Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: Cypr
Cypr 3032 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
2011.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-958/10-5/MK1
∟Wynagrodzenie otrzymywane przez polskiego rezydenta podatkowego od Spółki cypryjskiej z tytułu pełnienia w niej funkcji dyrektora zarządu podlega opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy. Celem uniknięcia podwójnego opodatkowania należy zastosować tzw. metodę wyłączenia z progresją określoną w art. 24 ust. 1 pkt a Umowy, przy czym na zwolnienie w Polsce omawianego wynagrodzenia od opodatkowania pdof nie będzie miał żadnego wpływu fakt, czy zgodnie z wewnętrznymi przepisami cypryjskimi dla tego typu wynagrodzenia przewidziano opodatkowanie cypryjskim podatkiem dochodowym czy nie.
2011.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-958/10-4/MK1
∟Dochód z dywidendy podlega w Polsce opodatkowaniu 19% stawką podatku, zaś Wnioskodawca ma prawo do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% kwoty dywidend, który stanowiłby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.
2011.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-957/10-5/MK1
∟Wynagrodzenie otrzymywane przez polskiego rezydenta podatkowego od Spółki cypryjskiej z tytułu pełnienia w niej funkcji dyrektora zarządu podlega opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy. Celem uniknięcia podwójnego opodatkowania należy zastosować tzw. metodę wyłączenia z progresją określoną w art. 24 ust. 1 pkt a Umowy, przy czym na zwolnienie w Polsce omawianego wynagrodzenia od opodatkowania pdof nie będzie miał żadnego wpływu fakt, czy zgodnie z wewnętrznymi przepisami cypryjskimi dla tego typu wynagrodzenia przewidziano opodatkowanie cypryjskim podatkiem dochodowym czy nie.
2011.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-957/10-4/MK1
∟należy stwierdzić, iż dochód z dywidendy podlega w Polsce opodatkowaniu 19% stawką podatku, zaś Wnioskodawca ma prawo do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% kwoty dywidend, który stanowiłby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1009/10-2/AS
∟Uzyskiwane przez Wnioskodawcę dochody z tytułu zasiadania w zarządzie spółki mającej siedzibę na Cyprze będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 pkt a) Umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tzw. metodę wyłączenia z progresją.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1006/10-4/MS1
∟Dochody z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1006/10-3/MS1
∟Dochód, który osiągnie Wnioskodawca w wyniku likwidacji spółki mającej siedzibę na Cyprze nie został objęty postanowieniami któregokolwiek z artykułów Konwencji regulujących jasno określone kategorie dochodów. Zatem do tak uzyskanego dochodu znajdą zastosowanie postanowienia art. 22 ust. 1 Konwencji, zgodnie z którym części dochodu osoby mającej miejsce zamieszkania w Polsce bez względu na to, skąd one pochodzą, a o których nie było mowy w poprzednich artykułach niniejszej umowy, podlegają opodatkowaniu tylko w Polsce.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1006/10-2/MS1
∟Wnioskodawca jako udziałowiec spółki z siedzibą na Cyprze, w przypadku uzyskania przychodu z tytułu dywidendy, będzie uprawniony do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% wartości otrzymanej dywidendy, która stanowiłaby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1001/10-4/MS1
∟Dochody z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1001/10-3/MS1
∟Dochód, który osiągnie Wnioskodawca w wyniku likwidacji spółki mającej siedzibę na Cyprze nie został objęty postanowieniami któregokolwiek z artykułów Konwencji regulujących jasno określone kategorie dochodów. Zatem do tak uzyskanego dochodu znajdą zastosowanie postanowienia art. 22 ust. 1 Konwencji, zgodnie z którym części dochodu osoby mającej miejsce zamieszkania w Polsce bez względu na to, skąd one pochodzą, a o których nie było mowy w poprzednich artykułach niniejszej umowy, podlegają opodatkowaniu tylko w Polsce.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1001/10-2/MS1
∟Wnioskodawca jako udziałowiec spółki z siedzibą na Cyprze, w przypadku uzyskania przychodu z tytułu dywidendy, będzie uprawniony do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% wartości otrzymanej dywidendy, która stanowiłaby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.
2011.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1227/10-2/TR
∟Opodatkowanie dochodów uzyskiwanych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce mającej siedzibę na terytorium Cypru.
2011.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-952/10-2/MK1
∟Dochód z dywidendy podlega w Polsce opodatkowaniu 19% stawką podatku, zaś Wnioskodawca ma prawo do odliczenia od podatku należnego w Polsce kwoty podatku w wysokości 10% kwoty dywidend, który stanowiłby podatek do zapłacenia na Cyprze, gdyby nie zwolnienie tego rodzaju dochodów od podatku zgodnie z wewnętrznym prawem cypryjskim.
2011.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1041/10-2/AS
∟przekazanie przez Wnioskodawcę darowizny w postaci udziałów polskiej spółki z o.o. na rzecz kapitałowej spółki cypryjskiej, fakt dokonania darowizny, czyli nieodpłatne zbycie udziałów nie skutkuje po stronie Wnioskodawcy powstaniem przychodu w rozumieniu ustawy i w związku z tym obowiązkiem podatkowym w podatku dochodowym od osób fizycznych.
2011.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1023/10-2/AS
∟Otrzymywane wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w Spółce będzie podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją.
2011.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1022/10-2/MS1
∟Otrzymywane wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w Spółce będzie podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją. Oznacza to, że dochód Wnioskodawczyni uzyskany na Cyprze jest zwolniony od opodatkowania w Polsce, przy czym jeżeli Wnioskodawczyni uzyskałaby inne dochody w danym roku podatkowym podlegające opodatkowaniu w Polsce, dochód uzyskany na Cyprze powinien zostać uwzględniony dla potrzeb obliczenia stopy procentowej podatku od pozostałego dochodu Wnioskodawczyni podlegającego opodatkowaniu w Polsce.
2011.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1070/10/AK
∟Pełnienie funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej.
2011.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-981/10-2/MS1
∟Sposób opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora w spółce cypryjskiej.
2011.01.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-914/10-4/MK1
∟Wskutek przekazania w formie darowizny na rzecz spółki kapitałowych z siedzibą na Cyprze udziałów, po stronie Wnioskodawcy nie powstanie przychód do opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych, jeżeli Wnioskodawca nie obejmie w zamian udziałów lub nie otrzyma jakiegokolwiek ekwiwalentu za darowane udziały.
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/436-446/10-2/AF
∟wniesienie do spółki kapitałowej G. S.A. wkładu niepieniężnego w postaci większościowego (co do prawa głosu i co do prawa udziału w majątku spółki) pakietu akcji B. S.A. nie będzie podlegała podatkowi od czynności cywilnoprawnych zgodnie z zapisem art. 2 pkt 6 lit. c) powyższej ustawy.
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/436-432/10-3/MZ
∟Umowa darowizny Pakietu Udziałów na rzecz spółki cypryjskiej dokonanej przez Wnioskodawcę.
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-998/10-2/AS
∟Sposób opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu pełnienia funkcji dyrektora (członka zarządu) bądź dyrektora zarządzającego niebędącego członkiem zarządu w spółce cypryjskiej.
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-954/10-4/MS1
∟Należy stwierdzić, iż uzyskiwane dochody z tytułu pełnienia funkcji dyrektora Spółki będą podlegać opodatkowaniu na zasadach określonych w art. 16 Umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania, tj. na Cyprze i w Polsce. Jednocześnie w Polsce należy uniknąć podwójnego opodatkowania, stosując określoną w art. 24 ust. 1 lit. a) umowy w zw. z art. 27 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych tzw. metodę wyłączenia z progresją.
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1226/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1225/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1224/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1223/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1222/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1221/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
2011.01.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1220/10-2/AP
∟Czy w związku z objęciem udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki Cypryjskiej w zamian za wkład niepieniężny w postaci akcji Spółki Akcyjnej o wartości rynkowej przekraczającej wartość nominalną obejmowanych w zamian udziałów przychodem Wnioskodawcy będzie wartość nominalna obejmowanych udziałów w Spółce Cypryjskiej, a organy podatkowe lub organy kontroli skarbowej nie będą miały podstawy do określenia go w innej wysokości?
60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.