Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: datek

 

datek 13347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-842/12-4/MS
     ∟Czy podatkowym kosztem uzyskania przychodów jest wartość poniesionych wydatków na zakup pakietu wierzytelności, równa sumie uiszczonych przez dłużników kwot wierzytelności wchodzących w skład danego pakietu - do momentu gdy suma kwot uzyskanych od dłużników nie przekracza ceny zakupu pakietu, natomiast w sytuacji gdy uzyskana od dłużników spłata należności przewyższa cenę nabycia pakietu, do podatkowych kosztów uzyskania przychodu należy zaliczyć wartość, za jaką nabyto pakiet wierzytelności?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1508/12-2/MT
     ∟Czy wartość kwoty czynszu należy rozliczać zgodnie z art. 22 ustawy z ograniczeniami wynikającymi z art. 23 ust.1 pkt 46 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14.176 z późniejszymi zmianami)?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-433/12-2/EK
     ∟1. Czy dla celów wyliczenia wartości trzykrotności kapitału zakładowego, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 60 w związku z art. 16 ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, która to wartość wyznacza limit zadłużenia, do którego odsetki mogą w pełni stanowić koszty uzyskania przychodu Spółka powinna uwzględniać tę część tego kapitału jaka została pokryta aportem zorganizowanej części przedsiębiorstwa?2. W przypadku, jeżeli odpowiedź na pytanie pierwsze jest negatywna, to czy jako wartości niematerialne i prawne, o których mowa w art. 16 ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, które wniesione na pokrycie kapitału zakładowego nie pow...

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637j/12/AW
     ∟Czy w związku z osiąganiem przez Fundację przychodów z działalności prowadzonej przez spółkę komandytową, rozliczanych na podstawie art. 5 ust. 1 i 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Fundacja zobowiązana jest traktować część dochodu odpowiadającego ponoszonym przez spółkę osobową wydatkom niestanowiącym kosztów uzyskania przychodów, za dochody wydatkowane niezgodnie z przeznaczeniem, w rozumieniu art. 25 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637i/12/AW
     ∟Czy w związku z osiąganiem przez Fundację przychodów z działalności prowadzonej przez spółkę komandytową, rozliczanych na podstawie art. 5 ust. 1 i 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Fundacja zobowiązana jest traktować część dochodu odpowiadającego ponoszonym przez spółkę osobową wydatkom niestanowiącym kosztów uzyskania przychodów, za dochody wydatkowane niezgodnie z przeznaczeniem, w rozumieniu art. 25 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637h/12/AW
     ∟Czy ponoszone przez Fundację koszty ogólno-administracyjne, w tym wydatki na nabycie lub wytworzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, w przypadku finansowania ich z dochodu zwolnionego od podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 17 ust. 1b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, uznawać należy za wydatkowanie dochodu zwolnionego zgodnie z przeznaczeniem?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637g/12/AW
     ∟Czy ponoszone przez Fundację koszty ogólno-administracyjne, w tym wydatki na nabycie lub wytworzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, w przypadku finansowania ich z dochodu zwolnionego od podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 17 ust. 1b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, uznawać należy za wydatkowanie dochodu zwolnionego zgodnie z przeznaczeniem?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637f/12/AW
     ∟Czy przez wydatkowanie dochodu zwolnionego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozumieć należy poniesienie wydatków na zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych bezpośrednio służących ochronie zdrowia, czy też dokonywane od tych środków i wartości odpisy amortyzacyjne niestanowiące kosztów uzyskania przychodów?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637e/12/AW
     ∟Czy przez wydatkowanie dochodu zwolnionego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, rozumieć należy poniesienie wydatków na zakup środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych bezpośrednio służących ochronie zdrowia, czy też dokonywane od tych środków i wartości odpisy amortyzacyjne niestanowiące kosztów uzyskania przychodów?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637d/12/AW
     ∟Czy podlega opodatkowaniu część dochodu Fundacji odpowiadająca kosztom rezerw bilansowych, bilansowych odpisów aktualizacyjnych oraz odpisów amortyzacyjnych niestanowiących zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych kosztów uzyskania przychodów?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637c/12/AW
     ∟Czy podlega opodatkowaniu część dochodu Fundacji odpowiadająca kosztom rezerw bilansowych, bilansowych odpisów aktualizacyjnych oraz odpisów amortyzacyjnych niestanowiących zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych kosztów uzyskania przychodów?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637b/12/AW
     ∟Czy osiągane przez Fundację dochody przeznaczone i bez względu na termin wydatkowane na realizację zadań odpowiadających celom statutowym Fundacji w zakresie ochrony zdrowia, podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-637a/12/AW
     ∟Czy osiągane przez Fundację dochody przeznaczone i bez względu na termin wydatkowane na realizację zadań odpowiadających celom statutowym Fundacji w zakresie ochrony zdrowia, podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2013.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-631/12/PS
     ∟Zakres możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z współfinansowaniem budowy ronda.

2013.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1210/11/13-S/GR
     ∟Czy w związku z posiadaniem statusu akcjonariusza w spółce komandytowo-akcyjnej, obowiązek podatkowy związany z przychodami osiągniętymi przez spółkę komandytowo-akcyjną powstanie dla Wnioskodawcy w dacie wypłaty dywidendy przez spółkę, tj. po podjęciu przez walne zgromadzenie uchwały o podziale zysku i jego otrzymaniu, czy też obowiązek podatkowy powstał będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku komplementariusza w spółce komandytowo-akcyjnej, co będzie się wiązać z obowiązkiem opłacania zaliczek w trakcie roku podatkowego?

2013.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-623/12-3/DS
     ∟Czy w przypadku wpływu na rachunek klienta w różnych terminach kilku świadczeń o charakterze emerytalno-rentowym w jednym miesiącu, Wnioskodawca obowiązany jest uwzględnić kwotę, o której mowa w art. 32 ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych przy ustalaniu wysokości zaliczki na podatek dochodowy od pierwszego realizowanego świadczenia, a w przypadku jej niewykorzystania w całości z uwagi na wysokość świadczenia, niewykorzystaną część uwzględnić przy poborze zaliczki na podatek dochodowy od kolejnego świadczenia wypłacanego w tym samym miesiącu?

2013.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-623/12-2/DS
     ∟Czy w przypadku wpływu na rachunek klienta w różnych terminach kilku świadczeń o charakterze emerytalno-rentowym w jednym miesiącu, Wnioskodawca obowiązany jest uwzględnić kwotę, o której mowa w art. 32 ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych przy ustalaniu wysokości zaliczki na podatek dochodowy od pierwszego realizowanego świadczenia, a w przypadku jej niewykorzystania w całości z uwagi na wysokość świadczenia, niewykorzystaną część uwzględnić przy poborze zaliczki na podatek dochodowy od kolejnego świadczenia wypłacanego w tym samym miesiącu?

2013.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-339/12-4/MC
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie nowych technologii.

2013.01.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-426/12-2/JS
     ∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-684/12-4/UNR
     ∟Czy należy dokonać zmiany ustalenia proporcji przy rozliczaniu podatku naliczonego na jednoetapową, uwzględniając tylko sprzedaż opodatkowaną i zwolnioną?

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1001/12-5/MW
     ∟Czy wydatki poniesione w związku z usługami doradczymi związane z wyceną nieruchomości (potencjalnych obiektów inwestycyjnych) i obsługą prawną procesu inwestycyjnego stanowią koszt uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „ustawa o pdop”), tj. w dacie ich poniesienia bez względu na końcowy efekt („zawarcie transakcji i nabycie obiektu, czy też odstąpienie od nabycia danej nieruchomości)?

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1001/12-4/MW
     ∟Czy wydatki poniesione w związku z usługami doradczymi związane z wyceną nieruchomości (potencjalnych obiektów inwestycyjnych) i obsługą prawną procesu inwestycyjnego stanowią koszt uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „ustawa o pdop”), tj. w dacie ich poniesienia bez względu na końcowy efekt („zawarcie transakcji i nabycie obiektu, czy też odstąpienie od nabycia danej nieruchomości)?

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1460/12-2/JB
     ∟Zakres określenia momentu powstania przychodu oraz obowiązku zapłaty miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy.

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1052/12-5/MN
     ∟W zakresie: uznania, iż odpłatny wynajem świetlic wiejskich podlega opodatkowaniu VAT; prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych oraz bieżących związanych ze świetlicami wiejskimi; obowiązku naliczania podatku naliczonego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1052/12-4/MN
     ∟W zakresie: uznania, iż odpłatny wynajem świetlic wiejskich podlega opodatkowaniu VAT; prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych oraz bieżących związanych ze świetlicami wiejskimi; obowiązku naliczania podatku naliczonego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1052/12-3/MN
     ∟W zakresie: uznania, iż odpłatny wynajem świetlic wiejskich podlega opodatkowaniu VAT; prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych oraz bieżących związanych ze świetlicami wiejskimi; obowiązku naliczania podatku naliczonego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1052/12-6/MN
     ∟W zakresie: uznania, iż odpłatny wynajem świetlic wiejskich podlega opodatkowaniu VAT; prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych oraz bieżących związanych ze świetlicami wiejskimi; obowiązku naliczania podatku naliczonego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych – towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2013.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-972/13-5/AD
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-972/13-4/AD
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno zakupu towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej także jako: „współczynnik sprzedaży”), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT? 3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina ...

2013.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-832/12/MK
     ∟Jakie są zasady poboru przez płatnika zaliczek na podatek dochodowy od udzielonych pracownikom świadczeń?

233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj