Interpretacje do przepisu
art. 29 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


3022/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 29 ustawy o podatku od towarów i usług

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

2014.09.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-542/14-2/AW
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania przy aporcie wkładu niepieniężnego, niestanowiącego przedsiębiorstwa albo jego zorganizowanej części.

2014.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-645/14/AW
     ∟Moment powstania obowiązku podatkowego od zaliczek w przypadku świadczenia usług turystyki opodatkowanych według szczególnej procedury, o której mowa w art. 119 ustawy w stanie prawnym obowiązującym w 2013 r.

2014.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-684/14-3/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.

2014.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-577/14/LSz
     ∟Prawidłowe dokumentowania rabatów zbiorczą fakturą korygującą.

2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-500/14-2/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu dostawy samochodu.

2014.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-830/14-2/AW
     ∟sprzedaż gotowych produktów gastronomicznych – usługi restauracyjne

2014.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-883/14/AP
     ∟Uznanie dofinansowania za obrót. Brak możliwości odzyskania VAT w związku z realizacją projektu.

2014.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-587/14-4/BH
     ∟W sytuacji braku możliwości określenia kwoty marży na podstawie faktycznie poniesionych kosztów w momencie otrzymania zaliczki Wnioskodawca powinien ustalić podstawę opodatkowania usług turystycznych na podstawie kosztów prognozowanych.

2014.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-547/14/DK
     ∟Ponieważ media jako świadczenia dodatkowe stanowią w przedmiotowej sprawie element usługi kompleksowej udostępnienia pomieszczeń na rzecz jednostek budżetowych, do której ma zastosowanie zwolnienie od podatku od towarów i usług na podstawie § 3 ust. 1 pkt 7 ww. rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem mediów.

2014.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-527/14/WN
     ∟opodatkowanie czynności wykonywanych na podstawie Umowy Zarządzania Środkami Pieniężnymi oraz zastosowania proporcji dla usług cash poolingu

2014.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-528/14/ICz
     ∟Opodatkowanie czynności wykonywanych na podstawie Umowy Zarządzania Środkami Pieniężnymi oraz zastosowania proporcji dla usług cash poolingu.

2014.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-664/14-2/JK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego i podstawy opodatkowania dla zaliczek na poczet usługi turystycznej.

2014.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-548/14/LSz
     ∟- Możliwość refakturowania na najemcę usług telekomunikacyjnych oraz teleinformatycznych, - Uznania, że usługi najmu wraz usługami dodatkowymi, takimi jak zużycie energii elektrycznej, ciepła (ogrzewanie), wody, odprowadzania ścieków, wentylacji i wywozu śmieci stanowią usługi kompleksowe, - Stawka podatku przy dokumentowaniu kosztów dodatkowych dotyczących umów najmu, - opodatkowania obciążania najemców opłatami za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

2014.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-564/14-2/IG
     ∟1. Czy w przypadku e-faktur korygujących, zmniejszających podstawę opodatkowania dostaw dokonanych przez Spółkę na rzecz Dealerów, fakt ich udostępnienia na indywidualnym koncie Dealera na Portalu Dealerskim, potwierdzony brakiem zwrotnego komunikatu elektronicznego o niepowodzeniu próby zamieszczenia e-faktury na Portalu, może być uznany za potwierdzenie odbioru faktury korygującej przez Dealera? (2) Jeśli odpowiedź na pytanie (1) powyżej byłaby negatywna, czy zawiadomienia elektroniczne (logi) o otwarciu lub pobraniu faktury korygującej przez Dealera, stanowią wystarczającą formę potwierdzenia otrzymania faktury korygującej przez Dealera, o której mowa w art. 29a ust. 13 ustawy o VAT, a tym samym Spółka, mając na bieżąco dostęp do takich logów, będzie uprawniona do pomniejszenia podstawy opodatkowania w rozliczeniu za miesiąc, w którym Dealer otworzył lub pobrał fakturę korygującą? (3) Jeśli odpowiedź na pytanie (1) byłaby negatywna, zaś Spółka nie otrzyma zawiadomienia (logu), że Dealer otworzył lub pobrał fakturę korygującą, będzie można przyjąć, że dochowała ona należytej staranności, aby doręczyć tę fakturę korygującą, a zatem może pomniejszyć podstawę opodatkowania na podstawie art. 29a ust. 15 pkt 4 ustawy o VAT, w szczególności z uwagi na fakt, że: - oprócz bezspornego zamieszczenia faktury korygującej na Portalu Dealerskim do Dealera zostanie przesłana wiadomość z informacją o jej wystawieniu i umieszczeniu na Portalu Dealerskim, - Spółka będzie posiadać dowody potwierdzające rozliczenie transakcji zgodnie z warunkami wskazanymi na fakturze korygującej? (4) Czy pomniejszenia podstawy opodatkowania w sytuacji opisanej w pytaniu 3, należy dokonać w rozliczeniu za okres, w którym zostaną spełnione obie przesłanki, tj. kiedy faktura korygująca zostanie zamieszczona na Portalu Dealerskim i zostanie dowiedzione, że rozliczenie transakcji nastąpiło na warunkach wskazanych w fakturze korygującej?

2014.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-579/14/ES
     ∟wysokość stawki podatku dla usług transportu, które wchodzą w skład usługi turystycznej

2014.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-581/14/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniom NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jaku podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-646/14-2/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.

2014.09.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-529/14/LSz
     ∟Opodatkowanie wpłat dokonywanych przez mieszkańców dotyczących wykonania instalacji solarnych oraz prawa do odliczenia VAT z faktur dokumentujących montaż kolektorów słonecznych na budynkach prywatnych.

2014.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-627/14-2/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania czynności wniesienia wkładu niepieniężnego niestanowiącego przedsiębiorstwa ani zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

2014.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-844/14-2/AW
     ∟ opodatkowanie sprzedaży nieruchomości zabudowanej na rzecz dzierżawcy

2014.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-290/14-2/BA
     ∟Import usług zarządzania płynnością finansową (cash pooling) oraz zastosowania proporcji dla usług cash poolingu wykonywanych przez Pool leadera.

2014.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-464/14/KO
     ∟w zakresie określenia czy w związku z wniesieniem aportu do SKA w postaci znaku towarowego dojdzie do sprzedaży przedsiębiorstwa bądź jego zorganizowanej części oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania z tytułu wniesienia aportu do SKA w postaci znaku towarowego

2014.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-524/14-3/ISZ
     ∟w zakresie obowiązku rozpoznania importu usług zarządzania płynnością finansową (cash pooling) oraz w zakresie uwzględnienia wartości nabywanych usług przy ustalaniu proporcji, zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy

2014.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-608/14/KM
     ∟1) Czy w świetle Umów opisanych w zdarzeniu przyszłym nabycie przez Spółkę usług zarządzania płynnością finansową (cash pooling) będzie stanowiło import usług w rozumieniu ustawy o VAT? 2) Czy w świetle Umów opisanych w zdarzeniu przyszłym Spółka będzie zobowiązana do ujęcia podatku należnego VAT z tytułu importu usług zarządzania płynnością finansową (cash pooling) przy obliczaniu proporcji znajdującej zastosowanie do ustalenia zakresu odliczalności VAT naliczonego Spółki w rozumieniu art. 90 ustawy o VAT?

2014.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-437/14-2/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podstawy opodatkowania oraz podatku należnego z tytułu realizowanych dostaw produktów na rzecz Dystrybutorów w związku z udzielonymi rabatami.

2014.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-486/14/ES
     ∟czy premia pieniężna, którą będzie otrzymywał kontrahent Wnioskodawcy po osiągnięciu pewnego poziomu sprzedaży, nie jest usługą w myśl art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i w związku z tym nie podlega ona opodatkowaniu podatkiem VAT na podstawie art. 5 ust. 1 tej ustawy i czy jest to czynność neutralna podatkowo i winna być udokumentowana notą księgową.

2014.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-475/14/LSz
     ∟Ustalenie czy Wnioskodawca jest podatnikiem VAT z tytułu wykonywania czynności polegających na usuwaniu pojazdów z drogi i ich dozorze.

2014.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-580/14-2/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.

2014.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-130/14-2/KG
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie usługi dzierżawy, w skład której to usługi wkalkulowany jest podatek od nieruchomości niezależnie od tego czy koszt podatku od nieruchomości udokumentowany jest fakturą obejmującą usługę dzierżawy czy osobną fakturą.

2014.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-130/14-3/KG
     ∟Opodatkowanie i dokumentowanie przenoszonej przez wydzierżawiającego na dzierżawcę kwoty podatku od nieruchomości.

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj