Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: wyroby
wyroby 699 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-455e/13/JK
∟Przy najłagodniejszym traktowaniu przesłanek uznania konkretnego znaku pisarskiego za podpis, motywowanym charakterem czynności (oświadczenie ostatniej woli składane przed notariuszem), nie można odstąpić od minimum, jakim jest to, by znak pisarski umożliwiał identyfikację osoby, od której pochodzi, przynajmniej według takich kryteriów, jak cechy indywidualne i powtarzalne. Chociaż podpis nie musi być sporządzony czytelnie, to powinien odzwierciedlać cechy charakterystyczne dla osoby, która go składa i tym samym – wskazywać na tę osobę.
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-455c/13/JK
∟Egzemplarz dokumentu dostawy po potwierdzeniu odbioru wyrobów węglowych może być zwrócony Wnioskodawcy przez skutecznie umocowanego przewoźnika – w miejscu przekazania węgla – bez naruszenia prawa do zwolnienia z akcyzy.
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-455a/13/JK
∟Podmiot korzystający ze zwolnienia od akcyzy może odebrać nabyte wyroby węglowe od pośredniczącego podmiotu węglowego osobiście lub za pośrednictwem osoby, która go reprezentuje.
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-455d/13/JK
∟Przy najłagodniejszym traktowaniu przesłanek uznania konkretnego znaku pisarskiego za podpis, motywowanym charakterem czynności (oświadczenie ostatniej woli składane przed notariuszem), nie można odstąpić od minimum, jakim jest to, by znak pisarski umożliwiał identyfikację osoby, od której pochodzi, przynajmniej według takich kryteriów, jak cechy indywidualne i powtarzalne. Chociaż podpis nie musi być sporządzony czytelnie, to powinien odzwierciedlać cechy charakterystyczne dla osoby, która go składa i tym samym – wskazywać na tę osobę
2013.12.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-444/13/MD
∟Zasadność stosowania zwolnienia do sprzedaży wyrobów węglowych bez sporządzania dokumentów dostawy oraz obowiązek wykazywania tych transakcji w dokumentach przekazywanych do urzędu celnego.
2013.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-438/13/JK
∟W sprawie objętej wnioskiem wyroby węglowe spalane w kotłowni w celu wytworzenia ciepła dla lokali mieszkalnych zamieszkałych przez gospodarstwa domowe będą zużywane na cele uprawniające do zwolnienia z podatku akcyzowego, o którym mowa w art. 31a ust. 1 ustawy.
2013.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-437/13/JK
∟W sprawie objętej wnioskiem wyroby węglowe spalane w kotłowni w celu wytworzenia ciepła dla lokali mieszkalnych zamieszkałych przez gospodarstwa domowe będą zużywane na cele uprawniające do zwolnienia z podatku akcyzowego, o którym mowa w art. 31a ust. 1 ustawy.
2013.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-436/13/JK
∟W sprawie objętej wnioskiem wyroby węglowe spalane w kotłowni w celu wytworzenia ciepła dla lokali mieszkalnych zamieszkałych przez gospodarstwa domowe będą zużywane na cele uprawniające do zwolnienia z podatku akcyzowego, o którym mowa w art. 31a ust. 1 ustawy.
2013.11.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-445/13/JK
∟Złożenie przez kupującego w umowie zakupu węgla podpisu potwierdzającego nabycie wyrobów węglowych przez finalnego nabywcę węglowego, o którym mowa w art. 31a ust. 3 pkt 1 ustawy, spełnia dyspozycję cytowanego przepisu i wystarcza do zwolnienia od akcyzy, przy założeniu, że pozostałe warunki zwolnienia zostały spełnione.
2013.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-412/13/JK
∟Stosowanie dokumentu dostawy wyrobów węglowych.
2013.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-405/13/JK
∟Należy zgodzić się ze Spółką, że w przypadku sprzedaży węgla kamiennego odbiorcom indywidualnym (gospodarstwom domowym), którzy ww. wyroby nabywają i odbierają osobiście, zlecając przy tym jego przewóz środkiem transportu Spółki, może ona wystawić dokument dostawy wyrobów węglowych w formie uproszczonej. Nie ma przy tym znaczenia czyim środkiem transportu wskazane wyroby są odbierane.
2013.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-352b/13/JK
∟Spółka nie wypełnia dyspozycji art. 31a ust. 10 ustawy. Z brzmienia ww. przepisu wynika, że przez zakłady energochłonne rozumie się podmioty, u których udział zakupu wyrobów węglowych w wartości produkcji sprzedanej wynosi nie mniej niż 10% w skali roku poprzedzającego rok, w odniesieniu do którego jest ustalany procentowy udział.
2013.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-352a/13/JK
∟Wnioskodawca, a nie wskazane wyżej podmioty, zużyje wyroby węglowe do celów opałowych w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. W takim przypadku Zainteresowany powinien nabyć wyroby węglowe - zużyte do wytworzenia energii cieplnej do ogrzania spółdzielni mieszkaniowej, wspólnot mieszkaniowych i urzędu skarbowego - na zasadach ogólnych z akcyzą zapłaconą w cenie wyrobów.
2013.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-168/13-2/PG
∟Stawka podatku na sprzedaż towarów zaklasyfikowanych w PKWiU 10.11.60.0.
2013.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-354/13/JK
∟W przypadku nabycia wyrobów węglowych przeznaczonych do celów opałowych zużywanych do produkcji - wypieku pieczywa - o ile udziału zakupu wyrobów węglowych w produkcji sprzedanej za 2013 r. wyniesie przynajmniej 10%, będzie mógł w 2014 r. korzystać ze zwolnienia od akcyzy.
2013.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-151/13-3/PG
∟Możliwość zastosowania obniżonej stawki podatku do dostawy wyrobów ciastkarskich oraz pieczywa świeżego w sytuacji gdy data ich minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 lub 45 dni.
2013.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-151/13-2/PG
∟Możliwość zastosowania obniżonej stawki podatku do dostawy wyrobów ciastkarskich oraz pieczywa świeżego w sytuacji gdy data ich minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 lub 45 dni.
2013.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-639/13-2/SM
∟uregulowania w zakresie zastosowania stawki 0 zł dla gazu o kodzie CN 2901 10 00
2013.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-606/13-2/JK
∟Czy Wnioskodawca w związku z wydaniem pojedynczych egzemplarzy Wyrobów innym podmiotom celem umożliwienia tym podmiotom określenia czy posiadają zdolność do wyprodukowania dla Wnioskodawcy wyrobów o takim wyglądzie, walorach estetycznych i użytkowych jak przekazany im nieodpłatnie Wyroby, ma obowiązek naliczenia podatku należnego na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług?
2013.09.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-319/13/JK
∟Od dnia 20 września 2013 r. - obrót wyrobami węglowymi (sprzedaż) między pośredniczącymi podmiotami węglowymi nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2013.09.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-318/13/JK
∟W stanie prawnym obowiązującym od dnia 20 września 2013 r. Wnioskodawca, w opisanym we wniosku zdarzeniu, sprzedając wyroby węglowe innemu pośredniczącemu podmiotowi węglowemu co do zasady nie będzie zobowiązany do wystawienia dokumentu dostawy.
2013.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-441/13/BP
∟Czy na gruncie przepisów ustawy o podatku akcyzowym lepiszcze zużywane do produkcji peletów węglowych będących wyrobem węglowym, będzie stanowić wyrób akcyzowy, do którego zastosowanie znajdą przepisy tej ustawy?
2013.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-293/13/BP
∟Czy na gruncie przepisów ustawy o podatku akcyzowym lepiszcze zużywane do produkcji peletów węglowych będących wyrobem węglowym, będzie stanowić wyrób akcyzowy, do którego zastosowanie znajdą przepisy tej ustawy?
2013.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-283/13/BP
∟Czy powstałe w trakcie magazynowania i transportu do spółki przez Wnioskodawcę (podmiot zużywający nieposiadający statusu pośredniczącego podmiotu węglowego) różnice bilansowe węgla o charakterze opisanym w stanie faktycznym niniejszego wniosku podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?
2013.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-309/13/JK
∟Spółka w opisanym stanie faktycznym nie spełnia warunków uprawniających do korzystania ze zwolnienia od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 2 pkt 8 ustawy.
2013.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-320/13/JK
∟Od dnia 20 września 2013 r. - obrót wyrobami węglowymi (sprzedaż) między pośredniczącymi podmiotami węglowymi nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
2013.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-455/13-3/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla pieczywa, którego data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni.
2013.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-455/13-2/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla wyrobów ciastkarskich i ciastek świeżych, których data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni lub 45 dni.
2013.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-466/13-2/KC
∟W zakresie zastosowania stawki 8% dla wyrobów, które powstają w ramach jednego procesu technologicznego
2013.08.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-375/13/BP
∟Czy Wnioskodawca, w związku z prowadzoną działalnością, polegającą na przesiewaniu, suszeniu, mieszaniu i kruszeniu wyrobów węglowych podnoszącą ich wartość handlową, (nie następuje ich zużycie) jest podmiotem określonym w art. 31a ust. 2 pkt 2 oraz czy w związku z tym jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji wyrobów węglowych zużywanych do celów zwolnionych wskazanej w art. 31a ust. 4-7 ustawy o podatku akcyzowym będącej jednym z warunków zwolnienia?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.