Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: świadczenie usług
świadczenie usług 14114 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-587/08-6/KCH
∟Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stoi na stanowisku, iż wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wykazanego w fakturach za odpłatne świadczenie usług, pod warunkiem jednakże, że zakup tych usług może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ponadto, z przepisu art. 88 ust 3a pkt 2 ustawy, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2008r., wynika, iż nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku. Zdaniem tutejszego organu cytowany przepis nie znajduje w przedstawionym stanie faktycznym zastosowania, gdyż prawo do podatku naliczonego wynika przede wszystkim z zastosowania przepisów art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, zaś opodatkowanie świadczonej usługi następuje zgodnie z art. 5 ustawy
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-587/08-5/KCH
∟Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stoi na stanowisku, iż wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wykazanego w fakturach za odpłatne świadczenie usług, pod warunkiem jednakże, że zakup tych usług może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ponadto, z przepisu art. 88 ust 3a pkt 2 ustawy, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2008r., wynika, iż nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku. Zdaniem tutejszego organu cytowany przepis nie znajduje w przedstawionym stanie faktycznym zastosowania, gdyż prawo do podatku naliczonego wynika przede wszystkim z zastosowania przepisów art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, zaś opodatkowanie świadczonej usługi następuje zgodnie z art. 5 ustawy
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-587/08-4/KCH
∟Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stoi na stanowisku, iż wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wykazanego w fakturach za odpłatne świadczenie usług, pod warunkiem jednakże, że zakup tych usług może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ponadto, z przepisu art. 88 ust 3a pkt 2 ustawy, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2008r., wynika, iż nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku. Zdaniem tutejszego organu cytowany przepis nie znajduje w przedstawionym stanie faktycznym zastosowania, gdyż prawo do podatku naliczonego wynika przede wszystkim z zastosowania przepisów art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, zaś opodatkowanie świadczonej usługi następuje zgodnie z art. 5 ustawy
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-587/08-3/KCH
∟Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stoi na stanowisku, iż wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wykazanego w fakturach za odpłatne świadczenie usług, pod warunkiem jednakże, że zakup tych usług może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ponadto, z przepisu art. 88 ust 3a pkt 2 ustawy, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2008r., wynika, iż nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku. Zdaniem tutejszego organu cytowany przepis nie znajduje w przedstawionym stanie faktycznym zastosowania, gdyż prawo do podatku naliczonego wynika przede wszystkim z zastosowania przepisów art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, zaś opodatkowanie świadczonej usługi następuje zgodnie z art. 5 ustawy
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-587/08-2/KCH
∟wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wykazanego w fakturach za odpłatne świadczenie usług, pod warunkiem jednakże, że zakup tych usług może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ponadto, z przepisu art. 88 ust 3a pkt 2 ustawy, który obowiązuje od dnia 1 stycznia 2008r., wynika, iż nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne w przypadku gdy transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu albo jest zwolniona od podatku. Zdaniem tutejszego organu cytowany przepis nie znajduje w przedstawionym stanie faktycznym zastosowania, gdyż prawo do podatku naliczonego wynika przede wszystkim z zastosowania przepisów art. 86 ustawy o podatku od towarów i usług, zaś opodatkowanie świadczonej usługi następuje zgodnie z art. 5 ustawy
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-555/08-2/AS
∟Czy w przypadku otrzymania przez Spółkę faktury wystawionej przez dystrybutora, dokumentującej przyznaną premię pieniężną, Spółka jest uprawniona do odliczenia VAT naliczonego wynikającego z tej faktury?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-509/08-3/MK
∟Czy Spółka w roku 2007 prawidłowo realizowała faktury wystawiane przez X Sp. z o.o. traktując je jako faktury wystawione za usługi świadczone przez odbiorcę na rzecz Spółki? Czy od 1 stycznia 2008r. spółka ma prawo do odliczenia podatku VAT wykazanego na wspomnianych fakturach?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-448/08-2/AS
∟opodatkowanie rabatów
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-409/08-4/MS
∟Wypłacane przez wnioskodawcę premie stanowią wynagrodzenie za określone zachowanie należy potraktować na gruncie przepisów ustawy o VAT jako świadczenie usług podlegającej opodatkowaniu
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-401/08-2/AZ
∟dot. podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-236/08-3/EN
∟Opodatkowanie premii pieniężnych podatkiem od towarów i usług.
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-267/08-4/HW
∟Miejsce świadczenia oraz stawka podatku VAT w związku ze świadczeniem usług badawczo – rozwojowych.
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-447/08/BM
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących przyznane kontrahentom premie pieniężne w sytuacji gdy premie pieniężne podlegają opodatkowaniu tym podatkiem
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-389/08/JCi
∟Czy w przytoczonym stanie faktycznym ma miejsce świadczenie usług pomiędzy „X” (świadczącym) a Spółką (beneficjentem świadczenia), z tytułu którego wynagrodzeniem jest premia wypłacana przez Wnioskodawcę, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca jest uprawniony do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez „X” w celu udokumentowania usługi świadczonej w zamian za przyznaną premię, na zasadach ogólnych przewidzianych w ustawie o VAT, z pominięciem przepisu art. 88 ust. 3a pkt 2 ustawy o VAT?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-268/08/EJ
∟Otrzymanie premii pieniężnej podlega opodatkowaniu na zasadach ogólnych i winno być udokumentowane wystawieniem faktury przez świadczącego usługę.
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-235/08/BM
∟opodatkowania świadczenia usług, z tytułu których wynagrodzeniem jest premia pieniężna oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez kontrahenta w celu udokumentowania usługi w zamian za przyznaną premię pieniężną
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-220/08/BM
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących przyznane kontrahentom premie pieniężne w sytuacji gdy premie pieniężne podlegają opodatkowaniu tym podatkiem
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-214/08/BM
∟opodatkowania świadczenia usług, z tytułu których wynagrodzeniem jest premia pieniężna oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez kontrahenta w celu udokumentowania usługi w zamian za przyznaną premię pieniężną
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-211/08/UH
∟W jaki sposób od dnia 1 stycznia 2008r. następuje rozliczenie premii pieniężnych należnych kontrahentom za realizację określonego poziomu zakupów?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-769/08/EA
∟Zwolnienie z opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych na rzecz Urzędu Miasta Rz. i Gminy B.
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-368/08/EA
∟Zwolnienie z opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych na rzecz jednostki budżetowej.
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-214/08/AJ
∟Czy Wnioskodawca prawidłowo dokumentuje otrzymany „rabat” fakturą VAT i stosuje stawkę podatku w wysokości 22%, którą to stawkę kwestionuje unijny partner?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-228/08/AP
∟Czy Wnioskodawca, jako nabywca towarów i otrzymujący premie pieniężne wykonuje czynności opodatkowane podatkiem od towarów i usług i czy powinien wystawić faktury VAT ze stawką 22%, czy też wystarczającym jest udokumentowanie zdarzenia notą księgową uznaniową przez stronę dostawcy?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-227/08/AP
∟Czy w przypadku otrzymania od nabywcy – kontrahenta faktury VAT ze stawką 22% za powyższe czynności przysługuje Wnioskodawcy prawo odliczenia tak wykazanego na fakturze podatku VAT?
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-697/08-2/IZ
∟Usługi marketingowe okolicznościowe, świadczone przez Spółkę, stanowią usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i podlegają opodatkowaniu podstawową stawką podatku VAT w wysokości 22% i winny być dokumentowane fakturą VAT, zgodnie z art. 106 ust. 1 cyt. ustawy.
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-696/08-2/IZ
∟Usługi marketingowe okolicznościowe, świadczone przez Spółkę, stanowią usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i podlegają opodatkowaniu podstawową stawką podatku VAT w wysokości 22% i winny być dokumentowane fakturą VAT, zgodnie z art. 106 ust. 1 cyt. ustawy
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-464/08-2/BS
∟Dotyczy opodatkowania i dokumentowania premii pieniężnych
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-424/08-5/BS
∟Dotyczy dokumentowania premii pieniężnych fakturami VAT oraz prawa odbiorcy tych faktur do odliczenia podatku naliczonego z tych faktur
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-382/08-4/IZ
∟Czy premie pieniężne od obrotu wypłacane przez dostawców towarów podlegają opodatkowaniu podatkiem na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług?
2008.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-275/08-2/ISN
∟Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego w świetle art. 88 ust. 3a pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług.
405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.