Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama publiczna

 

reklama publiczna 115 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4

2005.03.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423- 30/05/AW
     ∟Pytanie Spółki dotyczy zmożliwości zaliczenia do kosztów uzyskani przychodów wydatków na reklamę produktów leczniczych.

2005.03.17 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-34-18/05
     ∟Czy koszty zamieszczania reklamy wyrobów alkoholowych w wydawnictwach branżowych można zakwalifikować do kosztów reklamy publicznej.

2005.03.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-08/28/05/PS
     ∟Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?

2005.03.09 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - II-2/423/5/04/MB
     ∟Spółka z o.o. zwraca się z prośbą o interpretację: czy katalogi reklamowe, ulotki, płyta multimedialna są kosztami reklamy publicznej nie limitowanej. Spółka poniosła wydatki związane z opracowaniem oraz przygotowaniem materiałów zawierających zdjęcia oraz opis produktów wytwarzanych i sprzedawanych przez jednostkę. W skład tych materiałów wchodzą katalogi reklamowe, ulotki oraz płyta multimedialna stanowiące całość jako zestaw. Wątpliwości podatnika dotyczą możliwości zaliczenia kosztów związanych z opracowaniem ww. materiałów do kosztów reklamy publicznej nielimitowanej. Natomiast w swoim stanowisku w sprawie, przedstawionym w piśmie z 04.02.2005r. Sp

2005.03.09 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - II-2/423/3/04/MB
     ∟Spółka z o.o. zwraca się z prośbą o interpretację: czy modernizacja i wykonanie strony internetowej jest wartością niematerialną i prawną i winna być amortyzowana, czy jest to reklama publiczna nie limitowana i można ja zapisać w koszty jednorazowo?Postanowienie W dniu 25.01.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek o udzielenie interpretacji odnośnie zastosowania przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych w przedstawionej indywidualnie sprawie. Stan faktyczny sprawy: Spółka poniosła wydatki związane z modernizacją i wykonaniem strony internetowej w kwocie przekraczającej 3500 zł co spowodowało wątpliwości jednostki ...

2005.02.25 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS II-2/423/431/AT/190/04/05
     ∟Czy można za koszty reklamy publicznej uznać całość kosztów uroczystości czy tylko niektóre. Odpowiadając na pismo z dnia 30.12.2004r. (data wpływu 31.12.2004r.)uzupełnione w dniu 04.02.2005r. pismem z dnia 02.02.2005r.

2004.12.31 - Izba Skarbowa w Warszawie - PD-005U-785/04/WD
     ∟Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Oddziału wydatki związane z wymienionymi działaniami w zakresie reklamy leków (produktów), m. in.: 1) działania reklamowe i promocyjne w środowisku lekarskim dotyczące produktów S wydawanych na recepty (w tym dystrybucja ulotek, imienny mailing, rozdawnictwo przedmiotów (gadżetów)?

2004.12.30 - Izba Skarbowa w Krakowie - PD-1/005/2-457/04/WK
     ∟Czy koszty wydania książki w ramach obchodów jubileuszu spółki z.o.o. stanowią koszty uzyskania przychodu w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W wykonaniu art. 14 b § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 1997 r. Nr 137, poz. 926 ze zm.), w wyniku weryfikacji pisma

2004.12.21 - Urząd Skarbowy Warszawa-Praga - US34/DD2/415/16/I/04
     ∟Czy wydatki na przygotowanie wersji drukowanej informatora o działalności spółki, który nastepnie będzie, bądź to rozdawany w miejscach określonych na stronie internetowej, bądź też dostarczany pocztą - osobom, które odwiedzą stronę internetową i złożą za jej pośrednictwem stosowne zamówienie, będą zaliczane do limitowanych czy też nielimitowanych kosztów reprezentacji i reklamy w rozumieniu art. 23 ust. pkt 23 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych? Przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14 poz. 176 ze zm.) stanowi, iż nie uważa się za koszty uzy...

2004.12.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/423-259/04
     ∟Czy wydatki na zakup płyt CD, opakowań, taśm pakowych z logo Firmy można zaliczyć do kosztów bieżących, nie podlegających limitowi reklamy i reprezentacji? Spółka podnosi, iż zamierza nagrywać swój „katalog techniczny” na płyty CD dla klientów (obecnych i nowych). Katalog ten pozwoli na zapoznanie się z asortymentem Firmy wraz z danymi technicznymi, normami niezbędnymi do sklasyfikowania przez klienta towaru, który chce kupić. Jednostka nadmienia jednocześnie, iż katalog zostanie przekazany nieodpłatnie klientom podczas targów oraz „zostanie wykorzystany do bieżącego przekazania na potrzeby klientów, zamawiania towaru i jego kupna”. Pona...

2004.11.05 - Izba Skarbowa w Warszawie - US72/ROP1/423/260/MP/04
     ∟Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Spółki począwszy od dnia 1 października 2002 r. wydatki kwalifikowane jako koszty reklamy produktów leczniczych ponoszone tytułem: działań reklamowych i promocyjnych adresowanych do szerokiego kręgu potencjalnych nabywców produktów Spółki oraz pozostałe wydatki opisane w piśmie? W odpowiedzi na wniosek z dnia 14.10.2004 r. o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego,

2004.06.07 - Urząd Skarbowy w Elblągu - PD2/415/24/04
     ∟Możliwości zaliczenia w ciężar kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku z uczestnictwem w Targach Poznańskich.Pismem z dnia 04.05.2004 r. (data wpływu do tut. organu podatkowego 11.05.2004 r.), uzupełnionym w dniu 01.06.2004 r., właściciele P.P.H.U. Spółki Jawnej zwrócili się z prośbą o udzielenie informacji dotyczącej możliwości zaliczenia w ciężar kosztów uzyskania przychodów niżej wymienionych wydatków poniesionych w związku z uczestnictwem w Targach Poznańskich:koszty związane z przygotowaniem wystawy (ozdoby, wazony, lampy, inne materiały, malowanie),zapłata za reklamę w katalogu MEBLE, Aktualności Targowe,zapłata za etykietki re...

2004.05.10 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/486/2004/RD
     ∟Zwracamy się z zapytaniem czy umowa sponsoringu i jej refakturowanie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług W odpowiedzi na pismo z dnia 27.02.2004r. (data wpływu: 08.03.2004r.)

2004.04.20 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/44/2004
     ∟dotyczy zaliczenia do kosztów sprzedaży wydatków związanych z zakupem katalogów bez podziału na koszty limitowane do wysokości 0,25 % przychodu

2004.04.19 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-3/423-11/04
     ∟Działając na zasadzie art. 14 § 3 Ordynacja podatkowa, Spółka zwraca się z prośbą o udzielenie pisemnej odpowiedzi na następujące pytania:1. Czy za zużycie materiałów na reklamę publiczną w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, mogą być uznane działania Spółki polegające na:- przekazaniu materiałów informacyjnych – plakatów informacyjnych i insertów, zrzeszonym placówkom.2. Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów całość poniesionych przez siebie kosztów na wykonanie materiałów przeznaczonych do zużycia na reklamę publiczną w związku z wyżej wymienionym działaniem?3. Czy Spółka przy zak...

2004.03.16 - Urząd Skarbowy w Nowej Soli - Nr II/415-16/2004
     ∟Podatnik prowadząc dzialalność gospodarczą przekazał na rzecz sekcji koszykówki określone kwoty, w zamian za co znak jego firmy był prezentowany na bandach boiska, na strojach zawodników jak też w trakcie imprez sporytowych w formie ulotek reklamowych. Podatnik zwrócił się z zapytaniem czy przekazywane na konto bankowe określone kwoty mające na celu rozwój sekcji koszykówki będa stanowiły koszty uzyskania przychodów.W odpowiedzi na zapytanie podatnika z dnia 13.02.2004 r. (data wpływu - 16.02.2004 r.) dotyczące podatkowej klasyfikacji wydatków związanych z reprezentacją i reklamą

2004.03.15 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/28/2004
     ∟dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z czynnościami faktycznymi, stanowiącymi w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego reklamę produktów leczniczych Odpowiadając na pismo I. R. S.A. z dnia 2.03.2004 r. (bez znaku, uzupełnione pismem z dnia 9.03.2004 r., znak: EK/ZZ/235/2004) zawierające prośbę o udzielenie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego odnośnie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów cyt. „kosztów związanych z czynnościami faktycznymi, stanowiącymi w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001 r. Nr 126, poz. 1381 z późn. zm. – „Prawo farma...

2004.03.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423-66/MP/04
     ∟Czy wydatki związane z wysyłaniem za pośrednictwem poczty pakietów, składających się z: magazynu konsumenckiego, ankiety dot. używania produktów spółki, kuponu dla „przyjaciółki”, koperty zwrotnej, próbek produktów spółki oraz ulotki informującej o nowych produktach spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów. W odpowiedzi na wniosek z dnia 15.01.2004 r. (wpłynął 20.01.2004.) o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w odniesieniu do podatkowego traktowania kosztów reklamy, uzupełniony w dniu 09.02.2004 r.,

2004.03.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PP/443-12-1/04
     ∟Stawka podatku od towarów i usług od ogłoszeń reklamowych emitowanych w radio na rzecz kontrachenta zagranicznego. Pisemna informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika, w której nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym, o której stanowi art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.). W dniu 30 stycznia 2004 r. do tut. organu podatkowego wpłynął wniosek Jednostki z dnia 28.04.2003 r. o udzielenie pisemnej informacji o interpretacje § 64 ust. 1 pkt 2 lit. d w powiązaniu z § 64 pkt 2 rozporządzenia Minis...

2004.02.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423 -10/13/05/PS
     ∟Czy koszty poniesione przez spółkę na organizację przez agencję reklamową akcji promocyjnych w punktach sprzedaży stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości oraz nie podlegają ograniczeniom przewidzianym a art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2003.12.16 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PBII/0801/616/2003
     ∟Czy wydatki związane z drukiem książek wydawanych bezpłatnie klientowi wraz z zakupem pierwszego tomu publikacji Spółki można zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodów?

2003.11.18 - Urząd Skarbowy w Łańcucie - U.S.Ia/18-OP/2003
     ∟Czy wydatek finansowany przez firmę, dokumentowany fakturą wystawioną przez biuro podróży, jako wycieczka zagraniczna, gdzie odbiorcami usługi są kontrahenci, którzy spełnili warunki regulaminu promocji, może stanowić koszt uzyskania przychodu, który nie obciąża limitu kosztów reprezentacji i reklamy? W dniu 25.09.2003 r. wpłynęło pismo spółki jawnej „G.” T. z prośbą o udzielenie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego: Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu artykułami przemysłowymi, prowadząc pełną księgowość. Dochody z tytułu prowadzonej działalności opodatko...

2003.06.26 - Urząd Skarbowy w Oświęcimiu - US-PDP/423-14/03
     ∟1. Czy wydatki na reklamę prowadzoną poprzez umieszczenie i promowanie znaku firmowego spółki na tafli lodowej, bandach stadionu lodowego oraz kaskach zawodników drużyny hokejowej uważa się za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, jako reklamę prowadzoną publicznie? 2. Czy w związku z powyższą transakcją spółka jest zobowiązana do sporządzania dokumentacji podatkowej zgodnie z art. 9a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, na podstawie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 ze zm.), w odpowiedzi na...

2003.05.16 - Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście - PB2/415/43/03/MK
     ∟- Czy wystepuje obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu świadczenia usług organizacji obozów jezykowych i sportowych dla dzieci i młodzieży oraz usług wyjazdowego intensywnego kursu języka angielskiego dla dorosłych?- Czy wystąpi obowiązek rejestracji ww. usług za pomocą kasy fiskalnej?- Czy z tytułu stworzenia strony internetowej, projektu plakatu i ulotek oraz zawartej umowy o dzieło dotyczącej przygotowania programu obozu dla dzieci - koszty uzyskania przychodu można określić w wysokości 50% uzyskanego przychodu? Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście działając w trybie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. ...

2003.05.13 - Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze - PDP/423/20/03
     ∟Czy koszty organizacji, prowadzonych w większości dla odbiorców firmy, szkoleń mających na celu aktywizację sprzedaży, stanowią koszt reklamy publicznej, o której mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?W odpowiedzi na pismo z dnia 14.04.2003 r. Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze informuje, że zgodnie z art. 14a § 1 i 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) właściwy urząd skarbowy na pisemne zapytanie podatnika, płatnika lub inkasenta ma obowiązek udzielić pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie...

1 2 3 4

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj