Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: działalność statutowa

 

działalność statutowa 1157 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

2013.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-537/12-2/KS
     ∟Czy na podstawie przedstawionego statutu i opisu działań Stowarzyszenia USC prowadzona przez Stowarzyszenie działalność jest działalnością oświatową w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i czy dochód Stowarzyszenia USC może korzystać ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w części przeznaczonej na cele statutowe?

2013.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741/13/PS
     ∟w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego określonego w art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy.

2013.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1452/12/MN
     ∟Czy wykonywane prace remontowo-konserwacyjne, polegające na wykaszaniu roślin ze skarp cieków, wygrabianie, hakowanie roślinności oraz odmulanie cieków podstawowych należących do Państwa a wykonywane na rzecz Spółki Wodnej są zwolnione od podatku od towarów i usług?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1237/12-4/AKr
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1237/12-3/AKr
     ∟Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D) Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1237/12-2/AKr
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli...

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1236/12-4/SJ
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1236/12-3/SJ
     ∟Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1236/12-2/SJ
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/12-4/SJ
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/12-3/SJ
     ∟Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować?

2013.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/12-2/SJ
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D), Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2013.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1234/12-4/EN
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1234/12-3/EN
     ∟Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D) Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

2013.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1234/12-2/EN
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1165/12-5/AD
     ∟Czy w przypadku podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych tylko z czynnościami opodatkowanymi oraz z czynnościami niepodlegającymi opodatkowaniu VAT (których nie da się jednoznacznie przypisać do jednej z tych kategorii czynności) Fundacja nie powinna stosować odliczenia częściowego wedle proporcji określonej na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, lecz odliczenie pełne?

2013.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1165/12-4/AD
     ∟Czy na podstawie art. 86 ust. 1 ustawy o VAT, Fundacja ma prawo do odliczenia VAT od wydatków na usługi nabywane od Reklamodawców?

2013.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-426/12-4/MF
     ∟Cech sprzedał nieruchomość firmie na podstawie aktu notarialnego Rep; czy powinien odprowadzić podatek dochodowy od osób prawnych? Czy przysługuje Cechowi zwolnienie z opłaty podatku od osób prawnych, gdyż Cech pieniążki za nieruchomość przeznaczy na dalszą działalność statutową?

2013.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/12-4/JG
     ∟Czy od otrzymanych darowizn pieniężnych lub rzeczowych Wnioskodawca będzie miał obowiązek odprowadzić podatek dochodowy?

2013.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1528a/12/RS
     ∟Wyłączenie z opodatkowania czynności wykonywanych nieodpłatnie przez instytucję kultury w ramach działalności statutowej.

2013.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1164/12-2/JW
     ∟Tut. Organ stwierdza, iż w świetle art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług dostarczane towary i świadczone usługi przez Wnioskodawcę nieodpłatnie, w ramach prowadzonej działalności statutowej nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, a tym samym prowadzona przez Wnioskodawcę nieodpłatna działalność statutowa nie podlega ustawie o VAT.

2013.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1532/12/BG
     ∟w zakresie ustalenia, czy przeznaczenie dochodu uzyskiwanego z działalności gospodarczej na realizację celów statutowych korzysta ze zwolnienia na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 39 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2013.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-149/13/BG
     ∟w zakresie ustalenia, czy przeznaczenie dochodu uzyskiwanego z działalności gospodarczej na realizację celów statutowych korzysta ze zwolnienia na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 39 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2013.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1133/12/LSz
     ∟Czynność pobierania przez Wnioskodawcę świadczeń pieniężnych stanowi zapłatę za świadczenie usług podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT, w konsekwencji stanowić będą obrót. Dotacja na pokrycie poniesionych kosztów realizacji projektu nie będzie stanowić obrotu w rozumieniu art. 29 ust. 1 ustawy o VAT, zatem nie będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Podatek VAT od wydatków związanych z realizacją projektu nie podlega odliczeniu przez Wnioskodawcę.

2013.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1115/12-3/MN
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1115/12-2/MN
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia spoza zakresu VAT (C-D), Gmina powinna uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiej...

2013.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-442/12-2/JG
     ∟Czy koszty uzyskania przychodów (wykazywane w poz. 31 zeznania CIT-8) są to koszty stowarzyszenia ogółem (oczywiście po wyłączeniu z art. 16 ust. 1), czy tylko koszty administracyjne?

2013.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1051/12-3/JK
     ∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, Gmina ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?2. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Gmina w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązana do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinna ją wyliczyć i zastosować? 

2013.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1051/12-5/JK
     ∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów, jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?

2013.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1051/12-4/JK
     ∟Czy występujące po stronie Gminy zdarzenia (C-D) Gmina powinna traktować jako pozostające poza zakresem ustawy o VAT i tym samym nie uwzględniać ich w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj