Interpretacje podatkowe do PKWiU 82.20.10.0
-
19/481753 - interpretacji podatkowych
do PKWiU 82.20.10.0 -
1
2019.10.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.302.2019.2.AT
∟(...) komercyjną, gdzie indziej niesklasyfikowane),usługi call centerzawieranie i rozwiązywanie umów w imieniu i na rzecz Spółki, o treści ustalonej przez Spółkę (PKWiU 82.20.10.0 Usługi centrów telefonicznych – call center), prowadzenie korespondencji z klientami Spółki, w sposób ustalony przez Spółkę (PKWiU 82.99.19.0 Pozostałe (...)
2019.10.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.333.2019.2.AG
∟(...) klienta oraz usług wsparcia w bieżącej działalności Sklepu powinno zostać zaklasyfikowane do grupy 82.2 (Usługi centrów telefonicznych (call center)) w pozycji 82.20.10.0 jako usługi centrów telefonicznych (call center). Spółka ponadto zaznacza, że z uwagi na kompleksowy charakter otrzymywanego wsparcia łączącego w sobie (...)
2019.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.52.2019.1.MM
∟(...) (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU), Dz.U. z 2015 r. poz. 1676 ze zm.) jako grupowanie 82.20.10.0 - Usługi centrów telefonicznych (call center). Nabywane Usługi call center mają duże znaczenie dla prowadzonej przez Spółkę działalności, ponieważ (...)
2019.05.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.67.2019.1.EN
∟(...) Usług (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów Usług (PKWiU), Dz.U. z 2015 r. poz. 1676 ze zm.) jako grupowanie 82.20.10.0 - Usługi centrów telefonicznych (call center). Usługi Z polegają na przeprowadzaniu telefonicznego badania satysfakcji klientów warsztatów sieci dealerskiej (...)
2018.08.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.317.2018.1.MJ
∟(...) PKWiU Usługi w zakresie księgowości, 82.19.13.0 PKWiU Usługi przygotowania dokumentów i pozostałe specjalistyczne usługi wspomagające prowadzenie biura, 82.20.10.0 PKWiU Usługi centrów telefonicznych (call center), 82.91.11.0 PKWiU Usługi świadczone przez biura kredytowe, w zakresie wyjaśnienia, czy i w jakim zakresie (...)
2018.08.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.210.2018.2.MJ
∟(...) PKWiU Usługi w zakresie księgowości, 82.19.13.0 PKWiU Usługi przygotowania dokumentów i pozostałe specjalistyczne usługi wspomagające prowadzenie biura, 82.20.10.0 PKWiU Usługi centrów telefonicznych (call center), 82.91.11.0 PKWiU Usługi świadczone przez biura kredytowe, w zakresie wyjaśnienia, czy i w jakim zakresie (...)
2018.06.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.225.2018.1.AK
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-136/14-4/IM
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2013.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-675/13/DP
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2013.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-424/13/RS
∟(...) W dniu 15 kwietnia 2013 r. otrzymała informację podającą następującą klasyfikację PKWiU:PKWiU 62.01.1 - dla bieżącej obsługi w zakresie „ITSupport"PKWiU 82.20.10.0 - dla bieżącej obsługi w zakresie „Contact Center". Spółka wykazuje świadczone przez siebie wyżej opisane usługi jako nieopodatkowane w Polsce oraz (...)
2013.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-312/13-4/IM
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2012.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-813/12/WRz
∟(...) w 2011 r., sprowadzał się do wykonywania telefonów w celu pozyskiwania nabywców usług, tj. działalności sklasyfikowanej wg PKWiU z 2008 r. pod symbolem 82.20.10.0 – Usługi centrów telefonicznych (call center). W związku z powyższym zadano następujące pytania: Czy jest dopuszczalne opodatkowanie ww. usług w formie (...)
2012.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-635/12-3/AA
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy, przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-421/12/IG
∟(...) fotograficznych (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy,przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30), poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2011.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-220/11-4/IF
∟(...) (PKWiU 74.20), z zastrzeżeniem załącznika nr 2 do ustawy,przyjmowania telefonów (PKWiU 82.99.12.0), centrów telefonicznych (call center) (PKWiU 82.20.10.0), powielania (PKWiU 82.19.11.0), związanych z organizowaniem kongresów, targów i wystaw (PKWiU 82.30),poradnictwa dla dzieci dotyczącego problemów (...)
2011.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-270/11/WRz
∟(...) została zarejestrowana w Urzędzie Gminy. Działalność firmy opiera się głównie na sprzedaży usług dla call center – sklasyfikowanych wg PKWiU z 2008 r. pod numerem 82.20.10.0, jako usługi centrów telefonicznych. Wynagrodzenie Wnioskodawcy, to prowizja, która jest uzależniona od wielkości sprzedaży (przez telefon) usług na (...)
2011.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1188b/10/AW
∟(...) z dnia 29 października 2008 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 1293 ze zm.), dokonał klasyfikacji ww. usług. Zgodnie z tą klasyfikacją mieszczą się one w grupowaniu PKWiU 82.20.10.0 „Usługi centrów telefonicznych (call center)”.W związku z powyższym zadano następujące pytanie. Czy miejscem świadczenia usług wykonywanych na rzecz (...)
2010.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-701/10/BM
∟(...) (PKWiU) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 października 2008r. (Dz. U. Nr 207, poz. 1293, ze zm.) wymienione usługi mieszczą się w zakresie PKWiU 82.20.10.0 "Usługi centrów telefonicznych (call center)". Jednocześnie w związku z § 3 powołanego wyżej rozporządzenia, zgodnie z którym do celów podatkowych nadal (...)
2009.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-405/09/WRz
∟(...) wybrać działalność centrów telefonicznych (call center) – 82.20.Z (według PKD 2007). Usługa, którą będzie wykonywać jest sklasyfikowana w PKWiU 2008 pod numerem 82.20.10.0 jako usługi centrów telefonicznych (call center). W związku z powyższym zadano następujące pytanie: Czy przychody uzyskane ze świadczenia usług centrów (...)
1
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.