Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: banderola
banderola 68 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2016.04.28 - Minister Finansów - PA4.8011.1.2016
∟Zdaniem Ministra Finansów nieprawidłowe jest stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, który uznał stanowisko Wnioskodawcy za prawidłowe, wskazując, że kolejna banderola podatkowa na wyroby tytoniowe zostanie nałożona w analogiczny sposób jak banderole legalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4 do Dz. U. z dnia 23 stycznia 2015 r. poz. 129.
2016.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-35/16/MK
∟ponowny rozlew wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy
2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-45/16/PK
∟Banderolowanie opakowań zawierających 200 sztuk papierosów
2016.02.19 - Minister Finansów - PA2.8011.6.2015.KWG
∟Należało uznać za nieprawidłowe stanowisko Wnioskodawcy oraz Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, zgodnie z którym wyroby, które w chwili importu na terytorium RP spełniały definicję cygar w świetle art. 98 ustawy w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2010 r., i za które uiszczono podatek akcyzowy w należnej wysokości, mogą być legalnie wprowadzone do obrotu na terytorium RP bez konieczności oznaczania ich znakami akcyzy lub znakami legalizacyjnymi.
2016.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-195/15/MK
∟ponowny rozlew wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy
2015.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-189/15/MK
∟ponowny rozlew wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy
2015.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-80/15/MK
∟usługowe krojenie arkuszy znaków akcyzy
2015.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4513-63/15/LG
∟Prawidłowość udokumentowania czynności zdjęcia banderol
2014.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-403/14/LG
∟Obowiązek oznaczania znakami akcyzy suplementu diety o kodzie CN 2106 90.
2014.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-542/14-2/KB
∟W zakresie postępowania z uszkodzonymi lub niewłaściwie nałożonymi znakami akcyzy.
2013.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-371/13-6/SM
∟sposób nanoszenia legalizacyjnych znaków akcyzy na wyroby tytoniowe
2013.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-359/13-2/SM
∟sposób nanoszenia znaków akcyzy na wyroby winiarskie
2013.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-13/13-2/BJ
∟Opisane przez Wnioskodawcę działania, które będą miały miejsce w składzie podatkowym w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, polegające na otwarciu opakowań wyrobów akcyzowych, uszkodzeniu znaków akcyzy i ich zniszczeniu, będą dokonane prawidłowo i zgodnie z art. 123 ust. 1-3 ustawy o podatku akcyzowym oraz § 39 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 7 maja 2010r. w sprawie kontroli niektórych wyrobów akcyzowych.
2013.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-11/13-2/KK
∟Opisane przez Wnioskodawcę działania, które będą miały miejsce w składzie podatkowym w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, polegające na otwarciu opakowań wyrobów akcyzowych, uszkodzeniu znaków akcyzy i ich zniszczeniu, będą dokonane prawidłowo i zgodnie z art. 123 ust. 1-3 ustawy o podatku akcyzowym oraz § 39 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 7 maja 2010r. w sprawie kontroli niektórych wyrobów akcyzowych. Przepisy ustawy o podatku akcyzowym dopuszczają możliwość oznaczania wyrobów tytoniowych obowiązującymi znakami akcyzy w sytuacji, gdy na te same wyroby zostały nałożone znaki akcyzy według uprzednio obowiązującego wzoru dla danego roku kalendarzowego, przy czym oznaczenie tych wyrobów tytoniowych nowymi banderolami akcyzowymi z nadrukowanym rokiem wytworzenia, powinno odbywać się w procedurze zawieszenia poboru akcyzy
2013.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-5/13-3/TW
∟Podatek akcyzowy w zakresie znaków akcyzy
2013.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1185/12-2/SM
∟nakładania obcych znaków akcyzy przez polskiego podatnika i brak dokumentowania faktu ich otrzymania
2013.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-222/12/JK
∟Stanowisko Spółki należy uznać za prawidłowe, o ile opisany sposób zabezpieczenia banderoli podatkowej przed odklejeniem, przy wykorzystaniu przeźroczystego kapturka z termokurczowej folii lub przeźroczystej opaski na szyjce butelki, nie narusza zasad oznaczania wyrobów akcyzowych znakami akcyzy. Podkreślić bowiem należy, że stosując się do zasad uregulowanych w wymienionych przepisach, zabezpieczona w opisany we wniosku sposób banderola musi być w pełni weryfikowalna. Zatem, powinna być widoczna seria, numer ewidencyjny, rok wytworzenia oraz wszystkie zabezpieczenia banderoli zarówno dla uprawnionych organów, jak i konsumentów nabywających przedmiotowe wyroby akcyzowe.
2013.01.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1118/12-5/KB
∟W analizowanym przypadku, w którym Wnioskodawca zamierza zwrócić niewykorzystane i nieuszkodzone znaki akcyzy na podstawie art. 135 ust.1 ustawy będzie uprawniony do otrzymania zwrotu wpłaconych kwot stanowiących wartość podatkowych znaków akcyzy pomniejszonych o koszty ich wytworzenia. Przy czym, zwrot przedmiotowych znaków musi odbywać się na warunkach określonych w ww. przepisach.
2012.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-527/12-2/KB
∟Czy, przy opisanym postępowaniu, możliwe jest zwolnienie z obowiązku oznaczania znakami akcyzy (określonym w artykule 117 ustęp 2 pkt 2) na podstawie artykułu 118 w związku z artykułem 123 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2009 r. Nr 3 poz. 11 z późn. zm.)?
2012.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-131/12-2/KB
∟Pomimo faktu, iż wyroby tytoniowe są oznaczone dwiema banderolami podatkowymi z nadrukowanym rokiem kalendarzowym odpowiadającym rokowi wyprodukowania, które zabezpieczają opakowanie przed otworzeniem bez naruszenia banderoli, Spółka powinna nanieść dwie banderole podatkowe z nadrukowanym rokiem kalendarzowym zgodnym z rokiem wyprowadzenia ze składu podatkowego.
2012.01.23 - Minister Finansów - AE4/8012/1/JCD/2011/2012/273
∟zasady nanoszenia znaków akcyzy
2012.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1333/11-2/KB
∟Oznaczanie wyrobów tytoniowych znakami akcyzy
2011.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-20/11-2/IB
∟Obowiązek zwrotu odliczonej kwoty stanowiącej równowartość zdjętych i zniszczonych podatkowych znaków akcyzy.
2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-952/11-4/SM
∟obowiązek oznaczania znakami akcyzy napoju alkoholowego – cydru (CN 2206 00)
2011.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-531/11-4/JK
∟Możliwość wprowadzenia do obrotu wyrobów tytoniowych oraz obowiązek naniesienia na nie znaków akcyzy
2011.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-599/11-3/JK
∟Obowiązek oznaczania znakami akcyzy cydru
2010.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-397/10-4/SM
∟Brak obowiązku oznaczania znakami akcyzy alkoholu importowanego do składu celnego jak i nabywanego wewnątrzwspólnotowo, który będzie zwolniony od akcyzy (dostarczany na pokłady samolotów).
2009.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-232/09-3/SM
∟obowiązek oznaczania znakami akcyzy suplementu diety
2009.05.07 - Minister Finansów - AE3/0812/1/FLL/09/2826
∟objęcie obowiązkiem podatkowym i obowiązkiem oznaczania znakami akcyzy suplementu diety (PKWiU 15.89.14-90.99)
2009.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-94/09-4/SM
∟obrót wyrobami spirytusowymi z naniesionymi starymi znakami akcyzy
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.