Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: zezwolenie
zezwolenie 968 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2020.06.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.139.2020.2.BG
∟czy płatność otrzymana od Pryncypała z tytułu korekty rentowności na sprzedaży wyrobów gotowych do Pryncypała stanowi przychód podlegający zwolnieniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o CIT
2020.06.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.103.2020.1.APO
∟- Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I?
- Czy zwolnieniu z PDOP powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany został limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu wykorzystane zostały/zostaną limity dostępne w ramach zezwoleń wydanych chronologicznie, tj. Zezwolenia II, a następnie Zezwolenia III i w dalszej kolejności Zezwolenia IV, przy czym, Spółka była i będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji rachunkowej dla działalności podlegającej zwolnieniu z PDOP tj. wspólnej dla wszystkich Zezwoleń?
- Czy prawidłowa jest metodologia ustalania dostępnej na dzień 1 stycznia 2011 r. puli pomocy publicznej w ramach zwolnienia z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, tj. poprzez ustalenie jej z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych poniesionych w ramach spełniania warunków wynikających z Zezwolenia I i wskaźnika intensywności pomocy publicznej, a następnie pula ta powinna być pomniejszona o wartość pomocy publicznej (zwolnienia z PDOP) wykorzystanej przez Spółkę do końca 2010 r. w ramach tzw. nielimitowanej pomocy publicznej?
- Czy od 1 stycznia 2011 r. zwolnieniem z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, powinien być objęty dochód ustalony łącznie dla całej działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie wszystkich posiadanych przez Spółkę Zezwoleń, aż do wysokości ograniczeń wynikających z tych Zezwoleń, bez konieczności przyporządkowywania poszczególnych limitów pomocy publicznej do poszczególnych inwestycji określonych w kolejno wydawanych Zezwoleniach?
2020.05.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.41.2020.2.JS
∟warunki uzyskania pozwolenia na prowadzenie składu podatkowego przez operatora logistycznego
2020.05.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.59.2020.2.BM
∟w zakresie:
czy Spółka postąpi prawidłowo szacując dochód do celów zwolnienia podatkowego w związku z działalnością w specjalnej strefie ekonomicznej, w ten sposób, że traktuje operację suszenia tarcicy (wartość usługi wewnętrznej suszenia) jako element cenotwórczy wyrobu gotowego wykonywanego w Strefie Ekonomicznej (część cyklu produkcyjnego wykonywanego w Strefie Ekonomicznej), które podlega zwolnieniu z podatku CIT, na podstawie przepisu art. 17 ust. 1 pkt 34 w związku w ust. 4 updop
2020.05.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.137.2020.1.MBD
∟w zakresie ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym dochód z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE i objętej Zezwoleniami, rozliczany będzie w ten sposób, że w pierwszej kolejności zostanie wykorzystany limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia I (wydanego najwcześniej), natomiast po jego spożytkowaniu wyczerpywane będą kolejno limity posiadane w ramach Zezwolenia II, Zezwolenia III oraz Zezwolenia IV (chronologicznie wydanych później).
2020.04.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-487/15/20-S/KS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia czy prowadzenie działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie dwóch zezwoleń rodzi obowiązek po stronie Spółki do prowadzenia ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych odrębnie dla każdego z tych zezwoleń, w szczególności czy istnieje obowiązek dodatkowego podziału dochodów z działalności prowadzonej na terenie SSE w części przypadającej na każde zezwolenie oraz czy Spółka powinna dokonywać dyskontowania całej uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń łącznie) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia II.
2020.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.74.2020.1.BK
∟ustalenia, czy dokonanie podziału Spółki z o.o. w trybie art. 529 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych, tj. poprzez wydzielenie części majątku obejmującego wyłącznie nieruchomości zabudowane, nabyte w ramach wydatków kwalifikowanych zgodnie z Zezwoleniem na działanie w specjalnej strefie ekonomicznej stanowi naruszenie § 5 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom działającym na podstawie zezwolenia i prowadzi do utraty uzyskanego zwolnienia od podatku dochodowego z tytułu kosztów nowej inwestycji uzyskanego w ramach Zezwolenia z dnia 8 marca 2011 r. na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie ww. strefy
2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.34.2020.1.SG
∟w zakresie ustalenia:
- czy Spółka może objąć zwolnieniem dochód z działalności prowadzonej na terenie SSE, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia z 20 lipca 2011 r., (tj. wydanego najwcześniej), a po jego wyczerpaniu wykorzystywane będą kolejno limity dostępne w ramach zezwolenia wydanego później, tj. z 12 lutego 2014 r., w ramach których pomoc rozliczana jest z przyjęciem wskaźnika intensywności pomocy do zastosowania jakiego Spółka nabyła prawo w dniu wydawania ww. zezwoleń oraz w okresie realizacji inwestycji i wypełniania warunków zezwoleń, tj. 60%, a następnie po jego wyczerpaniu limit pomocy dostępny w zezwoleniu z 12 września 2018 r. przyjmując wskaźnik intensywności pomocy do zastosowanie jakiego Spółka ma prawo jako duży przedsiębiorca, tj. 50% oraz
- czy prowadzenie na terenie SSE działalności zwolnionej z podatku dochodowego od osób prawnych na gruncie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w oparciu o trzy zezwolenia, tj. zezwolenie z 20 lipca 2011 r., z 12 lutego 2014 r. oraz z 12 września 2018 r., powoduje powstanie po stronie Spółki obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej, pozwalającej ustalić dochód odrębnie dla działalności opodatkowanej i odrębnie dla działalności zwolnionej bez konieczności prowadzenia odrębnej ewidencji rachunkowej bądź to dla każdej z lokalizacji na terenie tej samej strefy bądź to odrębnej ewidencji rachunkowej dla zwolnień na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE rozlicznych intensywnością pomocy dla statusu „średniego przedsiębiorcy” (60%) oraz zwolnień na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE rozlicznych intensywnością pomocy dla statusu „dużego przedsiębiorcy” (50%) (dotyczy pytań oznaczonych we wniosku Nr 1 i 2)
2020.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.141.2020.1.SG
∟w zakresie ustalenia, czy Spółka będzie zobowiązania do stosowania przepisów art. 11a - 11t ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do transakcji wewnętrznych, o których mowa we wniosku (dotyczy pytania oznaczonego we wniosku Nr 3)
2020.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.65.2020.1.BM
∟czy:
- w związku z faktem, że teren, na którym jest umiejscowione Centrum Badawczo-Rozwojowe znajduje się poza działkami ujętymi w Decyzji o Wsparciu, Spółka będzie zobligowana do przeprowadzenia wydzielenia, o którym mowa w art. 17 ust. 6a i ust. 6b ustawy o CIT,
- czy wyodrębnione koszty działalności badawczo-rozwojowej, w zakresie w jakim będą spełniały definicję kosztów kwalifikowanych, będą mogły być przez Wnioskodawcę uwzględnione w kalkulacji ulgi B+R, o której mowa w art. 18d ustawy o CIT
2020.03.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.606.2019.1.BM
∟czy wydatki ponoszone na nabycie środków trwałych o wartości poniżej 10.000 PLN oraz wydatki ponoszone na modernizację środków trwałych o wartości niższej niż 10.000 PLN, w jednym roku podatkowym mogą stanowić koszty kwalifikowane dla celów określania wysokości zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT
2020.03.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.615.2019.2.JKT
∟w zakresie ustalenia:
- czy w zakresie stanu faktycznego Wnioskodawczyni jest już obecnie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, począwszy od miesiąca, w którym poniesione zostały koszty kwalifikowane w ramach Inwestycji – w ramach stopniowo budowanego limitu przysługującej pomocy publicznej - niezależnie od momentu, w którym Wnioskodawca zakończy Inwestycję oraz od momentu w którym Wnioskodawczyni zacznie uzyskiwać dochód z realizowanej Inwestycji,
- czy w zakresie zdarzenia przyszłego Wnioskodawczyni będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, począwszy od miesiąca, w którym poniesione zostaną dalsze koszty kwalifikowane w ramach Inwestycji - w ramach stopniowo budowanego limitu przysługującej pomocy publicznej - niezależnie od momentu, w którym Wnioskodawca zakończy Inwestycję oraz od momentu w którym Wnioskodawczyni zacznie uzyskiwać dochód z realizowanej Inwestycji
2020.03.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.569.2019.1.JKT
∟w zakresie ustalenia, czy:
- czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia oraz działalności w oparciu o DoW Spółka może prowadzić jedną wspólną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, prowadzonej na podstawie posiadanych w danym okresie Zezwoleń oraz DoW,
- czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie SSE, prowadzonej na podstawie Zezwoleń i DoW, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystywany jest limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej tj. Zezwolenia 1, a po jego wykorzystaniu, gdy limit pomocy publicznej z niego wynikający nie jest wystraczający do objęcia całości dochodu strefowego zwolnieniem podatkowym, otrzymana pomoc publiczna powinna być rozliczania dostępnym limitem wynikającym z kolejnych zezwoleń oraz decyzji o wsparciu - w kolejności ustalonej zgodnie z datami ich wydania
2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.597.2019.2.IZ
∟Czy Spółka będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach inwestycji (po dniu wydania decyzji o wsparciu), niezależnie od momentu, w którym Wnioskodawca zakończy inwestycję? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)
2020.03.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.10.2020.1.BM
∟w zakresie:
-czy Spółka stosuje prawidłową metodologie kalkulacji wysokości dochodu zwolnionego od opodatkowania na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP oraz dochodu opodatkowanego PDOP na zasadach ogólnych
2020.03.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.626.2019.2.BM
∟- czy Spółka będzie uprawniona do korzystania ze zwolnienia z PDOP, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o PDOP, począwszy od miesiąca, w którym zostały poniesione koszty kwalifikowane w ramach Inwestycji (do limitu przysługującej pomocy publicznej), niezależnie od momentu, w którym Wnioskodawca zakończy Inwestycję lub zacznie uzyskiwać dochód w zakresie odpowiadającym/wynikającym z realizowanej Inwestycji
2020.03.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.614.2019.2.AT
∟w zakresie skutków podatkowych darowizny pieniężnej przekazanej osobie fizycznej przez Koło Gospodyń Wiejskich
2020.02.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.283.2019.1.JS
∟uznanie, czy w sytuacji wniesienia całego przedsiębiorstwa osoby fizycznej do spółki komandytowej, spółka ta wstąpi w prawa i obowiązki tego przedsiębiorstwa związane z prowadzeniem składu podatkowego
2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.563.2018.9.BM
∟czy Wnioskodawca jest uprawniony do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych przysługującego mu z tytułu kosztów inwestycji, na realizację której wydane zostało Zezwolenie II począwszy od miesiąca, w którym poniesione zostały pierwsze wydatki w ramach tej inwestycji (Inwestycji II) w okresie od dnia udzielenia Zezwolenia II do wyczerpania limitu przysługującej pomocy publicznej
2020.02.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.557.2019.1.IZ
∟czy fakt wykorzystywania przez Wnioskodawcę magazynu położonego poza terenem SSE do składowania i sprzedaży wyrobów wyprodukowanych na terenie SSE ma jakikolwiek wpływ na możliwość oraz zakres korzystania przez Wnioskodawcę ze zwolnienia z podatku dochodowego
2020.01.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.474.2019.1.IZ
∟Czy przychód ze sprzedaży oprzyrządowania wykorzystywanego do produkcji Wyrobów strefowych, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji projektu oprzyrządowanie nie opuszcza obszaru SSE (oraz terenu określonego w Decyzji) i jest wykorzystywane do realizacji projektu produkcyjnego wyłącznie przez Spółkę, Spółka powinna traktować jako przychód objęty zwolnieniem z opodatkowania na podstawie uzyskanych Zezwoleń i Decyzji? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)
Czy przychód ze sprzedaży oprzyrządowania wykorzystywanego do produkcji Wyrobów strefowych, w sytuacji, gdy oprzyrządowanie jest przekazywane poza teren SSE (teren określony w Decyzji) i wykorzystywane przez poddostawców lub dostawców surowców bądź komponentów do realizacji części działań produkcyjnych (w wyjątkowych sytuacjach m.in. ze względu na awarię maszyn, chwilowe braki mocy produkcyjnych, potrzeby klienta), Spółka powinna traktować jako przychód objęty zwolnieniem z opodatkowania PDOP na podstawie uzyskanych Zezwoleń/Decyzji? (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)
Czy przychód ze sprzedaży usług polegających na modyfikacji oprzyrządowania na zlecenie klienta, Spółka powinna traktować jako przychód objęty zwolnieniem z opodatkowania na podstawie uzyskanych Zezwoleń/Decyzji? (pytanie oznaczone we wniosku nr 3)
2020.01.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.456.2019.2.AK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, prowadząc nadal działalność o której mowa w Zezwoleniu na terenie Strefy, Spółka jest uprawniona do korzystania z pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycjami przeprowadzonymi na podstawie Zezwolenia, do upływu okresu na jaki ustanowiona została Strefa, tj. do 31 grudnia 2026 r. lub do wcześniejszego wyczerpania limitu pomocy?
2020.01.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.465.2019.1.DP
∟w zakresie możliwości uwzględnienia wydatków poniesionych na zakup środków trwałych w kosztach kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2019.12.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - ILPB2/4510-1-55/16/19-S/KS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania wydatków za wydatki inwestycyjne objęte pomocą publiczną w przypadku poniesienia wydatku oraz oddania środka trwałego do używania po objęciu terenu granicami SSE; w przypadku poniesienia wydatku po objęciu terenu granicami SSE, natomiast oddanie środka trwałego do używania przed jego objęciem; w przypadku poniesienia wydatku przed objęciem terenu granicami SSE, a oddanie środka trwałego do używania po jego objęciu oraz w przypadku poniesienia wydatku oraz oddanie środków trwałych do używania przed objęciem terenu granicami SSE.
2019.11.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.467.2019.1.MBD
∟W zakresie ustalenia, czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany zostanie limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego wcześniej, tj. Zezwolenia 2014, a po jego wyczerpaniu limit dostępny w ramach Zezwolenia 2015.
2019.11.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.425.2019.1.MBD
∟W zakresie ustalenia, czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie SSE w oparciu o Zezwolenia 2014 i 2015, Spółka będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, tj. wspólnej dla obu Zezwoleń.
2019.10.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.361.2019.2.IZ
∟ustalenie, czy:
- środki otrzymane w ramach Odszkodowania od ubezpieczyciela oraz środki jakie zostaną otrzymane od Serwisanta jako Rekompensata stanowią przychody a środki jakie Spółka zapłaci na rzecz Kontrahenta stanowią koszty, które składają się na dochód podlegający zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34 updop,
- czy wydatki poniesione w związku z zapłatą roszczenia na rzecz Kontrahenta stanowią koszt uzyskania przychodu
2019.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.340.2019.3.BM
∟w zakresie ustalenia, czy:
-dochód z działalności w zakresie technologii lotniczych będzie przedmiotem opodatkowania oraz będzie podlegał zwolnieniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 updop, w zakresie wynikającym z poniesionych wydatków kwalifikowanych, w tym wydatków na zakup jednego lub dwóch motoszybowców,
-istnieje możliwość zaliczenia do wydatków kwalifikowanych, stanowiących podstawę do zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 updop, wydatków z tytułu zakupu motoszybowców,
-dla celów obliczania zwolnienia strefowego ewentualna strata z działalności lotniczej zmniejszy dochód (zwolniony) z innej działalności strefowej wykonywanej przez danego Wnioskodawcę, np. z działalności poligraficznej
2019.10.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.178.2019.1.PJ
∟W przypadku o którym mowa w art. 89 ust. 2 pkt 1 ustawy akcyzowej aby zastosować zerową stawkę akcyzy dla wyrobów energetycznych, muszą one być w posiadaniu zużywającego podmiotu gospodarczego. Wnioskodawca będzie występował jako zużywający podmiot gospodarczy, który przez cały czas - od momentu odbioru Wyrobów i zakończenia wobec nich procedury zawieszenia poboru akcyzy aż do momentu ich zużycia - będzie w posiadaniu tych Wyrobów. W związku z nabyciem Wyrobów w procedurze zawieszenia poboru akcyzy, które następnie będą zużywane przez Spółkę w procesie produkcji anionowych związków powierzchniowo czynnych, Spółce przysługuje prawo do zastosowania zerowej stawki akcyzy.
2019.09.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.318.2019.2.PC
∟Czy dochód uzyskany ze sprzedaży opisanych w stanie faktycznym kabli zasilających powstających na terenie Strefy korzysta ze zwolnienia określonego w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.