Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: przejęcie

 

przejęcie 1439 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-7/KB
     ∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT dla Spółki „AM”, CO.12, CO.13 CO.17 lub Spółki „K.I.”?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-5/KB
     ∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.13, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.13 za zagraniczną spółkę kontrolowaną?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-4/KB
     ∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.12, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.12 za zagraniczną spółkę kontrolowaną?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-3/KB
     ∟Czy w wyniku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód Spółki „K.I.”, w rozumieniu art. 24a ust. 6 ustawy o CIT w przypadku, gdy Spółka „K.I.” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-2/KB
     ∟Czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o CIT, w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-10/KB
     ∟W przypadku uznania, że stanowisko dotyczące pytania nr 2 jest nieprawidłowe, tj. gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki „AM” na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” ponad 50% przychodów Spółki „AM”, ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki „AM” niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę „AM” w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki „AM” wskazaną w umowie Połączenia?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-1/KB
     ∟Czy dla celów stosowania art. 24a ustawy o CIT, w tym w celu ustalenia dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o CIT, Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 przeprowadzone na podstawie przepisów kanadyjskich powinno być traktowane jak połączenie, o którym jest mowa w ustawie o CIT?

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-9/BG
     ∟czy w przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki AL Ltd. powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-8/BG
     ∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-7/BG
     ∟czy Połączenie CO.12, CO.13, CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla Spółki AL Ltd., Spółki CO.12, CO.13, CO.17 oraz Spółki KI.

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-6/BG
     ∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.17, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.17 za zagraniczną spółkę kontrolowaną

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-5/BG
     ∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.13, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.13 za zagraniczną spółkę kontrolowaną

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-4/BG
     ∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.12, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.12 za zagraniczną spółkę kontrolowaną

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-3/BG
     ∟czy w wyniku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód Spółki KI, w rozumieniu art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w przypadku, gdy Spółka KI będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-2/BG
     ∟czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 tej ustawy, w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-10/BG
     ∟czy w przypadku gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki AL Ltd. na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd., rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd. ponad 50% przychodów Spółki AL Ltd., ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki AL Ltd., niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę AL Ltd. w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki AL Ltd. wskazaną w umowie Połączenia

2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-1/BG
     ∟czy w celu ustalenia dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 przeprowadzone na podstawie przepisów kanadyjskich powinno być traktowane jak połączenie, o którym mowa w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-882/16-4/JK3
     ∟w zakresie skutków podatkowych połączenia spółek

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-526/16-5/AK
     ∟w zakresie skutków połączenia spółek

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-522/16-7/MG
     ∟w zakresie skutków połączenia spółek

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-9/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki „AM” powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana (pytanie oznaczone we wniosku Nr 10).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-8/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT (pytanie oznaczone we wniosku Nr 8).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-7/SK
     ∟w zakresie Połączenie CO.12, CO.13, CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla Spółki „AM”, Spółki CO.12, CO.13, CO.17 oraz Spółki „K.I.”

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-6/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.17, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.17 za zagraniczną spółkę kontrolowaną (pytanie oznaczone we wniosku Nr 6).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-5/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.13, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.13 za zagraniczną spółkę kontrolowaną (pytanie oznaczone we wniosku Nr 5).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-4/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.12, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.12 za zagraniczną spółkę kontrolowaną (pytanie oznaczone we wniosku Nr 4).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-3/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy w wyniku Połączenia CO.12, CO.13, CO.17 Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód Spółki „K.I.”, w rozumieniu art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w przypadku, gdy Spółka „K.I.” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana (pytanie oznaczone we wniosku Nr 3).

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-2/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13, CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 tej ustawy, w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-10/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy w przypadku uznania, że stanowisko dotyczące pytania nr 2 jest nieprawidłowe, tj. gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki „AM” na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” ponad 50% przychodów Spółki „AM”, ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki „AM” niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 CO.17 otrzymanego przez Spółkę „AM” w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółkę „AM” wskazaną w umowie Połączenia.

2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-697/16-1/SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy w celu ustalenia dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 przeprowadzone na podstawie przepisów kanadyjskich powinno być traktowane jak połączenie, o którym mowa w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1).

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj