Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: świadczenie usług

 

świadczenie usług 14114 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423

2008.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-507/08/RSz
     ∟prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej wypłacone premie pieniężne

2008.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-187/08/RSz
     ∟uznania opisanych zdarzeń jako świadczenie usług i rozliczanie tych zdarzeń na podstawie not księgowych

2008.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-167/08/UH
     ∟1) Czy podmiot otrzymujący dostawy i dokonujący za te dostawy płatności dokonuje jednocześnie opodatkowanej usługi na rzecz dostawcy (w rozumieniu przepisu art. 8 ust. 1 ustawy VAT), za którą to usługę otrzymuje wynagrodzenie i w związku z otrzymaną premia zobowiązany jest wystawić fakturę VAT zawierającą stosowny podatek VAT? 2) Czy wykonanie zobowiązania zapłaty nie stanowi odrębnej usługi, a otrzymana premia finansowa nie stanowi wynagrodzenia za „usługę” dokonywania zakupów i regulowania płatności w terminie, w związku z czym otrzymanie premii finansowej nie wymaga dokumentowania jej fakturą VAT, gdyż otrzymanie (czy przekazanie) premii finansowej nie stanowi czynności opodatkowanej podatkiem VAT? 3) Czy sam fakt obliczania premii finansowej od kwot wynikających z wystawionych przez dostawcę faktur (od sumy tych kwot) oznacza, że premia finansowa stanowi rabat, pomimo tego, że strony umowy nie przewidziały rabatu?

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-643/08-3/KCH
     ∟Sytuacji, gdy podatek naliczony będzie wykorzystywany do wykonywania czynności opodatkowanych, o których mowa w art. 5 ustawy, wnioskodawca nabędzie prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony. Zatem stanowisko wnioskodawcy odnośnie całkowitego odliczenia podatku naliczonego jest nieprawidłowe, z uwagi na fakt, iż obowiązek z tytułu wewnątrzwspólnotwego nabycia towarów powstanie dopiero po ustaniu okoliczności, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 6 ustawy.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-643/08-2/KCH
     ∟Organ uznaje stanowisko Spółki przedstawione we wniosku za nieprawidłowe, z uwagi na fakt, iż strona w świetle art. 109 ust. 9 ustawy o podatku od towarów i usług jest obowiązana do prowadzenia ewidencji, jednakże informuje, iż w zaistniałym stanie faktycznym będzie miał zastosowanie przepis art. 12 ust. 2 cytowanej ustawy. Ponadto wyjaśnić należy, iż żaden przepis ustawy nie uzależnia powstania obowiązku podatkowego, w odniesieniu do świadczenia usług, od prowadzonej przez podatnika ewidencji. Jej brak pociąga za sobą sankcje określone w ustawie, ale nie decyduje o powstaniu obowiązku podatkowego.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-609/08-3/MK
     ∟Czy w zaistniałym stanie faktycznym „premia pieniężna” stanowiąca wynagrodzenie należne Zamawiającemu w zamian za realizację określonych działań oraz usługi promocyjne i marketingowe, definiowane w opisie zaistniałego stanu faktycznego jako „zarządzanie budżetem marketingowym” i „usługa Metro Link”, których wartości wyliczane są w sposób procentowy od wielkości zrealizowanego obrotu, stanowią czynność opodatkowaną podatkiem VAT w rozumieniu art. 8 ust. 1 Ustawy o VAT, a w konsekwencji, czy naliczony od tej czynności podatek VAT podlega w naszej Spółce odliczeniu?

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-411/08-3/AZ
     ∟dot. podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług związanych ze sportem i rekreacją,

