Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: rabaty
rabaty 1949 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
2014.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-592/14-2/MS
∟Czy w przypadku, gdy wartość udzielonego przez Spółkę rabatu przekracza jednorazowo wartość 760 zł na Spółce ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.). [dalej: updof lub ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych]?
2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-682/14-4/MR
∟Podatek od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wydania towarów w ramach sprzedaży promocyjnej.
2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-291/14-4/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie rozpoznania przychodu z tytułu nieodpłatnego świadczenia, w związku z otrzymaniem towaru za 0 zł w formie „rabatu towarowego”.
2014.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-643/14-2/MW
∟CIT - w zakresie ustalenia momentu korekty przychodów podatkowych.
2014.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-594/14-2/MT/DG
∟W zakresie podstawy opodatkowania pomniejszonej o 99% rabat przy promocyjnej sprzedaży wyrobów jubilerskich na wydane karty Programu klientom oraz pracownikom Spółki i Spółki Zależnej.
2014.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-588/14-2/JK3
∟Wnioskodawca jako sprzedawca urządzeń wentylacyjnych, grzewczych i chłodniczych, ma prawo skierowania do wybranej grupy klientów oferty ich sprzedaży po obniżonych cenach. Jeśli zatem grono beneficjentów- podmiotów korzystających z zakupów po obniżonych cenach (np. z rabatów sprowadzających cenę sprzedaży do jednego złotego) będzie dedykowana wszystkim potencjalnym klientom, to przyznane im świadczenie w postaci rabatu nie będzie miało indywidualnego charakteru. Przyznanie rabatu będzie w takiej sytuacji czynnością obojętną podatkowo. Nie powstanie przychód z tytułu otrzymania częściowo nieodpłatnych świadczeń dla klientów korzystających z rabatu i korzystających z zakupów za symboliczną kwotę. W konsekwencji, na Wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek sporządzenia klientom, informacji według ustalonego wzoru o wysokości przychodów, o której mowa w art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2014.09.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-488/14-2/MG
∟w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z udzielaniem rabatów w ramach organizowanego programu
2014.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-678/14/AP
∟Czy zgodnie z art. 12 ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ostateczne rozliczenie nagromadzonych Bonusów w postaci zamiany ich na upust transakcyjny do zakupów dokonanych po zakończeniu ostatniego etapu programu, prawidłowo obniża obrót Spółki w miesiącu lipcu i sierpniu, czyli w kolejnym roku podatkowym, bez konieczności korygowania przychodów w poprzednim roku obrotowym?
2014.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-262A/14/KK
∟W rozliczeniu za który rok podatkowy Wnioskodawca powinien wyłączyć z przychodów podatkowych bonifikaty (skonta) udzielone klientom po sporządzeniu sprawozdania finansowego?
2014.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-437/14-2/AI
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podstawy opodatkowania oraz podatku należnego z tytułu realizowanych dostaw produktów na rzecz Dystrybutorów w związku z udzielonymi rabatami.
2014.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-486/14/ES
∟czy premia pieniężna, którą będzie otrzymywał kontrahent Wnioskodawcy po osiągnięciu pewnego poziomu sprzedaży, nie jest usługą w myśl art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i w związku z tym nie podlega ona opodatkowaniu podatkiem VAT na podstawie art. 5 ust. 1 tej ustawy i czy jest to czynność neutralna podatkowo i winna być udokumentowana notą księgową.
2014.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-658/14/MS
∟Czy sposób rozliczenia i udokumentowania rabatu pozostaje w zgodzie z art. 12 ust. 3 i przyjętą linią orzecznictwa, w myśl której udzielone rabaty należy odnieść do daty pierwotnego zdarzenia gospodarczego? W związku z powyższym, czy prawidłowym będzie pomniejszenie obrotu z tytułu udzielonego rabatu w ostatnich miesiącach roku 2014, pomimo, że rabat został obliczony na podstawie obrotu z całego roku?
2014.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-543/14-4/MW
∟w zakresie ustalenia czy w sytuacji, w której klient dokonuje zapłaty za towar wykorzystując zebrane w ramach Akcji na karcie punkty, przychodem Spółki będzie rzeczywiście zapłacona przez klienta kwota netto oraz czy w przypadku sprzedaży towaru z rabatem, cała kwota nabycia towaru przez Spółkę stanowić będzie koszt uzyskania przychodu.
2014.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-602/14-2/AS
∟skutki podatkowych wynikające z udzielenia rabatu pośredniego
2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-448/14-5/MR
∟Uznanie przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług.
2014.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-631/14/EB
∟Wypłacony bonus nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług, ani nie stanowi rabatu, zatem nie powinien być udokumentowany ani fakturą, ani faktura korygującą, ale innym dokumentem.
2014.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-576/14/PS
∟Niepodleganie opodatkowaniu czynności wypłaty „premii pieniężnych” oraz obowiązek wystawienia faktur korygujących.
2014.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-653/14/EK
∟Wpływ udzielonego rabatu na podstawę opodatkowania.
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-282/14-5/ALN
∟Zmniejszenie kwoty podatku naliczonego.
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-282/14-4/ALN
∟Premie pieniężne
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-294/14-8/JS
∟W zakresie okresu, w którym należy zmniejszyć kwotę podatku naliczonego w przypadku udzielenia rabatu przez kontrahenta.
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-294/14-7/JS
∟W zakresie uznania otrzymywanych premii pieniężnych za czynność nieobjętą ustawą o VAT, dokumentowania premii pieniężnych, prawa do rozliczenia podatku naliczonego po otrzymaniu premii pieniężnych związanych z nabyciem EJD od Spółki A.
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-524/14-3/AJ
∟Opodatkowanie rabatu pracowniczego z tytułu sprzedaży przez firmę samochodu, który Wnioskodawca sprzedał w dwa dni po jego nabyciu.
2014.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-500/14-2/TR
∟Skutki podatkowe otrzymania bonifikaty przy zakupie mieszkania.
2014.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-440/14-3/AKr
∟Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości i terminu obniżenia podstawy opodatkowania o wartość udzielanych rabatów, jak również sposobu ich dokumentowania
2014.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-429/14-4/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika
2014.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-243/14/MK
∟Jakie są skutki podatkowe sprzedaży towarów za 1 zł dokonywanej w ramach akcji promocyjnej osobom fizycznym zlecającym serwisowanie?
2014.07.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-242/14/MK
∟Jakie są skutki podatkowe sprzedaży towarów za 1 zł dokonywanej w ramach akcji promocyjnej kierowcom kontrahentów zlecającym serwisowanie?
2014.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-372/14-5/AP
∟udzielanie nabywcom rabatów w dowolnej wysokości, w tym również w wysokości 99% ceny zakupu towaru, a także zmniejszenia podstawy opodatkowania o kwoty udzielonych rabatów
2014.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-372/14-4/AP
∟udzielanie nabywcom rabatów w dowolnej wysokości, w tym również w wysokości 99% ceny zakupu towaru, a także zmniejszenia podstawy opodatkowania o kwoty udzielonych rabatów
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.