Interpretacje do przepisu
art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług
1202/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
2003.10.24 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - POIII/423/24/03
∟Czy wydatki poniesione przez wieloodziałową Spółkę na napoje, przekąski i ciepłe dania dla przedstawicieli poszczególnych oddziałów i kontrahentów można zaliczyć do kosztów reprezentacji i reklamy zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz czy Spółka powinna odprowadzić podatek od towarów i usług?
2003.08.22 - Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta - PP/2/443/7/03/KZ
∟Czy wydane w ramach sprzedaży premiowej nagrody (upominki) podlegają opodatkowaniu na podstawie art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym? Urząd Skarbowy Kraków Nowa Huta działając na podstawie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz.926 ze zm.), w odpowiedzi na pismo z dnia 31.07.2003 r. (data wpływu do US 14.08.2003 r.) informuje o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w podatku VAT.Podatnik zwrócił się do Urzędu Skarbowego w sprawie udzielenia odpowiedzi czy wydane w ramach sprzedaży premiowej nagrody (upominki) podlegają opodatkowaniu podatkiem od tow...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.