyłączenia zastosowania art. 26 ust. 2e updop.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.