Interpretacje do przepisu
art. 3 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2920/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 3 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
2016.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-692/16-7/JW
∟Zakładając, że Spółka Przenoszona uzyska w związku z Migracją status rezydenta podatkowego Luksemburga na podstawie luksemburskich przepisów prawa, czy będzie ona zagraniczną spółką kontrolowaną w rozumieniu przepisu art. 24a ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT, jeżeli jej jedynym rodzajem przychodów będą odsetki podlegające w Luksemburgu opodatkowaniu podatkiem dochodowym, którego stawka nie jest niższa od stawki o której mowa w art. 19 ust. 1 ustawy o CIT?
2016.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-692/16-8/JW
∟Czy dochody Spółki przenoszonej będą opodatkowane w Polsce na podstawie art. 24a ustawy o CIT, jeżeli jej jedynym rodzajem przychodów będą odsetki podlegające w Luksemburgu opodatkowaniu podatkiem dochodowym (którego stawka nie jest niższa od stawki, o której mowa w art. 19 ust. 1 ustawy o CIT)?
2016.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-697/16-7/AK
∟Czy dochody Spółki przenoszonej będą opodatkowane w Polsce na podstawie art. 24a ustawy o CIT, jeżeli jej jedynym rodzajem przychodów będą odsetki podlegające w Luksemburgu opodatkowaniu podatkiem dochodowym (którego stawka nie jest niższa od stawki, o której mowa w art. 19 ust. 1 ustawy o CIT)? (część pytania oznaczone we wniosku nr 7)
2016.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-697/16-6/AK
∟Zakładając, że Spółka Przenoszona uzyska w związku z Migracją status rezydenta podatkowego Luksemburga na podstawie luksemburskich przepisów prawa, czy będzie ona zagraniczną spółką kontrolowaną w rozumieniu przepisu art. 24a ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT, jeżeli jej jedynym rodzajem przychodów będą odsetki podlegające w Luksemburgu opodatkowaniu podatkiem dochodowym (którego stawka nie jest niższa od stawki, o której mowa w art. 19 ust. 1 ustawy o CIT)? (pytanie oznaczone we wniosku nr 6)
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4510-253/16-2/SG
∟w zakresie skutków podatkowych połączenia spółki osobowej ze spółką kapitałową
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-9/BG
∟czy w przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki AL Ltd. powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-8/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-7/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13, CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla Spółki AL Ltd., Spółki CO.12, CO.13, CO.17 oraz Spółki KI.
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-2/BG
∟czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 tej ustawy, w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-10/BG
∟czy w przypadku gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki AL Ltd. na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd., rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd. ponad 50% przychodów Spółki AL Ltd., ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki AL Ltd., niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę AL Ltd. w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki AL Ltd. wskazaną w umowie Połączenia
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-10/KB
∟W przypadku uznania, że stanowisko dotyczące pytania nr 2 jest nieprawidłowe, tj. gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki „AM” na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” ponad 50% przychodów Spółki „AM”, ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki „AM” niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę „AM” w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki „AM” wskazaną w umowie Połączenia?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-9/KB
∟W przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki „AM” powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-8/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-7/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT dla Spółki „AM”, CO.12, CO.13 CO.17 lub Spółki „K.I.”?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-2/KB
∟Czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania
wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o CIT, w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-243/15/16-S/DS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania Spółki dominującej z siedzibą w UE za zagraniczną spółkę kontrolowaną oraz uznania spółek amerykańskich i spółek z siedzibą w UE za zagraniczne spółki kontrolowane.
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-702/16-1/SK
∟sposobu przeliczenia wartości podstawy opodatkowania dochodów Spółek Zagranicznych uznanych za zagraniczne spółki kontrolowane.
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4510-249/16-1/BK
∟w zakresie określenia czy dla ustalenia podstawy opodatkowania (w rozumieniu art. 24a ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych) Spółek Zagranicznych, uznanych za zagraniczne spółki kontrolowane, Wnioskodawca powinien dokonać przeliczenia wartości podstawy opodatkowania obliczonej w walucie funkcjonalnej Spółek Zagranicznych na polskie złote z zastosowaniem kursu średniego waluty funkcjonalnej ogłoszonego przez NBP z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego ostatni dzień roku podatkowego danej Spółki Zagranicznej
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-703/16-2/KB
∟Czy dla celów ustalenia podstawy opodatkowania w rozumieniu art. 24a ust. 4 ustawy o CIT, Spółek Zagranicznych uznanych za zagraniczne spółki kontrolowane, Wnioskodawca powinien dokonać przeliczenia wartości podstawy opodatkowania obliczonej w walucie funkcjonalnej Spółek Zagranicznych na polskie złote z zastosowaniem kursu średniego waluty funkcjonalnej ogłoszonego przez NBP z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego ostatni dzień roku podatkowego danej Spółki Zagranicznej?
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-303/13/16-S/JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie zwolnienia z opodatkowania dochodu uzyskanego przez Spółkę z tytułu świadczenia usług produkcyjnych, zrealizowanych na terenie SSE oraz przewidzianych w otrzymanym przez Wnioskodawcę Zezwoleniu.
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-10/SK
∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku uznania, że stanowisko dotyczące pytania nr 2 jest nieprawidłowe, tj. gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki „AM” na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” ponad 50% przychodów Spółki „AM”, ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki „AM” niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 CO.17 otrzymanego przez Spółkę „AM” w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółkę „AM” wskazaną w umowie Połączenia.
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-8/SK
∟w zakresie ustalenia, czy połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT (pytanie oznaczone we wniosku Nr 8).
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-2/SK
∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13, CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 tej ustawy, w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-9/SK
∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki „AM” powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana (pytanie oznaczone we wniosku Nr 10).
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-7/SK
∟w zakresie Połączenie CO.12, CO.13, CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla Spółki „AM”, Spółki CO.12, CO.13, CO.17 oraz Spółki „K.I.”
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPB6.4510.506.16.1.AM
∟w zakresie metodologii obliczania kapitału własnego na potrzeby stosowania przepisów dotyczących tzw. niedostatecznej kapitalizacji
2016.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-683/16-2/ANK
∟w zakresie skutków podatkowych połączenia spółki osobowej ze spółką kapitałową
2016.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-687/16-2/MS
∟Czy opisane w zdarzeniu przyszłym Połączenie, dokonane w trakcie aktualnego roku podatkowego Spółki i w czasie opisanym w opisie zdarzenia przyszłego, skutkujące przejęciem majątku Spółki osobowej będzie wiązało się z powstaniem po stronie Wnioskodawcy przychodu podatkowego na gruncie ustawy o CIT?
2016.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-615/16-2/TS
∟W jaki sposób Wnioskodawca powinien ustalić podstawę opodatkowania oraz podatek do zapłaty z tytułu uzyskanych przez niego dochodów Spółki zależnej, w przypadku uznania jej za zagraniczną spółkę kontrolowaną?
2016.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-713/16-4/BC
∟w zakresie określenia, czy środki pieniężne otrzymane przez Wnioskodawcę w związku ze zmniejszeniem udziału kapitałowego w Spółce osobowej będą podlegać opodatkowaniu w Polsce jako dochody położonego w Polsce zakładu oraz w zakresie powstania przychodu w sytuacji otrzymania przez Wnioskodawcę środków pieniężnych w związku ze zmniejszeniem udziału kapitałowego w Spółce osobowej
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.