Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło:

 

481750 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4013.274.2019.4.PJ
     ∟Opodatkowanie akcyzą oraz obowiązki w zakresie podatku akcyzowego w związku z wytwarzaniem lodów z dodatkiem napojów alkoholowych klasyfikowanych do kodu CN 2105 00 10.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.499.2019.2.AMS
     ∟Darowizna prawa własności nieruchomości zabudowanej i ewentualna korekta podatku VAT.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.706.2019.4.MGO
     ∟Opodatkowanie transakcji zbycia nieruchomości, możliwość zastosowania zwolnienia od podatku, prawo do odliczenia podatku naliczonego, brak korekty podatku naliczonego.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.821.2019.2.ASY
     ∟brak prawa do odliczenia w całości lub części podatku naliczonego w związku z realizacją projektu

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.718.2020.3.IK
     ∟w zakresie opodatkowania transakcji zbycia nieruchomości Ł. możliwości zastosowania zwolnienia od podatku, prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz w zakresie korekty podatku

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.46.2020.1.ASY
     ∟brak możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.149.2020.1.ABU
     ∟brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu wydatków poniesionych w związku z realizacją projektu pn.: (…)

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-3.4014.64.2019.4.MD
     ∟Zatem, skoro omawiana we wniosku transakcja sprzedaży Nieruchomości będzie faktycznie w całości opodatkowana podatkiem od towarów i usług (nie będzie z tego podatku zwolniona, a gdyby zwolnienie takie przysługiwało, strony złożą oświadczenie o wyborze opodatkowania podatkiem od towarów i usług), to do opisanej transakcji znajdzie zastosowanie wyłączenie zawarte w art. 2 pkt 4 lit. a) ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-3.4014.56.2019.3.BB
     ∟z uwagi na fakt, że rzeczywisty ośrodek zarządzania Wnioskodawcy (spółki kapitałowej) znajduje się na Cyprze, planowana zmiana umowy Spółki w postaci wniesienia zorganizowanej części przedsiębiorstwa w zamian za udziały, nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych zgodnie z art. 1 ust. 5 pkt 2 ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-2.4014.247.2019.4.MM
     ∟Skutki podatkowe sprzedaży nieruchomości, w przypadku gdy strony transakcji złożą oświadczenie o rezygnacji ze zwolnienia z VAT.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.519.2019.1.PB
     ∟w zakresie ustalenia czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, iż w związku ze zmianą stosowanej polityki rachunkowości Spółka może rozpocząć rozliczanie kosztów, wynikających z zapłaconych odszkodowań jako pośrednie koszty podatkowe, rozliczane w czasie proporcjonalnie do długości okresu ekonomicznej użyteczności środków trwałych w ramach Inwestycji, tj. proporcjonalnie od roku ich zapłaty do roku 2034.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.578.2019.1.MBD
     ∟W zakresie ustalenia, czy Opłaty Licencyjne stanowią (będą stanowić) koszty bezpośrednio związane z wytworzeniem lub nabyciem towaru lub świadczeniem usługi w rozumieniu art. 15e ust. 11 pkt 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania ich do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, nie znajduje (nie znajdzie) do nich zastosowania.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.570.2019.2.PC
     ∟1. Czy prace opisane w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym, wykonywane przez designerów spełniają definicję działalności ulgi badawczo-rozwojowej z art. 4a pkt 26 ustawy o CIT, która uprawnia do skorzystania z ulgi, o której mowa w art. 18d ustawy o CIT? 2. Czy przedstawione w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym Koszty B+R - koszty pracownicze mogą podlegać odliczeniu od podstawy opodatkowania w ramach dochodu uzyskanego z innych źródeł przychodów niż przychody z zysków kapitałowych zgodnie z art. 18d ust. 1 ustawy o CIT?

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.555.2019.2.PC
     ∟1) Czy działania Spółki wskazane w pkt 1-7 stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego można zakwalifikować jako działalność badawczo-rozwojowa, o której mowa w art. 4a pkt 26 ustawy o CIT, która uprawnia do skorzystania z ulgi, o której mowa w art. 18d ustawy o CIT? 2) Czy przedstawione w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym Koszty B+R: a) Koszty pracownicze, b) Koszty specjalistów, mogą podlegać odliczeniu od podstawy opodatkowania w ramach dochodu uzyskanego z innych źródeł przychodów niż przychody z zysków kapitałowych zgodnie z art. 18d ust. 1 ustawy o CIT?

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.514.2019.1.MS
     ∟1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym ograniczenie w zaliczaniu poszczególnych kosztów do kosztów uzyskania przychodu wynikające z art. 15e ustawy o CIT nie ma zastosowania do kosztów działalności zwolnionej z opodatkowania? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym, w przypadku kosztów związanych zarówno z działalnością opodatkowaną, jak i działalnością zwolnioną z opodatkowania, Spółka powinna stosować ograniczenie w zaliczaniu poszczególnych kosztów do kosztów uzyskania przychodu wynikające z art. 15e ustawy o CIT jedynie w odniesieniu do części kosztów, która zostanie alokowana do działalności opodatkowanej, w tym na podstawie klucza alokacji wynikającego z art. 15 ust. 2 i 2a ustawy o CIT?

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.624.2019.1.ŚS
     ∟w zakresie ustalenia, czy Wynagrodzenie za Korzystanie z Oprogramowania płacone przez Spółkę podlega opodatkowaniu podatkiem „u źródła”.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.623.2019.1.ŚS
     ∟w zakresie ustalenia, czy Wynagrodzenie za Usługi IT płacone przez Spółkę podlega opodatkowaniu podatkiem „u źródła.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.622.2019.1.ŚS
     ∟w zakresie ustalenia, czy koszty w postaci Wynagrodzenia za Korzystanie z Oprogramowania płaconego przez Spółkę podlegają ograniczeniom wynikającym z art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.621.2019.2.BK
     ∟w zakresie poboru zryczałtowanego podatku dochodowego oraz obowiązków Spółki jako płatnika

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.589.2019.1.MF
     ∟w zakresie ustalenia, czy Opłaty Licencyjne stanowią (będą stanowić) koszty bezpośrednio związane z wytworzeniem lub nabyciem towaru lub świadczeniem usługi w rozumieniu art. 15e ust. 11 pkt 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania ich do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT nie znajduje (nie znajdzie) do nich zastosowania.

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.574.2019.1.ŚS
     ∟w zakresie ustalenia, czy koszty w postaci Wynagrodzenia za Usługi IT płaconego przez Spółkę podlegają ograniczeniom wynikającym z art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.557.2019.3.BK
     ∟w zakresie określenia skutków podatkowych przystąpienia Spółki do struktury cash-poolingu, w tym: ustalenia przychodów i kosztów uzyskania przychodów oraz momentu powstania kosztów uzyskania przychodów oraz przychodów w związku z płaceniem/otrzymaniem odsetek

2020.02.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.556.2019.2.SG
     ∟w zakresie ustalenia, czy: - w sytuacji kiedy Koncert odbywa się innym okresie rozliczeniowym niż sprzedaż biletu, momentem powstania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych z tytułu sprzedaży biletów na Koncert jest dla Wnioskodawcy moment wykonania usługi, tj. moment odbycia się Koncertu, - Wnioskodawca powinien rozpoznać koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami z tytułu sprzedaży biletów w momencie odbycia się Koncertu oraz w przypadku uznania stanowiska Wnioskodawcy w zakresie pytania Nr 1 za nieprawidłowe - w jaki sposób Spółka powinna rozpoznać koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami z tytułu sprzedaży biletów

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - ITPP2/4512-196/16-5/20-S/KJ
     ∟Do obrotu nie będą wliczane przypadki, gdy dany podmiot będzie podatnikiem na podstawie art. 17 ustawy, tj. będzie tylko zobowiązany jako nabywca – na podstawie przepisów ustawy – do rozliczenia podatku z tytułu danej transakcji Nieprawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że skoro rozporządzenie w sprawie prewspółczynnika odwołuje się do przepisów stanowiących o podstawie opodatkowania nie zaś o momencie powstania obowiązku podatkowego, o którym jest mowa w art. 19a ustawy, a więc nie daje odpowiedzi na pytanie, czy licznik należy liczyć memoriałowo, tj. według daty powstania obowiązku podatkowego, czy też kasowo, tj. według daty otrzymania zapłaty, po stronie jednostki organizacyjnej Miasta pozostaje decyzja, którą możliwość wybierze.

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - ITPP2/4512-196/16-4/20-S/KJ
     ∟Stanowisko Miasta w zakresie ustalenia wartości, jakie powinny składać się na mianownik i licznik wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników jest prawidłowe.

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IBPB-1-3/4510-659/16-11/PC
     ∟Czy w opisanym stanie faktycznym (winno być „zdarzeniu przyszłym”) Spółka ma prawo: a. jednorazowo uznać za koszt uzyskania przychodu koszt nabycia wyposażenia w postaci pojedynczych elementów rusztowań i szalunków o wartości jednostkowej poniżej 3.500 zł netto, uznawanych jako wyposażenie niskocenne? b. zaliczyć pojedyncze elementy rusztowań i szalunków o wartości jednostkowej poniżej 3.500 złotych netto jako środki trwałe niepodlegające amortyzacji uwzględniając w miesiącu oddania ich do używania ich wartość bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie art. 16d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zaliczyć pojedyncze elementy rusztowań i szalunków o wartości jednostkowej poniżej 3.500 zł netto jako środki trwałe podlegające amortyzacji i dokonać jednorazowej amortyzacji w miesiącu oddania do używania albo w miesiącu następnym, na podstawie art. 16f ust. 3 ww. ustawy?

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-1-3.4510.963.2016.13.PC
     ∟Jakie skutki podatkowe powstają dla Wnioskodawcy z tytułu otrzymanej kwoty wynikającej z realizacji przez Fundusz Zobowiązania i nabycia przez Fundusz prawa do przyszłych przepływów pieniężnych z tytułu Wierzytelności?

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-1-3.4510.809.2016.12.JKT
     ∟W zakresie braku powstania przychodu z nieodpłatnych świadczeń w sytuacji wykonywania czynności eksperckich (kontrolnych) bez wynagrodzenia przez Ekspertów powołanych przez Radę Nadzorczą.

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDST2-1.4012.17.2019.1.MG
     ∟Kwestia opodatkowania rekompensaty za świadczenie bezpłatnych usług przewozowych i sposobu jej dokumentowania.

2020.02.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2.4011.67.2019.1.ENB
     ∟Skutki podatkowe darowizny otrzymanej z Turcji.

1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj