Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit
limit 2039 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
2017.11.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.442.2017.2.NK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie stwierdzenia, czy aby skorzystać z prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakupy towarów i usług otrzymanych przez Wnioskodawcę w miesiącach czerwiec, lipiec i sierpień 2017 r., Zainteresowany powinien skorygować zgłoszenie rejestracyjne VAT-R wskazując w nim faktyczną datę rozpoczęcia działalności, tj. 1 czerwca 2017 r. i okres, za jaki będzie składana pierwsza deklaracja VAT-7 jako czerwiec 2017 r.
2017.11.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.434.2017.1.KM
∟Obowiązek opodatkowania jako wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów zakupu używanych części samochodowych od kontrahenta z Wielkiej Brytanii.
2017.11.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.240.2017.2.MS
∟Czy wskazany w art. 9a ust. 1d ustawy o CIT limit transakcji lub innych zdarzeń jednego rodzaju mających istotny wpływ na wysokość dochodu (straty) podatnika należy odnosić osobno do każdej transakcji jednego rodzaju zawieranej przez Wnioskodawców z podmiotem powiązanym, a w konsekwencji czy jeżeli kwota danej transakcji jednego rodzaju nie będzie przekraczać tego limitu, to Wnioskodawcy nie będą zobowiązani do sporządzenia dokumentacji podatkowej takiej transakcji?
2017.11.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4011.144.2017.2.TW
∟Koszty uzyskania przychodów.
2017.11.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.671.2017.1.KM
∟W zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia podmiotowego.
2017.11.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-1.4012.383.2017.2.DS
∟Możliwość skorzystania ze zwolnienia od podatku zgodnie z art. 113 ustawy o podatku od towarów i usług .
2017.10.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.382.2017.2.NK
∟Możliwość skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy oraz brak prawa do złożenia zgłoszenia VAT-Z.
2017.10.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.301.2017.1.AG
∟Czy Wnioskodawcę dotyczy ograniczenie w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów zakupionego złomu zapłaconego z pominięciem rachunku bankowego, jeżeli ten sam dostawca dostarcza Mu kilkakrotnie złom stalowy, a wartość jednej dostawy/transakcji nie przekracza 15 000 zł?
2017.10.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.526.2017.2.JM
∟Zwolnienie określone w art. 113 ust. 1 ustawy.
2017.10.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.392.2017.2.AB
∟Prawo do zwolnienia na podstawie art. 113 ustawy o VAT świadczonych przez Wnioskodawcę usług rzeczoznawstwa majątkowego.
2017.10.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-1.4011.228.2017.1.KF
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania wypłacanych świadczeń 70% zryczałtowanym podatkiem dochodowym.
2017.10.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL1-3.4012.356.2017.2.PR
∟Podatek od towarów i usług w zakresie wliczania do wartości sprzedaży, o której mowa w art. 113 ust. 1 ustawy wartości sprzedaży wysyłkowej z terytorium kraju.
2017.10.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4011.141.2017.1.SG
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków udokumentowanych jedną lub kilkoma fakturami od jednego kontrahenta, o łącznej wartości nieprzekraczającej 15.000 zł, w sytuacji gdy kontrahent będzie świadczył usługi bezterminowo na podstawie zawartej umowy o roboty budowlane i bez zawartej umowy.
2017.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.162.2017.1.MM
∟w zakresie:
1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że datą powstania przychodu z tytułu świadczeń nielimitowanych oraz procedur w stanach nagłych, wykonanych ponad limity określone w umowie z NFZ jest ostatni dzień okresu rozliczeniowego określonego w umowie z NFZ?
2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że datą powstania przychodu z tytułu wykonanych bezumownie procedur w stanach nagłych, jest dzień wykonania takiego świadczenia, nie później niż dzień wystawienia faktury albo uregulowania należności?
3. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że datą powstania przychodu z tytułu pozostałych świadczeń medycznych, niebędących świadczeniami nielimitowanymi oraz procedurami w stanach nagłych, wykonanych ponad limity określone w umowie z NFZ jest dzień otrzymania zapłaty za wykonane świadczenia medyczne, niezależnie od momentu wykonania świadczenia?
2017.10.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.159.2017.1.ANK
∟zakres momentu powstania przychodu z tytułu świadczeń opieki zdrowotnej
2017.10.17 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.200.2017.1.AN
∟Interpretacja zakresie ustalenia momentu powstania przychodu z tytułu:
- świadczeń nielimitowanych oraz procedur w stanach nagłych wykonanych ponad limity określone w umowie z NFZ,
- wykonanych bezumownie procedur w stanach nagłych,
- pozostałych świadczeń medycznych, niebędących świadczeniami nielimitowanymi oraz procedurami w stanach nagłych, wykonanych ponad limity określone w umowie z NFZ.
2017.10.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-3.4010.167.2017.1.MK
∟1) Czy prowadzenie na terenie Strefy działalności zwolnionej z PDOP na podstawie art. 17 ust. 1 pkt. 34 ustawy o PDOP w oparciu o Zezwolenia (i ewentualne późniejsze zezwolenia) powoduje powstanie po stronie Spółki obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy o PDOP pozwalającej ustalić odrębnie dochód (stratę) z działalności zwolnionej z PDOP prowadzonej na podstawie posiadanych Zezwoleń (i ewentualnych późniejszych zezwoleń) i odrębnie dochód (stratę) z działalności podlegającej opodatkowaniu PDOP?
2) Czy Spółka może objąć zwolnieniem z PDOP dochód z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE i objętej Zezwoleniami oraz ewentualnymi późniejszymi zezwoleniami, w ten sposób, że w pierwszej kolejności zostanie wykorzystany limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia z 2014 r. (tj. wydanego najwcześniej), a po jego wyczerpaniu wykorzystywany będzie limit dostępny w ramach Zezwolenia z 2016 r. (tj. chronologicznie wydanego później) oraz kolejno limity dostępne w ramach ewentualnych późniejszych zezwoleń?
2017.10.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.192.2017.1.MM
∟Czy wskazany w art. 9a ust. 1d ustawy o CIT limit transakcji lub innych zdarzeń jednego rodzaju mających istotny wpływ na wysokość dochodu (straty) podatnika należy odnosić osobno do każdej transakcji zawartej z danym podmiotem powiązanym, a w konsekwencji, czy jeżeli kwota danej transakcji nie będzie przekraczać tego limitu, to Spółka nie będzie miała obowiązku sporządzenia dokumentacji podatkowej dla takiej transakcji?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-3.4010.176.2017.1.JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie limitu transakcji lub innych zdarzeń jednego rodzaju obligujących podmiot do sporządzania dokumentacji podatkowej.
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.231.2017.1.JŚ
∟Czy w świetle art. 22p ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku, gdy kwota z faktury nie przekroczy 15 000 zł brutto – limit określony w art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć fakturę jako koszt działalności gospodarczej?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.230.2017.1.JŚ
∟Czy w świetle art. 22p ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku, gdy kwota z faktury nie przekroczy 15 000 zł brutto – limit określony w art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć fakturę jako koszt działalności gospodarczej?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.229.2017.1.JŚ
∟Czy w świetle art. 22p ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku, gdy kwota z faktury nie przekroczy 15 000 zł brutto – limit określony w art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć fakturę jako koszt działalności gospodarczej?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-3.4011.228.2017.1.JŚ
∟Czy w świetle art. 22p ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku, gdy kwota z faktury nie przekroczy 15 000 zł brutto – limit określony w art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć fakturę jako koszt działalności gospodarczej?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.172.2017.2.BD
∟Czy Wnioskodawca objęty jest obowiązkiem przygotowywania dokumentacji cen transferowych odnośnie transakcji dokonywanych ze Spółką, w której wspólnikiem jest osoba fizyczna będąca jednocześnie wspólnikiem Wnioskodawcy na podstawie przepisów ustawy o CIT, z uwagi na fakt osiągania przychodów w roku podatkowym przekraczających równowartość 2 mln euro oraz transakcji z podmiotami powiązanymi osobowo w rozumieniu art. 11 ust. 1 i 4 CIT przekraczającymi w roku podatkowym limity określone w art. 9a CIT?
Czy w sytuacji kiedy u Wnioskodawcy zostanie rozwiązana Rada Nadzorcza, a udziały innych podmiotów w kapitale podstawowym Wnioskodawcy będą kształtowały się w takiej samej proporcji jak obecnie, będą miały miejsce powiązania kapitałowe, o których mowa w art. 11 ust. 4 CIT, bądź powiązania osobowe o których mowa w art. 11 ust. 5 CIT, które skutkowałyby obowiązkiem sporządzania dokumentacji cen transferowych na podstawie przepisów ustawy o CIT, w odniesieniu do transakcji dokonywanych ze Spółką, w której wspólnikiem jest osoba fizyczna będąca jednocześnie wspólnikiem Wnioskodawcy?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.171.2017.2.BD
∟1. Czy Wnioskodawca objęty jest obowiązkiem przygotowywania dokumentacji cen transferowych odnośnie transakcji dokonywanych z podmiotami będącymi udziałowcami Wnioskodawcy (spółkami prawa handlowego) na podstawie przepisów ustawy o CIT, z uwagi na fakt osiągania przychodów w roku podatkowym przekraczających równowartość 2 mln euro oraz transakcji z podmiotami powiązanymi w rozumieniu art. 11 ust. 1 i 4 CIT przekraczającymi w roku podatkowym limity określone w art. 9a CIT?
2. Czy w sytuacji kiedy u Wnioskodawcy zostanie rozwiązana Rada Nadzorcza, a udziały innych podmiotów w kapitale podstawowym Wnioskodawcy będą kształtowały się w takiej samej proporcji jak obecnie, będą miały miejsce powiązania kapitałowe, o których mowa w art. 11 ust. 4 CIT, bądź powiązania osobowe o których mowa w art. 11 ust. 5 CIT, które skutkowałyby obowiązkiem sporządzania dokumentacji cen transferowych na podstawie przepisów ustawy o CIT, w odniesieniu do transakcji dokonywanych z podmiotami będącymi udziałowcami Wnioskodawcy (spółkami prawa handlowego)?
2017.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4011.129.2017.1.BK
∟W zakresie możliwości opodatkowania dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej prowadzonych indywidualnie w formie gospodarstwa ogrodniczego przy zastosowaniu norm szacunkowych w sytuacji, równoczesnego osiągania dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej prowadzonych przez spółkę jawną lub spółkę komandytową, ewidencjonujących zdarzenia gospodarcze w księgach rachunkowych.
2017.09.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.157.2017.2.AG
∟Czy Wnioskodawca ma prawo ująć samochód w ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, i dokonywać amortyzacji stanowiącej koszty uzyskania przychodu (tym samym nie prowadzić kilometrówki na potrzeby podatku dochodowego)?
Czy po wprowadzeniu wyżej opisanego pojazdu do ewidencji środków trwałych ponoszone koszty dotyczące samochodu, służącego działalności gospodarczej powyżej 1 roku (np. paliwo, oleje, ubezpieczenie, części samochodowe) będą stanowiły koszty uzyskania przychodu bez limitu przejechanych kilometrów (bez obowiązku prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu do celów podatku dochodowego)?
2017.09.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.184.2017.1.AJ
∟W zakresie metodologii ustalenia limitu odliczenia podatku u źródła zapłaconego za granicą oraz rozliczenia przychodu osiągniętego na Ukrainie.
2017.09.11 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.183.2017.1.IZ
∟Czy dla celów określenia wysokości dochodu (straty) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie (…) SSE w oparciu o Zezwolenia I i II, Spółka będzie uprawniona do prowadzenia jednej, łącznej ewidencji dla działalności podlegającej zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, tj. wspólnej dla wskazanych wyżej zezwoleń?
Czy zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych powinien podlegać dochód uzyskiwany z działalności gospodarczej na terenie (…) SSE, w ten sposób, że w pierwszej kolejności wykorzystany zostanie limit dostępnej pomocy publicznej w ramach zezwolenia wydanego najwcześniej, tj. Zezwolenia I, a po jego wyczerpaniu limit dostępny w ramach zezwolenia wydanego chronologicznie, tj. Zezwolenia II?
2017.09.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.374.2017.2.ALN
∟w zakresie zastosowania zwolnienia dla świadczonych usług
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.