Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: transakcja

 

transakcja 2555 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

2021.01.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-2.4012.580.2020.1.DS
     ∟Oznaczenie symbolem TP w nowym dokumencie JPK_V7M obowiązującym od dnia 1 października 2020 r. całego dokumentu wewnętrznego zawierającego łączną wartość sprzedaży zwolnionej niedokumentowanej fakturami i nieobjętej obowiązkiem prowadzenia ewidencji sprzedaży przy użyciu kasy rejestrującej, pomimo, że tylko część tej sprzedaży dotyczy transakcji zawartych z podmiotami powiązanymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług.

2020.12.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.500.2020.2.IZ
     ∟Czy wynik (dochód albo strata) związany z realizacją transakcji fx forward będzie stanowił przychód/koszt uzyskania przychodów Spółki w podatku dochodowym od osób prawnych? Czy wynik (dochód albo strata) realizowany na transakcji fx forward powinien stanowić przychód/koszt uzyskania przychodu działalności operacyjnej (tj. dotyczącej przychodów innych niż kapitałowe) czy działalności finansowej? Czy wynik (dochód albo strata) realizowany na transakcji fx forward będzie wpływał w całości jedynie na dochód/stratę realizowaną przez Spółkę z tytułu działalności opodatkowanej (niestrefowej) czy powinien podlegać zaliczeniu do działalności strefowej (zwolnionej z opodatkowania) i niestrefowej (opodatkowanej) za pomocą klucza?

2020.12.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-2.4011.644.2020.2.MM
     ∟Koszty uzyskania przychodów-transakcje z rolnikami.

2020.12.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.443.2020.1.BKD
     ∟Czy do transakcji, zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą i podmiotami powiązanymi, dla których cena jest ustalana na podstawie przepisów Rozporządzenia, wydanego na podstawie przepisów ustawy Prawo lotnicze, nie stosuje się przepisów ustawy o podatku CIT w zakresie cen transferowych na podstawie art. 11b ustawy o podatku CIT, Czy w przypadku transakcji, zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą i podmiotami powiązanymi, dla których cena jest ustalana na podstawie przepisów Rozporządzenia, wydanego na podstawie przepisów ustawy Prawo lotnicze, Wnioskodawca nie będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji o której mowa w art. 11k ustawy o podatku CIT i przekazania informacji, o której mowa w art. 11t tej ustawy

2020.12.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDWB.4010.46.2020.2.MJ
     ∟w zakresie ustalenia, czy wobec transakcji zrealizowanych z Podmiotem 1, Podmiotem 3, Podmiotem 4 w 2019 r. Wnioskodawca może skorzystać ze zwolnienia z obowiązku sporządzenia dokumentacji cen transferowych za 2019 r. na mocy art. 11n pkt 1 ustawy o CIT

2020.12.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.256.2020.2.AK
     ∟Czy wsparcie udzielone przez Spółkę Oddziałowi w 2019 r. (w postaci zasilenia konta bankowego Oddziału oraz bezpośredniej zapłaty za faktury zakupowe Oddziału) należy zaliczyć do kategorii „transakcje finansowe” wskazanej w art. 11k ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT, czy też do kategorii „transakcje inne” (właściwej dla przypisania dochodów/kosztów do zakładu zagranicznego), o której mowa w art. 11k ust. 2 pkt 4 ustawy o CIT?

2020.12.10 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-1.4012.473.2020.1.JKU
     ∟Wskazanie, czy planowana transakcja sprzedaży oraz zamiany gruntu dokonana przez Wnioskodawcę będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2020.12.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.260.2020.1.AM
     ∟Skutki podatkowe dobrowolnego umorzenia udziałów Wspólnika w Spółce kapitałowej bez wynagrodzenia oraz zastosowanie do tej transakcji przepisów o cenach transferowych.

2020.11.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.317.2020.3.AM
     ∟w zakresie ustalenia: 1. czy bony pieniężne NBP (ich wartość nominalna) oraz transakcje kupna-wykupu tych bonów dokonywane w trakcie roku obrotowego Bank powinien brać pod uwagę przy określaniu czy posiada status „małego podatnika”; 2. czy wartość nominalna bonów pieniężnych oraz transakcje ich kupna-wykupu dokonywane w ciągu roku obrotowego winne być uwzględniane w limicie przy określaniu przychodów o których mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop; 3. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody z otrzymanego dyskonta od tych bonów, które stanowią przychód odsetkowy Banku; 4. czy przychody z otrzymanego dyskonta należy uwzględnić przy ustalaniu limitu przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop; 5. czy Bank przy ustalaniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości; 6. czy przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości Bank powinien uwzględnić przy określaniu przychodów, o których mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop; 7. czy Bank, w związku ze zmianami wprowadzonymi od dnia 1 stycznia 2019 r. w art. 19 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2019 r.; 8. czy, biorąc pod uwagę wartość przychodów uzyskanych za lata poprzednie, za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2020 r. i przewidywane przychody do osiągnięcia na koniec 2020 r., Bank może zastosować stawkę podatku dochodowego od osób prawnych w wysokości 9% w 2020 r.; 9. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust 1 pkt 2 w zw. z art 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank w 2018 r. posiadał status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczenia należnego za ten rok podatku dochodowego od osób prawnych powinien zastosować 15% stawkę podatku.

2020.11.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.355.2020.1.AM
     ∟w zakresie ustalenia: 1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nie należy uwzględniać wartości papierów wartościowych utrzymywanych do terminów zapadalności, tj. bonów pieniężnych NBP oraz obligacji BPS, transakcji związanych z ich wykupem i zakupem, przychodów z tytułu otrzymanego dyskonta i odsetek od tych papierów wartościowych, przychodów z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości; 2. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiadał w roku 2017 i 2018 status „małego podatnika” i w konsekwencji dla obliczania za te lata podatku dochodowego od osób prawnych Bank powinien zastosować stawkę podatku w wysokości 15% oraz może dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2017 i 2018 rok; 3. czy na podstawie art. 19 ust.1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wartości przychodów uzyskanych ze sprzedaży za 2018 rok, Bank posiada w 2019 roku status „małego podatnika” i w konsekwencji był uprawniony do obliczenia za ten rok podatku dochodowego przy zastosowaniu obniżonej 9% stawki podatku, od przychodów innych niż zysków kapitałowych, a co za tym idzie czy może dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2019 rok; 4. czy na podstawie art. 19 ust.1 pkt 2 oraz art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i wartości przychodów uzyskanych ze sprzedaży za 2019 rok, Bank posiada w 2020 roku status „małego podatnika” i w konsekwencji jest uprawniony do obliczenia za ten rok podatku dochodowego przy zastosowaniu obniżonej 9% stawki podatku, od przychodów innych niż zysków kapitałowych.

2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.417.2020.1.AK
     ∟W zakresie obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych w sytuacji poniesienia straty na źródle przychodów innym niż źródło do którego zalicza się transakcję, przy równoczesnym spełnieniu pozostałych warunków o jakich mowa w art. 11n pkt 1 ustawy o CIT

2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.378.2020.2.AW
     ∟w zakresie ustalenia, czy w związku z opisanym stanem faktycznym wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2020 r., obejmujące płatności z tytułu transakcji o wartości przekraczających 15 000 zł, uregulowanych na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, obejmuje także Rozliczenia IC, dokonywane w ramach Systemu IHB

2020.11.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.374.2020.2.NL
     ∟ustalenie czy w związku z opisanym stanem faktycznym wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2020 r., obejmujące płatności z tytułu transakcji o wartości przekraczających 15 000 zł, uregulowanych na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, obejmuje także Rozliczenia IC, dokonywane w ramach Systemu IHB

2020.11.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.409.2020.1.AK
     ∟1. Czy warunek braku poniesienia straty podatkowej, o którym mowa w art. 11n pkt 1 lit. c) Ustawy o CIT odnosi się do strat ze wszystkich źródeł przychodów Wnioskodawcy, czy jedynie do tego źródła przychodów, w ramach którego opodatkowane są transakcje dokonywane przez Wnioskodawcę z podmiotami powiązanymi? 2. Czy w przypadku, gdy wartość transakcji jednorodnych z podmiotami powiązanymi innymi niż podmioty, o których mowa w art. 11n pkt 1 Ustawy o CIT, nie przekroczy kwot określonych w art. 11k ust. 2 Ustawy o CIT, Wnioskodawca nie będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla tych transakcji, mimo, że łączna wartość transakcji jednorodnych z podmiotami powiązanymi uwzględniająca także transakcje korzystające ze zwolnienia na podstawie art. 11n pkt 1 Ustawy o CIT przekracza próg wartościowy wskazany w art. 11k ust. 2 Ustawy o CIT?

2020.11.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.355.2020.2.ŚS
     ∟w zakresie ustalenia, czy otrzymanie środków pieniężnych z tytułu przypadającego Wnioskodawcy udziału w zyskach spółek komandytowych, zaliczek na poczet zysku, wypłacanych zgodnie z postanowieniami umowy spółki komandytowej, jest transakcją kontrolowaną w rozumieniu art. 11a ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, co do której może powstać obowiązek tworzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 ww. ustawy

2020.11.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.358.2020.3.SG
     ∟w zakresie ustalenia, czy rozwiązanie spółki komandytowej, w ramach której Wnioskodawca, jako komandytariusz, otrzymał środki pieniężne należące do likwidowanej spółki, jest transakcją kontrolowaną w rozumieniu art. 11a ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, co do której może powstać obowiązek tworzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 ww. ustawy

2020.11.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.323.2020.2.AM
     ∟1. czy wartość nominalna wymienionych we wniosku bonów pieniężnych NBP oraz transakcje kupna i wykupu dot. tych bonów dokonywane w trakcie roku obrotowego, Bank powinien brać pod uwagę przy ustalaniu statusu „małego podatnika”; 2. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychody z otrzymanego dyskonta od tych bonów; 3. czy Bank przy ustaleniu wartości przychodów ze sprzedaży w kontekście „małego podatnika” powinien brać pod uwagę przychody z tytułu rozwiązania rezerw i aktualizacji wartości; 4. czy transakcje nabycia i sprzedaży jednostek uczestnictwa BPS TFI mają wpływ na limit przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych; 5. czy przy wyznaczaniu statusu „małego podatnika” Bank powinien brać pod uwagę przychód będący wynikiem z operacji nabycia-odkupienia jednostek uczestnictwa BPS TFI; 6. czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Bank dla obliczenia podatku dochodowego od osób prawnych za lata podatkowe 2017 i 2018 miał prawo zastosować stawkę podatku w wysokości 15%; 7. czy Bank powinien dokonać korekty zeznania podatkowego za 2017 i 2018 r. oraz obliczyć podatek dochodowy od osób prawnych wg stawki 15 %; 8. czy Bank może: - zastosować 9% stawkę podatku dochodowego do opodatkowania uzyskanych w 2019 roku dochodów, - dokonać korekty zeznania podatkowego złożonego za 2019 rok; 9. czy przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w szczególności art. 19 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 4a pkt 10, należy interpretować w ten sposób, że Bank posiada w 2020 roku status „małego podatnika”, w związku z czym może zastosować 9% stawkę podatku dochodowego od osób prawnych za 2020 rok.

2020.11.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.289.2020.3.AAT
     ∟Niepodleganie opodatkowaniu transakcji z uwagi na uznanie przedmiotu transakcji za zorganizowaną część przedsiębiorstwa.

2020.10.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-2.4012.624.2020.2.MD
     ∟wyłączenie z opodatkowania podatkiem VAT planowanej transakcji wniesienia aportem zespołu składników majątkowych jako transakcji zbycia zorganizowanej części przedsiębiorstwa oraz nieuznanie Wnioskodawcy za podatnika podatku VAT w związku z transakcją aportu i braku obowiązku zarejestrowania się jako podatnik VAT

2020.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3.4012.498.2020.5.WB
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie stwierdzenia, czy planowana Transakcja będzie stanowiła czynność podlegającą opodatkowaniu VAT niewyłączoną od opodatkowania na podstawie art. 6 pkt 1 ustawy; stwierdzenia, czy planowana Transakcja sprzedaży działek nie będzie korzystać ze zwolnienia od podatku od towarów i usług; prawa do obniżenia kwoty VAT należnego o kwotę VAT naliczonego wynikającego z faktury otrzymanej od Sprzedającego dokumentującej sprzedaż nieruchomości lub zwrotu przewidzianego w art. 87 ust. 1 ustawy.

2020.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.311.2020.1.BKD
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym, w związku z uczestnictwem w systemie zarządzania płynnością finansową typu cash-pooling, Spółka jest zobowiązana do sporządzania dokumentacji cen transferowych, o której mowa w art. 11k ust. 1 Ustawy o CIT? W jaki sposób, na potrzeby analizy obowiązków dokumentacyjnych w zakresie cen transferowych (zgodnie z regulacjami Rozdziału la ustawy o CIT) należy określić wartość transakcji kontrolowanej, o której mowa w art. 11l ustawy o CIT, dla transakcji opisanej w przedstawionym stanie faktycznym

2020.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.247.2020.1.JG
     ∟Zastosowanie art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w przypadku uregulowania płatności z tytułu dostaw towarów w innej formie niż przelewem na rachunek bankowy z wykorzystaniem wewnętrznego Systemu rozliczeń (IHB)

2020.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.328.2020.2.BS
     ∟w zakresie ustalenia: - czy w przypadku rozliczania (kompensaty) zobowiązań Spółek za pośrednictwem Systemu, których wartość jest równa lub wyższa od kwoty określonej w art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (15.000 zł), Spółki uprawnione będą do zaliczenia takich zobowiązań do kosztów uzyskania przychodów, z pominięciem ograniczeń wprowadzanych przepisem art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2020 r., - czy w przypadku, jeśli po rozliczeniu (kompensacie) zobowiązań Spółek za pomocą Systemu, ich saldo pozostanie ujemne i Spółki będą zobowiązane do wykonania przelewu bankowego na rachunek Centrum Rozliczeniowego, to będą mogły one zaliczyć tę kwotę do kosztów uzyskania przychodów, z pominięciem ograniczeń wprowadzonych przepisem art. 15d ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT w brzmieniu od 1 stycznia 2020 r..

2020.10.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.273.2020.2.AM
     ∟w zakresie ustalenia: 1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży uzyskanych w latach 2016 i 2017, decydującym o statusie „małego podatnika” dla celów podatku dochodowego w rozumieniu art. 4a pkt 10 updop, nie należy uwzględniać kwot uzyskanych w związku z wykupem bonów pieniężnych i obligacji oraz dyskonta od tych bonów i obligacji; 2. czy na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4a pkt 10 updop Bank dla obliczenia podatku dochodowego od osób prawnych za lata podatkowe 2017 i 2018 miał prawo zastosować stawkę podatku w wysokości 15%.

2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.274.2020.1.AM
     ∟w zakresie ustalenia: 1. czy w limicie przychodów ze sprzedaży, decydującym o statusie „małego podatnika”, w rozumieniu art. 4a pkt 10 updop, w brzmieniu obowiązującym w roku 2019 i od 1 stycznia 2020 r., nie należy uwzględniać kwot uzyskanych w związku z wykupem bonów pieniężnych i obligacji oraz dyskonta od tych bonów i obligacji; 2. czy w limicie przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., Bank powinien:  nie uwzględniać kwot otrzymanych w związku ze zbyciem bonów pieniężnych (ceny wykupu),  uwzględniać dyskonto od tych bonów; 3. czy w limicie przychodów, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 updop, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., Bank powinien:  nie uwzględniać kwot otrzymanych w związku ze zbyciem Obligacji Z. (ceny wykupu),  nie uwzględniać dyskonta od tych obligacji,  uwzględniać otrzymane odsetki od tych obligacji

2020.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.263.2020.4.AM
     ∟Czy w przypadku uregulowania zobowiązania Wnioskodawcy poprzez dokonanie potrąceń wzajemnych wierzytelności w formie nettingu między Spółką a spółkami z Grupy (w tym podmiotami, które mają lub będą miały status aktywnych podatników VAT), nie znajduje zastosowania art. 15d ustawy o CIT w treści obowiązującej od 1 stycznia 2020 r. i w związku z tym Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wyłączenia z kosztów uzyskania przychodów tych wydatków, które zostały uregulowane za pomocą nettingu, tj. poprzez wzajemne potrącenia oraz zapłatę lub otrzymanie Finalnego salda?

2020.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB3/4510-972/15-5/S/AG/JG
     ∟Skutki podatkowe wniesienia wkładu w postaci udziałów lub akcji.

2020.09.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.181.2020.1.RK
     ∟Zastosowanie zwolnienia z obowiązku sporządzania lokalnej dokumentacji cen transferowych na podstawie art. 11n pkt 5 ustawy o CIT.

2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.342.2020.1.AR
     ∟czy Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki za nabywane towary lub usługi związane z prowadzoną działalnością gospodarczą w przypadku: • regulowania transakcji w systemie nettingowym (Etap 1) oraz • regulowania transakcji w systemie nettingowym, z wykorzystaniem cash poolingu, w przypadku powstania salda ujemnego w systemie nettingowym (Etap 2).

2020.09.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.312.2020.1.MK
     ∟w zakresie ustalenia czy Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki za nabywane towary lub usługi związane z prowadzoną działalnością gospodarczą w przypadku: • regulowania transakcji w systemie nettingowym (Etap 1) oraz • regulowania transakcji w systemie nettingowym, z wykorzystaniem cash poolingu, w przypadku powstania salda ujemnego w systemie nettingowym (Etap 2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj