Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: nośnik
nośnik 47 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2
2014.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1085/13-2/KT
∟opodatkowanie opłat reprograficznych oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wnoszenie tych opłat
2013.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-792/13-4/JS
∟stawka podatku VAT dla dostawy książek multimedialnych sprzedawanych na nośnikach (płyty CD, DVD i inne nośniki)
2013.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-482/13-3/MN
∟Jaką stawkę podatku VAT należy zastosować do sprzedaży podręczników szkolnych używanych oraz książek używanych wydawanych na dyskach, taśmach i innych nośnikach, które posiadają symbole ISBN oraz są sklasyfikowane w grupie 58.11.1?
2013.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1084/12-2/LK
∟stwierdzić należy, iż sprzedaż przez Spółkę książek na płytach CD oraz DVD oznaczonych symbolem ISBN wraz z dodatkiem, takim jak np. ćwiczenia interaktywne, które sprawdzają odpowiedzi, podpowiedzi czy krótkie filmiki związane z treścią książki podlega opodatkowaniu 5% stawką podatku art. 42 ust. 2a ustawy w zw. z poz. 33 załącznika 10 do ustawy co wynika wprost z brzmienia poz. 33 tego załącznika.
2012.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-439/12-2/PR
∟opodatkowanie opłat od czystych nośników pobieranych od producentów i importerów urządzeń i nośników za pośrednictwem organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi
2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-91/12-2/KT
∟Stawka podatku dla sprzedaży książek na nośnikach w postaci pliku PDF.
2012.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1512/11-4/PR
∟opodatkowanie opłat od czystych nośników pobieranych od producentów i importerów urządzeń i nośników za pośrednictwem organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi oraz kwot z tytułu reemisji pobieranych od nadawców kablowych.
2011.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-802/11-2/KG
∟opodatkowanie podatkiem VAT transakcji sprzedaży książek przesyłanych w pliku PDF
2011.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-766/11-4/KT
∟Zastosowanie preferencyjnej stawki podatku dla dostawy książek oraz broszur wraz załączonymi nośnikami.
2009.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-645/09/PH
∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, w szczególności wymienionych w niniejszym wniosku, w opisanym stanie faktycznym Spółka powinna traktować dostawę książek z dołączonymi nośnikami danych (płytami CD, DVD itd.), stanowiących jednolitą całość, jako dostawę jednego towaru w postaci książki, opodatkowaną według stawki VAT właściwej dla książek tj. 0%?”
2009.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-11/09-2/MM
∟Czy przeniesienie dokumentów źródłowych pochodzących sprzed roku 2004, a dotyczących nabycia, wytworzenia czy modernizacji środków trwałych i wartości niematerialnych, na elektroniczne nośniki informacji będzie zgodne z przepisem art. 86 par. 1 Ordynacji?
2008.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-33/08-2/ASi
∟wniosek dotyczy zastosowania art. 86 § 1 ustawy Ordynacja podatkowa.
2007.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-133/07-2/BD
∟Jaką wysokość stawki podatku VAT należy zastosować przy sprzedaży multimedialnego podręcznika do nauki języka angielskiego, oznaczonego symbolem ISBN i zapisanego na płycie CD-ROM?
2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...
2006.10.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-291/27641/06/MC
∟W którym momencie Spółka może zaliczyć dom kosztów uzyskania prychodów wydatki na nabycie licencji do odsprzedawanego dalej oprogramowania?
2005.11.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu - PP/443-103/13/05
∟Dotyczy opodatkowania stawką podatku od towarów i usług 7% sprzedaży multimedialnej publikacji wydanej na nośniku DVD Jak wynika ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku z dnia 23.08.2005r., podatnik wydał publikacje książkową "Multimedialne Euroforum Konsultantów Funduszy Europejskich" na nośniku DVD posiadającą numer ISBN 83-922534-0-XZgodnie z załącznikiem Nr 3, ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.), wykazie towarów i usług, opodatkowanych stawką podatku od towarów i usług w wysokości 7 %, w poz. 48, figuruje Nr PKWiU ex 22.11, który zawiera: ksiązki (oznaczone stosownymi na podstawie odrębnych przep...
2005.10.21 - Urząd Skarbowy w Płocku - 1419/UPO-443-91/05/DC
∟Podatnik jest producentem książki w formie elektronicznej. Produkt jest nośnikiem cyfrowym, posiada znormalizowany numer ISBN nadany przez Krajowe Biuro ISBN Biblioteki Narodowej. Jak jest wysokość stawki podatku od towarów i usług na opisany wyżej produkt?
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.