Skorowidz tematyczny interpretacji
podatkowych

 

Podatek od towarów i usług → Podstawa opodatkowania 11185 / 481753  │  wszystkie tematy

273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-78/08/JK
     ∟ Podstawą opodatkowania przy częściowo odpłatnym przekazaniu towaru (infrastruktury) jest kwota wynikająca z zawartej umowy.

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-71/08/JK
     ∟ Zwolnieniu z opodatkowania podlega lokal mieszkalny, adaptowany z pomieszczenia na strychu oraz oddania w użytkowanie wieczyste udziału w nieruchomości gruntowej (lokal mieszkalny został wcześniej zasiedlony).

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-788/07-4/PS
     ∟ Obrotem jest kwota należna z tytułu sprzedaży, pomniejszona o kwotę należnego podatku. Kwota należna obejmuje całość świadczenia należnego od nabywcy. Zgodnie natomiast z przepisem ust. 4 obrót zmniejsza się o kwoty udokumentowanych, prawnie dopuszczalnych i obowiązkowych rabatów (bonifikat, opustów, uznanych reklamacji i skont) i o wartość zwróconych towarów, zwróconych kwot nienależnych w rozumieniu przepisów o cenach oraz zwróconych kwot dotacji, subwencji i innych dopłat o podobnym charakterze, a także kwot wynikających z dokonanych korekt faktur. W opisanym stanie faktycznym Spółka przyznaje nabywcom rabaty, o których mowa w art. 29 ust. 4 w/w ustawy. Tym samym w przypadku spełnienia warunków opisanych w regulaminie promocji kwota należna od nabywcy ulega zmniejszeniu do 1,22 zł. Zatem obrót wynosi 1 zł (kwota należna od nabywcy pomniejszona o podatek należny – przy zastosowaniu stawki podatku 22%)

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-56/08/RS
     ∟ Czy w przypadku wystawiania faktur korygujących do faktur VAT wystawionych z tytułu nielegalnego poboru energii elektrycznej Spółka będzie mogła obniżyć kwotę podatku należnego w rozliczeniu za miesiąc, w którym wystawi daną fakturę korygującą, czy dopiero w rozliczeniu za miesiąc, w którym otrzyma potwierdzenie odbioru faktury korygującej przez nabywcę?

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-86/08-4/EWW
     ∟ Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów oraz dokumentacja ww. nabycia.

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-154/08/ICz
     ∟ Czy kwota przyznanego bonusa podlega opodatkowaniu oraz czy powinna być udokumentowana fakturą VAT wystawioną przez dealera dla dostawcy.

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-487/08-2/AP
     ∟ Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach dokumentujących te premie

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-357/08-2/AP
     ∟ Zachowanie Wnioskodawcy polegające na osiągnięciu określonego w umowie obrotu w określonym czasie oraz terminowym regulowaniu płatności należy uznać za świadczenie usług zgodnie z cyt. art. 8 ust. 1 ustawy i opodatkować podatkiem od towarów i usług na zasadach ogólnych, tj. wg stawki 22% zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy. Ponadto, zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy podatnicy, o których mowa w art. 15, są obowiązani wystawić fakturę stwierdzającą w szczególności dokonanie sprzedaży, datę dokonania sprzedaży, cenę jednostkową bez podatku, podstawę opodatkowania, stawkę i kwotę podatku, kwotę należności oraz dane dotyczące podatnika i nabywcy, z zastrzeżeniem ust. 2, 4 i 5 oraz art. 119 ust. 10 i art. 120 ust. 16. W związku z powyższym w przedmiotowej sprawie otrzymane premie pieniężne są w rozumieniu przepisów ustawy odpłatnym świadczeniem usług i podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT na zasadach ogólnych oraz winny być udokumentowane fakturą. Należy zaznaczyć, że wypłata ta nie stanowi, po stronie kontrahentów Wnioskodawcy, jako wypłacających premię, czynności skutkującej powstaniem obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług. Obowiązek ten powstaje natomiast po stronie podmiotu otrzymującego premię

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-183/08/DM
     ∟ Jaką stawkę podatku zastosować przy sprzedaży budynku mieszkalnego wraz z gruntem, instalacjami technicznymi, ogrodzeniem i podjazdem do budynku?

