Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: transakcja
transakcja 2555 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2021.01.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-2.4012.580.2020.1.DS
∟Oznaczenie symbolem TP w nowym dokumencie JPK_V7M obowiązującym od dnia 1 października 2020 r. całego dokumentu wewnętrznego zawierającego łączną wartość sprzedaży zwolnionej niedokumentowanej fakturami i nieobjętej obowiązkiem prowadzenia ewidencji sprzedaży przy użyciu kasy rejestrującej, pomimo, że tylko część tej sprzedaży dotyczy transakcji zawartych z podmiotami powiązanymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług.
2020.12.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.500.2020.2.IZ
∟Czy wynik (dochód albo strata) związany z realizacją transakcji fx forward będzie stanowił przychód/koszt uzyskania przychodów Spółki w podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy wynik (dochód albo strata) realizowany na transakcji fx forward powinien stanowić przychód/koszt uzyskania przychodu działalności operacyjnej (tj. dotyczącej przychodów innych niż kapitałowe) czy działalności finansowej?
Czy wynik (dochód albo strata) realizowany na transakcji fx forward będzie wpływał w całości jedynie na dochód/stratę realizowaną przez Spółkę z tytułu działalności opodatkowanej (niestrefowej) czy powinien podlegać zaliczeniu do działalności strefowej (zwolnionej z opodatkowania) i niestrefowej (opodatkowanej) za pomocą klucza?
2020.12.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.644.2020.2.MM
∟Koszty uzyskania przychodów-transakcje z rolnikami.
2020.12.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.443.2020.1.BKD
∟Czy do transakcji, zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą i podmiotami powiązanymi, dla których cena jest ustalana na podstawie przepisów Rozporządzenia, wydanego na podstawie przepisów ustawy Prawo lotnicze, nie stosuje się przepisów ustawy o podatku CIT w zakresie cen transferowych na podstawie art. 11b ustawy o podatku CIT,
Czy w przypadku transakcji, zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą i podmiotami powiązanymi, dla których cena jest ustalana na podstawie przepisów Rozporządzenia, wydanego na podstawie przepisów ustawy Prawo lotnicze, Wnioskodawca nie będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji o której mowa w art. 11k ustawy o podatku CIT i przekazania informacji, o której mowa w art. 11t tej ustawy
2020.12.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDWB.4010.46.2020.2.MJ
∟w zakresie ustalenia, czy wobec transakcji zrealizowanych z Podmiotem 1, Podmiotem 3, Podmiotem 4 w 2019 r. Wnioskodawca może skorzystać ze zwolnienia z obowiązku sporządzenia dokumentacji cen transferowych za 2019 r. na mocy art. 11n pkt 1 ustawy o CIT
2020.12.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.256.2020.2.AK
∟Czy wsparcie udzielone przez Spółkę Oddziałowi w 2019 r. (w postaci zasilenia konta bankowego Oddziału oraz bezpośredniej zapłaty za faktury zakupowe Oddziału) należy zaliczyć do kategorii „transakcje finansowe” wskazanej w art. 11k ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT, czy też do kategorii „transakcje inne” (właściwej dla przypisania dochodów/kosztów do zakładu zagranicznego), o której mowa w art. 11k ust. 2 pkt 4 ustawy o CIT?
2020.12.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-1.4012.473.2020.1.JKU
∟Wskazanie, czy planowana transakcja sprzedaży oraz zamiany gruntu dokonana przez Wnioskodawcę będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2020.12.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.260.2020.1.AM
∟Skutki podatkowe dobrowolnego umorzenia udziałów Wspólnika w Spółce kapitałowej bez wynagrodzenia oraz zastosowanie do tej transakcji przepisów o cenach transferowych.
2020.11.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.317.2020.3.AM
∟w zakresie ustalenia:
1. czy bony pieniężne NBP (ich wartość nominalna) oraz transakcje kupna-wykupu tych bonów dokonywane w trakcie roku obrotowego Bank powinien brać pod uwagę przy określaniu czy posiada status „małego podatnika”;
2. czy wartość nominalna bonów pieniężnych oraz transakcje ich kupna-wykupu dokonywane w ciągu roku obrotowego winne być uwzględniane w limicie przy określaniu przychodów o których mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop;
3. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody z otrzymanego dyskonta od tych bonów, które stanowią przychód odsetkowy Banku;
4. czy przychody z otrzymanego dyskonta należy uwzględnić przy ustalaniu limitu przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop;
5. czy Bank przy ustalaniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości;
6. czy przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości Bank powinien uwzględnić przy określaniu przychodów, o których mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop;
7. czy Bank, w związku ze zmianami wprowadzonymi od dnia 1 stycznia 2019 r. w art. 19 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2019 r.;
8. czy, biorąc pod uwagę wartość przychodów uzyskanych za lata poprzednie, za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2020 r. i przewidywane przychody do osiągnięcia na koniec 2020 r., Bank może zastosować stawkę podatku dochodowego od osób prawnych w wysokości 9% w 2020 r.;
9. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust 1 pkt 2 w zw. z art 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank w 2018 r. posiadał status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczenia należnego za ten rok podatku dochodowego od osób prawnych powinien zastosować 15% stawkę podatku.
2020.11.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.355.2020.1.AM
∟w zakresie ustalenia:
1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nie należy uwzględniać wartości papierów wartościowych utrzymywanych do terminów zapadalności, tj. bonów pieniężnych NBP oraz obligacji BPS, transakcji związanych z ich wykupem i zakupem, przychodów z tytułu otrzymanego dyskonta i odsetek od tych papierów wartościowych, przychodów z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości;
2. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiadał w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczania za te lata podatku dochodowego od osób prawnych Bank powinien zastosować stawkę podatku w wysokości 15% oraz może dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2017 i 2018 rok;
3. czy na podstawie art. 19 ust.1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wartości przychodów uzyskanych ze sprzedaży za 2018 rok, Bank posiada w 2019 roku status „małego podatnika” i w konsekwencji był uprawniony do obliczenia za ten rok podatku dochodowego przy zastosowaniu obniżonej 9% stawki podatku, od przychodów innych niż zysków kapitałowych, a co za tym idzie czy może dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2019 rok;
4. czy na podstawie art. 19 ust.1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wartości przychodów uzyskanych ze sprzedaży za 2019 rok, Bank posiada w 2020 roku status „małego podatnika” i w konsekwencji jest uprawniony do obliczenia za ten rok podatku dochodowego przy zastosowaniu obniżonej 9% stawki podatku, od przychodów innych niż zysków kapitałowych.
2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.417.2020.1.AK
∟W zakresie obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych w sytuacji poniesienia straty na źródle przychodów innym niż źródło do którego zalicza się transakcję, przy równoczesnym spełnieniu pozostałych warunków o jakich mowa w art. 11n pkt 1 ustawy o CIT
2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.378.2020.2.AW
∟w zakresie ustalenia, czy w związku z opisanym stanem faktycznym wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2020 r., obejmujące płatności z tytułu transakcji o wartości przekraczających 15 000 zł, uregulowanych na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, obejmuje także Rozliczenia IC, dokonywane w ramach Systemu IHB
2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.374.2020.2.NL
∟ustalenie czy w związku z opisanym stanem faktycznym wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2020 r., obejmujące płatności z tytułu transakcji o wartości przekraczających 15 000 zł, uregulowanych na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, obejmuje także Rozliczenia IC, dokonywane w ramach Systemu IHB
2020.11.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.409.2020.1.AK
∟1. Czy warunek braku poniesienia straty podatkowej, o którym mowa w art. 11n pkt 1 lit. c) Ustawy o CIT odnosi się do strat ze wszystkich źródeł przychodów Wnioskodawcy, czy jedynie do tego źródła przychodów, w ramach którego opodatkowane są transakcje dokonywane przez Wnioskodawcę z podmiotami powiązanymi?
2. Czy w przypadku, gdy wartość transakcji jednorodnych z podmiotami powiązanymi innymi niż podmioty, o których mowa w art. 11n pkt 1 Ustawy o CIT, nie przekroczy kwot określonych w art. 11k ust. 2 Ustawy o CIT, Wnioskodawca nie będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji, mimo, że łączna wartość transakcji jednorodnych z podmiotami powiązanymi uwzględniająca także transakcje korzystające ze zwolnienia na podstawie art. 11n pkt 1 Ustawy o CIT przekracza próg wartościowy wskazany w art. 11k ust. 2 Ustawy o CIT?
2020.11.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.355.2020.2.ŚS
∟w zakresie ustalenia, czy otrzymanie środków pieniężnych z tytułu przypadającego Wnioskodawcy udziału w zyskach spółek komandytowych, zaliczek na poczet zysku, wypłacanych zgodnie z postanowieniami umowy spółki komandytowej, jest transakcją kontrolowaną w rozumieniu art. 11a ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, co do której może powstać obowiązek tworzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 ww. ustawy
2020.11.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.358.2020.3.SG
∟w zakresie ustalenia, czy rozwiązanie spółki komandytowej, w ramach której Wnioskodawca, jako komandytariusz, otrzymał środki pieniężne należące do likwidowanej spółki, jest transakcją kontrolowaną w rozumieniu art. 11a ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, co do której może powstać obowiązek tworzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 ww. ustawy
2020.11.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.323.2020.2.AM
∟1. czy wartość nominalna wymienionych we wniosku bonów pieniężnych NBP oraz transakcje kupna i wykupu dot. tych bonów dokonywane w trakcie roku obrotowego, Bank powinien brać pod uwagę przy ustalaniu statusu „małego podatnika”;
2. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody z otrzymanego dyskonta od tych bonów;
3. czy Bank przy ustaleniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości;
4. czy transakcje nabycia i sprzedaży jednostek uczestnictwa BPS TFI mają wpływ na limit przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych;
5. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychód będący wynikiem z operacji nabycia-odkupienia jednostek uczestnictwa BPS TFI;
6. czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Bank dla obliczenia podatku dochodowego od osób prawnych za lata podatkowe 2017 i 2018 miał prawo zastosować stawkę podatku w wysokości 15%;
7. czy Bank powinien dokonać korekty zeznania podatkowego za 2017 i 2018 r. oraz obliczyć podatek dochodowy od osób prawnych wg stawki 15 %;
8. czy Bank może:
- zastosować 9% stawkę podatku dochodowego do opodatkowania uzyskanych w 2019 roku dochodów,
- dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2019 rok;
9. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiada w 2020 roku status „małego podatnika”, w związku z czym może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2020 rok.
2020.11.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.289.2020.3.AAT
∟Niepodleganie opodatkowaniu transakcji z uwagi na uznanie przedmiotu transakcji za zorganizowaną część przedsiębiorstwa.
2020.10.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.624.2020.2.MD
∟wyłączenie z opodatkowania podatkiem VAT planowanej transakcji wniesienia aportem zespołu składników majątkowych jako transakcji zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa oraz
nieuznanie Wnioskodawcy za podatnika podatku VAT w związku z transakcją aportu i braku obowiązku zarejestrowania się jako podatnik VAT
2020.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3.4012.498.2020.5.WB
∟Podatek od towarów i usług w zakresie stwierdzenia, czy planowana Transakcja będzie stanowiła czynność podlegającą opodatkowaniu VAT niewyłączoną od opodatkowania na podstawie art. 6 pkt 1 ustawy; stwierdzenia, czy planowana Transakcja sprzedaży działek nie będzie korzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług; prawa do obniżenia kwoty VAT należnego o kwotę VAT naliczonego wynikającego z faktury otrzymanej od Sprzedającego dokumentującej sprzedaż nieruchomości lub zwrotu przewidzianego w art. 87 ust. 1 ustawy.
2020.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.311.2020.1.BKD
∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym, w związku z uczestnictwem w systemie zarządzania płynnością finansową typu cash-pooling, Spółka jest zobowiązana do sporządzania dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 Ustawy o CIT?
W jaki sposób, na potrzeby analizy obowiązków dokumentacyjnych w zakresie cen transferowych (zgodnie z regulacjami Rozdziału la ustawy o CIT) należy określić wartość transakcji kontrolowanej, o której mowa w art. 11l ustawy o CIT, dla transakcji opisanej w przedstawionym stanie faktycznym
2020.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.247.2020.1.JG
∟Zastosowanie art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w przypadku uregulowania płatności z tytułu dostaw towarów w innej formie niż przelewem na rachunek bankowy z wykorzystaniem wewnętrznego Systemu rozliczeń (IHB)
2020.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.328.2020.2.BS
∟w zakresie ustalenia:
- czy w przypadku rozliczania (kompensaty) zobowiązań Spółek za pośrednictwem Systemu, których wartość jest równa lub wyższa od kwoty określonej w art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (15.000 zł), Spółki uprawnione będą do zaliczenia takich zobowiązań do kosztów uzyskania przychodów, z pominięciem ograniczeń wprowadzanych przepisem art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2020 r.,
- czy w przypadku, jeśli po rozliczeniu (kompensacie) zobowiązań Spółek za pomocą Systemu, ich saldo pozostanie ujemne i Spółki będą zobowiązane do wykonania przelewu bankowego na rachunek Centrum Rozliczeniowego, to będą mogły one zaliczyć tę kwotę do kosztów uzyskania przychodów, z pominięciem ograniczeń wprowadzonych przepisem art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT w brzmieniu od 1 stycznia 2020 r..
2020.10.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.273.2020.2.AM
∟w zakresie ustalenia:
1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży uzyskanych w latach 2016 i 2017, decydującym o statusie „małego podatnika” dla celów podatku dochodowego w rozumieniu art. 4a pkt 10 updop, nie należy uwzględniać kwot uzyskanych w związku z wykupem bonów pieniężnych i obligacji oraz dyskonta od tych bonów i obligacji;
2. czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10 updop Bank dla obliczenia podatku dochodowego od osób prawnych za lata podatkowe 2017 i 2018 miał prawo zastosować stawkę podatku w wysokości 15%.
2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.274.2020.1.AM
∟w zakresie ustalenia:
1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 updop, w brzmieniu obowiązującym w roku 2019 i od 1 stycznia 2020 r., nie należy uwzględniać kwot uzyskanych w związku z wykupem bonów pieniężnych i obligacji oraz dyskonta od tych bonów i obligacji;
2. czy w limicie przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., Bank powinien:
nie uwzględniać kwot otrzymanych w związku ze zbyciem bonów pieniężnych (ceny wykupu),
uwzględniać dyskonto od tych bonów;
3. czy w limicie przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., Bank powinien:
nie uwzględniać kwot otrzymanych w związku ze zbyciem Obligacji Z. (ceny wykupu),
nie uwzględniać dyskonta od tych obligacji,
uwzględniać otrzymane odsetki od tych obligacji
2020.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.263.2020.4.AM
∟Czy w przypadku uregulowania zobowiązania Wnioskodawcy poprzez dokonanie potrąceń wzajemnych wierzytelności w formie nettingu między Spółką a spółkami z Grupy (w tym podmiotami, które mają lub będą miały status aktywnych podatników VAT), nie znajduje zastosowania art. 15d ustawy o CIT w treści obowiązującej od 1 stycznia 2020 r. i w związku z tym Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wyłączenia z kosztów uzyskania przychodów tych wydatków, które zostały uregulowane za pomocą nettingu, tj. poprzez wzajemne potrącenia oraz zapłatę lub otrzymanie Finalnego salda?
2020.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB3/4510-972/15-5/S/AG/JG
∟Skutki podatkowe wniesienia wkładu w postaci udziałów lub akcji.
2020.09.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.181.2020.1.RK
∟Zastosowanie zwolnienia z obowiązku sporządzania lokalnej dokumentacji cen transferowych na podstawie art. 11n pkt 5 ustawy o CIT.
2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.342.2020.1.AR
∟czy Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki za nabywane towary lub usługi związane z prowadzoną działalnością gospodarczą w przypadku:
• regulowania transakcji w systemie nettingowym (Etap 1) oraz
• regulowania transakcji w systemie nettingowym, z wykorzystaniem cash poolingu, w przypadku powstania salda ujemnego w systemie nettingowym (Etap 2).
2020.09.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.312.2020.1.MK
∟w zakresie ustalenia czy Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki za nabywane towary lub usługi związane z prowadzoną działalnością gospodarczą w przypadku:
• regulowania transakcji w systemie nettingowym (Etap 1) oraz
• regulowania transakcji w systemie nettingowym, z wykorzystaniem cash poolingu, w przypadku powstania salda ujemnego w systemie nettingowym (Etap 2)
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.