Interpretacje do przepisu
art. 13 Ordynacji podatkowej

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


1773/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 13 Ordynacji podatkowej

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.473.2020.2.MAZ
     ∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, w przypadku wskazanych przez spółkę sposobów dokumentowania dostawy.

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.472.2020.2.MAZ
     ∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, w przypadku wskazanych przez spółkę sposobów dokumentowania dostawy.

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.468.2020.2.MAZ
     ∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, w przypadku wskazanych przez spółkę sposobów dokumentowania dostawy.

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.467.2020.2.MAZ
     ∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, w przypadku wskazanych przez spółkę sposobów dokumentowania dostawy.

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.466.2020.2.MAZ
     ∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, w przypadku wskazanych przez spółkę sposobów dokumentowania dostawy.

2020.10.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.358.2020.1.ANK
     ∟Czy Fundacja będzie uprawniona do skorzystania ze zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o CIT w zakresie dochodu uzyskanego przez Fundację w drodze dziedziczenia testamentowego, który Fundacja deklaruje w całości przeznaczyć na stypendia przyznawane studentom i doktorantom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej, tj. na cele działalności polegającej na pomocy społecznej oraz dobroczynności?

2020.10.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.312.2020.1.BM
     ∟czy: • działalność Wnioskodawcy prowadzona w ramach Projektów wewnętrznych oraz Projektów zewnętrznych (do momentu przekazania Wersji MVP) stanowi działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 updop, • Wnioskodawca prawidłowo kwalifikuje rezultaty prowadzonych przez siebie Projektów jako programy komputerowe stanowiące kwalifikowane prawa własności intelektualnej w rozumieniu art. 24d ust. 2 updop, • wynagrodzenie otrzymywane przez Wnioskodawcę w ramach Projektów zewnętrznych stanowi dochód z kwalifikowanych prawa własności intelektualnej (w rozumieniu art. 24d updop) wytworzonych w ramach tych Projektów, jeśli w zamian za to wynagrodzenie Wnioskodawca przenosi na klienta wytworzone kwalifikowane prawo własności intelektualnej, • Wnioskodawca prawidłowo ujmuje koszty nabywania usług od Współpracowników w kalkulacji wskaźnika Nexus dla obu typów Projektów.

2020.10.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.298.2020.1.MZA
     ∟Koszty wynikające z dematerializacji akcji, związane z obsługą wypłaty dywidendy nie powinny stanowić kosztów uzyskania przychodów. Natomiast pozostałe koszty wskazane w opisie sprawy związane z założeniem rejestru, opłatą roczną lub miesięczną za prowadzenie rejestru, udostępnieniem przez podmiot prowadzący rejestru historii zmian w rejestrze akcjonariuszy, wynikające z znowelizowanych przepisów ksh, obciążające koszty działalności Wnioskodawcy jako spółki akcyjnej, należy uznać jako stanowiące koszty uzyskania przychów.

2020.10.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.386.2020.1.PC
     ∟Czy dochód ze sprzedaży wyrobów strefowych powstałych przy udziale Kooperantów zewnętrznych będzie podlegał w całości zwolnieniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 w zw. z art. 17 ust. 4 UPDOP i w konsekwencji Spółka nie będzie zobowiązana do wyodrębnienia tej części przychodów i kosztów ich uzyskania która dotyczy tej fazy produkcji (wykonywanej przez Kooperantów) w oparciu o § 5 ust. 5 Rozporządzenia SSE oraz art. 17 ust. 6a UPDOP?

2020.10.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.276.2020.2.PC
     ∟1. Czy realizowana przez Wnioskodawcę Działalność Rozwojowa stanowi kwalifikowaną działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26, w zw. z art. 4a pkt 28 Ustawy o CIT, prowadzącą do wytworzenia kwalifikowanych praw własności intelektualnej, o których mowa w art. 24d ust. 1 pkt 8 Ustawy o CIT? 2. Czy wymienione koszty Działalności Rozwojowej stanowią koszty kwalifikowane, o których mowa w art. 18d ust. 2 oraz art. 18d ust. 3 Ustawy o CIT, i tym samym będą podlegały odliczeniu od podstawy opodatkowania zgodnie z art. 18d ust. 1 Ustawy o CIT? 3. Czy wytworzone lub nabyte przez Wykonawcę autorskie prawa majątkowe do Aplikacji S oraz jej modułów i nowych aplikacji, stworzonych w ramach Działalności Rozwojowej, stanowią kwalifikowane prawa własności intelektualnej w rozumieniu art. 24d ust. 2 pkt 8 ustawy o CIT? 4. Czy dochody z komercjalizacji wytworzonych lub nabytych przez Wykonawcę praw własności intelektualnej do Aplikacji S oraz jej modułów i nowych aplikacji, stworzonych w ramach Działalności Rozwojowej, tj. przychody z tytułu sprzedaży Abonamentów, stanowią kwalifikowany dochód z kwalifikowanych praw własności intelektualnej, a tym samym korzystają z preferencyjnej stawki podatku w wysokości 5% podstawy opodatkowania zgodnie z art. 24d ust. 1 pkt 8 Ustawy o CIT?

2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.371.2020.1.BM
     ∟w zakresie ustalenia, czy: • ponoszone na rzecz Usługodawców, począwszy od dnia 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenie z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży nie stanowi (nie będzie stanowić) kosztów o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania go do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawcy wynikające z tego artykułu w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r. nie znajduje (nie znajdzie) do niego zastosowania, • poniesione na rzecz Usługodawców, przed dniem 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenie z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży nie stanowi kosztów o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o CIT - i tym samym ograniczenie w możliwości zaliczania go do kosztów uzyskania przychodów Wnioskodawcy wynikające z tego artykułu w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2018 r. nie znajduje do niego zastosowania, • ograniczenia w możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r., nie znajdą zastosowania do ponoszonego na rzecz Usługodawców, począwszy od dnia 1 stycznia 2019 r. Wynagrodzenia z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży, stanowiącego Koszty Strefowe (rozumiane jako koszty uzyskania przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia), w świetle faktu, iż koszty te nie są uwzględniane w dochodzie stanowiącym podstawę opodatkowania zgodnie z art. 7 ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT, • ograniczenia w możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wynikające z art. 15e ust. 1 ustawy o CIT, w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2018 r., nie znajdą zastosowania do poniesionego na rzecz Usługodawców, przed dniem 1 stycznia 2019 r., Wynagrodzenia z tytułu nabywania Usług Wsparcia Sprzedaży, stanowiącego Koszty Strefowe (rozumiane jako koszty uzyskania przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia), w świetle faktu, iż koszty te nie są uwzględniane w dochodzie stanowiącym podstawę opodatkowania zgodnie z art. 7 ust. 3 pkt 3 ustawy o CIT

2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.374.2020.1.PC
     ∟Czy w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków na realizację nowej inwestycji (kosztów kwalifikowanych), po uzyskaniu DOW, w sytuacji gdy Spółka będzie generować dochody z działalności wskazanej w DOW na terenie nią objętym, Wnioskodawca będzie miał możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia, tj. czy będzie mógł odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia?

2020.10.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.299.2020.1.BD
     ∟W zakresie ustalenia, czy: - zostanie spełniony warunek, uznania za udokumentowaną nieściągalność całej Wierzytelności Umownej, o którym mowa w art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT, przysługującej Spółce przeciwko temu samemu Dłużnikowi, która była dochodzona w części i która to część została objęta Postanowieniem o nieściągalności, a w konsekwencji cała Wierzytelność Umowna będzie mogła zostać zaliczona do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 lit a) w związku z art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT; - zostanie spełniony warunek, uznania za udokumentowaną nieściągalność całej Wierzytelności Incydentalnej, o którym mowa w art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT, przysługującej Spółce przeciwko temu samemu Dłużnikowi, która była dochodzona w części i która to część została objęta Postanowieniem o nieściągalności, a w konsekwencji cała Wierzytelność Incydentalna będzie mogła zostać zaliczona do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 25 lit. a) w związku z art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT; - zostanie spełniony warunek, uznania za udokumentowaną nieściągalność wszystkich Wierzytelności (Wierzytelności Umownych oraz Wierzytelności Incydentalnych), o którym mowa w art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT, przysługujących Spółce przeciwko temu samemu Dłużnikowi, w przypadku, gdy dochodzony był tylko jeden rodzaj Wierzytelności (np. Wierzytelności Umowne) lub jej część (roszczenie) i który to rodzaj Wierzytelności lub jej część została objęta Postanowieniem o nieściągalności, a w konsekwencji wszystkie Wierzytelności będą mogły zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 25 lit. a) w związku z art. 16 ust. 2 pkt 1 UoCIT; - mogą być uznane (uprawdopodobnione) za nieściągalne, a w konsekwencji zaliczone do kosztów uzyskania przychodów utworzone odpisy aktualizacyjne na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 26a w związku z art. 16 ust. 2a pkt 1 UoCIT od Wierzytelności (Wierzytelności Umownych oraz Wierzytelności Incydentalnych) przysługujących przeciwko temu samemu Dłużnikowi, w przypadku gdy dochodzony był tylko jeden rodzaj Wierzytelności (np. Wierzytelności Umowne) lub jej część (roszczenie) i który to rodzaj Wierzytelności lub jej część został objęty Postanowieniem o nieściągalności.

2020.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.380.2020.1.PC
     ∟Czy korzystanie przez Wnioskodawcę z Magazynu, w którym składowane będą Wyroby strefowe oraz Surowce, który zlokalizowany będzie poza terenem SSE, stanowić będzie odrębną działalność gospodarczą lub częściowe przeniesienie działalności poza teren SSE i wymagać będzie, w oparciu o § 5 ust. 5 Rozporządzenia SSE oraz art. 17 ust. 6a UPDOP, wydzielenia organizacyjnego od działalności Wnioskodawcy prowadzonej na terenie SSE?

2020.10.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.364.2020.1.JKU
     ∟w zakresie ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że Koszty Prototypów mogą zostać rozliczone w rozliczeniu rocznym CIT za 2020 rok jako tzw. koszty kwalifikowane, w rozumieniu przepisu art. 18d Ustawy CIT

2020.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.270.2020.1.AT
     ∟w zakresie ustalenia, czy Spółka ma prawo uznać przychód, uzyskany w latach 2018, 2020 oraz w latach podatkowych następnych, za przychód z działalności rolniczej, niepodlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych, w części dotyczącej przychodu uzyskanego: • ze sprzedaży usług rolniczych (przychód z wywiezienia gnojowicy na pole rolnika, kombajnowania kukurydzy, gniecenia ziarna kukurydzy w rękaw, ze sprzedaży środków trwałych i maszyn oraz urządzeń rolniczych, w tym pojazdów samochodowych i samochodów osobowych) – jest nieprawidłowe, • ze sprzedaży gnojowicy – jest prawidłowe.

2020.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.346.2020.1.ANK
     ∟Czy ujemne różnice kursowe powstałe w związku ze spłatą kapitału pożyczek udzielonych w walucie obcej (EUR) w celu nabycia udziałów (akcji) stanowią koszty uzyskania przychodów i tym samym nie podlegają ograniczeniom w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 13e ustawy o CIT w zw. z art. 15c ust. 12 ustawy o CIT?

2020.09.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.334.2020.2.IM
     ∟w zakresie ulgi badawczo-rozwojowej B+R i kosztów kwalifikowanych.

2020.09.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.356.2020.1.BM
     ∟czy dochód związany z nieodpłatnym korzystaniem z budynku na podstawie umowy użyczenia korzysta ze zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych.

2020.09.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.297.2020.1.ANK
     ∟czy spłata należności Spółki przez Faktora, jako element subrogacji, tj. wstąpienia w prawa wierzyciela w trybie 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego, w ramach umowy faktoringu odwrotnego zawartej z Dealerami stanowi z perspektywy Wnioskodawcy spłatę uprzednio rozpoznanego przychodu z tytułu sprzedaży samochodów i w konsekwencji spłata dotychczasowego wierzyciela (Spółki) przez Faktora pozostaje dla Spółki neutralna w podatku CIT

2020.09.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.325.2020.2.ANK
     ∟Czy Wnioskodawcę należy uznać za podatnika podatku dochodowego od osób prawnych w myśl przepisów ustawy o CIT, na którym spoczywa ograniczony obowiązek podatkowy w Polsce z tytułu dochodów osiąganych na terytorium Polski z Inwestycji.

2020.09.29 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.329.2020.2.SK
     ∟w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawcę należy uznać za podatnika podatku dochodowego od osób prawnych w myśl przepisów ustawy o CIT, na którym spoczywa ograniczony obowiązek podatkowy w Polsce z tytułu dochodów osiąganych na terytorium Polski z Inwestycji

2020.09.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.252.2020.2.BM
     ∟czy • opisana w stanie faktycznym realizacja projektu pt. (…) stanowi działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26-28 uCIT, • odpisy amortyzacyjne od wskazanych w stanie faktycznym urządzeń zaliczonych do środków trwałych stanowią koszty kwalifikowane, o których mowa w art. 18d ust. 3 uCIT.

2020.09.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.310.2020.1.MF
     ∟czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling oraz czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling.

2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.353.2020.1.APO
     ∟- Czy w przedstawionych okolicznościach zdarzenia przyszłego Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego (dalej: „podatek u źródła”) przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO, do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling? - Czy w przedstawionych okolicznościach zdarzenia przyszłego Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT, od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling?

2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.306.2020.1.MF
     ∟czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling oraz czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling.

2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.312.2020.1.BK
     ∟czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling oraz czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling.

2020.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.311.2020.2.BK
     ∟czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling oraz czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling.

2020.09.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.331.2020.1.ANK
     ∟• Czy Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling, • Czy Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling.

2020.09.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.349.2020.1.PC
     ∟1. Czy w przedstawionych okolicznościach zdarzenia przyszłego Spółka będzie uprawniona do zastosowania 5% stawki zryczałtowanego podatku dochodowego (dalej: „podatek u źródła”) przewidzianej w art. 11 ust. 2 UPO do odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Cash-Pool Lidera, które zostały naliczone od środków własnych Cash-Pool Lidera znajdujących się w strukturze Cash-Pooling? 2. Czy w przedstawionych okolicznościach zdarzenia przyszłego Spółka będzie zobowiązana do poboru podatku u źródła na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT, od odsetek wypłacanych/kapitalizowanych w ramach struktury Cash-Pooling na rzecz Uczestników (polskich rezydentów podatkowych), które zostały naliczone od środków własnych Uczestników znajdujących się w strukturze Cash-Pooling?

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj