Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: gmina

 

gmina 30267 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-249/15-2/MJ
     ∟brak prawa do odzyskania podatku od towarów i usług naliczonego w związku z realizacją prac w zakresie usunięcia odpadów zawierających azbest

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-203/15-4/MWj
     ∟Pytanie dotyczy prawnej możliwości odliczenia podatku VAT przy realizacji zadania „ ……………”?

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-235/15-5/IG
     ∟Brak prawa do odliczenia podatku VAT od kosztów poniesionych w związku z realizacją projektu.

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-339/15-3/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia pełnej kwoty VAT naliczonego od wydatków inwestycyjnych i wydatków bieżących ponoszonych od momentu zawarcia umowy dzierżawy infrastruktury wodno-kanalizacyjnej.

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-339/15-2/SJ
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania, że czynność odpłatnej dzierżawy infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na rzecz Spółki stanowi po stronie Gminy usługę opodatkowaną podatkiem VAT.

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-268/15-3/MD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku.

2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/4512-321/15/JP
     ∟prawa do odliczenia całości podatku naliczonego wykazanego w fakturach dokumentujących wydatki związane z budową i utrzymaniem targowiska, opodatkowanie stawką 23% odpłatnego udostępniania stanowisk handlowych

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-99/15-4/JM
     ∟Dot. prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego, art. 90 ustawy. Brak obowiązku naliczenia podatku VAT należnego z tytułu wykorzystywania wydatków mieszanych do zdarzeń spoza zakresu VAT.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-150/15-2/JM
     ∟Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego i zwrotu podatku.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-100/15-4/JM
     ∟Korekta nieodliczonej kwoty podatku naliczonego i okres rozliczeniowy, w którym należy dokonać korekty.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4512-336/15-2/IR
     ∟W zakresie: uznania udostępniania przez Gminę Świetlic na rzecz Biblioteki za odpłatną usługę podlegającą opodatkowaniu VAT niekorzystającą ze zwolnienia, określenia podstawy opodatkowania dla tej czynności, prawa do pełnego odliczenia podatku VAT od wydatków związanych z realizowaną Inwestycją.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4512-332/15-2/KK
     ∟W zakresie: uznania udostępniania przez Gminę Świetlic na rzecz Biblioteki za odpłatną usługę podlegającą opodatkowaniu VAT niekorzystającą ze zwolnienia, określenia podstawy opodatkowania dla tej czynności, prawa do pełnego odliczenia podatku VAT od wydatków związanych z realizowaną Inwestycją.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4512-311/15-2/PRP
     ∟w zakresie: podlegania opodatkowaniu i niekorzystania ze zwolnienia czynności odpłatnego udostępnienia świetlic wiejskich, uznania, że świetlice wiejskie w całości wykorzystywane są do wykonywania czynności podlegających opodatkowaniu VAT

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-342/15-2/MSu
     ∟Odliczenie podatku VAT w związku z realizacją zadania

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-216/15-4/MSu
     ∟Czy Gmina ma możliwość prawną odzyskania podatku od towarów i usług (VAT) od zapłaconych Wykonawcy faktur za świadczenie usług w zakresie eksploatacji zbiorczych oczyszczalni ścieków i zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej oraz od zapłaconych faktur za zakup urządzeń oraz armatury sieci i urządzeń kanalizacyjnych?

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-337/15-3/PR
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy udostępnienie przez Gminę Stadionu na podstawie umowy dzierżawy stanowi usługę opodatkowaną podatkiem VAT.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-296/15-6/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku naliczania podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług – w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-296/15-5/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie uwzględnienia obrotu wynikającego z działalności jednostek budżetowych Gminy w kalkulacji proporcji sprzedaży.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-296/15-4/AK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zastosowaniu proporcji sprzedaży.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/4512-359/15/AŚ
     ∟W zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności wykonanych przez Gminę na rzecz mieszkańców w związku z budową przyłączy stawką w wysokości 8% oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego wykazane w otrzymywanych przez Wnioskodawcę fakturach dokumentujących wykonanie przyłączy

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/4512-443/15/AZ
     ∟brak możliwości odliczenia kwoty podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „…” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego .

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-185/15/AT
     ∟Zasady wliczania do proporcji sprzedaży obrotu z dostaw towarów oraz świadczenia usług przez Gminę.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-184/15/AT
     ∟Zasady stosowania proporcji stosowanej przy dokonywaniu korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego oraz określenia okresu rozliczeniowego właściwego dla dokonania korekty deklaracji.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-183/15/AT
     ∟Brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystywania wydatków mieszanych do zdarzeń pozostających poza ustawą o VAT oraz odliczenie podatku naliczonego dotyczącego wydatków mieszanych w oparciu o proporcję sprzedaży.

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-485/15/DM
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia części podatku naliczonego związanego z przedmiotową inwestycją w związku ze zmianą przeznaczenia do czynności opodatkowanych w proporcji do pozostałego okresu korekty zgodnie z art. 90-91 ustawy o podatku od towarów i usług?

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-484/15/DM
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia części podatku naliczonego związanego z przedmiotową inwestycją w związku ze zmianą przeznaczenia do czynności opodatkowanych w proporcji do pozostałego okresu korekty zgodnie z art. 90-91 ustawy o podatku od towarów i usług?

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-428/14/KM
     ∟1. Czy obrót z tytułu poszczególnych rodzajów dostaw towarów i świadczenia usług wskazanych w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w punktach od 1 do 7 (zarówno opodatkowanych VAT, jak i zwolnionych z podatku) należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2013 r.? 2. Czy obrót z tytułu poszczególnych rodzajów dostaw towarów i świadczenia usług wskazanych w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w punktach od 1 do 7 (zarówno opodatkowanych VAT, jak i zwolnionych z podatku) należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2014 r.?

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-425/15/AP
     ∟1. Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o VAT (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy o VAT, czy też Gmina powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? 2. W rozliczeniu, za który okres rozliczeniowy Gmina powinna dokonać korekty deklaracji VAT, w związku z planowanym obecnie częściowym odliczeniem podatku naliczonego za lata poprzednie (np. 2010), przy zastosowaniu proporcji sprzedaży określonej w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2015.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-417/15/KM
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych oraz wydatków inwestycyjnych dotyczących Urzędu, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych oraz wydatków inwestycyjnych dotyczących Urzędu, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, itp.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować? 4. Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego? 5. Czy w przypadku, gdy Gmina będzie dokonywać korekty odliczenia podatku naliczonego za lata poprzednie, w związku z zastosowaniem proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ma obowiązek ustalania w pierwszej kolejności proporcji sprzedaży na podstawie obrotu osiągniętego w roku poprzedzającym rok podatkowy zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy o VAT (tj. proporcji wstępnej), a następnie dokonania korekty kwoty podatku naliczonego podlegającego odliczeniu w oparciu o obroty osiągnięte w danym roku podatkowym (proporcja właściwa) zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy o VAT, czy też Gmina powinna zastosować bezpośrednio proporcję właściwą dla danego roku? 6. W rozliczeniu, za który okres rozliczeniowy Gmina powinna dokonać korekty deklaracji VAT, w związku z planowanym obecnie częściowym odliczeniem podatku naliczonego za lata poprzednie (np. rok 2010), przy zastosowaniu proporcji sprzedaży określonej w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 7. Czy sprzedaż (obrót), wynikająca z działalności Jednostek Budżetowych Gminy z tytułu dostaw towarów lub świadczenia usług należy uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży Gminy, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT.

2015.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/4512-303/15/ASz
     ∟- opodatkowanie wpłaty dokonanej przez SSE na rzecz ZDM na podstawie umowy o współfinansowanie budowy zatok autobusowych, - prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu towarów i usług na wybudowanie zatok autobusowych.

574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj