Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi gastronomiczne
usługi gastronomiczne 1434 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
2010.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-21/10-4/AO
∟1. Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na nabycie produktów spożywczych (w tym katering), które będą przeznaczone na potrzeby sekretariatów i na obsługę posiedzeń roboczych mogą być uznane za stanowiące koszt uzyskania przychodów? 2. Czy Spółka może, na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a) tiret drugi ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nie odliczony podatek VAT od nabycia usług gastronomicznych zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?3. Czy Spółka może wydatki poniesione na zaproszenie kontrahenta do restauracji na lunch, obiad itp. zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2010.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-11/10/ESZ
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na organizację spotkań integracyjnych pracowników
2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-849/09-4/AM
∟zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na: na drobny poczęstunek (kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka, paluszki) podawany w siedzibie Wnioskodawcy podczas spotkań z kontrahentami lub potencjalnymi kontrahentami, wydatków poniesionych w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (potencjalnymi kontrahentami) poza siedzibą Wnioskodawcy (np. w restauracji), wydatków wynikających z zawartych umów, związanych z utrzymaniem i pobytem przedstawicieli kontrahentów zagranicznych sprawujących nadzór nad montażem instalacji, rozruchem technologicznym, wydatków uregulowanych w umowach z usługodawców a związanych z ich utrzymaniem i pobytem, wydatków nie uregulowanych w zawartych umowach, związanych z utrzymaniem i pobytem kontrahentów zagranicznych i przedstawicieli kontrahentów zagranicznych.
2010.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-185/10-2/AP
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na poczęstunek serwowany klientom w siedzibie Spółki.
2010.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-8/10-4/JC
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku ze spotkaniami z kontrahentami w siedzibie Spółki (biurze oraz kantynie), na napoje, słodycze, drobny poczęstunek i posiłki, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawych z dnia 15 lutego 1992 r. (dalej: ustawa o CIT)?2. Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup posiłków w restauracji, w związku ze spotkaniem biznesowym z kontrahentem, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o CIT?
2010.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-46/10-4/JC
∟Czy wydatki na kolację po szkoleniu dla klientów można uznać jako koszty szkolenia i tym samym koszty uzyskania przychodu?
2010.03.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-3/10-2/KS
∟Czy w związku z korzystaniem z usług gastronomicznych podczas wykonywania przedmiotu działalności gospodarczej tj. doradztwa personalnego i rekrutacji pracowników Wnioskodawczyni ma prawo umieścić koszty gastronomii w kosztach uzyskania przychodu?
2010.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-33/10-4/JC
∟Czy wydatki poniesione na organizowanie / finansowanie kosztów uczestnictwa kontrahentów Spółki i ich pracowników w konferencjach i kongresach, gdzie prezentowane są preparaty znajdujące w ofercie handlowej Spółki i techniki ich stosowania, stanowią jej koszt uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT?
2010.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-22/10-4/JC
∟Czy w przypadku zakupu usługi gastronomicznej w trakcie spotkania z kontrahentem w sytuacji, gdy dane spotkanie związane jest z bieżącą obsługą kontrahentów Spółki jak też w sytuacji spotkania z potencjalnym klientem, któremu przedstawiana jest oferta handlowa Spółki, zakup ten podlega ograniczeniom w zakresie zaliczenia w poczet kosztów uzyskania przychodu, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 updop?
2010.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-23/10-4/JC
∟Czy ponoszone przez Bank koszty organizacji konferencji, w których uczestniczą klienci Banku stanowią dla Banku koszt uzyskania przychodu?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-843/09-2/JC
∟Czy wydatki Spółki związane z opisanymi spotkaniami biznesowymi, obejmujące zakup artykułów spożywczych, napojów, usług cateringowych lub gastronomicznych stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodu w świetle art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (updop), jako ściśle związane z działalnością gospodarczą Spółki, a więc zmierzające do osiągnięcia przychodu, albo zabezpieczenia lub zachowania jego źródła?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-791/09-2/JC
∟Czy wydatki Spółki związane z opisanymi spotkaniami biznesowymi, obejmujące zakup artykułów spożywczych, napojów, usług cateringowych lub gastronomicznych stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodu w świetle art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (updop), jako ściśle związane z działalnością gospodarczą Spółki, a więc zmierzające do osiągnięcia przychodu, albo zabezpieczenia lub zachowania jego źródła?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1151/09-4/AP
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na poczęstunki tj. business lunche/obiady z klientami stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1145/09-4/AP
∟Czy wartość podatku od towarów i usług wykazanego na fakturach dokumentujących nabywane przez Wnioskodawcę usługi gastronomiczne może zostać zaliczona do kosztów uzyskania przychodów?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1145/09-2/AP
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie usług gastronomicznych w związku z organizowanymi spotkaniami biznesowymi stanowią koszty uzyskania przychodów?
2010.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1144/09-5/AP
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup posiłków w restauracji, w związku ze spotkaniami biznesowymi z kontrahentami poza siedzibą Spółki, stanowią dla Niej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawych z dnia 15 lutego 1992 r.?
2010.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1144/09-4/AP
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup posiłków w restauracji, w związku ze spotkaniami biznesowymi z kontrahentami poza siedzibą Spółki, stanowią dla Niej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawych z dnia 15 lutego 1992 r.?
2010.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1138/09-3/AO
∟Czy Spółka ma prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków, ponoszonych w związku z opisanymi w stanie faktycznym spotkaniami z kontrahentami, obejmujących w szczególności wydatki na nabycie napojów i artykułów spożywczych przeznaczonych na drobny poczęstunek, usług cateringowych czy gastronomicznych itp., ponieważ wydatki tego typu są ponoszone w celu osiągnięcia lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów Spółki i nie można ich uznać za koszty reprezentacji, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-857/09-2/AM
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów oznaczonych logo Spółki, wydatków na zakup upominków dla kluczowych i strategicznych klientów bez logo Spółki, wydatków na drobny poczęstunek podawany podczas spotkań z kontrahentami w siedzibie Spółki, wydatków związanych z odbywaniem spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki np. w restauracjach, kawiarniach, wydatków na zorganizowanie wielostronnych/ grupowych spotkań z kontrahentami tj. wynajęcie sali, obsługa cateringowa, wydatków na zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas spotkań z kontrahentami (tj. oprawa muzyczna, konkursy, gry i zabawy sprawnościowe oraz umysłowe), wydatków na sfinansowanie zajęć sportowych i uczestnictwa w turniejach pracowników Spółki.
2010.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-115/10-3/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-115/10-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-770/09-2/JC
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki, zaprezentowane w stanie faktycznym, nie stanowią wydatków na reprezentację, wyłączonych z katalogu kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP i w konsekwencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2010.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1707/09-2/AD
∟Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT od nabywanych artykułów spożywczych i usług cateringowych?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1130/09-3/AP
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne - koszty posiłków w restauracjach – ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki w świetle regulacji art. 15 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 tejże ustawy?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-3/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654).
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654)?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-854/09-2/AM
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji Spółki.
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754a/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących wydatków na reprezentację, tj. na usługi gastronomiczne i noclegowe w związku z organizacją spotkań z kontrahentami.
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741a/09/MK
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami zarówno w siedzibie spółki, jak i poza granicami kraju, ponoszone na kawę, herbatę, słodycze,napoje stanowią koszty uzyskania przychodów spółki? 2. Czy zakup ciepłego posiłku na koszt Spółki w bufecie na terenie Spółki w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodów spółki? 3. Czy wydatki poniesione na zorganizowanie spotkań biznesowych na terenie miasta mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, jako wydatek niezwiązany z reprezentacją, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.