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-392/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług.Jak wynika z ust. 4 cytowanego art. 27 ustawy o VAT, przepis ust. 3 stosuje się m.in. do usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych łącznie z reasekuracją, z wyjątkiem wynajmu sejfów przez banki. W związku z powyższym, usługi pośrednictwa finansowego świadczone przez Spółkę na rzecz Usługobiorców niemieckich powinny podlegać opodatkowaniu VAT w Niemczech.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-391/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe.Jak wynika z ust. 4 cytowanego art. 27 ustawy o VAT, przepis ust. 3 stosuje się m.in. do usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych łącznie z reasekuracją, z wyjątkiem wynajmu sejfów przez banki. W związku z powyższym, usługi pośrednictwa finansowego świadczone przez Spółkę na rzecz Usługobiorców niemieckich powinny podlegać opodatkowaniu VAT w Niemczech.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-389/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe.Jak wynika z ust. 4 cytowanego art. 27 ustawy o VAT, przepis ust. 3 stosuje się m.in. do usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych łącznie z reasekuracją, z wyjątkiem wynajmu sejfów przez banki. W związku z powyższym, usługi pośrednictwa finansowego świadczone przez Spółkę na rzecz Usługobiorców niemieckich powinny podlegać opodatkowaniu VAT w Niemczech.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-388/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe. Jak wynika z ust. 4 cytowanego art. 27 ustawy o VAT, przepis ust. 3 stosuje się m.in. do usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych łącznie z reasekuracją, z wyjątkiem wynajmu sejfów przez banki. W związku z powyższym, usługi pośrednictwa finansowego świadczone przez Spółkę na rzecz Usługobiorców niemieckich powinny podlegać opodatkowaniu VAT w Niemczech.

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-386/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-385/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-383/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-382/08-4/PW
     ∟W związku z powyższym w/w usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-381/08-4/PW
     ∟usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-380/08-4/PW
     ∟Usługi traktować należy jako usługi pośrednictwa finansowego, które podlegają zwolnieniu z podatku od towarów i usług. Tak więc stanowisko Spółki odnośnie opodatkowania świadczonych usług na rzecz polskich podatników uznaje się za prawidłowe

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-695/08-2/JB
     ∟Świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określone jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o Vat i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawą 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-694/08-2/JB
     ∟Świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określone jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o Vat i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawą 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-693/08-2/JB
     ∟Świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określone jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o Vat i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawą 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-260/08-4/JK
     ∟Uznanie premii pieniężnych jako wynagrodzenie za świadczone usługi.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-230/08-5/EN
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego wykazanego w fakturach VAT dokumentujących otrzymanie premii pieniężnych.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-230/08-4/EN
     ∟Opodatkowanie premii pieniężnych podatkiem od towarów i usług.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-307/08-2/AI
     ∟Czy w świetle powołanych przepisów ustawy o VAT:1. Spełnienie przez danego Odbiorcę warunków uprawniających go do otrzymania od Spółki bonusu stanowi świadczenie usług w rozumieniu przepisu art. 8 ust. 1 ustawy o VAT, podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT, przy czym bonus stanowi wynagrodzenie należne Odbiorcy od Spółki za tak rozumianą usługę?2. Zgodnie z przepisem art. 86 ust. 1 ustawy o VAT Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur VAT wystawionych przez Odbiorców w zw. ze świadczeniem ww. usług i nie znajduje zastosowania wyłączenie prawa do odliczenia, o którym mowa w przepisie art. 88 ust. 3a pkt 2 ustawy o VAT, w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2008 r.?

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-213/08/ASz
     ∟opodatkowanie premii wypłacanych pieniężnych dla kontrahentów.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-173/08/UH
     ∟1) Czy prowizja lub premia pieniężna podlega opodatkowaniu podatkiem VAT 22%? 2) Czy od otrzymanych przez podatnika faktur dokumentujących obciążenie premią pieniężną lub prowizją przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT, uwzględniając art. 88 ust. 3a ustawy o podatku od towarów i usług?

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-163/08/BM
     ∟czy otrzymanie bonusu od obrotu rodzi obowiązek podatkowy w podatku VAT i w jaki sposób powinno być dokumentowane jego przekazanie

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-398/08/AL
     ∟Dotyczy uznania otrzymanej premii pieniężnej za świadczenie usług w myśl art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i koniczności opodatkowania jej podatkiem od towarów i usług.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-221/08/PS
     ∟Odliczenie podatku naliczonego z faktur dokumentujących obciążenie za premię pieniężną, rabat (bonus) wypłacony przez kontrahenta unijnego w związku z WNT.

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-230/08/KM
     ∟Czy świadczone odpłatnie na podstawie umów cywilnoprawnych usługi na rzecz gmin, polegające na sporządzaniu projektów planów studium przestrzennego podlegają zwolnieniu od podatku od towarów i usług?

403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj