Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: programy

 

programy 1774 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

2012.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-541/12-2/MG
     ∟w zakresie obowiązków Spółki, jako płatnika z tytułu nieodpłatnego objęcia (nabycia) lub nabycia na preferencyjnych warunkach przez pracowników Spólki akcji z siedzibą w Wielkiej Brytanii.

2012.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-542/12/BJ
     ∟Czy na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych dochody osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, których pełne wynagrodzenie pochodzi ze środków finansowych 6 Programu Ramowego, a których praca w całości polega na realizacji celów projektu są zwolnione z podatku dochodowego?

2012.08.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-524/12-2/MG
     ∟Wartość świadczeń realizowanych w ramach Programów outplacementu stanowi dla pracowników Spółki przychód ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, korzystający ze zwolnienia z opodatkowani na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 90 cytowanej ustawy. Wartość świadczeń realizowanych w ramach Programów outplacementu przyznanych po rozwiązaniu z pracownikiem stosunku pracy (do 6 miesięcy po rozwiązaniu stosunku pracy) stanowi przychód ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 12 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych objęty zwolnieniem od podatku, na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 118 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2012.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-478/12-6/AS
     ∟Czy na dzień uzyskania warrantu u Wnioskodawcy powstanie przychód, który podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 2010 r. Nr 51 poz. 307 ze zm.), dalej: „ustawa o PIT”?

2012.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-471/12-4/MG
     ∟W momencie przyznania wskazanych we wniosku warrantów niemożliwe jest ustalenie ceny rynkowej stosowanej przy udostępnianiu praw lub w obrocie prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem czasu i miejsca ich udostępnienia. Z kolei dla celów podatkowych nieodpłatne świadczenie obejmuje działanie lub zaniechanie na rzecz innej osoby oraz wszystkie zjawiska gospodarcze i zdarzenia prawne, których następstwem jest uzyskanie korzyści kosztem innego podmiotu, lub te wszystkie zdarzenia prawne i zdarzenia gospodarcze w działalności osób, których skutkiem jest nieodpłatne - to jest niezwiązane z kosztami lub inną formą ekwiwalentu – przysporzenie majątku innej osobie, mające konkretny wymiar finansowy. Tym samym brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów...

2012.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-470/12-2/MG
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-483/12-4/AK
     ∟Należy uznać, iż w momencie przyznania wskazanych we wniosku warrantów niemożliwe jest ustalenie ceny rynkowej stosowanej przy udostępnianiu praw lub w obrocie prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem czasu i miejsca ich udostępnienia. Z kolei dla celów podatkowych nieodpłatne świadczenie obejmuje działanie lub zaniechanie na rzecz innej osoby oraz wszystkie zjawiska gospodarcze i zdarzenia prawne, których następstwem jest uzyskanie korzyści kosztem innego podmiotu, lub te wszystkie zdarzenia prawne i zdarzenia gospodarcze w działalności osób, których skutkiem jest nieodpłatne - to jest niezwiązane z kosztami lub inną formą ekwiwalentu – przysporzenie majątku innej osobie, mające konkretny wymiar finansowy.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-481/12-4/MS1
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-479/12-4/AK
     ∟należy uznać, iż w momencie przyznania wskazanych we wniosku warrantów niemożliwe jest ustalenie ceny rynkowej stosowanej przy udostępnianiu praw lub w obrocie prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem czasu i miejsca ich udostępnienia. Z kolei dla celów podatkowych nieodpłatne świadczenie obejmuje działanie lub zaniechanie na rzecz innej osoby oraz wszystkie zjawiska gospodarcze i zdarzenia prawne, których następstwem jest uzyskanie korzyści kosztem innego podmiotu, lub te wszystkie zdarzenia prawne i zdarzenia gospodarcze w działalności osób, których skutkiem jest nieodpłatne - to jest niezwiązane z kosztami lub inną formą ekwiwalentu – przysporzenie majątku innej osobie, mające konkretny wymiar finansowy.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-477/12-4/AS
     ∟zgodzić się należy z Wnioskodawcą, że na tym etapie Programu dochód podlegający opodatkowaniu w momencie przyznania niezbywalnych warrantów subskrypcyjnych nie powstanie.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-475/12-4/MS1
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-469/12-4/MK
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń. Uwzględniając powyższe zgodzić się należy z Wnioskodawcą, że na tym etapie Programu dochód podlegający opodatkowaniu w momencie przyznania niezbywalnych warrantów subskrypcyjnych nie powstanie.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-468/12-4/MK
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń. Uwzględniając powyższe zgodzić się należy z Wnioskodawcą, że na tym etapie Programu dochód podlegający opodatkowaniu w momencie przyznania niezbywalnych warrantów subskrypcyjnych nie powstanie.

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-466/12-4/AK
     ∟Czy na dzień uzyskania warrantu u Wnioskodawcy powstanie przychód, który podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 2010 r. Nr 51 poz. 307 ze zm.), dalej: „ustawa o PIT”?

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-465/12-4/AK
     ∟Należy uznać, iż w momencie przyznania wskazanych we wniosku warrantów niemożliwe jest ustalenie ceny rynkowej stosowanej przy udostępnianiu praw lub w obrocie prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem czasu i miejsca ich udostępnienia. Z kolei dla celów podatkowych nieodpłatne świadczenie obejmuje działanie lub zaniechanie na rzecz innej osoby oraz wszystkie zjawiska gospodarcze i zdarzenia prawne, których następstwem jest uzyskanie korzyści kosztem innego podmiotu, lub te wszystkie zdarzenia prawne i zdarzenia gospodarcze w działalności osób, których skutkiem jest nieodpłatne - to jest niezwiązane z kosztami lub inną formą ekwiwalentu – przysporzenie ...

2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-463/12-4/MS1
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń.

2012.07.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-476/12-4/MS1
     ∟Brak konkretnego wymiaru finansowego tych papierów wartościowych w momencie ich przyznania osobom uprawnionym uniemożliwia traktowanie ich w kategorii przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 11 ww. ustawy. W przedstawionym we wniosku zdarzeniu przyszłym, w momencie przyznania Uczestnikom Programu motywacyjnego warrantów subskrypcyjnych, nie wystąpi przychód z nieodpłatnych świadczeń.

2012.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-433/12-2/MP
     ∟kwoty otrzymane od Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w części finansowanej z budżetu państwa korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego na mocy art. 21 ust. 1 pkt 47c ww. ustawy.

2012.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-452/12-2/MK
     ∟1.Czy w związku z ponoszeniem kosztów Składek uiszczanych w ramach Planu, na Spółce, jako płatniku, ciąży obowiązek obliczenia i pobrania podatku dochodowego od osób fizycznych (dalej „PDOF”) w momencie ich wpłaty?2. Czy w związku z wypłatami przez Spółkę jej byłym pracownikom kwot należnych z tytułu ich uczestnictwa w Planie, na Spółce, jako płatniku, ciąży obowiązek obliczenia i pobrania PDOF?

2012.07.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-494/11-4/IZ
     ∟dotyczy opodatkowania świadczonych usług produkcyjnych, uznania czynności przeniesienia autorskich praw majątkowych lub udzielenia licencji do produkcji telewizyjnych za usługę kompleksową, powstania obowiązku podatkowego dla usługi produkcyjnej i czynności przeniesienia praw autorskich

2012.07.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-284/12-4/MD
     ∟Obowiązki płatnika w związku z przyznaniem akcji (Spółki matki z s. w Londynie) pracownikom Wnioskodawcy w ramach planu odroczonego premiowania wprowadzonego uchwałą przez Spółkę matkę.

2012.07.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-422/12-4/MG
     ∟Czy trzeba wykazać w rocznym zeznaniu podatkowym PIT-36 za 2011 r. od osób fizycznych, kwotę przychodu z tytułu uzyskania prawa do swobodnego dysponowania bezpłatnie otrzymanymi akcjami F., które nie zostały sprzedane i nie przysporzyły z tytułu sprzedaży żadnego rzeczywistego przychodu mającego konkretny wymiar finansowy.

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-605/09/12-5/S/JK
     ∟Czy wynagrodzenie pracowników Instytutu, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w części pochodzącej ze środków bezzwrotnej pomocy z Unii Europejskiej – podlega zwolnieniu z podatku dochodowego od osób fizycznych, a tym samym czy Instytut zwolniony jest z obowiązku przekazywania zaliczek na podatek dochodowy swoich pracowników, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy z dnia 20 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zm.) – dalej w skrócie „u.p.d.o.f.”?

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-536/12-2/AG
     ∟Czy dochody z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej, wynagrodzenia z tytułu wykonywania pracy Kierownika Projektu, uzyskiwane w ramach realizacji przedstawionego powyżej Projektu, podlegają zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 i 136 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-535/12-2/AG
     ∟Czy dochody z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej, wynagrodzenia z tytułu wykonywania pracy Kierownika Projektu, uzyskiwane w ramach realizacji przedstawionego powyżej Projektu, podlegają zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 i 136 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-527/12-2/AG
     ∟1. Czy wynagrodzenia pracowników Wnioskodawcy bezpośrednio realizujących projekt x korzystają ze zwolnienia z podatku dochodowego zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?2. Czy zwolnienie z podatku dochodowego zgodnie z ww. przepisem będzie obowiązywało również w przypadku refundacji środków związanych z chwilowym brakiem środków na wyodrębnionym rachunku bankowym Projektu i wypłaty wynagrodzenia z konta podstawowego Wnioskodawcy?

2012.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-342/12-4/MP
     ∟Należy stwierdzić, iż wynagrodzenie pracowników Wnioskodawcy nie korzystają ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, gdyż nie zostały spełnione uwarunkowania określone w lit. b) powołanego art. 21 ust. 1 pkt 46 ww. ustawy. To jednoznacznie przesądza o braku podstaw do zwolnienia, bowiem w świetle unormowania omawianego przepisu niespełnienie jednej z przesłanek skutkuje niemożnością skorzystania ze zwolnienia przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2012.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-341/12-4/MP
     ∟należy stwierdzić, iż wynagrodzenie pracowników Wnioskodawcy nie korzystają ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, gdyż nie zostały spełnione uwarunkowania określone w lit. b) powołanego art. 21 ust. 1 pkt 46 ww. ustawy. To jednoznacznie przesądza o braku podstaw do zwolnienia, bowiem w świetle unormowania omawianego przepisu niespełnienie jednej z przesłanek skutkuje niemożnością skorzystania ze zwolnienia przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2012.07.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-339/12-4/MP
     ∟Należy stwierdzić, iż wynagrodzenie pracowników Wnioskodawcy nie korzystają ze zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, gdyż nie zostały spełnione uwarunkowania określone w lit. b) powołanego art. 21 ust. 1 pkt 46 ww. ustawy. To jednoznacznie przesądza o braku podstaw do zwolnienia, bowiem w świetle unormowania omawianego przepisu niespełnienie jednej z przesłanek skutkuje niemożnością skorzystania ze zwolnienia przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 46 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2012.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-365/12/BD
     ∟Czy od wynagrodzeń osób uczestniczących bezpośrednio w realizacji merytorycznej ww. projektu należy potrącić zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych (dotyczy pracowników Wnioskodawcy i osób zaangażowanych wyłącznie do realizacji projektu)?

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj