Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: barter
barter 62 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2006.10.10 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-17/06
∟Czy nabywane przez Spółkę usługi reklamowe w ramach umów barterowych stanowią koszty reklamy i reprezentacji publicznej czy niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.20 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-7/06
∟Czy w przypadku umów barterowych wartością przychodu, w rozumieniu art. 12.1 ustawy o pdop, jest rynkowa wartość świadczenia, czy też jest możliwe ustalenie wartości świadczenia (jako wartości umowy) po obniżeniu jej o udzielone wzajemne rabaty np. z tytułu stałej współpracy?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.