Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sponsoring
sponsoring 229 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/436-104/09-2/MZ
∟Czy w przypadku podwyższenia kapitału zakładowego Spółki poprzez utworzenie nowych udziałów, gdzie udziały są objęte po cenie wyższej niż cena nominalna, a nadwyżka ponad wartość nominalną nowo utworzonych udziałów przekazana jest na kapitał zapasowy Spółki, podatkiem od czynności cywilnoprawnych opodatkowana zostanie jedynie kwota, o którą podwyższono kapitał zakładowy, zaś nadwyżka przekazywana na kapitał zapasowy nie będzie podlegała opodatkowaniu PCC?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-64/09/MT
∟Czy poniesione wydatki związane z umową sponsoringu Wnioskodawca może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?
2009.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-63/09-2/AMN
∟Do jakiego źródła przychodów na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych należy zaliczyć wypłacone przez Spółkę wynagrodzenie z tytułu świadczonych przez Sponsorowanego usług?Jakie obowiązki podatkowe z tytułu płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych będą ciążyły na Spółce w związku z wypłatą wynagrodzenia?
2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-685/08/MT
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2008.12.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-654/08-4/MC
∟Czy usługa będzie kosztem uzyskania przychodów dla Spółki?
2008.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-849/08/CzP
∟: „Czy według obowiązujących przepisów prawnych wydatki na finansowania zakupu oraz pomoc w zakupie urządzeń wyposażenia placów zabaw, urządzeń uzupełniających place zabaw oraz skuteczne wspieranie procesu edukacji dzieci poprzez rozwijanie ich zdolności np. dofinansowanie nieobowiązkowej nauki języka obcego przedszkolaków, a dodatkowo oznakowanie tych przedmiotów logo Banku można uznać za reklamę, a wydatki na ich nabycie za koszt uzyskania przychodów?Czy wydatki na ww. cele mogłyby być potraktowane jako wydatki o niewielkiej wartości i wraz z logo firmy nie byłyby kosztami reprezentacji? Czy wydatki na ww. cel należy potraktować jako wydatki o dużej wartości podkreślające okazałość, wystawność Banku, tzn. takie, które można potraktować, jako wydatki wywołujące jak najlepszy wizerunek Banku i chęć pokazania się z jak najlepszej strony przed potencjalnym klientem, a tym samym należy zaliczyć je do kosztów reprezentacji nie będących kosztem uzyskania przychodów?”
2008.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-127/07/08-S/MH
∟Czy wydatki związane z zakupem odzieży oznakowanej poprzez umieszczenie logo firmy lub w inny sposób, wykluczający używanie jej na potrzeby osobiste, wykorzystywanej przez pracowników oraz inne osoby w trakcie pielgrzymek, zawodów sportowych lub innych imprez masowych można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym i tym samym do kosztów uzyskania przychodów spółki?
2008.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1143/08-4/MG
∟Czy sponsorowanie uczestnictwa lekarzy w konferencjach i kongresach naukowych (np. poprzez ponoszenie kosztów opłaty zjazdowej, zakwaterowania, dojazdu) powinno zostać zaklasyfikowane przez podatnika jako nieodpłatne świadczenie na rzecz lekarza? Czy tego rodzaju sytuacja może zostać uznana za spełnienie nieodpłatnego świadczenia w rozumieniu art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy w związku z ww. sponsorowaniem Spółka na mocy art. 42a wymienionej ustawy jest zobowiązana sporządzić informację na druku PIT-8C?
2008.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1294/08-2/AS
∟możliwość zaliczenia w ciężar kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych za uczestników szkoleń, konferencji i kongresów naukowych organizowanych przez Spółkę w ramach reklamy publicznej
2008.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-676/08/EŁ
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup usług transport zawodniczek na mecze wyjazdowe.
2008.06.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-562/08-2/MK
∟Wydatki Spółki poniesione w związku z umową sponsoringu, w zamian za świadczenia niepieniężne, ekwiwalentne o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów. Ponadto zaznaczyć należy, że wydatki poniesione na sponsoring stanowią koszt podatkowy tylko w przypadku sponsoringu właściwego, do wysokości równowartości ceny za reklamę sponsora, tj. wartości usług reklamowych wyświadczonych przez sponsorowanego
2008.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-193/08/AZ
∟Opodatkowanie czynności wykonywanych przez Fundację na rzecz sponsora, wynikających z zawartej umowy
2008.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-29/08-2/MT
∟Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT od zakupu ozdób choinkowych i kartek świątecznych.
2008.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-687/07-4/AZ
∟Podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania dostawy książek .
2008.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-262b/07/EJ
∟przekazanie środków finansowych na organizację dożynek w zamian za bilety dla VIP-ów oraz umieszczenie logo firmy na banerach oraz stronie internetowej gminy podlega opodatkowaniu VAT 22% jako usługi sponsoringu
2008.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-229/07/JS
∟Umowa o reklamę lub sponsoring- udokumentowanie kosztów uzyskania przychodów na dłuższy okres dla podmiotów nie prowadzących działalności gospodarczej.
2008.01.28 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.II/2-443/132/07
∟Czy otrzymana przez spółkę kwota ze sprzedaży płyt podlega opodatkowaniu podatkiem VAT? Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), z urzędu zmienia postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Ropczycach z dnia 22.05.2007 r. znak: US.PP/443-4/07 w sprawie interpretacji prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, i uznaje stanowisko podatnika, że otrzymanie przez spółkę „określonej kwoty ze sprzedaży płyt”, nie skutkuje powstaniem obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług, zawarte we wniosku z dnia 1.03.2007 r., uzupełnionym w dniu 8.05.2007 r., za prawidłowe. Wnioskiem z dnia 1.03.2007 r., uzupełnionym w dn...
2008.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB2/415-283/07/BD
∟Czy wypłacone dla osoby fizycznej należności wynikające z zawartej umowy sponsoringu są u tej osoby przychodami z działalności wykonywanej osobiście, o której mowa w art. 13 pkt 8 lit. a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2008.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-502/07-2/ASi
∟Wniosek dotyczy opodatkowania usług badawczo-rozwojowych
2007.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-195/07-2/MT
∟Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT w wysokości 22% od zakupu usług promocyjno-reklamowych na podstawie otrzymanej faktury VAT na zasadach ogólnych.
2007.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-85/07-4/EK
∟Czy wydatek związany z finansowaniem umowy sponsoringu, w zamian za świadczenia pieniężne, ekwiwalentne, o charakterze reklamowym stanowi koszt uzyskania przychodu?
2007.10.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-18/07/DK
∟Czy będąc przedsiębiorcą można zaliczyć do kosztu uzyskania przychodu w miesiącu czerwcu 2007 roku kwotę 2.459,02 zł z tyt. sponsorowania na rzecz Domu Kultury imprezy nazwanej „Dni X”, podczas której były reklamowane usługi oraz zakres wykonywanej działalności gospodarczej prowadzonej przez podatnika?
2007.09.10 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-141/07
∟Na podstawie przedstawionego we wniosku stanu faktycznego zrodziła się wątpliwość, czy koszty sponsoringu, ponoszone na podstawie umowy sponsoringowej, stanowią koszty uzyskania przychodów? 26 czerwca 2007r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony 17 lipca 2007r. oraz 25 lipca 2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca w trakcie roku obrotowego występuje jako sponsor na szeregu konferencjach medycznych. Sponsoring polega na finansowaniu pobytu na konferencji komitetu naukowego, tzn. grupy osób, która prowadzi konferencje, prezentuje zagadnienia, dokonuje odczytów, wykładów w trakcie konferencji. Finansowaniu podlegają następuj...
2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/243/07/AT
∟dotyczy zaliczenia wydatków poniesionych na dofinansowanie różnego rodzaju imprez (zawodów sportowych, konferencji branżowych, targów specjalistycznych) w zamian za wyeksponowanie na nich logo Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
2007.08.20 - Urząd Skarbowy w Wieliczce - OR/423-10/07
∟Czy Klub może wystawiać rachunki za reklamę lub sponsoring dla firm chcących wspierać finansowo działania Klubu?
2007.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni - BP/423-0013/07
∟Czy poniesione przez Spółkę z o.o. wydatki związane z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenia niepieniężne ekwiwalentne o charakterze reklamowym ze strony sponsorowanego klubu sportowego stanowią koszty uzyskania przychodów w roku 2007 i w latach wcześniejszych?
2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-144/07/AK
∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo Spółki,c)sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie iż sponsorem jest Spółka będący dystrybutorem określonych leków,mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów?
2007.05.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–122/07/KUKM
∟Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących, ogólnodostępnych, zaniedbanych placów zabaw w zamian za zamontowanie tablicy reklamowo–informacyjnej Spółki na minimum 2 lat od dnia odbioru zmodernizowanego placu zabaw.
2007.05.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-75/07/AJ
∟Czy są kosztem uzyskania przychodów wydatki związane z wejściem Spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w celu pozyskania kapitału zakładowego (na usługi doradcze, opłaty notarialne, badanie sprawozdań, doradztwo prawne, produkcję i emisję spotów reklamowych, doradztwo w zakresie prospektu emisyjnego i in.)? Spółka planuje wejść do obrotu na GPW i podnieść kapitał zakładowy przez zaoferowanie nowoutworzonych akcji na GPW.
2007.04.26 - Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim - 1406/DDz/415-2/07
∟Jak prawidłowo udokumentować przekazanie środków pieniężnych dla klubu piłkarskiego, w ramach umowy sponsoringu, tak aby wydatkowane środki firma mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Wnioskiem z dnia 22.03.2007r. (data wpływu do tutejszego organu – 26.03.2007r.) zwrócił się Pan z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w podatku dochodowym od osób fizycznych. Zgłaszane zapytanie ma charakter teoretyczny, przyszłościowy i nie dotyczy stanu faktycznego. W odniesieniu do zgłaszanego problemu nie toczy się postępowanie podatkowe, kontrola podatkowa ani postępowanie przed sądem administracyjnym. Zamierza Pan podpisać umowę sponsorską z klubem piłkarskim. Celem takiej umowy byłoby kształto...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.