Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: limit

 

limit 2039 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

2017.09.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.193.2017.1.AW
     ∟Obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej dotyczy transakcji (tego samego rodzaju), których łączna wartość przekroczy limit ustalony na podstawie art. 9a ust. 1d updop. Nie ma zatem konieczności analizowania każdej transakcji z osobna, w celu ustalenia obowiązku dokumentacyjnego przewidzianego w art. 9a ust. 1 updop, stąd nie można zgodzić się z twierdzeniem Wnioskodawcy, iż limit należy odnosić osobno do każdej transakcji zawartej z danym podmiotem powiązanym.

2017.09.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.100.2017.1.BKD
     ∟1. Czy w świetle art. 11 ust. 4 i 5a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnym Gmina jest podmiotem powiązanym ze Spółką dla celów realizacji transakcji określonych we wniosku, 2. Czy w świetle obowiązującego od 1 stycznia 2017 r. art. 9a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Gmina ma obowiązek sporządzania dokumentacji cen transferowych w zakresie transakcji określonych we wniosku realizowanych między gminą a spółką, 3. Czy (w celu obliczenia progu wartości transakcji) przedmiotem „transakcji” będzie jedno świadczenie (usługa) w ramach jednej umowy, czy zsumowana wartość wielu świadczeń (usług) w ramach wielu umów

2017.09.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.179.2017.1.IZ
     ∟Czy wydatki inwestycyjne w wysokości przekraczającej minimalny poziom wynikający z Zezwolenia, w tym wydatki ponoszone po dniu określonym w Zezwoleniu jako termin poniesienia wydatków w kwocie przewyższającej 30.533.000,00 PLN (tj. po dniu 31 grudnia 2006 r.), spełniające definicję wydatków inwestycyjnych określoną w § 6 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie SSE w treści obowiązującej na dzień uzyskania przez Spółkę Zezwolenia – stanowią wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną, a w konsekwencji powinny zostać uwzględnione w kalkulacji przysługującego Spółce zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych?

2017.08.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.260.2017.2.WB
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do skorzystania ze zwolnienia od podatku VAT na podstawie art. 113 ustawy, oraz w zakresie obowiązku złożenia zgłoszenia rejestracyjnego VAT-R.

2017.08.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-3.4012.236.2017.1.WB
     ∟Możliwość korzystania przez Wnioskodawcę ze zwolnienia podmiotowego określonego w art. 113 ust. 1 ustawy.

2017.08.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IBPB-1-3/4510-436/16-1/JKT
     ∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie: - sposobu prowadzenia ewidencji rachunkowej dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty) oraz dochodu z tytułu działalności prowadzonej na terenie SSE na podstawie różnych zezwoleń, - ustalenia, czy Spółka może objąć zwolnieniem dochód z działalności prowadzonej na terenie SSE, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwolenia, a po jego wyczerpaniu lub wygaśnięciu, limit wynikający z kolejnych Zezwoleń.

2017.08.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-3.4010.14.2017.1.KP
     ∟Koszty uzyskania przychodu.

2017.08.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.173.2017.1.BG
     ∟w zakresie obowiązku sporządzenia dokumentacji podatkowej z tytułu transakcji z podmiotami powiązanymi

2017.08.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.243.2017.2.IZ
     ∟Czy w przypadku, gdy poszczególne spółki należące do PGK realizują podobne przedmiotowo transakcje z tym samym podmiotem powiązanym spoza PGK (przykładowo, nabywają od tego samego podmiotu usługi o podobnym charakterze lub sprzedają do tego samego podmiotu podobne towary lub usługi) wartość transakcji na potrzeby ustalenia, czy podlega ona obowiązkowi dokumentacyjnemu, powinna być obliczona odrębnie dla każdej spółki z PGK, czy łącznie dla wszystkich spółek należących do PGK? (pytanie oznaczone we wniosku nr 3)

2017.08.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.199.2017.2.JK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości korzystania ze zwolnienia od podatku zgodnie z art. 113 ust. 1 ustawy.

2017.08.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.170.2017.1.BK
     ∟Czy Wnioskodawca ma prawo i w jakiej wysokości do skorzystania z ulgi prorodzinnej w rozliczeniu podatku dochodowego od osób fizycznych?

2017.08.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.99.2017.1.MM
     ∟Czy transakcję jednorazową stanowi wartość ziół zakupionych w ciągu jednego dnia od jednego rolnika, bądź zbieracza, czy łączna wartość ziół skupionych w tym dniu od różnych osób – dostawców ziół? Jak powyższe pytanie odnieść do okresu rozliczeniowego – miesiąca, w którym taki skup trwa czasem kilka dni? Jak traktować transakcję gotówkową, gdy ten sam rolnik (czego nie można przewidzieć) dostarczy w ciągu jednego roku parę małych partii ziół, a zsumowana wartość tych dostaw przekroczy 15 000 zł w roku? Jak Wnioskodawca ma rozumieć wartość jednorazowej transakcji w przypadku Jego działalności gospodarczej?

2017.07.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - S-ILPB3/4510-1-64/16/17-S/KS
     ∟Podatek dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia I limitu pomocy publicznej, na dzień wydania Zezwolenia II.

2017.07.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.147.2017.1.MR
     ∟w zakresie zastosowania ulgi na działalność badawczo-rozwojową

2017.07.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL5.4010.69.2017.2.EK
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

2017.06.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT3.4011.110.2017.1.DR
     ∟1. Czy w związku z opisanymi powyżej transakcjami, płatność gotówkowa za nabycie samochodu o wartości powyżej 15 000 złotych wyklucza możliwość zaliczenia tego typu wydatku do kosztów uzyskania przychodu? 2. Czy taką możliwość wyklucza również zapłata za fakturę powyżej 15 000 złotych przy użyciu karty płatniczej? 3. Czy dla celów ustalenia granicznej wartości 15 000 złotych, w przypadku zakupu większej ilości samochodów w jednym dniu od tego samego dostawcy na podstawie kilku faktur (wystawianych oddzielnie na każdy samochód), kwoty te sumujemy, czy też traktujemy każdą fakturę jak oddzielną transakcję? 4. Jakim kursem walut przeliczać wartości euro na złotówki w celu ustalenia powyższego limitu dla poszczególnych transakcji?

2017.06.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.79.2017.1.AZ
     ∟w zakresie obowiązku sporządzania dokumentacji podatkowej z tytułu transakcji z podmiotem powiązanym

2017.06.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.35.2017.2.AZ
     ∟w zakresie ustalenia czy Wnioskodawca spełnia warunki aby uznać go za podmiot powiązany oraz obowiązku/braku obowiązku sporządzenia dokumentacji cen transferowych

2017.06.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.113.2017.1.MR
     ∟w zakresie możliwości odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków poniesionych na działalność badawczo-rozwojową, które stanowią koszty kwalifikowane zgodnie z art. 18d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w wysokości nieprzekraczającej obowiązujących w danym roku limitów, określonych w art. 18d ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2017.06.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.93.2017.1.KP
     ∟ustalenie poziomu zadłużenia dla celów zastosowania przepisu art. 16 ust. 1 pkt 60 i pkt 61 ustawy o CIT

2017.06.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.67.2017.1.AZ
     ∟w zakresie obowiązku sporządzenia dokumentacji podatkowej z tytułu transakcji z podmiotem powiązanym

2017.06.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.54.2017.1.RH
     ∟Opodatkowanie usług zarządzania oraz prawo do zastosowania zwolnienia podmiotowego dla świadczonych usług.

2017.06.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT1-1.4012.50.2017.1.IK
     ∟Nieuznanie czynności wykonywanych na podstawie umowy o zarządzanie spółką za działalność gospodarczą podlegającą opodatkowaniu oraz nieuznania Wnioskodawcy za podatnika - możliwość korzystania ze zwolnienia od podatku, o którym mowa w art. 113 ustawy.

2017.06.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.7.2017.2.AT
     ∟1. Czy wartość faktur gotówkowych będzie zsumowana w miesiącu przy zapłatach dla jednego kontrahenta i traktowana będzie jako jednorazowa transakcja? 2. Czy jeśli spółka nie ma zawartej umowy z kontrahentem, a dokonuje stale zakupów i płaci gotówką, a wartość faktur w miesiącu przekroczy 15.000 zł, to czy będzie musiała potraktować te wydatki jako koszty niebędące kosztami uzyskania przychodów pomimo, że żadna z tych faktur nie przekroczy kwoty do zapłaty brutto 15.000 zł ?

2017.06.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.116.2017.1.AL
     ∟Interpretacja przepisów prawa w zakresie ustalenia obowiązku dokumentacji transakcji z podmiotem powiązanym.

2017.06.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-2.4011.15.2017.2.BF
     ∟Możliwość skorzystania z ulgi prorodzinnej jeśli dziecko uzyskało dochody z pracy w Norwegii przekraczające określony limit.

2017.06.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT2-1.4011.58.2017.1.MMA
     ∟Czy w świetle art. 22p ust. 1 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, w przypadku, gdy kwota z faktury nie przekroczy 15 000 zł brutto – limit określony w art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Wnioskodawczyni będzie mogła zapłacić taką fakturę w formie gotówkowej, a w konsekwencji zaliczyć fakturę jako koszt działalności gospodarczej?

2017.05.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.37.2017.1.ZK
     ∟Czy zapłata przez Wnioskodawcę w formie gotówkowej faktury VAT o wartości nieprzekraczającej 15.000 zł brutto (w odniesieniu do jednego zamówienia) wystawionej przez dostawcę w oparciu o umowę o współpracy/umowę ramową, w ramach której łączna wartość wystawionych faktur VAT przekracza, bądź będzie przekraczać wartość 15.000 zł (w tym także w jednym miesiącu) stanowi koszt uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy? Czy przez pojęcie transakcji, o której mowa w art. 15d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w zw. z art. 22 ust. 1 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej rozumieć należy umowę o współpracy/umowę ramową, czy też wystawioną w jej ramach poszczególną fakturę VAT?

2017.05.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.75.2017.1.MR
     ∟w zakresie momentu rozpoznania uprawnienia do odliczenia kosztów kwalifikowanych oraz ustalenia czy Wnioskodawca powinien stosować kwoty kosztów kwalifikowanych w limitach wynikających z art. 18d ust. 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

2017.05.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0461-ITPP2.4512.190.2017.2.AW
     ∟Brak opodatkowania czynności polegających na pełnieniu funkcji członka organu zarządzającego wykonywanych na podstawie umowy o zarządzanie zawartej ze spółką luksemburską.

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj