Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: film

 

film 159 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6

2011.07.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-491/11-2/MM
     ∟usługa polegająca na produkcji programów telewizyjnych (wraz z udzieleniem na nie licencji) oraz produkcji seriali (wraz z udzieleniem na nie licencji) nie korzysta z preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 8%, bowiem efektem prac Wnioskodawcy nie jest program telewizyjny w rozumieniu ustawy o radiofonii i telewizji – Zainteresowany nie występuje w roli nadawcy tych programów telewizyjnych. W konsekwencji właściwą stawką podatku VAT dla świadczonych usług związanych z produkcją programów telewizyjnych oraz seriali (wraz z udzieleniem licencji na te programy i seriale) jest podstawowa stawka podatku VAT w wysokości 23%.

2011.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-412/11-3/MM
     ∟usługa polegająca na cyklu audycji telewizyjnych, pomimo, iż mieści się w grupowaniu PKWiU 59.11.1 nie korzysta z preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 8%, bowiem efektem prac Wnioskodawcy nie jest program telewizyjny w rozumieniu ustawy o radiofonii i telewizji – Zainteresowany nie występuje w roli nadawcy tych programów telewizyjnych. W konsekwencji właściwą stawką podatku VAT dla świadczonych przez Wnioskodawcę usług związanych z produkcją cyklu audycji telewizyjnych jest podstawowa stawka podatku VAT w wysokości 23%.

2011.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-442/11/AL
     ∟Do jakiej stawki VAT urząd skarbowy zalicza działalność związaną z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych?

2011.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-553/11-4/PR
     ∟Zastosowanie preferencyjnej stawki podatku dla usług realizacji serialu/filmu telewizyjnego.

2011.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-530/11-2/JF
     ∟Świadczona przez Wnioskodawcę usługa produkcji filmu wraz z przekazaniem praw autorskich winna być opodatkowana stawką podstawową, tj. 23%.

2011.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-104/11/AM
     ∟Czy opłata poniesiona z tytułu wynajmu filmu do jego jednorazowej, niekomercyjnej prezentacji jest dla niemieckiej osoby prawnej przychodem określonym w art. 21 ust. 1 pkt 1 lub 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podlegającym opodatkowaniu ryczałtowym podatkiem w wysokości 20% przychodu?

2011.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-103/11/AM
     ∟Czy opłata poniesiona z tytułu udostępnienia kopii filmu i upoważnienia (licencji) do jednorazowej, niekomercyjnej prezentacji filmu jest dla słowackiej osoby prawnej przychodem określonym w art. 21 ust. 1 pkt 1 lub 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podlegającym opodatkowaniu ryczałtowym podatkiem w wysokości 20% przychodu?

2011.05.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-221/11-4/MM
     ∟Usługi (sklasyfikowane pod symbolami PKWiU 59.12.1, 59.12.16, 59.12.17, 59.12.19) związane z pozostałą produkcją telewizyjną, czyli: montaż telewizyjny, postprodukcja programów tv, wynajem sprzętu i realizacja zdjęć kamerowych, przygotowanie oprawy do programu itp. są opodatkowane, w myśl art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy o VAT, podstawową stawką podatku VAT w wysokości 23%, bowiem nie zostały wymienione w przepisach dotyczących podatku od towarów i usług, jako podlegające opodatkowaniu stawkami obniżonymi.

2011.05.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-221/11-3/MM
     ∟Usługa polegająca na wyprodukowaniu przez Wnioskodawcę całego programu telewizyjnego z przekazaniem praw autorskich, pomimo, iż mieści się w grupowaniu PKWiU 59.11.11 i 59.11.13 nie korzysta z preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 8%, bowiem efektem prac Wnioskodawcy nie jest program telewizyjny w rozumieniu ustawy o radiofonii i telewizji – Zainteresowany nie występuje w roli nadawcy tych programów telewizyjnych. W konsekwencji właściwą stawką podatku VAT dla świadczonych przez Wnioskodawcę usług związanych z produkcją programów telewizyjnych wraz z przekazaniem praw autorskich jest podstawowa stawka podatku VAT w wysokości 23%.

2011.05.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-338/11/AW
     ∟Stawka podatku obowiązująca do usług przygotowania reportaży.

2011.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-299/11-2/KC
     ∟zastosowanie właściwej stawki podatku dla usług tworzenia filmowych efektów specjalnych.

2011.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-83/11-4/AO
     ∟Czy przychód ze sprzedaży licencji należy potraktować jako przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej czy należałoby go potraktować jako przychód ze sprzedaży praw autorskich?

2011.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1288/10-2/NS
     ∟Opodatkowanie wkładu wniesionego przez strony w celu realizacji koprodukcji filmu fabularnego.

2011.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-35/11-2/PR
     ∟Opodatkowanie czynności wykonywanych na podstawie umowy koproducenckiej, w wyniku której nabyte zostaną majątkowe prawa autorskie i prawa pokrewne oraz związane z tym prawo do odliczenia podatku naliczonego.

2011.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-862/10-4/AJ
     ∟Czy Spółka powinna uznać, że z chwilą rozpoczęcia każdego okresu licencyjnego dochodzi do zbycia przez Spółkę prawa majątkowego do tego filmu na rzecz licencjobiorcy - i w konsekwencji rozpoznawać przychody należne zgodnie z art. 12 ust 3a updop, tj. z chwilą rozpoczęcia się każdego okresu licencyjnego dla określonego filmu (w części opłaty licencyjnej przypadającej na ten film), czy też powinna uznać, że udzielane licencje są usługami rozliczanymi w okresach rozliczeniowych a przychody należne powinny być rozpoznawane przez Spółkę zawsze w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego określonego w umowie lub na wystawionej fakturze, nie rzadziej niż raz w roku, tj. zgodnie z art. 12 ust 3c updop ?

2011.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1755/10-2/MR
     ∟Czy usługa produkcji filmu , który jest dokumentem historycznym, wykonanym na potrzeby edukacji – kultury, podlega 0% stawce VAT, zgodnie z poz. 11 załącznika nr 4 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług?

2011.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1039/10/AB
     ∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawczyni (producenta filmu), wydatków związanych z produkcją filmu.

2011.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1038/10/AB
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawczyni (producenta filmu), wydatków związanych z produkcją filmu sfinansowanych przez koproducenta.

2011.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1037/10/AB
     ∟Opodatkowanie wkładu rzeczowego koproducentów w produkcję filmu.

2011.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1036/10/AB
     ∟Opodatkowanie wkładu finansowego koproducentów w produkcję filmu.

2010.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1035/10-2/BS
     ∟dotyczy opodatkowania dotacji na pokrycie kosztów produkcji filmu

2010.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-567/10-3/AS
     ∟Czy w świetle art. 12 ust. 4 pkt 1 w związku z art. 12 ust. 3a Ustawy o CIT przychód z tytułu świadczenia usług projekcji filmów, na które Spółka wydaje bilety w zamian za wydane wcześniej odpłatnie vouchery, powstaje w momencie wyświadczenia usługi projekcji filmów tożsamym z momentem wymiany vouchera na bilet (ze względu na fakt, że wydanie vouchera i wystawienie faktury VAT są neutralne dla celów podatku CIT, a otrzymane wcześniej pieniądze stanowią zaliczkę), a jeżeli voucher nie zostanie wykorzystany - wówczas przychód ten powstaje w momencie zakończenia danego okresu sprawozdawczego, w którym upłynął termin ważności vouchera?

2010.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-567/10-2/AS
     ∟Określenie momentu powstania przychodu z tytułu świadczenia usług projekcji filmów, na które Spółka wydaje bilety w zamian za wydane wcześniej odpłatnie vouchery w sytuacji, gdy voucher zostanie wykorzystany bądź nie zostanie wykorzystany.

2010.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-525/10-4/EK
     ∟Opodatkowanie wkładu finansowego i rzeczowego wniesionego przez strony w celu realizacji koprodukcji audycji telewizyjnej lub filmu.

2010.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-920/06/10/AŚ
     ∟Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej

2010.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1040/09-3/MM
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć podatkowo cenę nabycia wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji, przy założeniu, że licencja będzie wykorzystywana dłużej niż rok, tj.:1. czy wynagrodzenie za wyprodukowanie filmu reklamowego i spotu radiowego i za przeniesienie własności nośników powinno podwyższyć wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji, zgodnie z art. 16a ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 16g ust. 1 pkt 1 w zw. z ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych czy też;2. jako wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji należy przyjąć wyłącznie jej określoną w umowie wartość natomiast wynagrodzenie za wyprodukowanie reklamy i wynagrodzenie za przeniesienie własności nośników należy rozliczyć jednorazowo jako koszt pośredni, bez podwyższania wartości początkowej nabytej wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji?

2010.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1040/09-2/MM
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć podatkowo cenę nabycia wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich, tj.:1. czy wynagrodzenie za realizację materiału produkcyjnego, postprodukcję i przygotowanie filmów reklamowych oraz wszelkie inne czynności poza przeniesieniem praw autorskich oraz uzyskaniem zgód i zezwoleń na przeniesienie autorskich praw zależnych przez osoby trzecie powinno podwyższyć wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich do utworu, zgodnie z art. 16a ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 16g ust. 1 pkt 1 w zw. z ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych czy też;2. jako wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci nabytych praw autorskich należy przyjąć wyłącznie wartość tych praw ustaloną w umowie, natomiast koszt realizacji materiału produkcyjnego, postprodukcji i przygotowania filmów reklamowych oraz wszelkich inne czynności poza przeniesieniem praw autorskich oraz uzyskaniem zgód i zezwoleń na przeniesienie autorskich praw zależnych przez osoby trzecie należy rozliczyć jednorazowo jako koszt pośredni, bez podwyższania wartości początkowej nabytej wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich?

2010.01.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-776/09/ASz
     ∟Czy kwota przekazana wnioskodawcy na pokrycie kosztów produkcji filmu, jest przychodem w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a tym samym czy podlega obowiązkowi odprowadzenia zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych?

2009.12.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-897/09-2/ŁM
     ∟1. Czy Spółka ma prawo jednorazowo w dacie poniesienia zaliczyć wydatki poniesione na zrealizowanie filmu reklamowego do kosztów uzyskania przychodów z wyjątkiem nabytych, wyszczególnionych w umowie odrębnych praw majątkowych do zrealizowanego filmu?2. Czy licencja na korzystanie z filmu może korzystać z prawa do amortyzacji na podstawie art. 16m ust 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako licencja na wyświetlanie filmów oraz na emisję programów radiowych i telewizyjnych tj. 24 miesiące, czy też na podstawie art. 16m ust. 1 pkt 4 jako od pozostałych wartości niematerialnych i prawnych tj. 60 miesięcy?

2009.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-849/09-4/AP
     ∟Spółka dokonując sprzedaży przedmiotowego prawa będzie posiadała status twórcy w rozumieniu przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zatem planowana sprzedaż autorskiego prawa majątkowego do zrealizowanego filmu będzie korzystała ze zwolnienia od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT w związku z poz. 11 załącznika nr 4 do tej ustawy, jako usługi związane z kulturą - usługi twórców i artystów wykonawców, w rozumieniu przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wynagradzane w formie honorariów za przekazanie lub udzielenie licencji do praw autorskich lub praw do artystycznego wykonania.

1 2 3 4 5 6

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj