Interpretacje podatkowe do PKWiU 82.20.10.0
-

 

Interpretacje podatkowe do PKWiU 82.20.10.0

Podaj kod

tylko interpretacje potwierdzone opiniami klasyfikacyjnymi wydanymi przez Główny Urząd Statystyczny (GUS)

Do wyszukiwarki należy wpisać wyłącznie niżej wskazany najbardziej szczegółowy symbol, np. PKWiU 66.21 źle | 66.21.10.0 dobrze
pozycje PKWiU np. 00.00.00.0   |   podklasy PKD np. 00.00.A   |   rodzaje KŚT np. 000   |   klasy PKOB np. 0000   |   dziesięciocyfrówki PKWiU 1997 np. 00.00.00-00.00


19/481753 - interpretacji podatkowych
do PKWiU 82.20.10.0 -

1

2019.10.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.302.2019.2.AT
     ∟(...) komercyjną, gdzie indziej niesklasyfikowane),usługi call centerzawieranie i rozwiązywanie umów w imieniu i na rzecz Spółki, o treści ustalonej przez Spółkę (PKWiU 82.20.10.0 Usługi centrów telefonicznych – call center), prowadzenie korespondencji z klientami Spółki, w sposób ustalony przez Spółkę (PKWiU 82.99.19.0 Pozostałe (...)

2019.10.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.333.2019.2.AG
     ∟(...) klienta oraz usług wsparcia w bieżącej działalności Sklepu powinno zostać zaklasyfikowane do grupy 82.2 (Usługi centrów telefonicznych (call center)) w pozycji 82.20.10.0 jako usługi centrów telefonicznych (call center). Spółka ponadto zaznacza, że z uwagi na kompleksowy charakter otrzymywanego wsparcia łączącego w sobie (...)

2019.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.52.2019.1.MM
     ∟(...) (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU), Dz.U. z 2015 r. poz. 1676 ze zm.) jako grupowanie 82.20.10.0 - Usługi centrów telefonicznych (call center). Nabywane Usługi call center mają duże znaczenie dla prowadzonej przez Spółkę działalności, ponieważ (...)

2019.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.67.2019.1.EN
     ∟(...) Usług (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów Usług (PKWiU), Dz.U. z 2015 r. poz. 1676 ze zm.) jako grupowanie 82.20.10.0 - Usługi centrów telefonicznych (call center). Usługi Z polegają na przeprowadzaniu telefonicznego badania satysfakcji klientów warsztatów sieci dealerskiej (...)

2018.08.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.317.2018.1.MJ
     ∟(...) PKWiU Usługi w zakresie księgowości, 82.19.13.0 PKWiU Usługi przygotowania dokumentów i pozostałe specjalistyczne usługi wspomagające prowadzenie biura, 82.20.10.0 PKWiU Usługi centrów telefonicznych (call center), 82.91.11.0 PKWiU Usługi świadczone przez biura kredytowe, w zakresie wyjaśnienia, czy i w jakim zakresie (...)

2018.08.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.210.2018.2.MJ
     ∟(...) PKWiU Usługi w zakresie księgowości, 82.19.13.0 PKWiU Usługi przygotowania dokumentów i pozostałe specjalistyczne usługi wspomagające prowadzenie biura, 82.20.10.0 PKWiU Usługi centrów telefonicznych (call center), 82.91.11.0 PKWiU Usługi świadczone przez biura kredytowe, w zakresie wyjaśnienia, czy i w jakim zakresie (...)

2018.06.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.225.2018.1.AK
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-136/14-4/IM
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2013.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-675/13/DP
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2013.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-424/13/RS
     ∟(...) W dniu 15 kwietnia 2013 r. otrzymała informację podającą następującą klasyfikację PKWiU:PKWiU 62.01.1 - dla bieżącej obsługi w zakresie „ITSupport"PKWiU 82.20.10.0 - dla bieżącej obsługi w zakresie „Contact Center". Spółka wykazuje świadczone przez siebie wyżej opisane usługi jako nieopodatkowane w Polsce oraz (...)

2013.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-312/13-4/IM
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2012.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-813/12/WRz
     ∟(...) w 2011 r., sprowadzał się do wykonywania telefonów w celu pozyskiwania nabywców usług, tj. działalności sklasyfikowanej wg PKWiU z 2008 r. pod symbolem 82.20.10.0 – Usługi centrów telefonicznych (call center). W związku z powyższym zadano następujące pytania: Czy jest dopuszczalne opodatkowanie ww. usług w formie (...)

2012.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-635/12-3/AA
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-421/12/IG
     ∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy,przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2011.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-220/11-4/IF
     ∟(...) (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy,przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30),poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)

2011.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-270/11/WRz
     ∟(...) została zarejestrowana w Urzędzie Gminy. Działalność firmy opiera się głównie na sprzedaży usług dla call center – sklasyfikowanych wg PKWiU z 2008 r. pod numerem 82.20.10.0, jako usługi centrów telefonicznych. Wynagrodzenie Wnioskodawcy, to prowizja, która jest uzależniona od wielkości sprzedaży (przez telefon) usług na (...)

2011.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1188b/10/AW
     ∟(...) z dnia 29 października 2008 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 1293 ze zm.), dokonał klasyfikacji ww. usług. Zgodnie z tą klasyfikacją mieszczą się one w grupowaniu PKWiU 82.20.10.0 „Usługi centrów telefonicznych (call center)”.W związku z powyższym zadano następujące pytanie. Czy miejscem świadczenia usług wykonywanych na rzecz (...)

2010.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-701/10/BM
     ∟(...) (PKWiU) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 października 2008r. (Dz. U. Nr 207, poz. 1293, ze zm.) wymienione usługi mieszczą się w zakresie PKWiU 82.20.10.0 "Usługi centrów telefonicznych (call center)". Jednocześnie w związku z § 3 powołanego wyżej rozporządzenia, zgodnie z którym do celów podatkowych nadal (...)

2009.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-405/09/WRz
     ∟(...) wybrać działalność centrów telefonicznych (call center) – 82.20.Z (według PKD 2007). Usługa, którą będzie wykonywać jest sklasyfikowana w PKWiU 2008 pod numerem 82.20.10.0 jako usługi centrów telefonicznych (call center). W związku z powyższym zadano następujące pytanie: Czy przychody uzyskane ze świadczenia usług centrów (...)

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj