Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: stawka
stawka 9205 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284
2010.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-154/10-4/KC
∟dokumentacja dostaw wewnątrzwspólnotowych
2010.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-140/10-2/AK
∟Stawka podatku VAT na sprzedaż wyrobów z ciasta kruchego – PKWiU 15.81.12
2010.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-41/10/DG
∟Opodatkowanie estrów wyższych kwasów tłuszczowych o kodzie CN 3827 90 91 przeznaczonych jako dodatki do paliw silnikowych.
2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-64/10-5/EC
∟Czy stawka 5,5% ryczałtu ewidencjonowanego jest zgodna z rodzajem wykonywania działalności gospodarczej? Wnioskodawcę interesuje stan faktyczny w latach 2004-2010
2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-363/10-2/MN
∟Zwolnienie od podatku usług restauracji elewacji i wieży zabytkowego Ratusza wykonywanych na rzecz Gminy (PKWiU 92.52.12-00.00 – „Usługi ochrony zabytków”).
2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-237/10-2/BA
∟Czy drukowanie książek i czasopism z własnych materiałów, wykonywane na zlecenie wydawców, oznaczonych stosownymi symbolami ISBN należy traktować jako świadczenie usług ze stawką 22%, czy też dostawę towarów ze stawką 0%?
2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-46/10/KO
∟Czy sprzedaż działek o numerach: 686/13, 686/16 i 686/18 zabudowanych halą nr 1 jest zwolniona z podatku VAT?
2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-36/10/ASz
∟opodatkowanie sprzedaży nieruchomości niezabudowanej.
2010.04.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-85/10/BS
∟Wysokość stawki podatku (7% czy 22%) przy sprzedaży gęsich piór.
2010.04.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-270/10-2/LK
∟1. Jaka powinna być zastosowana stawka podatku VAT dla kompleksowej usługi demontażu pokryć dachowych zawierających azbest na budynkach mieszkalnych, gospodarczych (wiatach, garażach, stodołach, oborach, altanach); użyteczności publicznej wraz z utylizacją powstałych odpadów?2. Czy Wykonawca wystawiając fakturę VAT na kompleksową usługę demontażu i utylizacji pokryć dachowych, wyszczególniające kolejne czynności tj. demontaż; utylizację powinien zastosować zarówno przy demontażu jak i utylizacji jednolitą stawkę 7% dla wszystkich rodzajów obiektów budowlanych (mieszkalnych, gospodarczych, użyteczności publicznej)?
2010.04.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2-443-72/10-2/JB
∟Stawka podatku VAT dla opłat tzw. transaction fee związanych ze sprzedażą biletów w imieniu przewoźników na przeloty krajowe i międzynarodowe
2010.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-281/10-2/JK
∟Czy cydr objęty kodem CN 2206 00, stanowi niemusujący napój fermentowany, o którym mowa w art. 96 ust. 1 pkt 2 ustawy.Wniosek ORD-IN 457 kB Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 17.03.2010 r. (data złożenia 18.03.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie kwalifikowania nabywanego cydru jako niemusującego napoju fermentowanego oraz określenia stawki podatku - jest prawidłowe.UZASADNIENIEW dniu 18.03.2010 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie kwalifikowania nabywanego cydru jako niemusującego napoju fermentowanego oraz określenia stawki podatku.W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe: Spółka planuje wprowadzić na polski rynek napój alkoholowy w postaci cydru (zgodnie z załącznikiem nr 1 poz. 16 do ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym („Ustawa”) cydr zalicza się do pozostałych napojów fermentowanych i jest objęty kodem CN 2206 00). Spółka nie będzie producentem cydru. Cydr będzie produkowany na Litwie. Wyprodukowany na Litwie cydr będzie następnie przywożony do składu podatkowego Spółki znajdującego się na terytorium Polski (tj. do browaru Spółki). Spółka będzie dokonywać zakupu cydru od podmiotu litewskiego w procedurze zawieszenia poboru akcyzy. W składzie podatkowym Spółki cydr będzie rozlewany do butelek i przygotowywany do dalszej sprzedaży. Rzeczywista objętościowa moc alkoholu etylowego w nabywanym przez Spółkę cydrze będzie wynosić około 4,5% objętości. Cały alkohol etylowy w nabywanym i rozlewanym przez Spółkę cydrze będzie pochodzić wyłącznie z procesu fermentacji soku jabłkowego. Sprzedawany przez Spółkę cydr nie będzie mieszany z innym napojem alkoholowym (np. piwem). Ponadto, cydr będzie rozlewany przez Spółkę do butelek, które to butelki nie będą zaopatrzone w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, jak również ciśnienie spowodowane zawartością dwutlenku węgla w cydrze nie będzie przekraczać 3 barów.Przy czym w opisie własnego stanowiska w sprawie Zainteresowany wskazał, iż rozlewany przez Spółkę cydr nie będzie cechował się ciśnieniem wynoszącym 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze.W związku z powyższym zadano następujące pytanie:Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego nabywany, a następnie sprzedawany przez Spółkę wyrób, tj. cydr objęty kodem CN 2206 00, stanowi niemusujący napój fermentowany, o którym mowa w art. 96 ust. 1 pkt 2 Ustawy, a w konsekwencji opodatkowany jest stawką akcyzy właściwą dla napojów fermentowanych, określoną w art. 96 ust. 4 Ustawy, wynoszącą 158,00 zł od 1 hektolitra gotowego wyrobu...Zdaniem Wnioskodawcy, nabywany i rozlewany przez Spółkę cydr jest niemusującym napojem fermentowany, o którym mowa w art. 96 ust. 1 pkt 2 Ustawy. Zgodnie z art. 96 ust. 4 Ustawy, stawka akcyzy na rozlewany przez Spółkę cydr będzie wynosić 158,00 zł od 1 hektolitra gotowego wyrobu.Zgodnie z poz. 16 załącznika nr 1 do Ustawy, cydr należy do kategorii wyrobów akcyzowych objętych kodem CN 2206 00 i opisanych jako: „Pozostałe napoje fermentowane (na przykład cydr (cidr), perry i miód pitny); mieszanki napojów fermentowanych oraz mieszanki napojów fermentowanych i napojów bezalkoholowych, gdzie indziej niewymienione ani niewyłączone”. Zgodnie z art. 96 ust. 1 Ustawy, rozróżnia się dwa rodzaje napojów fermentowanych: musujące oraz niemusujące napoje fermentowane.Zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 1 Ustawy, musującymi napojami fermentowanymi są wszelkie wyroby objęte pozycją CN 2206 00 oraz wyroby oznaczone kodami CN 2204 10, 2204 21 10, 2204 29 10 i objęte pozycją 2205, niewymienione w art. 95, które znajdują się w butelkach zaopatrzonych w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, albo cechują się ciśnieniem wynoszącym co najmniej 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze, oraz:mają rzeczywistą objętościową moc alkoholu przekraczającą 1,2% objętości, lecz nieprzekraczającą 13% objętości, albomają rzeczywistą objętościową moc alkoholu przekraczającą 13% objętości, lecz nieprzekraczającą 15% objętości,- pod warunkiem, że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji.Zgodnie zaś z art. 96 ust 1 pkt 2 Ustawy, niemusującymi napojami fermentowanymi są niebędące musującymi napojami fermentowanymi określonymi w art. 96 ust. 1 pkt 1 wszelkie wyroby objęte pozycjami CN 2204 i 2205, z wyjątkiem wyrobów określonych w art. 95 ust. 1, oraz wyroby objęte pozycją CN 2206 00, z wyjątkiem wszelkich wyrobów określonych w art. 94 ust. 1:o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 1,2% objętości, lecz nieprzekraczającej 10% objętości, alboo rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 10% objętości, lecz nieprzekraczającej 15% objętości,- pod warunkiem że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji.Rozlewany przez Spółkę cydr objęty jest kodem CN 2206 00. Zawartość alkoholu w sprzedawanym przez Spółkę cydrze będzie wynosić około 4,5%, co oznacza, że będzie mieścić się w przewidzianym w art. 96 ust. 1 pkt 2 Ustawy przedziale od 1,2% do 10% objętości alkoholu. Ponadto alkohol zawarty w rozlewanym przez Spółkę cydrze będzie w całości pochodzić z procesu fermentacji. W związku z powyższym rozlewany przez Spółkę cydr będzie spełniać wszystkie warunki wymienione w art. 96 ust 1 pkt 2 Ustawy do zakwalifikowania go do kategorii niemusujących napojów fermentowanych.Powyższe stanowisko Spółki znajduje potwierdzenie w postanowieniu w sprawie interpretacji prawa podatkowego wydanym przez Urząd Celny I w Warszawie z dnia 19 grudnia 2005 r. (sygn. 441000-PA-9100I-86/05/6882/GK). Postanowienie to zostało wydane jeszcze na gruncie obowiązywania poprzedniej ustawy o podatku akcyzowym z dnia 23 stycznia 2004 r., jednakże warunki zakwalifikowania danego wyrobu do napojów fermentowanych, określone w art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym, były analogiczne do obecnej regulacji. W postanowieniu tym Urząd stwierdził, że opisane przez podatnika wyroby (w tym cydr), jako że zostały zaklasyfikowane do kodu CN 2206 00, rzeczywista zawartość alkoholu (4,5%) zawarta w tych produktach mieści się w granicach od 1,2 do 10% objętości oraz alkohol zawarty w tych produktach pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji alkoholowej, należą do kategorii napojów fermentowanych w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym.Rozlewany przez Spółkę cydr nie będzie natomiast musującym napojem fermentowanym, gdyż nie spełnia wymogu rozlewania do butelek zaopatrzonych w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek. Ponadto rozlewany przez Spółkę cydr nie będzie cechował się ciśnieniem wynoszącym 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze. Ponadto, sprzedawany przez Spółkę cydr nie będzie piwem w rozumieniu art. 94 ust. 1 Ustawy, ponieważ do rozlewanego przez Spółkę cydru nie będzie dodawane piwo. Nie będzie również mógł być zaliczony do alkoholu etylowego, o którym mowa w art. 93 ust 1 pkt 2 Ustawy, ponieważ rzeczywista objętość alkoholu w sprzedawanym przez Spółkę cydrze nie będzie przekraczać 22% objętości. Rozlewany przez Spółkę cydr nie może być również zakwalifikowany do wyrobów pośrednich w rozumienie art. 97 ust. 1 Ustawy, ponieważ spełnia wszystkie warunki do zakwalifikowania go do kategorii niemusujących napojów fermentowanych (art. 96 ust. 1 pkt 2 Ustawy).Zgodnie z art. art. 96 ust. 4 Ustawy stawka akcyzy na napoje fermentowane wynosi 158,00 zł od 1 hektolitra gotowego wyrobu. Stawka określona w tym przepisie ma zastosowanie zarówno do musujących napojów fermentowanych, jak również do niemusujących napojów fermentowanych. Ponieważ rozlewany przez Spółkę cydr należy zaliczyć do niemusujących napojów fermentowanych, będzie podlegać stawce akcyzy określonej w art. 96 ust. 4 Ustawy.W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego uznaje się za prawidłowe. W myśl art. 92 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2009 r. Nr 3, poz. 11, ze zm.), zwanej dalej ustawą, do napojów alkoholowych w rozumieniu ustawy zalicza się alkohol etylowy, piwo, wino, napoje fermentowane oraz wyroby pośrednie.Zgodnie z art. 96 ust. 1 ustawy napojami fermentowanymi w rozumieniu ustawy są:1) musujące napoje fermentowane - wszelkie wyroby objęte pozycją CN 2206 00 oraz wyroby oznaczone kodami CN 2204 10, 2204 21 10, 2204 29 10 i objęte pozycją 2205, niewymienione w art. 95, które znajdują się w butelkach zaopatrzonych w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, albo cechują się ciśnieniem wynoszącym co najmniej 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze, oraz:mają rzeczywistą objętościową moc alkoholu przekraczającą 1,2 % objętości, lecz nienieprzekraczającą 13 % objętości, albomają rzeczywistą objętościową moc alkoholu przekraczającą 13 % objętości, lecz nienieprzekraczającą 15 % objętości- pod warunkiem że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji;2) niemusujące napoje fermentowane - niebędące musującymi napojami fermentowanymi określonymi w pkt 1 - wszelkie wyroby objęte pozycjami CN 2204 i 2205, z wyjątkiem wyrobów określonych w art. 95 ust. 1, oraz wyroby objęte pozycją CN 2206 00, z wyjątkiem wszelkich wyrobów określonych w art. 94 ust. 1:o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 1,2 % objętości, lecz nieprzekraczającej 10 % objętości, alboo rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 10 % objętości, lecz nienieprzekraczającej 15 % objętości- pod warunkiem że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji.Jednocześnie należy wskazać, iż w świetle art. 95 ust. 1 ustawy winem w rozumieniu ustawy jest:1) wino niemusujące - wszelkie wyroby objęte pozycjami CN 2204 i 2205, z wyjątkiem wina musującego określonego w pkt 2:o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 1,2 % objętości, lecz nieprzekraczającej 15 % objętości, pod warunkiem że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji, alboo rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 15 % objętości, lecz nienieprzekraczającej 18 % objętości, pod warunkiem że nie zawierają żadnych dodatków wzbogacających oraz że cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji;2) wino musujące - wszelkie wyroby oznaczone kodami CN 2204 10, 2204 21 10, 2204 29 10 oraz objęte pozycją 2205, które łącznie spełniają następujące warunki:znajdują się w butelkach zaopatrzonych w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, albo cechują się ciśnieniem wynoszącym co najmniej 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze,mają rzeczywistą objętościową moc alkoholu przekraczającą 1,2 % objętości, lecz nienieprzekraczającą 15 % objętości,cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie pochodzi wyłącznie z procesu fermentacji.Natomiast na podstawie art. 94 ust. 1 ustawy piwem w rozumieniu ustawy są wszelkie wyroby objęte pozycją CN 2203 00 oraz wszelkie wyroby zawierające mieszaninę piwa z napojami bezalkoholowymi, objęte pozycją CN 2206 00, jeżeli rzeczywista objętościowa moc alkoholu w tych wyrobach przekracza 0,5 % objętości. W świetle art. 96 ust. 1 ustawy stawka akcyzy na napoje fermentowane wynosi 158,00 zł od 1 hektolitra gotowego wyrobu.W przedmiotowym zdarzeniu przyszłym Wnioskodawca wskazuje, iż Spółka planuje wprowadzić na polski rynek napój alkoholowy w postaci cydru, który jest objęty kodem CN 2206 00. Spółka będzie dokonywać zakupu cydru od podmiotu litewskiego w procedurze zawieszenia poboru akcyzy. Rzeczywista objętościowa moc alkoholu etylowego w nabywanym przez Spółkę cydrze będzie wynosić około 4,5% objętości. Cały alkohol etylowy w nabywanym i rozlewanym przez Spółkę cydrze będzie pochodzić wyłącznie z procesu fermentacji soku jabłkowego. Sprzedawany przez Spółkę cydr nie będzie mieszany z innym napojem alkoholowym (np. piwem). Ponadto, cydr będzie rozlewany przez Spółkę do butelek, które to butelki nie będą zaopatrzone w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, jak również cydr nie będzie cechował się ciśnieniem wynoszącym 3 bary, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze.Wątpliwości Spółki sprowadzają się do ustalenia czy przedmiotowy cydr jest niemusującym napojem fermentowanym oraz określenia właściwej stawki. Z uregulowań zawartych w wyżej cyt. art. 96 ustawy wynika, że do musujących napojów fermentowanych zalicza się wyroby objęte pozycją CN 2206 00, które znajdują się w butelkach zaopatrzonych w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek albo cechują się ciśnieniem w wysokości co najmniej 3 barów, spowodowanym obecnością dwutlenku węgla w roztworze o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 1,2 % objętości, lecz nieprzekraczającej 13 % objętości albo o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 13 % objętości, lecz nieprzekraczającej 15 % objętości przy czym cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie musi pochodzić wyłącznie z procesu fermentacji.Natomiast za niemusuące napoje fermentowane uznaje się – niebędące musującymi napojami fermentowanymi - wyroby objęte pozycją CN 2206 00 z wyjątkiem piwa o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 1,2 % objętości, lecz nieprzekraczającej 10 % objętości albo o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu przekraczającej 10 % objętości, lecz nieprzekraczającej 15 % objętości przy czym cały alkohol etylowy zawarty w gotowym wyrobie musi pochodzić wyłącznie z procesu fermentacji.Zatem, mając na uwadze przedstawione wyżej przepisy stwierdzić należy, iż przedmiotowy cydr objęty kodem CN 2206 00, o rzeczywistej objętościowej mocy alkoholu etylowego około 4,5% objętości, zawierający alkohol etylowy pochodzący wyłącznie z procesu fermentacji soku jabłkowego, rozlewany przez Spółkę do butelek, które nie będą zaopatrzone w korek w kształcie grzybka, umocowany za pomocą węzłów lub spinek, jak również ciśnieniu spowodowanym zawartością dwutlenku węgla w cydrze niższym niż 3 bary należy zaliczyć do niemusujących napojów fermentowanych. W konsekwencji niniejszego cydr będący niemusującym napojem fermentowanym będzie podlegał opodatkowaniu zgodnie z art. 96 ust. 4 ustawy, tj. według stawki 158,00 zł od 1 hektolitra gotowego wyro
2010.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-23/10/JJ
∟Czy prace w kotłowni osiedlowej związane z remontami, konserwacjami, naprawami oraz pracami budowlanymi powinny być obciążone podatkiem 22% czy 7%?
2010.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-62/10-2/HW
∟Czy w związku ze sprzedażą gruntów transakcja podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w wysokości 22% czy należy skorzystać ze zwolnienia od podatku?
2010.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-216/10-2/AK
∟Czy w wyniku przedmiotowej sprzedaży Wnioskodawca stanie się podatnikiem art. 15 ustawy o VAT i tym samym czy dokonanie tej czynności będzie opodatkowane podatkiem od towarów i usług?
2010.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-22/10-2/BD
∟1) Czy nabycie przez Wnioskodawcę wierzytelności w drodze cesji wierzytelności po cenie niższej od nominalnej podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? 2) Jeśli opisana transakcja podlega opodatkowaniu podatkiem VAT, to wg jakiej stawki?3) Kiedy powstaje moment (data) obowiązku podatkowego przy zakupie wierzytelności?4) Co stanowi podstawię opodatkowania przy nabyciu wierzytelności?
2010.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-8/10-2/TW
∟Jaka jest właściwa stawka podatku akcyzowego w stosunku do wina x (dalej: wyrobu) o mocy 17%, które nie zawiera dodatków wzbogacających, a powstaje w wyniku zmieszania moszczu winnego ze spirytusem winnym (koniakiem)?
2010.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-285/10/ICz
∟Prawidłowość zastosowania zwolnienia na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1 dla usług udzielania pożyczek, świadczonych poza systemem bankowym.
2010.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-44/10/MN
∟Opłaty abonamentowe, stanowiące jeden z elementów należności za świadczone usługi w zakresie rozprowadzania wody i odprowadzania ścieków winny być opodatkowane stawką właściwą dla danej usługi, tj. 7%.
2010.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-34/10/AD
∟Sprzedaż działek podlega zwolnieniu z tytułu podatku od towarów i usług.
2010.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-33/10/AD
∟Sprzedaż działek, znajdujących się na terenach pod zabudowę (inwestycje), podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-129/10-2/LK
∟stawka podatku przy sprzedaży wyrobów medycznych (samoprzylepne torebki do sterylizacji i rękawy do sterylizacji przyrządów dentystycznych) importowanych z kraju trzeciego
2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-10/10/PK
∟Czy wykorzystywanie przez spółkę barwionego oleju napędowego przeznaczonego do celów opałowych o kodzie CN 27101945 i gęstości określonej wart. 89 ust. 1 pkt 10 ppkt a ustawy o podatku akcyzowym, do ogrzewania powierzchni magazynowych za pomocą ww. agregatów uprawnia spółkę do korzystania ze stawki określonej wart. 89 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym?
2010.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-95/10-2/KC
∟brak obowiązku wykazywania w deklaracji podatkowej wyrobów opodatkowanych stawka zerową oraz informacji o wyrobach akcyzowych w składzie podatkowym
2010.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-137/10-6/AK
∟1. Czy w związku z wniesieniem aportu w postaci własności nieruchomości niezabudowanej do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością powstanie obowiązek zapłaty podatku od towarów i usług w wysokości 22%, a jeżeli tak to od jakiej wartości, od wartości nominalnej obejmowanych udziałów czy od wartości netto nieruchomości?2. Czy wycena aportu, wnoszonego do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w zakresie podatku VAT następuje wg wartości nieruchomości netto czy brutto?3. Czy jeżeli wycena aportu wnoszonego do spółki następuje według wartości netto, obowiązek zapłaty podatku VAT obciąża spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością?
2010.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-137/10-5/AK
∟1. Czy w związku z wniesieniem aportu w postaci własności nieruchomości niezabudowanej do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością powstanie obowiązek zapłaty podatku od towarów i usług w wysokości 22%, a jeżeli tak to od jakiej wartości, od wartości nominalnej obejmowanych udziałów czy od wartości netto nieruchomości?2. Czy wycena aportu, wnoszonego do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w zakresie podatku VAT następuje wg wartości nieruchomości netto czy brutto?3. Czy jeżeli wycena aportu wnoszonego do spółki następuje według wartości netto, obowiązek zapłaty podatku VAT obciąża spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością?
2010.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-137/10-4/AK
∟1. Czy w związku z wniesieniem aportu w postaci własności nieruchomości niezabudowanej do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością powstanie obowiązek zapłaty podatku od towarów i usług w wysokości 22%, a jeżeli tak to od jakiej wartości, od wartości nominalnej obejmowanych udziałów czy od wartości netto nieruchomości?2. Czy wycena aportu, wnoszonego do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w zakresie podatku VAT następuje wg wartości nieruchomości netto czy brutto?3. Czy jeżeli wycena aportu wnoszonego do spółki następuje według wartości netto, obowiązek zapłaty podatku VAT obciąża spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością?
2010.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-4/10/MS
∟Dot. podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności wniesienia aportem nieruchomości.
2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-973/09/PH
∟Jaką stawkę podatku VAT należy zastosować przy sprzedaży określonych w punktach 1-4 stanu faktycznego budynków i budowli?”
2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-97/10/PH
∟„Jaką stawkę podatku VAT należy zastosować przy sprzedaży określonych w punktach 5-7 stanu faktycznego pozostałych składników majątkowych - środków technicznych?”
264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.