Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: koszty uzyskania przychodów
koszty uzyskania przychodów 53295 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221
2010.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-345/10/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów powstałej straty w inwestycji w obcym środku trwałym.
2010.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-516/10-2/JG
∟Czy w świetle obowiązujących przepisów, a w szczególności art. 16 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich wypłaty koszty dotyczące wypłaconych nagród z zysku dla pracowników Spółki oraz dodatkowego (przekazanego) odpisu na ZFŚS sfinansowanego z podziału zysku netto?
2010.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-515/10-5/DS
∟Czy w opisanym stanie faktycznym istnieje możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zagospodarowanie i utrzymanie zieleni wokół nowej siedziby Spółki, czy też należy podnieść wartość nowo przyjętych środków trwałych o koszty dotyczące wydatków na zagospodarowanie terenu wokół Spółki?
2010.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-314c/10/DK
∟Czy przy zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów Spółki odsetek zapłaconych przez Spółkę w związku z przystąpieniem do systemu cash poolingu należy stosować ograniczenia w zaliczaniu odsetek do kosztów uzyskania przychodów wynikające z przepisów art. 16 ust. 1 pkt 60 lub 61 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-314b/10/DK
∟Czy w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych odsetki płacone/otrzymywane przez Wnioskodawcę jako uczestnika z tytułu uczestnictwa w systemie cash poolingu będą stanowiły odpowiednio jego koszty uzyskania przychodów albo przychody podatkowe w podatku dochodowym od osób prawnych na zasadzie kasowej, czyli w momencie obciążenia/uznania Rachunku Bieżącego uczestnika?
2010.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-314a/10/DK
∟Czy dla Wnioskodawcy, jako uczestnika cash poolingu nie będącego Bankiem ani Pool Leaderem przychodem są kwoty odsetek otrzymanych w związku z udziałem w cash poolingu, a kosztem uzyskania przychodu wydatki poniesione z tytułu zapłaconych odsetek oraz prowizje, opłaty i wynagrodzenie zapłacone Bankowi Pool Leaderowi za świadczenie usługi cash poolingu, natomiast pozostałe środki finansowe przelewane pomiędzy uczestnikami cash poolingu nie będącymi Bankiem, nie stanowią dla tych uczestników przychodów ani kosztów ich uzyskania?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-375/10-2/DG
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją opisanych spotkań mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 UPDOP?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-326/10-2/IŚ
∟CIT - w zakresie możliwości odnoszenia w koszty uzyskania przychodów metodą proporcji sprzedaży poniesionych kosztów finansowych
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-475/10-2/MC
∟Czy kwota zapłaconego podatku od czynności cywilnoprawnych w związku z podwyższeniem kapitału zakładowego dokonanego w 2009 r. stanowi koszt uzyskania przychodów w momencie zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-601/10-2/AM
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów umorzonych wierzytelności.
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-565/10-2/ES
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym amortyzacja od wartości rynkowej poszczególnych środków trwałych wchodzących w skład Przedsiębiorstwa nabytego w drodze darowizny będzie u Wnioskodawcy kosztem uzyskania przychodów?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-46/10-5/ŁM
∟Czy można zastosować klucz podziału kosztów dla wynajmowanych pomieszczeń gospodarczych, uwzględniający procentowy udział części wspólnej nieruchomości zaproponowany przez Zarząd?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-8/EK
∟Czy ewentualny koszt remontu, który zgodnie z zapisami aktów notarialnych poniesie Spółka w czasie trwania dożywocia w związku z dewastacją lokalu w trakcie trwania umowy dożywocia będzie stanowiło koszt uzyskania przychodu przy sprzedaży nieruchomości?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-7/EK
∟W jaki sposób Spółka powinna rozliczać wydatki związane z planowanym remontem lub ulepszeniem nieruchomości poniesione po śmierci dożywotnika, a przed sprzedażą mieszkania, czy stanowić będą one koszt uzyskania przychodu przy sprzedaży nieruchomości?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-6/EK
∟W jaki sposób Spółka powinna rozliczać dla celów podatkowych koszty związane z nabyciem nieruchomości w ramach umowy dożywocia, w tym koszty podatku od czynności cywilnoprawnych, koszty opłat notarialnych, wyceny i doradztwa prawnego?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-5/EK
∟W jaki sposób identyfikować z punktu widzenia Spółki wydatki eksploatacyjne: na czynsz, opłaty publicznoprawne (użytkowanie wieczyste, podatek od nieruchomości) związane z nieruchomością. Czy czynsz płacony przez Spółkę w czasie trwania umowy dożywocia, będzie dla Spółki kosztem uzyskania przychodu przy sprzedaży nieruchomości po śmierci dożywotnika, czy też z uwagi na jego refakturowanie na dożywotnika w momencie zapłaty z uwagi na fakt, iż w tym samym momencie powstanie dla Spółki przychód będzie kosztem bieżącego okresu?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-4/EK
∟Czy płacona renta stanowić będzie dla Spółki koszt uzyskania przychodu przy sprzedaży nieruchomości po śmierci dożywotnika?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-506/10-3/EK
∟W którym momencie i w jakiej wysokości dla Spółki powstanie przychód oraz koszt uzyskania przychodu w postaci wydatków na nabycie nieruchomości w związku z zawieraną umową dożywocia?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-501/10-4/JG
∟Czy poniesiony wydatek dotyczący przygotowania pola grzebalnego pod pochówki na cmentarzu komunalnym można zaliczyć do kosztów pośrednich?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/2/415-708/10/MW
∟Czy wnioskodawcy przysługuje prawo amortyzowania budynku niemieszkalnego indywidualną stawką amortyzacyjną w wysokości 10%?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/2/415-697/10/NG
∟sposób opodatkowania przychodu z tytułu sprzedaży udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-766/10/SD
∟Czy dodatkowa wpłata na ZFŚS w wysokości 100.000 zł, będąca realizacją Umowy „Pakiet Socjalny”, stanowi koszt uzyskania przychodu?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-627/10/ESZ
∟czy wydatki poniesione na opłacenie składek ubezpieczeniowych z tytułu wszystkich trzech polis, stanowią koszty uzyskania przychodu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej w pełnej wysokości ?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-620/10/PB
∟jednorazowe zaliczenie do kosztów uzyskania przychodu nie zamortyzowanej wartości rozebranego budynku oraz zaliczenie wydatków związanych z rozbiórką budynku, uporządkowaniem terenu oraz wywozem gruzu do kosztu wytworzenia
2010.09.02 - Minister Finansów - DD5/8211/26/ZDA/10/PK-593
∟CIT – w zakresie możliwości uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z procesem konsolidacji w sektorze energetycznym.Zmiana interpretacji indywidualnejNa podstawie art. 14e w zw. z art. 14o ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.; dalej: Ordynacja podatkowa) Minister Finansów zmienia z urzędu interpretację indywidualną wydaną w dniu 7 kwietnia 2010 r. na podstawie art. 14o § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa, w ten sposób, iż stwierdza, że stanowisko Spółki S.A. przedstawione we wniosku z dnia 30 grudnia 2009 r. (data wpływu: 4 stycznia 2010 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej, z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych, dotyczące możliwości uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z procesem konsolidacji w sektorze energetycznymw części odnoszącej się do możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wynagrodzenia wypłacone pracownikom zatrudnionym przy procesie konsolidacji oraz nabywania przez osoby uprawnione akcji Spółki S.A. – jest prawidłowe;w części odnoszącej się do możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów pozostałych wydatków związanych z procesem konsolidacji oraz nabywania przez osoby uprawnione akcji Spółki S.A. – jest nieprawidłowe.UzasadnienieZe stanu faktycznego przedstawionego we wniosku Spółki S.A. (dalej: Spółka) z dnia 30 grudnia 2009 r. wynika, że Spółka, na podstawie pkt 2 załącznika nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 marca 2008 r. w sprawie listy spółek konsolidowanych, których akcje podlegają wniesieniu na pokrycie kapitału zakładowego spółek konsolidujących, oraz listy spółek konsolidujących (Dz. U. z 2008 r. Nr 51, poz. 294 z późn. zm.) w związku z art. 7 pkt 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o zasadach nabywania od Skarbu Państwa akcji w procesie konsolidacji spółek sektora energetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 191, poz. 1367 z późn. zm.; dalej: ustawa o konsolidacji) posiada status spółki konsolidującej.Spółka uczestniczy w kilkuetapowym procesie konsolidacji spółek sektora elektroenergetycznego oraz prywatyzacji P. S.A., który jest realizowany w wykonaniu „Programu dla energetyki” przyjętego przez Radę Ministrów w dniu 28 marca 2006 r.Spółka dokonała podwyższenia kapitału zakładowego poprzez emisję pakietu nowych akcji objętych następnie przez Skarb Państwa – na pokrycie którego to podwyższenia Skarb Państwa wniósł wkład niepieniężny w postaci udziałów/akcji 9 spółek energetycznych (pakiety po 85% udziałów/akcji w kapitałach zakładowych tych spółek – pozostałe pakiety 15% udziałów/akcji nabywają nieodpłatnie uprawnieni pracownicy tych spółek). Spółka jako spółka konsolidująca podejmuje określone czynności faktyczne w celu umożliwienia pracownikom 9 spółek energetycznych skorzystania z różnych uprawnień, jakie daje im ustawa o konsolidacji. Skutkiem realizacji tych uprawnień będzie nabycie przez pracowników pakietu ok. 15% akcji w kapitale zakładowym Spółki należącym do tej pory do Skarbu Państwa. Obowiązek podejmowania czynności zmierzających do realizacji przez pracowników swoich uprawnień został nałożony na Spółkę Rozporządzeniem Ministra Skarbu Państwa z dnia 19 lutego 2008 r. w sprawie sposobu określenia liczby akcji spółki konsolidującej podlegających zamianie i trybu dokonywania zamiany akcji lub prawa do akcji spółki konsolidowanej na akcje spółki konsolidującej (Dz. U. z 2008 r. Nr 41 poz. 250; dalej: rozporządzenie w sprawie konsolidacji) i są one potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procesu nabycia od Skarbu Państwa akcji w kapitale zakładowym Spółki przez uprawnionych pracowników 9 spółek energetycznych.W wykonaniu dyspozycji normy art. 11 ustawy o konsolidacji docelowo ma dojść do połączenia Spółki z P. S.A. w trybie art. 492 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U z 2000 r. Nr 94 poz. 1037 z późn. zm.) i rozwiązanie Spółki, w zamian za akcje, które P. S.A. wyda akcjonariuszom Spółki (tj. uprawnionym pracownikom 9 spółek energetycznych, którzy nabędą akcje Spółki).Skarb Państwa obiektywnie nie dokona zbycia akcji Spółki w rozumieniu art. 1 ust. 2 pkt 1a ustawy z dnia 30 sierpnia 1996 r. o prywatyzacji i komercjalizacji (Dz. U. z 2002 r. Nr 171 poz. 1397 z późn. zm.). Zdaniem Spółki fakt prywatyzowania P. S.A., jako spółki przejmującej, skutkuje tym, że także majątek Spółki przejęty w przyszłości przez P. S.A. zostanie częściowo sprywatyzowany.Spółka pełni rolę spółki celowej, odgrywając istotną rolę w procesie konsolidacji i prywatyzacji P. S.A. Istnienie Spółki oraz operacje dokonywane na jej majątku służą utrzymaniu przez P. S.A. stabilnej pozycji na rynku. W statucie Spółki przewidziano, że przedmiotem działalności Spółki jest m.in.:działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych (PKD 70.10Z),działalność holdingów finansowych (PKD 64.20 Z),doradztwo związane z zarządzaniem (PKD 70.2).W ramach tych rodzajów działalności spółka sprawuje kontrolę nad zależnymi od niej 9 spółkami energetycznymi.Ponadto wypełniając obowiązki nałożone na Spółkę rozporządzeniem w sprawie konsolidacji i zawartą na jego podstawie z Ministrem Skarbu Państwa szczegółową umową, Spółka podejmuje czynności faktyczne w celu umożliwienia uprawnionym pracownikom 9 spółek energetycznych skorzystanie z różnych uprawnień, jakie daje im ustawa o konsolidacji, czyli:wzywa osoby uprawnione do składania oświadczeń o zamiarze nieodpłatnego nabycia akcji Spółki oraz oświadczeń o zamiarze zamiany akcji 9 spółek energetycznych na akcje Spółki (poprzez m.in. ogłoszenia prasowe),ogłasza o przystąpieniu do zbywania akcji oraz o przystąpieniu do zamiany akcji 9 spółek energetycznych na swoje akcje, publikuje listę osób uprawnionych do ich nabycia (poprzez m.in. ogłoszenia prasowe),sporządza dokumenty umowy zbycia akcji oraz umowy zamiany akcji,upoważnieni pracownicy Spółki zawierają w imieniu Skarbu Państwa z uprawnioną osobą stosowną umowę,organizuje i przeprowadza proces zawierania umów zamiany akcji, w związku z czym jest zobowiązana do:wyłożenia w siedzibie Spółki oraz we wszystkich oddziałach i zakładach, do wglądu osobom zainteresowanym, tekstu ustawy o konsolidacji oraz rozporządzenia w sprawie konsolidacji oraz do zobowiązania do takich czynności 9 spółek energetycznych,po sporządzeniu listy osób uprawnionych do zamiany akcji, złożenia Ministrowi Skarbu Państwa oświadczenia potwierdzającego dochowanie należytej staranności przy jej sporządzaniu,udostępnia do wglądu osobom uprawnionym w siedzibie spółki oraz we wszystkich oddziałach i zakładach zbiorczej listę osób uprawnionych do zamiany oraz zobowiązuje 9 spółek energetycznych do takich czynności,sporządza dla wszystkich osób uprawnionych umowy zamiany akcji,przed sporządzeniem umów zamiany akcji przesyła Ministrowi Skarbu Państwa przykładowo wypełnioną umowę w celu jej akceptacji,uzgadnia ze zleceniodawcą harmonogram zwierania umów zamiany akcji oraz treści ogłoszenia, o którym mowa w § 19 rozporządzenia w sprawie konsolidacji,niezwłoczne przesyła ogłoszenia prasowe, o których mowa w § 19 rozporządzenia w sprawie konsolidacji, do zleceniodawcy wraz z informacją o miejscach i terminach publikacji,organizuje proces zawierania umów zamiany akcji oraz wydawania odcinków zbiorowych akcji Spółki osobom uprawnionym,przygotowuje dokumenty akcji lub odcinków zbiorowych akcji Spółki przeznaczone do wydania osobom uprawnionym w zamian za dokumenty akcji lub odcinki zbiorowe akcji 9 spółek energetycznych,zleca przygotowanie dokumentów akcji lub odcinków zbiorowych akcji 9 spółek energetycznych przeznaczonych do wydania Ministrowi Skarbu Państwa,prowadzi depozyt odcinków zbiorowych akcji 9 spółek energetycznych, które osoby uprawnione wydały upoważnionym pracownikom Spółki w związku z zamianą na akcje Spółki oraz przekazuje Ministrowi Skarbu Państwa zaświadczenie depozytowe dotyczące tych akcji,zwraca Ministrowi Skarbu Państwa odcinków zbiorowych przechowywanych w depozycie po zakończeniu procesu zamiany akcji,informuje osoby uprawnione, na które została przeniesiona własność akcji imiennych Spółki, o konieczności złożenia do zarządu Spółki wniosku o wpis w księdze akcyjnej informacji o przeniesieniu własności tych akcji i konsekwencjach jego niezłożenia.W stanie faktycznym Spółka nie wskazała formy i warunków umowy zawartej między Spółką a Ministrem Skarbu Państwa.Wymienione czynności Spółka wykonuje w celu realizacji uprawnień właścicielskich Skarbu Państwa, czyniąc to niejako za Skarb Państwa oraz w interesie osób uprawnionych. Obowiązki te zostały jednak nałożone na Spółkę rozporządzeniem w sprawie konsolidacji. Ich końcowym efektem ma być nabycie w przyszłości przez uprawnione osoby pakietu 15% akcji w kapitale zakładowym Spółki, należącym dotychczas do Skarbu Państwa. Skarb Państwa nie zapewnił Spółce środków na sfinansowanie ww. czynności, wobec czego ponoszone z tego tytułu wydatki Spółka finansuje z własnych środków.Dla potrzeb wywiązywania się z powyższych obowiązków Spółka ponosi następujące wydatki, m.in. z tytułu zatrudnienia pracowników, do których zakresu obowiązków należy wyłącznie wykonywanie czynności związanych z konsolidacją oraz nabywaniem przez uprawnione osoby akcji Spółki, z tytułu obsługi prawnej przydatnej do prawidłowego przeprowadzenia tych czynności (opinie prawne, przygotowywanie treści dokumentów), z tytułu wykonywania wszystkich ww. czynności.Wydatki te w zamiarze Spółki mają przyczynić się do prawidłowego przeprowadzenia procesu nabywania przez uprawnione osoby od Skarbu Państwa akcji Spółki w procesie konsolidacji spółek sektora energetycznego, a przez to sprawnie doprowadzić do ustalenia kręgu akcjonariuszy Spółki. W konsekwencji ma to umożliwić niezakłócone prowadzenie działalności statutowej przez Spółkę.Spółka zwróciła się do organu podatkowego z następującymi pytaniami:czy wydatki przez nią ponoszone z tytułów wskazanych w stanie faktycznym stanowią w jego okolicznościach koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r., Nr 54, poz. 654 z późn. zm.; dalej: updop),czy wydatki przez nią ponoszone z tytułów wskazanych w stanie faktycznym w jego okolicznościach stanowią „inne niż koszty bezpośrednio związane z przychodami” w rozumieniu art. 15 ust. 4d updop, które należy wykazać w podstawie opodatkowania podatkiem dochodowym zgodnie z art. 15 ust. 4g dla wydatków z tytułu zatrudnienia pracowników oraz art. 15 ust. 4e updop dla pozostałych wydatków...Zdaniem Spółki wydatki ponoszone w związku z procesem konsolidacji spółek sektora energetycznego i nabywania przez osoby uprawnione akcji Spółki stanowią koszty uzyskania przychodu, gdyż są one związane z bieżącym funkcjonowaniem Spółki i w konsekwencji prowadzą do zabezpieczenia źródła przychodów Spółki w postaci m.in. działalności holdingów finansowych, działalności firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych.
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-385/10-2/MC
∟Czy zapłata noty księgowej opiewającej na kwotę 61. 500 zł tytułem: „Podatek od czynności cywilnoprawnych, zgodnie z umową o przeniesienie własności udziałów B. Spółka z o.o. z 13.05.2010” stanowić będzie dla wnioskodawcy koszt uzyskania przychodu?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-10/10-2/MC
∟Czy wydatek poniesiony przez Spółkę na nabycie towarów lub bonów towarowych oraz wycieczek, które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę 1 PLN brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej) Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu ich sprzedaży jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-709/10-2/WS
∟Koszty uzyskania przychodów z tytułu sprzedaży nieruchomości nabytej w 2008 roku.
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-661/10-6/KŁ
∟Czy podatnik będzie mógł przyjąć ww. samochód (VAN, z kratka) w środkach trwałych jako ciężarowy i całość amortyzacji uznać za koszt uzyskania przychodu?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-660/10-5/KŁ
∟Czy podatnik będzie mógł przyjąć ww. samochód (VAN, z kratką) w środkach trwałych jako ciężarowy i całość amortyzacji uznać za koszt uzyskania przychodu?
1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.