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-64/08/ICz
     ∟ Opodatkowanie, otrzymanej od kontrahenta z Niemiec, premii pieniężnej.

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-134/08/ICz
     ∟ Opodatkowanie premii pieniężnej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących świadczenie ww. usług.

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-91/08/AS
     ∟ Podstawa opodatkowania w przypadku przeniesienia odrębnej własności lokalu na rzecz członka, któremu przysługuje lokatorskie prawo do lokalu ustanowione dla niego po dniu 30 kwietnia 2004r., ale w ogóle ustanowione przed dniem 1 maja 2004r..

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-90/08/AS
     ∟ Zwolnienie dla czynności przekształcenia lokatorskiego prawa na własnościowe lub ustanowienie odrębnej własności.

2008.04.22 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PV-IV/4407/14-4a/08/MK
     ∟ Interpretacje podatkowe   Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnatura1401/PV-IV/4407/14-4a/08/MKData2008.04.22AutorIzba Skarbowa w WarszawieTematPodatek od towarów i usług --> Podstawa opodatkowania --> Podstawa opodatkowaniaSłowa kluczowedotacjaobrótpodstawa opodatkowaniasubwencjaPytanie podatnikaCzy wypłacana przez Stronę premia pieniężna, dotacja, subwencja lub inna dopłata o podobnym charakterze mająca motywować rolników do dostarczania większej ilości produktów rolnych i usług rolniczych, którą można przyporządkować do konkretnych dostaw lub usług rolniczych będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? DECYZJA Na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.), w związku z art. 4 ust. 2 i art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2006r., Nr 217, poz. 1590), po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 06.02.2008r. na postanowienie Naczelnika Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa – Śródmieście z dnia 27.09.2007r. nr 1449/1BV/443/123/07/MDP w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, postanawia:- odmówić zmiany postanowienia organu pierwszej instancji. UZASADNIENIE W dniu 29.06.2007r. wpłynął do Naczelnika Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa - Śródmieście wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Ze stanu faktycznego wynikało, że Strona jest podatnikiem podatku od towarów i usług, rolnikiem ryczałtowym, nie ma obowiązku rejestrować się jako podatnik podatku od towarów i usług czynny i może korzystać ze zwolnienia od tego podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.), dalej ustawa o podatku od towarów i usług. Po przekroczeniu określonego obrotu, Strona zostanie zmuszona do zarejestrowania się jako podatnik podatku od towarów i usług czynny, jeśli zaś nie przekroczy obrotu uprawniającego do bycia rolnikiem, sama będzie również mogła zadecydować o zarejestrowaniu się jako podatnik podatku od towarów i usług czynny. Wnioskodawca zawrze umowy z dostawcami żywca (rolnikami ryczałtowymi), w których zobowiąże się do wypłacania premii pieniężnej. Premie te mają motywować rolników do dostarczania większej ilości produktów rolnych oraz lepszej jakości usług. Zgodnie z umowami premie będzie można przyporządkować do konkretnych dostaw lub usług rolniczych, gdyż zasady ich wypłacania opierać się będą na szczegółowej identyfikacji poszczególnych dostaw lub usług. Podatnik stwierdził, że wartość premii pieniężnych, dotacji, subwencji i innych dopłat o podobnym charakterze należy uwzględnić w rozliczeniach dostaw towarów, z którymi są one związane. Dalej wskazano, że premie związane z konkretnymi dostawami żywca stanowią element kwoty należnej z tytułu danej dostawy lub usługi, więc ich wartość należy uwzględnić przy wyliczaniu zryczałtowanego zwrotu podatku przysługującego rolnikowi z tytułu wykonanej dostawy produktów rolnych. W razie wypłacenia premii powinno się dokonać korekty wystawionej faktury VAT-RR, w celu doprowadzenia do zgodności dokonanych rozliczeń z rzeczywistym przebiegiem zdarzeń gospodarczych. W powyższym piśmie wystąpiono z pytaniem czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług premia pieniężna, dotacja, subwencja i inna dopłata o podobnym charakterze wypłacona rolnikowi ryczałtowemu. Postanowieniem z dnia 27.09.2007r. nr 1449/1BV/443/123/07/MDP Naczelnik Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa - Śródmieście uznał stanowisko przedstawione we wniosku za prawidłowe. Organ pierwszej instancji wskazał, iż zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, podstawą opodatkowania jest obrót (...). Obrotem jest kwota należna z tytułu sprzedaży, pomniejszona o kwotę należnego podatku. Kwota należna obejmuje całość świadczenia należnego od nabywcy. Obrót zwiększa się o otrzymane dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze mające bezpośredni wpływ na cenę (kwotę należną) towarów dostarczanych lub usług świadczonych przez podatnika, pomniejszone o kwotę należnego podatku. W świetle powyższego, podstawa opodatkowania obejmuje wszystko, co stanowi wynagrodzenie za dostarczone towary i wykonane usługi, otrzymane przez dostawcę (świadczącego) od nabywcy, klienta lub osoby trzeciej. Naczelnik Urzędu potwierdził stanowisko podatnika wskazując, że podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jedynie te dotacje, subwencje lub inne dopłaty o podobnym charakterze, które mają bezpośredni związek z dostawą towarów lub świadczeniem usług. Wskazano ponadto, że w myśl art. 19 ust. 21 ustawy o podatku od towarów usług, obowiązek podatkowy z tytułu należnych na podstawie odrębnych przepisów dotacji, subwencji i innych dopłat o podobnym charakterze powstaje z chwilą uznania rachunku bankowego podatnika. W dniu 05.10.2007r. złożono wniosek o uzupełnienie ww. postanowienia z dnia 27.09.2007r. poprzez odniesienie się do wszystkich kwestii przedstawionych we wniosku o udzielenie interpretacji. Postanowieniem z dnia 09.01.2008r. nr 1449/1BV/448/05/08/MDP Naczelnik Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa – Śródmieście odmówił uwzględnienia ww. wniosku Strony. Na postanowienie Naczelnika Trzeciego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście z dnia 27.09.2007r. nr 1449/1BV/443/123/07/MDP, pismem z dnia 06.02.2008r., Strona złożyła zażalenie zarzucając naruszenie: art. 14a § 3, art. 120, art. 121 § 1, art. 122, art. 125 § 1-2, art. 139 § 1-2, art. 140 § 1, art. 217 § 1 pkt 5 i art. 217 § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.), dalej ustawa Ordynacja podatkowa. Strona zarzuca organowi pierwszej instancji, iż odpowiedział jedynie na pytanie zawarte we wniosku o interpretację i odniósł się wyłącznie do podstawy opodatkowania określonej w art. 29 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług oraz do powstania obowiązku podatkowego określonego w art. 19 ust. 21 ww. ustawy. Natomiast z uwagi na treść art. 14a § 3 ustawy Ordynacja podatkowa, interpretacja powinna zawierać ocenę całego stanowiska pytającego bez wyjątku, a organ podatkowy nie może ograniczać się jedynie do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie we wniosku lub tylko do konkretnych fragmentów wniosku. Tym samym Naczelnik Urzędu powinien dokonać całości oceny stanowiska pytającego, a nie jego części i nic nie może ograniczać organu podatkowego w tych kwestiach. Po analizie stanu faktycznego przedstawionego we wniosku oraz zarzutów podniesionych w zażaleniu, Dyrektor Izby Skarbowej zważył, co następuje: Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług opodatkowaniu tym podatkiem podlega m.in. odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju. Przez dostawę towarów, o której mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, rozumie się przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel (art. 7 ust. 1 ww. ustawy). Zgodnie zaś z art. 8 ustawy o podatku od towarów i usług, przez świadczenie usług rozumie się każde świadczenie na rzecz osoby fizycznej, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, które nie stanowi dostawy towarów. Z kolei stosownie do art. 29 ust. 1 ww. ustawy podstawą opodatkowania jest obrót, z zastrzeżeniem ust. 2 – 22, art. 30 – 32, art. 119 oraz art. 120 ust. 4 i 5. Obrotem jest kwota należna z tytułu sprzedaży, pomniejszona o kwotę podatku należnego. Kwota należna obejmuje całość świadczenia należnego od nabywcy. Obrót zwiększa się o otrzymane dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze mające bezpośredni wpływ na cenę (kwotę należną) towarów dostarczanych lub usług świadczonych przez podatnika, pomniejszone o kwotę należnego podatku. Dotacje zwiększają zatem podstawę opodatkowania podatkiem od towarów i usług wyłącznie w przypadku, gdy mają charakter przedmiotowy dla podatnika, gdy dotyczą dofinansowania do ceny określonego towaru lub usługi, gdyż tylko wtedy można stwierdzić, że dotacja stanowi element wynagrodzenia podatnika. Bez istnienia związku otrzymanej dotacji z konkretną dostawą towarów lub świadczeniem konkretnej usługi nie można mówić o podstawie jej opodatkowania. W świetle opisanego stanu faktycznego, organ odwoławczy stwierdza, iż wypłacana przez Stronę premia pieniężna, dotacja, subwencja lub inna dopłata o podobnym charakterze mająca motywować rolników do dostarczania większej ilości produktów rolnych i usług rolniczych, którą można przyporządkować do konkretnych dostaw lub usług rolniczych będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Zatem prawidłowe jest stanowisko pytającego uznającego, że wartość tych premii należy uwzględnić przy rozliczaniu na gruncie podatku od towarów i usług czynności dostawy towarów, z tytułu której premia pieniężna przysługuje. Premie związane z konkretnymi dostawami żywca stanowią również element kwoty należnej z tytułu danej dostawy lub usługi. Dlatego też w ocenie Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie organ pierwszej instancji prawidłowo potwierdził stanowisko wnioskodawcy wskazując na obowiązek opodatkowania przedmiotowych premii oraz na termin powstania obowiązku podatkowego z tytułu ich wypłaty. Odnosząc się do zarzutów Strony naruszenia art. 14a § 3 ustawy Ordynacja podatkowa, poprzez udzielenie jedynie odpowiedzi na postawione pytanie, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie nie zgadza się z poglądem podatnika. Organ pierwszej instancji prawidłowo odniósł się do zadanego przez Stronę pytania oraz wyczerpująco ustosunkował się do przedstawionych we wniosku problemów. Wskazać bowiem należy, że odpowiedź organu działającego w trybie art. 14a-14e ustawy Ordynacja podatkowa ma być tak sformułowana, ażeby podatnik uzyskał informację co do trafności jego stanowiska, a ewentualna interpretacja organów ma wyjaśnić, jaki przepis, znajdzie zastosowanie w jego indywidualnej sprawie. Przy czym organ nie ma obowiązku ustosunkowania się do wszystkich wymienionych we wniosku przepisów. Jego zadaniem jest udzielenie odpowiedzi, która pozwoli podatnikowi na wypełnienie ciążących na nim obowiązków nałożonych przez prawo podatkowe. Taka odpowiedź została natomiast zawarta w skarżonym postanowieniu. Odnosząc się natomiast do zarzutów Strony dotyczących naruszenia przepisów normujących postępowanie dowodowe, tj. art. 120, art. 121 § 1, art. 122, art. 125 § 1-2 ustawy Ordynacja podatkowa podnieść należy, iż organy podatkowe w przypadku postępowania podatkowego dotyczącego interpretacji przepisów prawa podatkowego nie prowadzą postępowania wyjaśniającego. Specyfika regulacji dotyczących interpretacji przepisów prawa podatkowego wprost wyklucza stosowanie niektórych przepisów tego działu Ordynacji podatkowej, np. przepisów regulujących postępowanie dowodowe, wyjaśniające. Ponadto należy również podkreślić, że nie doszło także do naruszenia art. 139 § 1 i art. 140 § 1 ustawy Ordynacja podatkowa, które nie miały zastosowania w przedmiotowym przypadku, gdyż terminy wydawania interpretacji wynikają z art. 14b § 3 i § 4 ustawy Ordynacja podatkowa. Końcowo wyjaśnienia wymaga, że na mocy art. 1 pkt 6 w związku z art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2006r., nr 217, poz. 1590), od 1 lipca 2007r. obowiązują nowe zasady udzielania interpretacji w indywidualnych sprawach. Jednakże jak stanowi przepis art. 4 ust. 2 ww. ustawy zmieniającej, w sprawach zmiany lub uchylenia pisemnych interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnych sprawach wydanych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, stosuje się przepisy ustawy zmienianej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy, z tym że wygasają one z mocy prawa w razie zmiany przepisów, które były przedmiotem interpretacji. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. Decyzja niniejsza jest ostateczna w administracyjnym toku instancji.

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-124/08/AL
     ∟ Opodatkowanie usług zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania płatnościami w walutach obcych a także uwzględnienie odsetek płaconych w ramach tych usług przy kalkulacji współczynnika zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług.

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-115A/08/MS
     ∟ Jaką stawkę VAT należy zastosowć do przekształcenia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu w prawo odrębnej własności lokalu?

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-115B/08/MS
     ∟ Jaką stawkę VAT należy zastosowć do przekształcenia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu w prawo odrębnej własności lokalu?

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-85/08-2/SJ
     ∟ Otrzymana premia pieniężna stanowi rodzaj wynagrodzenia dla kontrahentów za świadczone usługi na rzecz wnioskodawcy.

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-256/08-2/AS
     ∟ opodatkowanie premii pieniężnych oraz prowizji z tytułu pozyskania klienta

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-52/08/ASz
     ∟ opodatkowanie dotacji otrzymywanych od 1 maja 2004r. od gmin na realizację zadań określonych w § 7 Statutu Związku.

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-323/08-2/AS
     ∟ opodatkowanie bonusów

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-106/08-2/TK
     ∟ Czy sprzedaż prawa użytkowania wieczystego przedmiotowej działki wraz z przeniesieniem nieodpłatnym własności budynków stanowiących odrębny od gruntu przedmiot własności, będących nakładami PXX S.A. – winna być zwolniona z opodatkowania podatkiem od towarów i usług na mocy art. 43 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.)?

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-60/08/AP
     ∟ Opodatkowanie premii pieniężnych otrzymanych od osiągniętego obrotu.

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-71A/08/MN
     ∟ Ustanowienie na rzecz członka odrębnej własności nie podlega opodatkowaniu, jeżeli pełen wkład budowlany został wniesiony przed tym ustanowieniem (nie wystąpi podstawa opodatkowania).

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-71B/08/MN
     ∟ Przeniesienie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego lub lokalu o innym przeznaczeniu na odrębną własność nie podlega opodatkowaniu, jeżeli pełen wkład budowlany został wniesiony przed tym ustanowieniem (nie wystąpi podstawa opodatkowania).

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-50/08/AD
     ∟ Czy premie handlowe otrzymane za osiągnięcie określonego poziomu obrotu, nie uznawane jako wynagrodzenie za świadczone usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy powinny być udokumentowane notą księgową, a nie fakturą VAT?

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-329/08-2/AP
     ∟ Czy przychód osiągnięty z tytułu realizacji inwestycji należy uwzględnić w obrocie przy ustalaniu struktury sprzedaży za 2007 r. w celu obliczenia wskaźnika proporcji do odliczenia podatku VAT naliczonego?

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-112/08/LSz
     ∟ Opodatkowanie podatkiem VAT udzielanej premii pieniężnej.

2008.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-39/08/RSz
     ∟ rozliczenie otrzymywanej prowizji z tytułu zrealizowanych zakupów węgla w oparciu o noty księgowe

2008.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-401/08-2/JB
     ∟ Otrzymana od kontrahenta faktura korygująca, w związku ze zwrotem towarów, podstawą do zmniejszenia wartości wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w rozliczeniu za okres, w którym Podatnik otrzymał fakturę od dostawcy

273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293



Ok. 95% interpretacji zawartych w bazie epodatnik.pl zostało przyporządkowanych do wyżej wymienionych kategorii tematycznych.

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj